ФАКТИ.БГ

Вижте с какви цени първото електрическо SUV на Volkswagen пристигна в България

Публикувана: 12 Май, 2021 09:27
42 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9650
Вижте с какви цени първото електрическо SUV на Volkswagen пристигна в България
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.1 от 40 гласа.

Германците от Volkswagen представиха на родна земя първото си електрическо SUV. Става дума за модела ID.4, който по впечатляващ начин късно снощи бе показан във Военната академия Г.С. Раковски в София.

Това е вторият (след ID.3) изцяло електрически модел на марката, построен на новата модулна платформа на концерна, който дебютира у нас. Именно този автомобил с повишена проходимост спечели и в конкурса Световен автомобил на годината.

Вижте с какви цени първото електрическо SUV на Volkswagen пристигна в България

ID.4 е глобален модел, който ще се продава в целия свят. Топ електромоторът, с който е оборудван е с мощност от 204 конски сили, а батериите, които го зареждат са три. В най-наточеното си изпълнение, новият ID.4 може да измине 520 км с едно зареждане.

Това, което го причислява към автомобилите с повишена проходимост е клиренс, който е над 20 сантиметра. Ускорението до 100 км/ч става за 8.5 секунди, а максималната скорост е 160 км/ч.

Вижте с какви цени първото електрическо SUV на Volkswagen пристигна в България

Към момента у нас автомобилът се предлага с двете по-големи батерии и само със задно задвижване. Базовият вариант и версията с четири задвижващи колела ID.4 GTX ще пристигнат в България малко по-късно.

Както вече ви споменахме, към момента VW ID.4, се предлага в България с батерии с капацитет 52 и 77 киловатчаса, като в зависимост от нивото на екипировка, мощността на електромотора е 148, 170 и 204 конски сили. Ето и базовите цени, с които новото VW стъпва на нашия пазар.

Вижте с какви цени първото електрическо SUV на Volkswagen пристигна в България

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.1 от 40 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
хххххххх
1 Отговор
70 хилки за соцваген, тия прекалиха, това ли е народната кола?
Чакаме китайските електрички за 15 хилки.

Коментиран от #9


Оценка:
-16 +94

мнение
2 Отговор
гаранция, че базовият GTX ще прескочи 100 бона. С текстилни седалки разбира се и кабел шуко. С нормални екстри за една съвременна кола ще гони 120 с ДДС и без никакви стимули разбира се, да не забравяме, че сме у БГ....

Оценка:
-1 +66

1000 SEL
3 Отговор
Кажете моля ,какво се случва с обещания от производителя пробег при зимни условия с отрицателни температури например - 5 - 10 градуса ,каквато е обичайната температура в София зимата например ? Отразява ли се студа на батерийте ? Че чувам нещо от този и оня как от 300 километра пробег зимата падал на под 100 !

Коментиран от #15, #18, #36, #38, #40


Оценка:
-9 +61

Илия
4 Отговор
Версията 4х4 ще е гони 100 хиляди ...
520 километра са малко за нов модел.
Хундай Кона още преди 3 годни беше с такъв пробег ...

Оценка:
-6 +47

факт
5 Отговор
Нещо много хубаво горели ,като бенгалски огън тези електрички при катастрофа та чак пожарникарите не смеели да ги доближат ах ах ах ах

Оценка:
-15 +25

Ганьо Балкански
6 Отговор
Фолксваген ???? НЕ БЛАГОДАРЯ ! Аз карам само Мерцедес Бенц !

Коментиран от #22


Оценка:
-34 +19

Васил
7 Отговор
70 бона за боклука наречен VAG а не мерси.

Коментиран от #11


Оценка:
-20 +39

пешо
8 Отговор
и барабар с двете каки да ми я дават - цъ!

Коментиран от #14


Оценка:
-14 +23

4738
9 Отговор

До коментар #1 от "хххххххх":


Има да почакаш....

