5 Януари, 2024 11:20 2 324 14

Триколесен роудстър на достъпна цена

  • триколка-
  • роудстър-
  • avvenire

Моделът носи названието Avvenire Leggera

Триколесен роудстър на достъпна цена - 1

Avvenire представи много необичаен и в същото време изненадващо достъпен триколесен роудстър Leggera, предлаган за четирицифрена сума в долари. Въпреки това колата се произвежда и в по-модерни и скъпи модификации.

Спортната версия със задно предаване е оборудвана с един двигател с мощност 4 kW, осигуряващ 260 Нм въртящ момент. Бюджетният роудстър ускорява от нула до 50 км/ч за 4.2 секунди и достига максимална скорост от 100 км/ч.

Пробегът му е 105 км с едно зареждане на 4.6 kWh литиева батерия. Тази базова версия струва само $11 995, но първите 100 купувачи, които платят изцяло новото си возило, ще го получат за $9 999.

Триколесен роудстър на достъпна цена

Версията Deluxe със задвижване на всички колела е оборудвана с два двигателя с мощност от 4 kW всеки, които осигуряват максимална скорост от 110 км/ч и време за ускорение от нула до 50 км/ч за 2.3 секунди.

С едно зареждане пробегът достига 145 км. Комплектът включва и два комплекта гуми: за асфалт и за офроуд. Но за тази опция ще трябва да платите $20 999. Във върховата модификация Ultimate мощността на всеки от двата двигателя е увеличена до 5 киловата.

В резултат на това въртящият момент достига 500 Нм, а времето за ускорение до 50 км/ч е намалено до 1.7 секунди. 10 kWh батерия осигурява 205 км шофиране с едно зареждане. Тази топ версия струва 34 995 долара. Доставките на роудстъра са планирани да започнат през май 2024 г.

Триколесен роудстър на достъпна цена


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ПоКУРко

    10 0 Отговор
    Пластмасов Боклюк, Сър! И защо го рекламират?!?
  • 2 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    5 0 Отговор
    Все още не съм впечатлен от базовата версия. Дрътата ми Хонда CB 1000 дето си я джиткам из града дава същото, че и повече. Лъскавите версии вече са друго нещо, ама 20 К долара за тая пластмаса? Все още си е играчка за богати хора. По вероятно обаче е те да си купят Бомбардие КАН АМ. Така че, това "бюджетен роудстар" ми стои малко като Мерцедес пикап или пък Порше с газова!
  • 3 Така Така

    5 0 Отговор
    ненужни вещи без бъдеще

    Коментиран от #4

  • 4 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    0 4 Отговор

    До коментар #3 от "Така Така":

    Еми зависи под какъв ъгъл ще го погледнеш пич! По вероятно е "старт ъп" който опипва пазара. Младите хора са доста по отворени към "електрическото" бъдеще. В тези си варианти едва ли ще добие голям пазар, но - на второ четене ще се наместят към нишата. Платежоспособния пазар поема всякакви "новости". Виж - такъв като нашия където властват три основни тенденции - прекалено богати и луксозни, твърде дърводелски прагматични и токива дето карат една кола "цял живот" - едва ли ще приеме това нещо.

    Коментиран от #9

  • 5 Какъф офроуд бе, батко?

    4 0 Отговор
    Това ще застърже на първия бордюр в града.
  • 6 Съдията Дред

    5 0 Отговор
    Навремето дядо ми имаше едно подобно на това , наречено Калинка, с двигател от Ява. Беше шумно , миришеше, но поне имаше покрив, и в дъжда се прибирахме сухи. Почти. Това, като го гледам, можа да го използвам само да стигна до плажа от къщата си на баира, сега слизам с колата, или с едно 50 кубиково мотопедче. То слизането не ми е проблем, а прибирането обратно. Ама толкова пари не си заслужава. Виж, някой дето обича соево лате, може и да го впечатли и да се изръси.

    Коментиран от #8, #14

  • 7 Картинг без едно колело

    3 0 Отговор
    Само аз ли виждам това?
  • 8 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Съдията Дред":

    Със соевото лате изкърти мивката пич - право в десетката! Инак с плажа - имам същия проблем. 5 - 6 км по горска пътека или по кофти път, като за последните три - само крос. Винаги съм мислил за "евтина" кросарка - примерно 250 кк ама тук няма дори и дръти. Намират се някакви развалини в Мобиле-тоу но са скръбни. Миналата година видях един младок с "ново" Симсон-че и направо ме просълзи! Веднага ми напомни една от първите ми моторетки - "полицейската" МЗ-ка! Спомени!

    Коментиран от #10

  • 9 Пазарът

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":

    Той пазарът е отворен за новости, но тази новост не е особено нова. Историята помни неща от времето на БМВ Изета, минеш през електрическите революции Сегуей и Рено Туизи и стигнеш до Ситроен Ами.

    И това са подобни "новости", които ми идват на ум без да се напъвам особено. Смятай колко още има. И никоя не е направила някаква революция, така че вероятността това да го постигне е близо до нула. Дори няма да споменаване, че Канам/Бомбардие и Морган предлагат спортни теиколки от десетилетия. Дори мотоциклетния производител имаше по едно време Ексбоу или нещо подобно, а може и още да го предлага. Бензинови, но триколки за забавление.

    Коментиран от #12

  • 10 Бъги

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Майсторът 🐷 на Илюзиите":

    Китайско бъги за няколко хиляди лева е прилично предложение. Може и АТВ.
  • 11 Е-бъги

    2 0 Отговор
    Китайските аналози са десет пъти по евтини.

    Коментиран от #13

  • 12 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Пазарът":

    Бомбардие-то съм го споменал в първия си пост. Страхотна машина. Преди години имах щастието да тествам два-три месеца един Ренегад и трябва да ти кажа, че са клас. Успоредно тествах и Поларис, ама - отстъпваше. Сега, както е казал колагата - може да пасне за любителите на соево лате? Едно е сигурно - в момента е ни рак ни риба - за моторджии е афиф, за бедни - те много родстари не купуват, а колкото до тези с възможности - точно това им е евтин кич. Все пак - нека пробват. Кой знае?
  • 13 Майсторът 🐷 на Илюзиите

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Е-бъги":

    Пак по времето дето казвам един Несебърски измамник стоеше пред избора за Бомбардие. Предпочете за бизнеса си да си купи китайщини - щото -по тънки. Да де, ама след месец чакаше на митницата контейнера със буталата и сегментите за китайчетата. Та съм малко предпазлив за китайските "аналози". Както и за колите, така и за моторетките.
  • 14 ИМПЕРИАЛИСТ

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Съдията Дред":

    "Пелтекът" от ул. "Суходолска"-София, си правеше такива триколки преди близо 60 години...Уникален български технически гений, но не се "разбираше" с комунистическата власт.