2 Октомври, 2023 21:37 2 204 6

VW наема инженер от Tesla за да се справи със софтуерните си проблеми

  • vw-
  • volkswagen-
  • tesla-
  • rivian

Санджай Лал е работил и в Rivian

VW наема инженер от Tesla за да се справи със софтуерните си проблеми - 1

VW Group обяви, че Санджай Лал ще ръководи новия център за софтуер в CARIAD. С повече от 25-годишен опит в областта на автомобилния софтуер, Лал последно е бил вицепрезидент на софтуерните платформи в Rivian, където е ръководил разработката на нейните информационно-развлекателни системи, наред с други неща. Заемал е също така инженерни ръководни позиции в Cisco, Google и Tesla.

"Санджай е човек, когото всички можем да очакваме с нетърпение", каза главният изпълнителен директор на CARIAD Петер Бош в изявление за InsideEVs. "Той е истински експерт в областта на софтуерно дефинираните превозни средства - заедно с него ще разработим конкурентно предимство за марките и Volkswagen Group." "Хъбът", който Лал ще ръководи, е малък екип в рамките на Volkswagen и Audi - като в крайна сметка ще се присъединят и други марки - фокусиран върху разработването на софтуер по-бързо, с по-малко време за разработка, и хардуер, изграден около него. "Скоростта е новият императив за поддържане на конкурентоспособността", заяви главният изпълнителен директор на VW Group Оливер Блуме пред инвеститори това лято.

Лал вероятно ще трябва да свърши доста работа, тъй като CARIAD е създадена през 2020 г., за да обедини досегашните разнородни и несвързани софтуерни платформи на VW Group, често с множество софтуерни платформи и части от различни доставчици - далеч не идеални, когато се конкурират с компании като Tesla.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    7 3 Отговор
    Ужас,сега и Фолксваген ще започнат да се самозапалват като Тесла.
  • 2 Така е

    7 0 Отговор
    Да си оправят бъговете на инф-развлекателните устройства, ще е добре. Но не им стига това ами ще станат лидери, можеби лидери в бъговете, както досега.
  • 3 5 години

    6 0 Отговор
    vip ваген не могат един софтуер да напишат ? само от дране на пациенти разбират.

    Коментиран от #4

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 ха ха

    5 0 Отговор
    Мухахахаххаха! Изглежда Фау Ве са наели индийци да им пишат софтуера и сега си търсят индиец да командва офшор писателите. От опит с опелото преди 2-3 години казвам, че нещата работят като германски софтуер... Светът става супер забавен.
  • 6 гост

    1 0 Отговор
    всички, които са им ползвали електричките казват, че са добри коли, но проблемите с бъговете са изключително дразнещи и са недопустими за производител от този ранг, най-вече понеже имаха изключително много време да ги оправят и да предоставят надеждни коли, а не руска ролетка, я ще огасне на пътя, а ще писука постоянно, и всеки ден да е изненада. смешно е. хората купуват фв докато чакат за други марки, на лизинг, както взимаха и шеви волт, докато чакат да им бъде прозиведена теслата. Тесла не са идеални, но са ефективни, бързи, просторни и най-вече безпроблемни.