Goodyear Tire & Rubber Co. представиха Goodyear ElectricDrive 2 - нова екологична и издръжлива гума, специално създадена да отговори на изискванията на собствениците на електрически превозни средства. Предвидена за пускане на пазара през май 2024 г., ElectricDrive 2 е всесезонна гума за EV, проектирана с характеристики като намалено съпротивление при движение и технология SoundComfort, целяща да сведе до минимум шума в салона на автомобила.
Тази гума ще се предлага в различни размери, за да е подходяща за популярни модели като Tesla Model Y, Model 3 и Model S, както и Ford Mustang Mach-E. Основните характеристики на гумата ElectricDrive 2 включват аеродинамична странична стена, която намалява съпротивление, асиметрични шарки на протектора за сцепление и отзивчивост както на мокри, така и на сухи повърхности, и вложки от пяна по технологията SoundComfort за намаляване на нивата на шума.
Това не е първата подобна гума на пазара и през последните години виждаме все повече производители на автомобилни гуми да разработват специални модели за електромобили, които често се отличават с намалено триене, което да подобри максимално пробега.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Айде пак
17:01 10.01.2024
2 да ве да
17:02 10.01.2024
3 вседрфтгъхуи
Коментиран от #5
17:27 10.01.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 бай Даньо
До коментар #3 от "вседрфтгъхуи":
И си прав и не съвсем. Гумите са по твърди като конструкция за да имат но външния слой който е мек осигурява сцеплението и спирачния път. Резултата е по средата по нисък разход но по висок спирачен път, но с малко. Такива гуми се използват отдавана например при хибридите и щеше да се чуе ако са много лоша идея. Електрическите гуми най вече трябва да издържат по тежки коли. Между другото по тежките електрички ядат гуми два пъти по бързо от бензиновите коли и "електрическите гуми" са по скъпи та всичките спестени пари от масла и спирачки падат в тоя трап на гумите ....Коментиран от #6, #11
18:53 10.01.2024
6 Зидар
До коментар #5 от "бай Даньо":
Общо взето има едно единствено решение гумата да носи повече тежест - трябва да се сложи повече "джелезо" в стената, за да я втвърди. А "джелезото" струва пари....20:04 10.01.2024
7 оня с коня
05:33 11.01.2024
8 Миш
Коментиран от #10
07:18 11.01.2024
9 Гост
09:40 11.01.2024
10 Име
До коментар #8 от "Миш":
Повечето са със "запотени" стъкла. Много пъти съм го казвал, единственото предимство на автомобилите на батерии е ускорението.13:22 11.01.2024
11 зьбхутфгъу
До коментар #5 от "бай Даньо":
Бъркаш 2-та щата... "Твърдата конструкция" се постига с повече слоеве и повече джелязу у гумата- на туй му казват "теглови индекс", тоест какво тегло може да понесе тая гума...Статията е за гума с по-малко съпротивление на търкаляне- от там и по-нисък разход... Това обаче е постижимо САМО и ЕДИНСТВЕНО като използваш по-твърд тип каучук за протектора... А това винаги води до едно нещо- по-ниско сцепление с пътя... Което води задължително до по-дълъг спирачен път... Никой не е отменял все още физичните закони...
Както казах, сравнителни тестове са правени и резултатите са категорични- гумата с намалено съпротивление при търкаляне винаги има по-дълъг спирачен път... Не им щъ тая икономия
14:46 11.01.2024
12 бай Даньо
Защо си мислиш че ти противореча за горното!? Малко по дълъг спирачен път ама с ударение на МАЛКО! Ходи карай с гуми втора употреба от Германия за по дълъг ...
18:24 11.01.2024
13 Механика
12:57 15.01.2024