3 Октомври, 2023 10:59 8 465 12

Германският "убиец на Tesla" ще получи автопилот от четвърто ниво

  • volkswagen-
  • trinity-
  • vw

Предимството на Trinity EV пред американските електрически автомобили ще бъде осигурено от новата софтуерна платформа SSP

Германският "убиец на Tesla" ще получи автопилот от четвърто ниво - 1

Появиха се първи подробности за новия електрически флагман на Volkswagen - Trinity. Концернът го нарича "водещ проект за борба с господството на Tesla на пазара на електрически автомобили".

Предимството на Trinity EV пред американските електрически автомобили ще бъде осигурено от новата софтуерна платформа SSP, която поддържа автономни системи за управление от четвърто ниво. Тоест при определени условия и при наличие на добре разчетена маркировка колата ще се движи сама.

Trinity EV трябваше да бъде пуснат на пазара през 2026 г., но малко след като встъпи в длъжност, главният изпълнителен директор на VW Group Оливър Блум отложи проекта.

Твърди се, че това се дължи на проблеми с дъщерното дружество Cariad, което отговаря за разработката на софтуера. Още нещо, с което се спекулира е, че отлагането ще намали напрежението и очакванията от новата кола.

Според Automotive News Europe , серийното производство на Trinity EV ще бъде установено в завода на Volkswagen в Цвикау (Германия). Все още няма точни дати за началото на производството.

Електрическият Golf, електрическият Tiguan и наследникът Tiguan Allspace също ще получат платформата SSP. Производството на тези модели ще се случва във фабриката във Волфсбург. Така наследникът на Tiguan Allspace ще застане на поточната линия през 2025-а, а година по-късно към него ще се присъедини Tiguan EV.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    20 10 Отговор
    По отношение на автопилот и автономно упрявление германците са на нивото на Тринидат и Тобаго
  • 2 любител

    11 12 Отговор
    само не разбрах попитаха ли краварите дали може. хахаха ЕС не може вече и да диша без прикословното разрешение от Фащ. хахаха.
  • 3 Мъск 💪🏻

    12 6 Отговор
    Светът е едно гpобище за yбийци на TESLA
  • 4 ХАхаха

    10 2 Отговор
    Ииии .. за това:
    VW наема инженер от Tesla за да се справи със софтуерните си проблемиVW наема инженер от Tesla за да се справи със софтуерните си проблеми
    VW Group обяви, че Санджай Лал ще ръководи новия център за софтуер в CARIAD. С повече от 25-годишен опит в областта на автомобилния софтуер, Лал после ...
  • 5 Някой

    10 1 Отговор
    Звучи ми като приказки на Шехерезада от 1001 нощ.
    До 2027г още 10 пъти ще си променят плановете. Излагат се вече много .
    От дшизелгейт насам за пореден път
  • 6 Байо

    12 3 Отговор
    Какъв убиец на тесла като още дори не се знае кога ще бъде в производство. Дотогава Китайците ще са завзели света с техните коли
  • 7 Име

    6 2 Отговор
    Сигурно ще бъде от 4то ниво. Те така стават ниво 4. Про германците и въобще всичко дето има над ниво 2 или е само на магистрала или е само в някои части на град. Всеки иска да е Тесла килър амаа
  • 8 Дфен

    3 2 Отговор
    Дървото не може да убие теслата май пак ще е обратното
  • 9 Пешо Келешо

    3 2 Отговор
    Поредният убиец на Tesla. Щели да го пуснат 2026-та ама го отложили. Ми те хората в Tesla до 2026-та ще стоят със скръстени ръце, нищо няма да правят, няма да се развиват, няма постоянно да пускат софтуерни OTA ъпдейти и ще чакат да излезне на пазара в серийно производство новият Volkswagen на ток и да ги избие 🤣🤣🤣
  • 10 незнайко

    2 1 Отговор
    Всички убиват ТЕСЛА, но след ДЪЖ КАЧУЛКА като откраднаха технологиите и !!! Само по цена не могат да я убият ! "Дженерал мотърс" с EV 1 бяха основоположници на Тесла ! EV1 е първата електрическа кола пусната в серийно производство от Дженерал Моторс в САЩ през 1996 – 1999 г.

    Коментиран от #11

  • 11 Мхм

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "незнайко":

    И в Европа тогава има ел коли даже серийно Пежо 106 например
  • 12 Продавач на боклуци

    2 0 Отговор
    Затова застраховката на разни автономни електрически автомобили са 4-5 по-високи.