ФАКТИ.БГ

Нови всесезонни гуми за професионалисти

Nokian представи Seasonproof C

Публикувана: 6 Май, 2021 11:05
36 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 19335
Нови всесезонни гуми за професионалисти
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 31 гласа.

Скандинавският производител на гуми Nokian Tyres представи нова всесезонна гума за професионална употреба. Новата Nokian Seasonproof C е разработена за професионални шофьори и по-конкретно за лекотоварни превозни средства от типа на бусове, големи ванове, кемпери, и малки камиони.

Според проучване на Nokian Tyres сред потребителите на всесезонни гуми, европейските шофьори особено ценят безопасността във всякакви условия през цялата година. За шофьорите на ванове и превозни средства за доставки надеждността в променливи условия и температури близки до нулата са също толкова важни. Сцеплението и добрата устойчивост на износване също са били сред най-важните характеристики.

„“C“ гумите са специални продукти със структура и материали, които са разработени за тежкотоварни автомобили. Шарката на протектора и каучуковата смес са създадени за гуми, които да се представят отлично при професионална употреба. Новите Nokian Seasonproof C са разработени да бъдат гъвкави и приспособими към разнообразни метеорологични условия. Те са създадени за оптимална целогодишна употреба и идват с иновации, които да подсигурят максимална безопасност, отличен пробег и издръжливост. Характеристиките при управление на Nokian Seasonproof C са отлични, както на суха така и на мокра настилка, а също и на заснежени пътища.“, казва Микко Лиюкула, мениджър „Развитие“ в Nokian Tyres.

Нови всесезонни гуми за професионалисти

Новите Nokian Seasonproof C са създадени за целогодишна употреба специално за страните от Централна и Източна Европа. Всички размери гуми имат символа на снежинката (3PMSF), който удостоверява, че гумата е официално одобрена за зимна употреба. Повечето размери са позиционирани в категория А, най-високата за сцепление на мокро.

Продуктовата гама предлага размери за разнообразна употреба, както за товарни автомобили, така и за автомобили за почивка като кемпери и каравани, със селекция от 25 продукта от 14 до 17 цола, със скоростни индекси от R (170 км/ч), S (180 км/ч), T (190 км/ч) и H (210 км/ч). Продуктовата гама ще бъде налична за потребителите през есента на 2021 г.

Концепцията Season Sense се състои от иновативни характеристики, които включват шарката на протектора на гумата, структурата и каучуковата смес. Напречните, v-образни мултифункционални шарки на протектора с твърда централна част е разработена за целогодишна безопасност.

Нови всесезонни гуми за професионалисти

Мултифункционалната шарка на протектора има твърда централна зона, която предоставя отлично управление и стабилност през всички сезони. Всеки блок на протектора е свързан към централното рамо, което подобрява реакциите на кормилното управление. Силно изразените канали на протектора започват от централната част и се насочват към рамената. Каналите за изтласкване на киша и вода в центъра на протектора са разработени, за да увеличат съпротивлението към аквапланинг. Каналите отвеждат водата и кишата далеч от гумата.

Grip Claws са „нокти“ за подобрение на сцеплението, особено при спиране и ускорение, и са разположени върху протектора. Специалните „нокти“ са проектирани, за да помогнат за движението върху заснежени пътища и други меки повърхности. Те се захващат за повърхността на пътя по контролиран начин и осигуряват по-добро сцепление, включително при спиране.

Нови всесезонни гуми за професионалисти

Заедно с новата смес на протектора, този дизайн осигурява равномерно износване, и ниско съпротивление при търкаляне. Ниското съпротивление при търкаляне превръща Nokian Seasonproof C в икономичен избор за шофьори, които искат да поддържат нисък своя отпечатък върху околната среда като същевременно спестяват и разходи за гориво.

Технологията Aramid Sidewall пък помага за изключителна издръжливост. Извънредно здравите арамидни влакна укрепват страниците на гумата предоставяйки повече издръжливост и защита при взискателни условия на каране. Влакната правят гумата по-издръжлива на удари и прорези, които иначе лесно биха я увредили.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 31 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
трофи
1 Отговор
Всесезонни ама за тяхното лято.

Коментиран от #26


Оценка:
-13 +45

Subaru STI
2 Отговор
Това е компромисна гума за ширпотреба, най-вероятно за употреба при умерен климат, но не и за професионалисти. Под 5 градуса няма нищо по-добро от НОВА зимна гума. При 30 градуса няма-нищо по-добро от хубава "лятна" гума. А на дъжд - млада гума с дълбок грайфер.

Коментиран от #4, #5


Оценка:
-25 +36

Морето
3 Отговор
Това е гумата! От Медина Мед си взех летни Нокиан 205/55/16 и на сухо и мокро пролетта и лятото нямат грешка. Колата стои като залепена на пътя и най-важното, не шуми или свисти при висока скорост. За толкова пари-чудесно качество.

Оценка:
-8 +25

jap
4 Отговор

До коментар #2 от "Subaru STI":


Всесезонните гуми са подходящи за автомобили с тегло до 2000кг. движещи се със скорост до 150-160км(личен опит) но при крайни климатични условия проличават слабостите им.

Коментиран от #6, #7, #12


Оценка:
-3 +24

Прав си
5 Отговор

До коментар #2 от "Subaru STI":


но когато зимата на някой проход закъса ТИР и тези с най хубавите гуми чакат на опашката а където пътя е почистен добре без проблем се движат и тези с "галошите".

Оценка:
-10 +16

Мдаа
6 Отговор

До коментар #4 от "jap":


Не знам дали са до 2 тона са подходящи, ама тираджия да сменя зимни или летни гуми не съм видял.

