В сравнение със съвременните мотоциклети продукцията на Ирбитския завод може да изглежда като пишеща машина редом до iPad, но това не й пречи да се харчи добре дори в Америка. По света продължава да има достатъчно ценители на класическата конструкция от времената на Втората световна война, готови да платят немалко пари за култов Урал с боксерен двигател, сред които е и холивудската звезда Брад Пит.
Ирбитският мотоциклетен завод представи обновения Патруль за моделната 2013-а, макар в случая да става дума по-скоро за освежаване, отколкото за действителни изменения. Двигателят на всъдеходния мотор с кош си остава вездесъщият 749-кубиков боксер с изобилие на въртящ момент (51 Нм), заченат на конструкторските маси на BMW в края на 30-те години на миналия век.
Срещу допълнително заплащане се предлага задвижване към колелото на коша, с което Урал-ът става практически неудържим в пресечена местност. Включването на режима 2WD става с добре познатия лостов механизъм.
Урал Патруль '2013 все пак се възползва и от някои достижения на съвременната цивилизация. Предната дискова спирачка се доставя от Brembo, а окачването от Sachs прави возията по-комфортна отвсякога.
Руският мотоциклет се предлага в цветови комбинации от синьо-бяло, оражнево-сребристо, гористо зелено и чисто бяло. Цената обаче надали ще се понрави на средностатистическия фен на ретро механиката. Базовият Патруль струва €10 390.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пешо
11:22 04.01.2013
2 Бързия
11:54 04.01.2013
3 Легиона
Коментиран от #4
11:58 04.01.2013
4 Бързия
До коментар #3 от "Легиона":
Не можах брато,да разбера какво искаш да кажеш ?!12:15 04.01.2013
5 Аз
Коментиран от #22
12:23 04.01.2013
6 аяэ
12:24 04.01.2013
7 Ленин
12:30 04.01.2013
8 Иван Николов
12:31 04.01.2013
9 Иван Николов
12:33 04.01.2013
10 Явор Кръстев
Красив е мотора и е единствения серийно с кош но цената нещо не ми се връзва.
Коментиран от #54
12:33 04.01.2013
11 emo
Москвич-Опел олимпия;Волга-Студебакер-шампион;Иж-Дкв;Киевка(К125-ДКВ;Победа(по-късно Варшава)-американския джип "Уилис"Газ а-Форд ;Представителната"ЗИС"-Ласал;Урал-БМВ .;жигули(лада)-Фиат124;Вятка(моторолер)-Пиаджио-Веспа
12:39 04.01.2013
12 Пещо
Ура!
Даже и във времената на капитализма си останахме едни мрънкачи.
12:44 04.01.2013
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Стар Българин
12:49 04.01.2013
15 ЗЛАТКО злобарката
13:00 04.01.2013
16 ceci_
1. Лицензионни производства (камионите АМО, Лада и т.н.)
2. Заводи и технологии дошли от репарации заедно със заводите - опел, урал и т.н.
Естествено има и неща които сигурно са творчески копирани но делът им е твърде надценен.
13:15 04.01.2013
17 Vladushko
14:29 04.01.2013
18 КЪДЕ Е Станока
само това липсва ....и един солджър с рога на каската , препасал Шмайзера
14:31 04.01.2013
19 atanasdaskala
14:42 04.01.2013
20 Бързия
15:06 04.01.2013
21 ХХХ
А относно коментар # 12: не си прав! Навремето завод "Балкан" в гр. Ловеч е бил голяма сила. Това, че сега нямаме производство и всичко е закрито и приватизирано, е политически и ест. национален проблем. Но само си помисли - именно Япония и Китай са купили патента за мотокарите от нас, които са били изцяло българско творение. /и не само те/
Коментиран от #26
15:07 04.01.2013
22 Бързия
До коментар #5 от "Аз":
Долния коментар се отнася за тебе15:11 04.01.2013
23 Оги
15:19 04.01.2013
24 Русский
15:45 04.01.2013
25 Симеон Тасев
бмв в тази област работат още от далечната 45 та година та и преди това всяко руско нещо е копие на западното
16:24 04.01.2013
26 Пещо
До коментар #21 от "ХХХ":
Японците са купували мотокарите заради електролитната мед в бобините. При предложение за прехвърляне на производството там, във вид на лиценз, отказват.Завод Балкан е голяма работа, също като ЗЗУ Пловдив, ама никой не ги знае днес и няма да възстановят производство. Дори и да подаряват такива мотори, българина е комплексар и търси БМВенце от 98 година.
