Last news in Fakti

8 Декември, 2021 16:00 2 083 15

Polestar 2 получи допълнителни 67 „коня“ с интернет ъпдейт

  • polestar-
  • интернет ъпдейт-
  • polestar 2-
  • тунинг

Цената на „тунинга“ е 1000 евро

Polestar 2 получи допълнителни 67 „коня“ с интернет ъпдейт - 1

В последно време колите са просто едни огромни компютри на колела и поредното доказателство за това идва от Polestar, които „засилиха“ един от моделите си чрез интернет ъпдейт. Всъщност шведско-китайският производител не е единствения който „тунингова“ колите си по подобен начин, след като през последните месеци сме ви разказвали за подобни действия от други марки.

Polestar 2 получи допълнителни 67 „коня“ с интернет ъпдейт

Все пак увеличението при Long Range Dual Motor версията е сериозно и с добавените 67 конски сили, мощността се покачва до 467 конски сили, докато въртящият момент скача с 20 нютон метра до общо 680 нютон метра. Това подобрява и времето за ускорение от 0 до 100км/ч, което вече отнема 4.4 секунди.

Polestar 2 получи допълнителни 67 „коня“ с интернет ъпдейт

Интернет ъпдейтът може да бъде закупен от различни европейски представителства и струва около 1000 евро в зависимост от пазара.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    11 5 Отговор
    не знам ама днес се предредих пред 12 човека в суперкаркета на новоотворила каса и чувството беше все едно го имам тоя ъпдейт само като чуеш бабата отзад как вика "тцтцтц може ли такова нещо" направо МНОГО ГИ ФАНА ЯД ЧЕ Ш СЕ НАПИЯ ПРЕДИ ТЕХ
  • 2 Коментара

    6 1 Отговор
    Защо са му тези коне?! Нали според Волво автомобилите не трябвало да развиват повече от 120 ли беше, 140 ли?! ....шведи Сър!.....а Грета някой попита ли?

    Коментиран от #3

  • 3 И как за какво

    7 2 Отговор

    До коментар #2 от "Коментара":

    70 коня са си 70 коня. Така ще може да качва Шипка с повече от 20 километра в час, защото за изкачването и според турбо инженерите тук, са необходими 50 киловата за 30 км в час и баничарката на турбо не може да вдигне повече защото има само 90 коня. А този автомобил празен тежи повече отколкото баничарката на турбо със 700 кг товар. Тъкмо като мине Шипка за половин час по-бързо от него, ще зареди на първата зарядна станция за 10 15 минути и ще стигне по-бързо отколкото турбо който няма време да спре за зареждане, защото времето му е ценно.
  • 4 Гост

    1 0 Отговор
    Сега ще седи в задръстването с повече коне от всички наоколо. Сто метра пред него ще е някой Смарт.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 Ти ли ще си в него

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Затова ли все обясняваш че единственият смислен електромобил е този по-малък от смарт и с 50 км пробег с едно зареждане за да му е по-евтина батерията? Хора които не са излизали от града и задръстванията и си мислят, че проходът Шипка е някакъв ужасен път с много завои и постоянен 30-процентов наклон 15 километра изкачване и 14 км спускане все с 30% наклон и постоянни завои за които е необходима 49 киловата мощност за предоляването им с 30 километра в час при 2 тона тегло.

    А понеже сте завършили инженерна специалност ДВГ, смятате че от 45 киловатчаса енергия от горивото, двигателят може да работи един час с механична мощност 49 киловата и още 100 киловата загуби.

    Не можете да разберете, че за преодоляване на денивелацията на прохода Шипка са ви необходими 4 киловатчаса за изкачване на два тона и са си толкова независимо дали разполагаш с 50 коня или 500 коня и независимо от скоростта с която се движите. Във втория случай, просто ще минеш прохода по-бързо.

    Не можете да разберете, че в задръстването един електромобил с 1000 коня харчи по-малко на час отколкото бензинов смарт.


    Точно такива хора не могат да разберат защо електромобилите навлизат толкова бързо и нямат алтернатива.