Коментиран от #8


Оценка:
-5 +36

7
Този коментар е премахнат от модератор.
jap
8 Отговор

До коментар #6 от "Мдаа":


Не съм сигурен дали има зимни и летни гуми за ТИР-ове но знам какво следва когато зимата шофьорите им ги мързи или не умеят да поставят вериги.

Коментиран от #33


Оценка:
-3 +17

Камикадзе 🛩
9 Отговор
Абе какво толкова се впрягате за тия гуми? Отиваш в Кауфланд, Практикер или нещо подобно, вземаш най-евтините гуми и си караш поне 7-8 години с тях. Едно време на Москвичите и Жигулите да не би да е имало Нокиани, Мишелини и всякакви други? Газ със видинките и готово.

Коментиран от #23


Оценка:
-23 +36

NikNay
10 Отговор
Хаде пак рекламна акция на Нокиан .

Оценка:
-1 +23

Мони
11 Отговор
Искам да барам Миа Халифа!

Оценка:
-7 +9

Край
12 Отговор

До коментар #4 от "jap":


При крайни климатечни условия се кара внимателно.

Оценка:
-2 +22

Я.Петров
13 Отговор
За ежедневната градска кола са ОК всички всесезонки, но за извън града си трябват летни/зимни.

Коментиран от #15


Оценка:
-6 +14

Гумаджия
14 Отговор
Ганя много разбира от гуми, нищо че понякога купува втора ръка.

Коментиран от #20, #34


Оценка:
-5 +27

15
Този коментар е премахнат от модератор.
Летни зимни
16 Отговор
Навремето като имаше само един модел, ВИДИНКИ, сигурно всички сменяхте зимни и летни,

Коментиран от #18, #28


Оценка:
-12 +25

Paxnas
17 Отговор
За мен най хубавата гума е новата,комплект за лятото и комплект за зимата другото е компромис.

Оценка:
-7 +22

Никога
18 Отговор

До коментар #16 от "Летни зимни":


не е имало само един модел"видинки".

Коментиран от #19


Оценка:
-2 +9

Летни зимни
19 Отговор

До коментар #18 от "Никога":


Добре,и руски и румънски също имаше.Но румънските трябваше да ходиш до Румъния.А сьщо се връщаха две стари за една нова , имахме соц кола и съм доста добре запознат.Соц колата вьрвя зиме и лете девет години с едни гуми и минаваше отвсякъде

Оценка:
-2 +11

Да ама
20 Отговор

До коментар #14 от "Гумаджия":


и гумаджиите са много в час.Техния девиз е "всесезонни гуми нема".Ако ги питаш най добре е гумите да се сменят ежедневно ако може с дневни и нощни.Добре,че са опашките от балъци преди всеки "сезон" защото иначе ще го лапат...без гума.

Коментиран от #21, #22


Оценка:
-10 +39

21
Този коментар е премахнат от модератор.
Съвсем точно
22 Отговор

До коментар #20 от "Да ама":


В интерес на истината си прав

Оценка:
-4 +6

Точно
23 Отговор

До коментар #9 от "Камикадзе 🛩":


Сега всички се изгивизиха

Оценка:
-1 +7

Батко
24 Отговор
За жигулката имаше и Георги димитровки (завод в София ) ,но неподлежаха на баланс :)

Оценка:
-0 +4

25
Този коментар е премахнат от модератор.
Играч
26 Отговор

До коментар #1 от "трофи":


Точно.Тук на 40 градуса още първото лято се превръща в лятна гума.

Оценка:
-0 +7

321
27 Отговор
Да бяхте вложили повече в технологията, а не в смешни реклами в неспециализирани медии.

Оценка:
-0 +5

Ицо
28 Отговор

До коментар #16 от "Летни зимни":


Навремето семейната Жигулка зимата само се припалваше в гаража да не и падне акумулатора. Колите от квартала, които се движеха зимата в сняг се брояха на пръстите на едната ръка. Помня една Лада 5-ца и един Фиат 125Р имаха гуми с шипове на задния мост. Аман от философи за едно време.

Оценка:
-2 +11

qwerty
29 Отговор
Драга редакция, възможно ли е да напишете статия и за други модели гуми. Във Вашият сайт основно се пише за марката Нокиан, а ние обикновените водачи на МПС се интересуваме и от характеристиките и на другите производители за да направим своя "информиран избор" преди покупката. Благодаря Ви предварително!

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +11

От редакцията
30 Отговор

До коментар #29 от "qwerty":


Не може, защото други производители не ни плащат за рекламата.

Оценка:
-0 +11

31
Този коментар е премахнат от модератор.
32
Този коментар е премахнат от модератор.
перничанин
33 Отговор

До коментар #8 от "jap":


Има зимни гуми за камиони.
Публикувано във факти.бг:Гуми Scandinavia и включват зимни гуми за камиони в размери от 17.5 до 22.5 инча.

Оценка:
-0 +3

А бе
34 Отговор

До коментар #14 от "Гумаджия":


Много гумаджии не знаят за надписа outside на гумата и я слагат както падне да не говорим за точката за винтила. Иначе си прав за новите гуми.

Оценка:
-3 +2

Plameni
35 Отговор
Голяма реклама на Nokian, ама в класациите и тестовете се провалят

Оценка:
-0 +0

Гост
36 Отговор
Nokian никога повече... Нито тръгваш, нито спираш... Който е карал ще потвърди. След две години, започват да се напукват(направо се цепят). Пълен ужас. Близо 900лв. за пълен боклук....

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


ТОП 5