Камският автомобилен завод и Daimler AG започват серийното производство на нов модел магистрален влекач, съобщават от пресслужбата на руския производител. До края на годината ще бъдат сглобени 96 камиона, създадени в сътрудничество с немския гигант.
Първият сериен КамАЗ-5490 с товароносимост до 60 тона слезе от конвейера през октомври. Пускът на модела е наложил пълни пренастройки на поточните линии и инсталацията на безпрецедентни в историята на руското предприятие системи за контрол на качеството.
Догодина ще бъдат произведени 2000 камиона от новото поколение. Предновогодишната партида КамАЗ-5490 е била изкупена още преди конвейерите да заработят, а готовите влекачи ще бъдат доставени на собствениците им до края на декември.
При разработката на новия модел са използвани най-съвременните технологии, хвалят се от КамАЗ. Резултатът е камион без аналог в историята на руското автомобилостроене по отношение на комфорта, безопасността и електронното оборудване.
Новите магистрални влекачи от Набережние Челни имат кабини от Mercedes-Benz Axor с екстри като климатик и подгряване на седалките. Шестцилиндровият турбодизел Mercedes-Benz OM457LA с мощност 428 к.с. е монтиран на модифицирано шаси на КамАЗ, но руснаците планират да го заменят със собствена разработка.
Всички модели в гамата на КамАЗ ще получат нови индекси в съответствие с международните стандарти, което ще улесни пазарното им позициониране. Първи ще бъдат преименувани КамАЗ-5490, КамАЗ-65206 и КамАЗ-65207, които вече ще се наричат М1842, Т2642 и Т2640 съответно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 lancia
13:18 05.12.2013
2 Shmeker
13:42 05.12.2013
3 Пламен Пепелов
21:23 05.12.2013
4 Бай Иван
21:36 05.12.2013
5 Mercedes-Benz
"Резултатът е камион без аналог в историята на руското автомобилостроене по отношение на комфорта, безопасността и електронното оборудване."
Е как няма да е така, то всичко дето правеха досега най-новата разработка беше от края на 60-те с леки модификации и палене без манивела!
"Шестцилиндровият турбодизел Mercedes-Benz OM457LA с мощност 428 к.с. е монтиран на модифицирано шаси на КамАЗ, но руснаците планират да го заменят със собствена разработка."
Значи само първите бройки ще са качествени, после очаквайте осира*е и "сделано в СССР с чука и теслата" на блока острани, дано не го направят с манивела да пали...
Иначе гледам вътре, евтинее, лъскава пластмаска твърда с остри ръбове, менте махагон лепенка като на ладите 2106 от едно време. Климатика е хубава екстра, в цивилизования свят го ползваме от 50-тина години, подгрев на седалките от 30 год. поне... Абе добре е добре е, поне имат желание да сделат нещо, макар и пак чужда разработка наготово, ама айде... Тупат се в гърдите блядовете как победиха "фашистской Германии семьсот лет назад" ама "фашистите" отново са на върха, а тия цоцат водка само и от един запой влизат в друг, затва жените им като дойдат тука се оглеждат за български к** като подивели!
12:53 06.12.2013
6 pafch0
06:52 10.12.2013