    Коментиран от #9, #14

  • 6 Пушилник

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Този smart ще е на 100 метра пред него, а между тях ще има още пет-шест автомобила сумарната мощност на които ще е точно колкото на този електромобил, но всеки един от тях ще замърсява въздуха повече от него, ей така както си стоят в задръстването и ще увеличават риска от респираторни заболявания.

    Коментиран от #7

  • 7 Абе честно

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Пушилник":

    Да ти кажа, на 90% от хората не им пука за замърдяването, защото имат други разходи, ама това е друг въпрос.

    Коментиран от #8

  • 8 Така е!

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Абе честно":

    Засега не им пука. Но от догодина, когато на замърсяващите автомобили им бъде забранено да влизат в синя зона, рязко ще им запука.
  • 9 Алооооо

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ти ли ще си в него":

    За задръстването съм съгласен ,но има разлика дали качваш Шипка с 30 или с 60 км.Ще изразходи повече енергия защото работата е свършена по-бързо.Един асансьор ако се движи с 5 м/с харчи 2 пъти по-малко отколкото ,ако се движи с 10.м/с.Елементарна физика за 8 клас,поне преди 20 години.

    Коментиран от #10

  • 10 Научете я тази физика

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "Алооооо":

    Дали ще караш половин час с 8 киловата мощност при 30км/ч или 15 минути с 60км/ч и 16 киловата мощност или 6 минути с 40 киловата мощност, в крайна сметка енергията винаги ще е 4 киловатчаса. Научете я накрая тази разлика между мощност и енергия!

    Коментиран от #11

  • 11 Научили сме я

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Научете я тази физика":

    За да свършиш работата 2 пъти по-бързо трябва 2 пъти повече енергия.

    Коментиран от #12

  • 12 Дрън-дрън

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Научили сме я":

    При коя от изброените три скорости на движение енергията е различна от 4 kWh? Както виждаш, мощността е от 8 до 40 киловата, но енергията винаги е една и съща.
  • 13 незнайко

    1 1 Отговор
    Ето новия начин за печелене на пари ! Продават ти кола с примерно 400 коня и след 6 месеца срещу 1000 долара пускат реалната мощност !!! ТОВА Е ЖИВОТО ЗАКОННО ПЕЧАЛБАРСТВО !!!
  • 14 Норге

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Ти ли ще си в него":

    Другото което е,че по набадолнището връща километри обратно.Ако се кара на еко модус.
    Поне при моята Киа соул е така.Катериш и ти взима километри,но ако имаш горе-долу същото спускане по наклон ти ги възвръща и регенерира наново почти същите.Моята съм я засякал,около 400 метра по наклон и връща един километър.
    Ако караш едно 10на километра по нанадолнище си е добре.
  • 15 Норге

    1 0 Отговор
    Човека тук ви обяснява за ел колите,но трябва да си покарал за да разбереш предимствата.
    Доста икономични са си и ако си ги зареждаш в къщи са си най на сметка.
    Моята като я зареждам по местата където обикалям да работя ми зарежда на обикновен контакт от 240 волта около 10-12 км на час.Доста хора тук си купуват по 20 до 40 ватови зарядни станции в къщи,в Норвегия.Струват към 15 000 кр някъде,но се изплащат във времето напред.Аз си зареждам навъншни колонки.От скъпите.И пак ми е към 150 кр зареждането за 450 км.
    При положение че вдигнаха цената.Литър бензин е 20 кр почти,дизела 18-19 кр.
    Сами си сметнете.И отделно адски големите такси по пътя за преминаване ако си с двигател.Говорил съм с хора които живеят в къщи и им излиза по около 300-400 кр на месец максимум за зареждане на 220 волта.
    Което ще рече че едно зареждане да изкараш седмицата на 65кв ч батерия иьлиза едно 60-70 кр някъде.
    Някакви си 10 лв.
    Ако ще ти стигат 50-60 лв на месец за зареждане,си е мазохизъм направо да караш с двигател.