16:34 04.01.2013
27 tasev
Коментиран от #28
18:35 04.01.2013
28 ЗЛАТКО злобарката
До коментар #27 от "tasev":
ruskata technika nqma chupene i chastite sa 2 za lev4e18:47 04.01.2013
29 мотоциклетник
18:50 04.01.2013
30 LATEXCULT
18:56 04.01.2013
31 ььь
За 21 000 има АТВ-та, които са като космически кораб до парен локомотив.
Коментиран от #34
19:01 04.01.2013
32 $$$
19:10 04.01.2013
33 Генерала
19:32 04.01.2013
34 Турбото
До коментар #31 от "ььь":
Нямаше да е лошо,преди да си кажеш мнение да вземеш да я прочетеш тая статия,а не само да гледаш картинки. Това е ретро класика с опозитен двигател и затова се цени даже и в Америка,а ти си седнал да го сравняваш с АТВ-то.Урала си има свои почитатели и покупатели в Азия и Америка и ако нямаше такива отдавна да бяха спряли да го произвеждат.19:36 04.01.2013
35 Джорето
19:55 04.01.2013
36 УРАЛ
20:03 04.01.2013
37 доджи
Коментиран от #39
20:12 04.01.2013
38 макаренко
Коментиран от #40
20:16 04.01.2013
39 Пещо
До коментар #37 от "доджи":
A на теб някой да идва да ти казва как да .... жена ти?Кво им се месиш на хората, ресурсите - техни, ако искат и в океана ще ги изсипят.
20:17 04.01.2013
40 Пещо
До коментар #38 от "макаренко":
ти що не прочетеш какво е написал ГЕНЕРАЛА и тогава да го коментираш?20:18 04.01.2013
41 макаренко
Коментиран от #42
20:19 04.01.2013
42 Пещо
До коментар #41 от "макаренко":
да де, разбрахме се!20:22 04.01.2013
43 Николинка КАМОР
20:29 04.01.2013
44 димитър димитров
Коментиран от #46
21:12 04.01.2013
45 румбо
21:17 04.01.2013
46 Бързия
До коментар #44 от "димитър димитров":
Само че тези лицензий не са откраднати ами са завоювани ! Никой не е канил немците да си правят разходки по съветска територия.21:49 04.01.2013
47 гесеема
21:56 04.01.2013
48 айде бе
22:22 04.01.2013
49 куку
22:26 04.01.2013
50 kiril
Коментиран от #53
23:15 04.01.2013
51 Килиризатора
23:41 04.01.2013
52 Doktor
07:56 05.01.2013
53 ддд
До коментар #50 от "kiril":
На фона на цените на ретромоделите това си е евтино. Много хора търсят носталгията и простотата, а не актуалните изгъзици. Много добре са се ориентирали и щом произвеждат значи продават бройките си. Важно е какво чувство изпитваш докато караш мотора,а не дали е натруфен и с последна технология.10:20 05.01.2013
54 mad_tanker
До коментар #10 от "Явор Кръстев":
10 390 $! Имали бол пари, дали! От скромната ми почти 30 годишна практика в сферата на ДВГ и автомобилите научих, че нищо пипнато от съветски/руски "инженер" или "механик" не е надеждно и не заслужава дори да го гледате на снимка.Коментиран от #56
10:30 05.01.2013
55 ...
12:19 05.01.2013
56 Явор Кръстев
До коментар #54 от "mad_tanker":
Така е колега. Най-голямата ми драма е именно това, руските са некачествени а западен аналог нямат. Имам в предвид именно Урала и УАЗ 452. Аз бих искал да имам такива машини но не руски защото не съм механик12:30 05.01.2013
57 янко
12:31 05.01.2013
58 турбото
13:01 05.01.2013
59 кразист
13:33 05.01.2013
60 Адолф Хитлер
17:44 05.01.2013
61 финци
Коментиран от #62
18:58 05.01.2013
62 А.Х.
До коментар #61 от "финци":
Абе Финци ми не мислиш ли ,че има хора които си живеят постоянно в Тайгата?19:37 05.01.2013
63 prizrak
20:42 05.01.2013
64 балкито
00:12 06.01.2013
65 1000rr
Коментиран от #70
10:39 06.01.2013
66 дидо
11:46 07.01.2013
67 Най-Бай
21:55 07.01.2013
68 Най-Бай
22:02 07.01.2013
69 Цанко
21:03 29.10.2014
70 Цанко
До коментар #65 от "1000rr":
За лъскавите япончики и американски харитон давидовичи на всеки 5 мили си има сервизи!Там си караш лъскавелката и я оставяш на “специалистите“, без да си изцапаш кунките!Истински моторджия и рокер се става когато имаш масло в задника и бензин в корема и кръвта!А масло в задника и бензин в кръвта може да имаш само със стари мотори!Тогава ставаш истински рокер!21:23 29.10.2014