Оценка:
-3 +6

viki
10 Отговор
По интерсното е че Шкода Енияк ЕВ е по-скъп! Средната версия е 79 900 лв. с 55 вт. - Фолксваген Ай ди Перформънс е 73 500 лв. тоест със 7 хиляди лева по-евтин!...доста странно Шкода Енияк да е стабилно по-скъпа....

Коментиран от #25


Оценка:
-2 +20

11
Този коментар е премахнат от модератор.
Пенчо
12 Отговор
Разликата между първото и второто ниво е 22 коня и около 3 бона. Между второто и третото е 34 коня и около 12,5 бона . Верно с по голяма батерия е трето ниво, но пак е доста висока надценката .

Оценка:
-1 +24

13
Този коментар е премахнат от модератор.
Бай Курти
14 Отговор

До коментар #8 от "пешо":


Кой те брои тебе за клиент.Оръфляци разни.А за двете каки ти миришат чорапите.Те не излизат с цървули като теб.Знаят си цената а ти си карай ръчно.

Оценка:
-13 +17

Не не
15 Отговор

До коментар #3 от "1000 SEL":


Нямат проблеми! По скоро дизела няма да запали!


Оценка:
-8 +8

Ееееее
16 Отговор
Колко искате да струва? Един Голф е 50 хиляди лева? Колко да струва тази, която е по-голяма и е електрическа! Разхода за ток е много по-малко! Каква е цената на Шкода Кодиак? Тази е същия размер!

Коментиран от #17


Оценка:
-10 +8

Радомир Юнайтед
17 Отговор

До коментар #16 от "Ееееее":


Ти верно ли бе? Базисен Голф за 80 хилки няма!! А това Ай Ди да е като Кодиак, да ма прощаваш. Аз с моя дизелак ще стигна в Гърция за 3 часа, а с това недоразумение сигурно за 5 часа, ако по гръцките села намеря контакт. Теоретично до Солун може с едно зареждане ако караш без климатик и със 70 км/ч

Коментиран от #21


Оценка:
-9 +11

номад
18 Отговор

До коментар #3 от "1000 SEL":


казваме сипваш нафта и запушваш дюзи и се почва едно мрънкане колко била некачествена нафтата на шел и магарешки е н1 те в норвегия темп са +15 градуса целогодишно сняг има само в бг

Оценка:
-3 +13

Митко
19 Отговор
А какво стана със спортната кола на ток която онзи турчин Ахмед Мерчев май се казва иска да произвежда в България.Май беше от Благоевград.Колата щяла да има 5 000 конски сили мощност.

Коментиран от #42


Оценка:
-1 +5

Хаяско
20 Отговор
Нищо какво искаш да стане.Проекта беше преди 10 години.Ако беше отишъл в Турция ,сега колата щеше да се продава и в България.

Оценка:
-1 +5

Ееееее
21 Отговор

До коментар #17 от "Радомир Юнайтед":


Това е ИД4 не е ИД3! Предполагам, че на живо не си го виждал! Почти колкото Кодиак е! С Голф няма сравнение! Цената му е нормална, като се има напредвид, че може да караш с 2-3 лева на 100!

Оценка:
-7 +5

22
Този коментар е премахнат от модератор.
рено ентусиаст
23 Отговор
Грозно скъпо и със слаби характеристики.Какво по лошо от това

Оценка:
-5 +16

Гост
24 Отговор
Публикувано във факти.бг: "...новият ID.4 може да измине 520 км с едно зареждане.."
Да, ама някой друг път! Ако ги смятате на "без коз" - да! Взимайте смело - после ще виете като почнете да ги експлоатирате. Цял ден до морето, като преди 40 години, с Ладите и Москвичите.

Коментиран от #26


Оценка:
-2 +12

123
25 Отговор

До коментар #10 от "viki":


Еми, качеството е по-скъпо.

Оценка:
-9 +0

Ееееее
26 Отговор

До коментар #24 от "Гост":


Ако хората нямаха Интернет, можеха да ти минат опорките! Има тестове достатъчно! Ти тествал ли си, та знаеш? Има тестове на Бьорн Ниланд, с всички електрически коли, тест за изминаване на 1000 километра! Влизате и гледате, а не четете коментарите на нашите специалисти, които са виждали ел. кола на картинка!

