Nissan, в сътрудничество с JVCKenwood Corp. и 4R Energy Corp., са разработили преносими батерии, които използват рециклирани модули от стари електрически автомобили – Leaf. В опит да предложи втори живот на използвани високоволтови батерии за електрически превозни средства, компанията ще продава тези устройства в Китай.
32-килограмовата преносима батерия включва два модула от първо поколение Leaf и се продава за 1170 долара (170 500 йени) в Япония, но подробности за капацитета не са публикувани. Плановете за продажба на източника на енергия в чужбина също не са известни. На пръв поглед устройството има два изхода с висока мощност, два USB-A и два USB-C изхода и 12V гнездо.
Батерийният модул от първото поколение на Nissan Leaf е с капацитет 64 амперчаса (Ah), което означава, че теоретично конфигурацията от два модула може да доведе до общ капацитет от 128 Ah. Това е 28 160 ватчаса (или 28,1 киловатчаса) при номинално напрежение 220 V или 14 080 Wh (14 kWh) при напрежение 110 V. С други думи, уред, който консумира 1 kW енергия при 110 V, ще изчерпи акумулатора за 14 часа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Не точно
Коментиран от #3, #4
18:36 05.09.2023
2 нашия
18:40 05.09.2023
3 нашия
До коментар #1 от "Не точно":
те са "иносени" за потреба при автомобилите ,но като съхраняващи енергия за "цивилни" нужди са още доста добри....за съхранение и "цивилна" употреба не са нужни чак такива "динамични характеристики ,както за употреба при автомобил.....Коментиран от #5
18:44 05.09.2023
4 нашия
До коментар #1 от "Не точно":
Ако разгледаш модулите на батериите на Нисан и на другите ел.автомобили ще рабереш защо да преправяш батериите на другите марки "не се изплаща"/в индустриален мащаб/....а китайците първо да измислят как се правят батерии и след това да мислят за повторната им употреба....нали се сещаш ,че ако УОран Бъфет не беше им направил BYD фирмата още щяха да сричат думата ба-те-ри-я...18:53 05.09.2023
5 Не точно
До коментар #3 от "нашия":
Айде пак помисли какво ти представя авторът и какво е написано от мен. Той смята капацитета на нова, а и ти и аз се съгласяваме, че е стара и с намален капацитет. Тоест неговите сметки са изначално погрешни. Аз не споря, че животът им след автомобила е възможен, дори повече от колкото в автомобила, дори съм го написал, единственото което не трябва да се прави е да се смята по този начин капацитета им. Че и от няколко места влезнал да си пише плюсове и минуси към мен. Айде със здраве.Коментиран от #6, #7
19:05 05.09.2023
6 нашия
До коментар #5 от "Не точно":
за капацитета си прав....19:14 05.09.2023
7 нашия
До коментар #5 от "Не точно":
но ,че китайците са измислили нещо не си....19:16 05.09.2023
8 Защо?
19:29 05.09.2023
9 Гост
08:59 06.09.2023
10 Гост
09:02 06.09.2023
11 Електричар
Като гледам как смятат капацитета, според списвачите на статията един 12 волта 100 амперчаса акумулатор ще има 24 киловатчаса ако черпим от него 240 волта.
00:04 07.09.2023
12 Тигона
03:06 07.09.2023