В последно време колите са просто едни огромни компютри на колела и поредното доказателство за това идва от Polestar, които „засилиха“ един от моделите си чрез интернет ъпдейт. Всъщност шведско-китайският производител не е единствения който „тунингова“ колите си по подобен начин, след като през последните месеци сме ви разказвали за подобни действия от други марки.
Все пак увеличението при Long Range Dual Motor версията е сериозно и с добавените 67 конски сили, мощността се покачва до 467 конски сили, докато въртящият момент скача с 20 нютон метра до общо 680 нютон метра. Това подобрява и времето за ускорение от 0 до 100км/ч, което вече отнема 4.4 секунди.
Интернет ъпдейтът може да бъде закупен от различни европейски представителства и струва около 1000 евро в зависимост от пазара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
17:26 08.12.2021
2 Коментара
Коментиран от #3
17:54 08.12.2021
3 И как за какво
До коментар #2 от "Коментара":
70 коня са си 70 коня. Така ще може да качва Шипка с повече от 20 километра в час, защото за изкачването и според турбо инженерите тук, са необходими 50 киловата за 30 км в час и баничарката на турбо не може да вдигне повече защото има само 90 коня. А този автомобил празен тежи повече отколкото баничарката на турбо със 700 кг товар. Тъкмо като мине Шипка за половин час по-бързо от него, ще зареди на първата зарядна станция за 10 15 минути и ще стигне по-бързо отколкото турбо който няма време да спре за зареждане, защото времето му е ценно.19:48 08.12.2021
4 Гост
Коментиран от #5, #6
21:15 08.12.2021
5 Ти ли ще си в него
До коментар #4 от "Гост":
Затова ли все обясняваш че единственият смислен електромобил е този по-малък от смарт и с 50 км пробег с едно зареждане за да му е по-евтина батерията? Хора които не са излизали от града и задръстванията и си мислят, че проходът Шипка е някакъв ужасен път с много завои и постоянен 30-процентов наклон 15 километра изкачване и 14 км спускане все с 30% наклон и постоянни завои за които е необходима 49 киловата мощност за предоляването им с 30 километра в час при 2 тона тегло.А понеже сте завършили инженерна специалност ДВГ, смятате че от 45 киловатчаса енергия от горивото, двигателят може да работи един час с механична мощност 49 киловата и още 100 киловата загуби.
Не можете да разберете, че за преодоляване на денивелацията на прохода Шипка са ви необходими 4 киловатчаса за изкачване на два тона и са си толкова независимо дали разполагаш с 50 коня или 500 коня и независимо от скоростта с която се движите. Във втория случай, просто ще минеш прохода по-бързо.
Не можете да разберете, че в задръстването един електромобил с 1000 коня харчи по-малко на час отколкото бензинов смарт.
Точно такива хора не могат да разберат защо електромобилите навлизат толкова бързо и нямат алтернатива.
Коментиран от #9, #14
07:50 09.12.2021
6 Пушилник
До коментар #4 от "Гост":
Този smart ще е на 100 метра пред него, а между тях ще има още пет-шест автомобила сумарната мощност на които ще е точно колкото на този електромобил, но всеки един от тях ще замърсява въздуха повече от него, ей така както си стоят в задръстването и ще увеличават риска от респираторни заболявания.Коментиран от #7
09:11 09.12.2021
7 Абе честно
До коментар #6 от "Пушилник":
Да ти кажа, на 90% от хората не им пука за замърдяването, защото имат други разходи, ама това е друг въпрос.Коментиран от #8
18:33 09.12.2021
8 Така е!
До коментар #7 от "Абе честно":
Засега не им пука. Но от догодина, когато на замърсяващите автомобили им бъде забранено да влизат в синя зона, рязко ще им запука.22:03 09.12.2021
9 Алооооо
До коментар #5 от "Ти ли ще си в него":
За задръстването съм съгласен ,но има разлика дали качваш Шипка с 30 или с 60 км.Ще изразходи повече енергия защото работата е свършена по-бързо.Един асансьор ако се движи с 5 м/с харчи 2 пъти по-малко отколкото ,ако се движи с 10.м/с.Елементарна физика за 8 клас,поне преди 20 години.Коментиран от #10
22:13 09.12.2021
10 Научете я тази физика
До коментар #9 от "Алооооо":
Дали ще караш половин час с 8 киловата мощност при 30км/ч или 15 минути с 60км/ч и 16 киловата мощност или 6 минути с 40 киловата мощност, в крайна сметка енергията винаги ще е 4 киловатчаса. Научете я накрая тази разлика между мощност и енергия!Коментиран от #11
23:43 09.12.2021
11 Научили сме я
До коментар #10 от "Научете я тази физика":
За да свършиш работата 2 пъти по-бързо трябва 2 пъти повече енергия.Коментиран от #12
13:31 10.12.2021
12 Дрън-дрън
До коментар #11 от "Научили сме я":
При коя от изброените три скорости на движение енергията е различна от 4 kWh? Както виждаш, мощността е от 8 до 40 киловата, но енергията винаги е една и съща.15:14 10.12.2021
13 незнайко
15:23 12.12.2021
14 Норге
До коментар #5 от "Ти ли ще си в него":
Другото което е,че по набадолнището връща километри обратно.Ако се кара на еко модус.Поне при моята Киа соул е така.Катериш и ти взима километри,но ако имаш горе-долу същото спускане по наклон ти ги възвръща и регенерира наново почти същите.Моята съм я засякал,около 400 метра по наклон и връща един километър.
Ако караш едно 10на километра по нанадолнище си е добре.
08:36 14.12.2021
15 Норге
Доста икономични са си и ако си ги зареждаш в къщи са си най на сметка.
Моята като я зареждам по местата където обикалям да работя ми зарежда на обикновен контакт от 240 волта около 10-12 км на час.Доста хора тук си купуват по 20 до 40 ватови зарядни станции в къщи,в Норвегия.Струват към 15 000 кр някъде,но се изплащат във времето напред.Аз си зареждам навъншни колонки.От скъпите.И пак ми е към 150 кр зареждането за 450 км.
При положение че вдигнаха цената.Литър бензин е 20 кр почти,дизела 18-19 кр.
Сами си сметнете.И отделно адски големите такси по пътя за преминаване ако си с двигател.Говорил съм с хора които живеят в къщи и им излиза по около 300-400 кр на месец максимум за зареждане на 220 волта.
Което ще рече че едно зареждане да изкараш седмицата на 65кв ч батерия иьлиза едно 60-70 кр някъде.
Някакви си 10 лв.
Ако ще ти стигат 50-60 лв на месец за зареждане,си е мазохизъм направо да караш с двигател.
08:44 14.12.2021