8 81618

Това ремарке увеличава двойно пробега на камионите

  • einride-
  • ремарке-
  • електрически камион-
  • електрически камиони-
  • tesla

Einride Trailer Concept може да добави до 650 километра

Това ремарке увеличава двойно пробега на камионите - 1

Шведската компания Einride показа интересен проект за ремарке, което увеличава двойно пробега на електрически камиони. Ремаркето е съвместимо, както с влекачи от марката Einride, така и с такива от други марки. Проектът все още не е изцяло завършен и е на ниво концепт, но очакваме той да бъде завършен скоро.

Това ремарке увеличава двойно пробега на камионите

Благодарение на своите 320кВч батерии, ремаркето може да добави до 650 километра пробег с едно зареждане. Батериите са поставени по такъв начин, че да не заемат от товарното пространство, като са разположени в долната част на ремаркето. Дизайнът на самото ремарке пък е модерен и с мисъл към аеродинамиката, която както знаем е изключително важна при електрическите превозни средства.

Това ремарке увеличава двойно пробега на камионите

Освен това, специален софтуер с изкуствен интелект ще следи разположението на товарите, които са разположени в него и ще дава съвети в реално време за това как може да се шофира най-правилно и икономично за постигането на максимално добър пробег.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 21 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Мери

    27 5 Отговор
    Сигурно има допълнителна батерия тежаща 3 тона.

    Коментиран от #7

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 кдкфкф

    2 2 Отговор
    фкфкфкфи кцкфкфиф

  • 5 Мери

    19 5 Отговор
    От многото реклами не съм видял за 320кВтч батерия, но за теглото почти съм познал. Цената на такава батерия ще е около 50 000$.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Шведите

    20 7 Отговор
    Тия хора са от друга планета, страшно иновативни, прецизни, взискателни и тн и тн. Любимите ми коли са шведски -Volvo, а повечето ми любими метъл групи са шведски. Сериозно обмисляме да се преместим там. Просто хората там гледат на света по друг начин, спокойствие, високи доходи, чиста природа и липса на чалга и дърти комундета хахаха

    Коментиран от #12

  • 9 гост

    15 10 Отговор
    Превози с камиони над 150-200 км изобщо не трябва да има , даже толкова са много !! Камиона става само до най-близката гара и оттам на влак , после по същия начин от гарата на пристигане !! И цената ще е наполовина и пътищата ще се разтоварят и ще се износват в пъти по-малко и един влекач ще върши в пъти повече работа дори и без шофьор !

    Коментиран от #10, #15

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Tурбо

    2 0 Отговор
    За първи път съм напълно съгласен с теб.
  • 12 Чайна дизайн

    6 0 Отговор

    До коментар #8 от "Шведите":

    Ако го облепим целио с фототапети ще мине и 1500 км.
  • 13 Дърт тираджия

    15 0 Отговор
    това "специалното място" к ъдето са сложили батериите се казва ПАЛЕТОНОСАЧ!!!!! А сега си сложете палетата знаете къде!!!!! И може и милиард километри да мине.....Зависи колко влекача ще смени.....
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 15 Диноас

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Брат аз съм шофьор и само ще ти кажа че твоята идея е перфектна но в един перфектен свят какъвто не съществува. Това може да се случи само когато бизнеса има стока за един месец напред, а сега ми кажи колко са фирмите които имат такъв потенциал за складова база? Дори и големите марки в автомобилостроенето нямат такива "хамбари", най добрият им вариант е до 5 часа забавяне. На всеки час пристига по камион за разтоварване от различни продукти. Това с влака просто е невъзможно
  • 16 Диноас

    13 0 Отговор
    Ха сега по въпроса за статията... Там където сте сложили батериите , повечето международни шофьори си карат посудата и котлоните и газта за да могат да се хранят. Премахвате им пространство, автоматично премахвате и международният транспорт. Другият вариант е да започнат господа шефовете да плащат по 5 бона в евро на калпак , че и шофьора да ходи по ресторанти вместо да си готви сам
  • 17 Бате Иво

    1 0 Отговор
    Бе то и на МАЗ Перестройка едно време дизайна е бил модерен
    Интересното ще е когато това недоразумение излезе на пътя
    Особено в България
    А и не знам откъде материал за батериите
    За три четри може и да склепуцат отук отам
    Ама после
    Нали руснаците са под санкции а шведите ще влизат в НАТО
    Ма ми дреме
    Докато се пенсионирам все ще има някой дизел с ръчна скоростна кутия останал
  • 18 незнайко

    0 0 Отговор
    Както в много начинания шведите са пак първи .