26 Февруари, 2021 15:27 4 860 13

Какво да очакваме от ID.4 - първият електрически глобален автомобил на VW

  • volkswagen-
  • i.d.4-
  • технологии-
  • иновации-
  • електромобил-
  • кросоувър

ID.4 излиза на най-големия пазарен сегмент в света – класът на компактните SUV модели.

Какво да очакваме от ID.4 - първият електрически глобален автомобил на VW - 1

След няколко седмици ще станем свидетели на пазарната премиера на първия SUV модел на Volkswagen с изцяло електрическо задвижване. Любопитното е, че тоза електромобил ще се превърне в първия електрически „световен автомобил” на марката. Глобаният модел крие в себе си немалко иновации.

Със своя интересен и иновативен външен дизайн и с изключително просторния си салон, новият електрически кросоувър на Volkswagen използва множество модерни решения за управление на функциите, контролни прибори и дисплеи, инфотейнмънт и асистиращи системи. Ето и най-важните от тях.


• 100% SUV - 100% електрически. ID.4 е първият SUV модел на Volkswagen с изцяло електрическо задвижване, както и първият електрически „световен автомобил” на марката. ID.4 излиза на най-големия пазарен сегмент в света – класът на компактните SUV модели.

• Осем предварително конфигурирани варианта ID.4 - Pure, City, Pro, Life, Business, Family, Tech и Max. Тази стратегия има за цел да направи структурата на моделната гама по-ясна и разбираема за клиентите.

Какво да очакваме от ID.4 - първият електрически глобален автомобил на VW

• Два размера на акумулаторната батерия - ID.4 Pure и ID.4 City ще използват батерии с нетен капацитет 52 кВтч и тягови електродвигатели с мощност 109 кВт (148 к.с.) и 125 кВт (170 к.с.). Останалите шест версии на новия модел ще използват батерия с капацитет 77 кВтч, която осигурява автономен пробег до 522 километра (според WLTP), а разположеният на задния мост електродвигател развива максимална мощност 150 кВт (204 к.с.).

• Нов дизайн за новата ера. Външният дизайн се отличава с мощни пропорции и футуристично излъчване. Неговият изчистен стил с плавни линии и форми е вдъхновен от природата и осигурява много добра аеродинамика с коефициент на въздушно съпротивление от 0,28.

• Open Space за пътниците на борда. Конструктивната архитектура на ID.4 с нейното дълго междуосие създава изключително просторен интериор с размери и обеми, ставними с тези на конвенционален SUV модел от горнияавтомобилен клас.

• Концепция за управление на функциите от нова ера. Сензорният екран с диагонал до 12 инча, гласовото управление с естествени фрази, интернет свързаността и връзка и интелигентните светлини ID. Light са неизменна част от стандартното оборудване. Допълнително предлаганите възможности и удобства включват head-up дисплей с разширена реалност, който обединява изображенията на определени показания на контролните прибори и системи с реалната обстановка около автомобила.

Какво да очакваме от ID.4 - първият електрически глобален автомобил на VW

• Нова електронна платформа. Софтуерът и хардуерът на ID.4 са проектирани в рамките на чисто нова електронна архитектура. Наред с редица други предимства, тя позволява на клиента да получава онлайн актуализации на автомобила след покупката.

• Интелигентна свързаност. Навигационната система Discover Pro и мобилните онлайн услуги на We Connect Start са част от стандартното оборудване на всички осем версии на модела. Асистиращите системи създават още по-добро усещане зад волана.

• Лесно зареждане. Volkswagen е първият голям автомобилен производител, който с We Charge5 предлага цялостна зарядна екосистема за електромобили. Клиентите могат да разчитат на цялостно усещане за удобство и сигурност при зареждане на своя автомобил.

• Мобилността на бъдещето е електрическа и устойчива. В момента на приемането от своите собственици в Европа, Volkswagen ID.4 има изцяло неутрален въглерод баланс. Около ID. Моделите на марката ще бъде изградена цяла екосистема на устойчива електрическа мобилност.

Какво да очакваме от ID.4 - първият електрически глобален автомобил на VW


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Чакал

    6 10 Отговор
    204 коня та задния мост.Интересно какво правим с предното предаване.Щом от ФВ са го направили ,явно това е правилно,но защо.
  • 2 pbdan

    10 3 Отговор
    Предполагам, че ниският център на тежестта и двигателя отзад елиминира донякъде недостатъците на задното задвижване, а и е по-комфортно возенето. Не знам само при претоварен преден багажник как ще е.
  • 3 Спиридон

    18 13 Отговор
    Какво да очакваме, проблеми какво друго ?
  • 4 нищо особенно

    16 5 Отговор
    Скоро четох за ел. мотор, който освен батерии, има и кондензатори, които усвояват много по-голяма част от генерирания ток при спиране. Благодарение на кондензаторите бяха увеличили пробега му в гдадски условия с близо 40%. Тук гледате поредната конфекция от счетоводителите във фолксваген, които освен да се надяват на поредния хит като костенурката и голф единичка за да си вдигнат продажбите, не вложили грам мосъл и иновация.

    Коментиран от #7

  • 5 S Class

    11 15 Отговор
    да е по-голям боклук от тесла, защото Тесла са само обикновенни боклуци не баш
  • 6 Гост

    14 7 Отговор
    Очаквайте по-високи сметки за ток.

    Коментиран от #9

  • 7 Димов

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "нищо особенно":

    На жъмбуту има едни хеликоптерчета, по 10 лв, коит летят с кондензаторчета, вместо с батерии.
  • 8 Дфен

    4 9 Отговор
    Много е хубав но да не ти е в гаража
  • 9 Защо?

    6 6 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Защо? Разхода на ток на ел. колите не е толкова голям, че да скача толкова тока!
  • 10 гост

    8 4 Отговор
    Значи великата ФВ кола при идеални условия ще мине 250км, а при ежедневни я е прехвърлила 200км, я не. Ягуар харчи 27кв, Тесла модел Х е на 23кв, Ауди Етрон 25кв., дали ФВ ще харчи 14кв, колкото харчи само БМВ (малко, с тънки гуми и по-висока мощност, карбонов монокок и лека батерия)? Или просто послъгват? Това реално е конкурент на модел У, която започва с минимум 75кв и реални 17кв консумация, което действително са 450км.
  • 11 Янко

    4 0 Отговор
    Шкодата повече ми харесва ,със сходни данни е ,а е по евтина също .
  • 12 Сега остава

    2 0 Отговор
    само да сложат колонки за зареждане по селата и да чакаме на пазара в Дупница и Горубляне да се появят "като нови" първите Second Hand нов внос от Германия

    Коментиран от #13

  • 13 ???

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Сега остава":

    Защо са ти? Всяка селска къща има контакт, а бързи DC-зарядни по пътищата вече бол - на OMV, Елдрайв, Финес