Last news in Fakti

23 Декември, 2022 12:49 12 873 14

Шофьорите често не знаят как да използват системите в колите си

  • система-
  • системи-
  • система за безопасност-
  • системи за безопасност

Consumer Reports ще помогне на автомобилните производители да подобрят информацията си

Шофьорите често не знаят как да използват системите в колите си - 1

Технологиите се развиват постоянно и искаме или не, ние трябва да свикваме и да се адаптираме към тях. Това се отнася и за автомобилите, които през последните години получиха множество нови системи, по-голямата част от които имат за цел да подпомагат шофьора по време на шофиране. Тези системи, обаче могат да се превърнат и в пречка, особено когато шофьорът не знае как точно се използват те.

Системи като адаптивен круиз контрол, система за следене на лентата, система за задържане на автомобила в средата на лентата, система против сблъсък, автоматични дълги светлини, адаптивни светлини, автоматично разпознаване на знаците и други са само част от множеството системи, които изглежда не всички водачи разпознават.

Данните за това са от Consumer Reports, които се позовават на свое проучване според което мнозина от собствениците на по-нови автомобили, всъщност не ги използват в пълния им потенциал. “ Воланите са затрупани с неразпознавамеи символи за работа с ADAS [ усъвършенствани системи за помощ на водача ] функции, които шофьорите трябва по някакъв начин да различават и разбират, докато са на път. ”, заяви Джейк Фишър от Consumer Reports. “ Но ако изключат системите, това напълно опровергава целта им — и тогава никой на пътя не се възползва от тях. ”

Именно заради това от компанията са споделили нов наръчник с автомобилните производители, който има за цел да хвърли повече светлина върху тези системи и да поправи връзката между автомобилните производители и крайния клиент.а


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 карчи

    26 17 Отговор
    Системите са за слабаците 😀 😅 🤣

    Коментиран от #3

  • 2 АБВ

    22 18 Отговор
    Напълно безмислени системи
  • 3 Офф-чар

    27 16 Отговор

    До коментар #1 от "карчи":

    Тези системи са напълно излишни. Само надуват цената на автомобилите. А както се вижда от статията, са дори и опасни.

    Коментиран от #4

  • 4 ржтбън

    29 9 Отговор

    До коментар #3 от "Офф-чар":

    Ела да обясниш колко са излишни тея системи на жена ми- само тея 100 кила компютри у колата спасиха ако не живота, то поне кокалите на едно 12-13г. хлапе рязко изскачащо на пътя зад един паркиран бус...

    Коментиран от #8

  • 5 Мухаха

    12 1 Отговор
    Добре, че е Радко, за да ни разясни, иначе не знам какво щях да правя.
  • 6 Ти си

    19 4 Отговор
    От толкова поддържащи системи в колите превърнахте младите в некадърни , аригантни и самонадеяни идиоти които разчитат сляпо на електрониката и с това застрашавт здравето и живота на себеси и на останалите участници в движението .....
  • 7 бай Ставри

    9 14 Отговор
    На байганьовци им е трудно с новото и затова си харесват масквичу! Карам Ford Edge Titanium, с всички екстри изброени по-горе! Да ви се,ра на масквичу
  • 8 няква

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "ржтбън":

    кака удари кола на роднина и се оплаквала, че не и сработила системата за автоматично спиране на GL-a преи време. даже мъжът й предложил една бинка и “пито-платено” добре, че се птказаха от парите и си попълниха протоколите, че кой знае какво щеше да стане
  • 9 стар пожарникар

    6 8 Отговор
    Селънжъри, отраснали покрай москвичи и затревожци, купили си от Европа кошници на 1 милион километри, никога не усетили кефа да карат нова кола не харесват "екстрите" Защото те вече не действат на моргулниците им.
  • 10 Анонимен

    4 1 Отговор
    На запад си купиха нови коли за 25 хил... Няма сметка да караш бараки, защото ремонтите са много скъпи, и кой умен и учил повече от вас разсъждават, нищо че ги ударихте грозните и простите. Футиджиева... Питайте и се уверите. Нито сме грозни, а ни избираха за рекламни лица, две фирми, а и не сме бедни, щом имахме 50 хил по тживково
  • 11 Анонимен

    3 2 Отговор
    При закупуване на нова кола на запад, 3 г фирмата, която ви е продала колата е длъжна, ако окаже дефект или ремонт, да я оправи, 3 години.
    Наздраве, въздържатели, с чаша студена вода изворна!

    Коментиран от #14

  • 12 ?!!!

    2 0 Отговор
    Ремонтите им са скъпи на запад, но българи са монтьорите и печелят цели фамилии. И как да се върнат в Бг
  • 13 Ами сега?

    1 0 Отговор
    А защо ги монтират без да са поискани от клиента? Това не причинява ли замърсяване на природата с излишна и ненужна електроника, което отдавна е проблем заради лошата и ненадеждна организация с рециклирането ѝ?
  • 14 Да, ама не...

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Анонимен":

    Само при положение, че спазваш всички предписания на производителя и срокове за обслужване, смяна на консумативите (масла, филтри и др.) в посочен сервиз и запалщането им, което е по цени посочени от сервиза,а те са няколко пъти по високи от тези на търговци или производители.Така замо за срока на гаранцията плащаш още поне една четвърт от цената на автомобила.