Немците от Audi представиха на международния симпозиум по мотостроене във Виена изцяло модернизиран шестцилиндров дизелов агрегат. Обемът на мотора е три литра, а към него е прикачена високопроизводителна турбо система. Според специалистите от Инголщат новия агрегат е с 13% по-мощен от досегашните аналози, като в същото време е значително по-икономичен.
Основните акценти от иновацията са нова цилиндрова глава, модернизирани бутала и различна охлаждаща система. Турбокомпресорът и маслената помпа също са сериозно доработени. Агрегатът отговаря на еконормите евро 6, а изхвърлянето на вредни емисии в атмосферата е намалено спрямо тези на предшественика с 15 грама на километър.
Новият мотор ще се предлага в две мощностни модификации - с 218 и с 272 конски сили. Максималният въртящ момент в зависимост от модела ще е достига до 600 Нм. Ще припомним, че предишният V-образен шестцилиндров мотор на Audi разполагаше с мощност от 245 конски сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пробук Пробуков
258 к.с. е предишния мотор
Коментиран от #2
11:36 12.05.2014
2 skier
До коментар #1 от "Пробук Пробуков":
Бъркаш с по-предишен. AUDI Q7 3.0 V6 TDI 8AT (245 HP) (2009 - PRESENT)11:43 12.05.2014
3 Пробук Пробуков
Коментиран от #4
11:45 12.05.2014
4 Пробук Пробуков
До коментар #3 от "Пробук Пробуков":
3.0 L TDI clean diesel quattro (258 Hp) tiptronic11:46 12.05.2014
5 Славчо Димитров
12:08 12.05.2014
6 Дошo
Коментиран от #7
12:25 12.05.2014
7 ярослав станчев
До коментар #6 от "Дошo":
Хехе,то това "трошливото" TDI на Ауди вече 7 години няма кой да го бие на 24 часа ле Ман.А къде са любимите ти джапанки? Във Формула 1 ги няма,във ВРЦ ги няма,в маратонските ралита ги няма,в многочасовите пистови състезания ги няма.Само във WTCC дето се пускат,ама там щом Лада са втори,смятай колко е рали.
А да,как не се сетих,Хонда са рекордьори при косачките,а трошйота по отзоваване на "надеждни" бракми.
И си седнал да критикуваш Ауди.
Глей си японските бараки и не се занимай с истинските коли,"специалист".
15:39 12.05.2014