Оценка:
-6 +9

море
27 Отговор
Не разбрах това са цени с ДДС или без ДДС ?

Коментиран от #28


Оценка:
-1 +1

Водолазов
28 Отговор

До коментар #27 от "море":


При тази цифра, все тая. Аз се потапям....

Оценка:
-0 +2

патриот
29 Отговор
И защо Volkswagen пристигна в България? Мястото му е в анадола, няма работа тук, от Volkswagen сами направиха своя избор.

Оценка:
-3 +15

и победител е
30 Отговор
опел зафира на метан за 5 бонааа и 14 години

Оценка:
-4 +6

Порно
31 Отговор
Не казват , че тия 520 км евентуално може да се минат на ниска скорост, без климатик и на равно . Със сигурност няма да стигне от София до Варна , което е около 460 км.

Оценка:
-2 +11

Хаха
32 Отговор
По скоро е като хенчбек

Оценка:
-0 +0

смях
33 Отговор
Максимална скорост 160км/ч! Ускорение 10.9 секунди от 0 до 100км/ч. Това защо не го пише в рекламната статия. Тесла Модел 3 е 40 000 евра в Румъния, но е с 120км повече пробег а за динамиката, сигурност и технологично ниво да не говорим.

Коментиран от #37


Оценка:
-2 +5

Цени
34 Отговор
като за футболисти и депутати

Оценка:
-1 +4

Наблюдател
35 Отговор
Този Радослав Славчев посещавал ли е училище и ако да, как е завършил изобщо по бълг.език, след като пише SUV в среден род. Това е все едно да напишеш - едно автомобил, или едно джип! Изобщо как е решил да налага неграмотно писане в национална медия и това да се превръща в практика?

Оценка:
-2 +4

Читател
36 Отговор

До коментар #3 от "1000 SEL":


По-добре се върни в училище. Че правописът ти е много зле...

Оценка:
-1 +0

Читател
37 Отговор

До коментар #33 от "смях":


Евро е в единствено и в множествено число. Пиши правилно, че си смешен.

Оценка:
-1 +2

фффф
38 Отговор

До коментар #3 от "1000 SEL":


Също като при дизела - разхода се качва с 20 процента. Това е!

Оценка:
-0 +0

гоуст
39 Отговор
Ние Българите сме изключителен народ.Разбираме от граматика и същевременно сме изключително технически грамотни.Знаем световната политика като петте си пръста на дясната ръка,завършени лекари сме и можем да решим проблема на глобалното затопляне.Интересно!Разбираме от всичко,а когато някой ни накарат да работим и за свирка не ставаме,затова драги ми драскачи ни управляват НЕвероятни хора.Защото сме много Умни!

Оценка:
-0 +5

Полеви тестове
40 Отговор

До коментар #3 от "1000 SEL":


С голямата батерия, в реални условия при -10 градуса, градско колата минава 402 км, а при магистрална скорост на -10 минава 290. Мога да ти кажа за тест по Тракия на Кона 64кВтч, верно лятото, със 140 мина 340 км. Над 120 електромобилите имат твърде висок разход и не си струва за едни 20 км отгоре да минеш със 100 по-малко. Ще спечелиш време една цигара и ще изгубиш едно спиране 40 мин.

Оценка:
-0 +7

41
Този коментар е премахнат от модератор.
Ахмед Мерчев
42 Отговор

До коментар #19 от "Митко":


Не съм турчин, а българин, ако предпочиташ - помак. И автомобилите ги произвеждам в село Слащен.

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Автомобилен куиз: Познайте марката на автомобила по ауспуха

В днешния куиз ще ви зададем 10 въпроса свързани с някои от най-отличителните ауспуси на автомобили произвеждани някога. Може да изпробвате вашите ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
Ловци на бисери
Дмитри Пайет
Френският национал разкри, че е забранил на своите деца да произнасят името на Кристиано Роналдо след Евро 2016, което бе спечелено от Португалия
Децата ми нямат право да произнасят името на Роналдо"

Още бисери
ТОП 5