10 Януари, 2024 16:55 2 680 13

Goodyear представи специална гума за електромобили

  • goodyear-
  • гума-
  • електромобили

ElectricDrive2 е разработена за колите на ток

Goodyear представи специална гума за електромобили - 1

Goodyear Tire & Rubber Co. представиха Goodyear ElectricDrive 2 - нова екологична и издръжлива гума, специално създадена да отговори на изискванията на собствениците на електрически превозни средства. Предвидена за пускане на пазара през май 2024 г., ElectricDrive 2 е всесезонна гума за EV, проектирана с характеристики като намалено съпротивление при движение и технология SoundComfort, целяща да сведе до минимум шума в салона на автомобила.

Тази гума ще се предлага в различни размери, за да е подходяща за популярни модели като Tesla Model Y, Model 3 и Model S, както и Ford Mustang Mach-E. Основните характеристики на гумата ElectricDrive 2 включват аеродинамична странична стена, която намалява съпротивление, асиметрични шарки на протектора за сцепление и отзивчивост както на мокри, така и на сухи повърхности, и вложки от пяна по технологията SoundComfort за намаляване на нивата на шума.

Goodyear представи специална гума за електромобили

Това не е първата подобна гума на пазара и през последните години виждаме все повече производители на автомобилни гуми да разработват специални модели за електромобили, които често се отличават с намалено триене, което да подобри максимално пробега.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Айде пак

    12 1 Отговор
    Бла бла бла бла
  • 2 да ве да

    9 0 Отговор
    Екоталибаните, ще им видят сметката😅
  • 3 вседрфтгъхуи

    20 1 Отговор
    Намалено триене означава по-твърд каучук което автоматично води до ПО-ДЪЛЪГ СПИРАЧЕН ПЪТ... Имаше преди години сравнителни тестове на еко модели с ниско съпротивление и нормалния модел на същата марка- еко-то спираше с повече от 3 метра по-късно и ускоряваше с поне половин секунда по-бавно... Ускорението не е важно, но да спреш 3 метра по-късно значи да удариш бабичката дето пресича... Такива икономии не щъ...

    Коментиран от #5

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 бай Даньо

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "вседрфтгъхуи":

    И си прав и не съвсем. Гумите са по твърди като конструкция за да имат но външния слой който е мек осигурява сцеплението и спирачния път. Резултата е по средата по нисък разход но по висок спирачен път, но с малко. Такива гуми се използват отдавана например при хибридите и щеше да се чуе ако са много лоша идея. Електрическите гуми най вече трябва да издържат по тежки коли. Между другото по тежките електрички ядат гуми два пъти по бързо от бензиновите коли и "електрическите гуми" са по скъпи та всичките спестени пари от масла и спирачки падат в тоя трап на гумите ....

    Коментиран от #6, #11

  • 6 Зидар

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "бай Даньо":

    Общо взето има едно единствено решение гумата да носи повече тежест - трябва да се сложи повече "джелезо" в стената, за да я втвърди. А "джелезото" струва пари....
  • 7 оня с коня

    0 2 Отговор
    Абсолютно желателно е гумата да бъде предназначена за Конкретен Автомобил.Аз например сложих чисто нови Летни задни гуми "Йокохама" 255/40/17,които са специално за БМВ-дизел 204коня.
  • 8 Миш

    1 1 Отговор
    Тия с ел колите и без това карат бавно фарове парно музика и ги гледам по. магистралата с 60 км/h нещо не ги съскат много

    Коментиран от #10

  • 9 Гост

    2 0 Отговор
    За цената нищо не казват, вероятно е умножена по 2.
  • 10 Име

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Миш":

    Повечето са със "запотени" стъкла. Много пъти съм го казвал, единственото предимство на автомобилите на батерии е ускорението.
  • 11 зьбхутфгъу

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "бай Даньо":

    Бъркаш 2-та щата... "Твърдата конструкция" се постига с повече слоеве и повече джелязу у гумата- на туй му казват "теглови индекс", тоест какво тегло може да понесе тая гума...

    Статията е за гума с по-малко съпротивление на търкаляне- от там и по-нисък разход... Това обаче е постижимо САМО и ЕДИНСТВЕНО като използваш по-твърд тип каучук за протектора... А това винаги води до едно нещо- по-ниско сцепление с пътя... Което води задължително до по-дълъг спирачен път... Никой не е отменял все още физичните закони...

    Както казах, сравнителни тестове са правени и резултатите са категорични- гумата с намалено съпротивление при търкаляне винаги има по-дълъг спирачен път... Не им щъ тая икономия
  • 12 бай Даньо

    0 0 Отговор
    Както казах, сравнителни тестове са правени и резултатите са категорични- гумата с намалено съпротивление при търкаляне винаги има по-дълъг спирачен път...

    Защо си мислиш че ти противореча за горното!? Малко по дълъг спирачен път ама с ударение на МАЛКО! Ходи карай с гуми втора употреба от Германия за по дълъг ...
  • 13 Механика

    0 0 Отговор
    "...които често се отличават с намалено триене..." Винаги съм си мислел че при гумите се търси по-добро, по-голямо сцепление с пътя ... явно има вече "нови ценности".