Проблемите с качествения контрол на Tesla не са от вчера и макар в последните години компанията значително да подобри качеството на своите автомобили, то отново можем да срещнем проблеми в някои от тях. Сега от компанията ще се борят още по-сериозно с тези проблеми като добавят нова технология в завода си в Фримонт.
Новата технология ще помогне на инженерите, които следят за качествения контрол на марката, като дори ще изземе част от функцията им. С помощта на камери и изкуствен интелект, роботи ще изучават интериора на автомобилите и ще следят за качеството на сглобените коли. Към момента ще бъдат инсталирани две подобни системи, разкриват от марката.
Това няма да окаже влияние върху работата на хората, които следят за качествения контрол и дори ще им помага, споделят от Tesla. Те ще допълват работата на системата и ще инспектират на по-високо ниво автомобилите. Все пак в бъдеще не е изключено изкуственият интелект да замени човешкия фактор и компанията да започне да разчита само на роботи за своите занимания.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Крайно време беше
Коментиран от #3
12:57 21.01.2023
2 шоша
13:49 21.01.2023
3 Гост
До коментар #1 от "Крайно време беше":
Фуги с регулировка не се оправят.Имат грешки в изработването на шанците за щанцоване и изрязване на вратите.Ако изобщо разбираш какво е това.Коментиран от #4
14:20 21.01.2023
4 Аз явно не разбирам
До коментар #3 от "Гост":
Формата и размерите на вратата не се ли определяха от щамповането, а не от щанцоването? Или google образованието не прави много разлика между двете?Коментиран от #5
15:36 21.01.2023
5 Гост
До коментар #4 от "Аз явно не разбирам":
С жичкажийско образование как да ги различиш,с информацията от гоогле?Щампова се врата от 2 листа ламарина.Щанцата изрязва излишния материал.На друга шанца се свързват двата листа ламарина чрез обръщане на ръба на външния лист.Кое определя крайния размер недочел пло ско 4ели тесларю?
Коментиран от #6, #7
08:39 22.01.2023
6 Пак измисли нови методи
До коментар #5 от "Гост":
Казваш врати се правят само с абкант и щанца?Все нови инженерни висоти. Щамповането напълно си го избегнал като отживелица.
Ама като се замисля, ти с щанцоване даже огъваш и абкант не ти трябва.
09:35 22.01.2023
7 Една щанца за всичко
До коментар #5 от "Гост":
Тази вашата щанца която с едно действие изрязва и огъва две ламарини едновременно без нужда от матрица и щамповане, а после ги сглобява една към друга, вероятно направо извършва и заваряване, което сигурно също включваш към щанцоването. Сега остана да я научите и да боядисва тази щанца и да правите конкуренция на автомобилните предприятия или направо да им продавате готови детайли.Наистина сте се събрали гениални инженери!
Коментиран от #8
09:56 22.01.2023
8 Гост
До коментар #7 от "Една щанца за всичко":
На теб няма смисъл да ти се обеснява,стопляш много бавно.Абкант,преса,леярска машина за теб няма разлика.12:46 22.01.2023
9 Зевзек
14:44 22.01.2023