На 92-годишна възраст в Ню Йорк почина последният наследник на Османската династия, съобщи „Дейли сабах“.
Осман Баязид Османоглу, който би станал султан, ако бе възстановена Османската империя, е починал в американския метрополис.
Османоглу е вторият син на Ибрахим Тевфик, внука на султан Абдулмеджид Първи, от четвъртата му жена Хадидже Садийе, посочва турското издание.
Османоглу е първият член на Османската династия, роден на 23 юни 1924 г. в изгнание, и първият претендент за султанския трон, роден след разпада на Османската империя.
В САЩ заминава след смъртта на баща си заедно с майка си, брат си и двама доведени братя през 1941 г. Осман Баязид никога не се е женил и няма деца. Служил е в американската армия и е работил в Обществената библиотека в Ню Йорк.
На 23 септември 2009 г. със смъртта на Ертугрул Осман, той става глава на Османската династия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ключаря
17:14 09.01.2017
2 Хасан
17:27 09.01.2017
3 Д'Мин
17:39 09.01.2017
4 ключаря
17:45 09.01.2017
5 Хасан
18:35 09.01.2017
6 ключаря
18:46 09.01.2017
7 ключаря
18:50 09.01.2017
8 Хасан
Коментиран от #11
18:53 09.01.2017
9 Ключаря
19:04 09.01.2017
10 Хасан
19:30 09.01.2017
11 Патриот
До коментар #8 от "Хасан":
Историята отдавна е написана за тъпа чалма,Има всякакви записки и те са достъпни. Повечето автори от преди Руско- Турската война са чужди Американски, Френски, Руски и да не ги изброявам всичките.
Няма как някой да забрави нито Батак нито клането в Стара Загора където са избити 15 000 души.
Така както никой няма да забрави Шипка където Българите колят всяка чалма която мърда. Няма да се забрави и битката при Булаир където Българите избиват 5000 чалми и раняват 10 000 от 35 хил. турска армия.
Но въпреки това няма как това да насити омразата ми към тези, които ти представляваш. Ти си представител, на онези които докараха бубонната чума първо в Крим и после в цяла Европа и 5 века са клали народът ми и няма как да не изпитвам ярост към теб. Ще имам желание за мъст винаги и по всяко време за кърлежите, които нямат работа на Европейският континент. И децата ми ще бъдат възпитани в омраза към фесовете и техните деца ще бъдат възпитани също и така докато някой ден си върнем за 5-те века.
Чалмите и децата на чалмите ще бъдат мразени от целият ми род докато свят светува!
19:51 09.01.2017
12 Хасан
Коментиран от #14
20:10 09.01.2017
13 Хасан
20:17 09.01.2017
14 Патриот
До коментар #12 от "Хасан":
Ти май не разбираш, че не може да има разбиране към този който е клал. Кръвта се плаща само с кръв!Ще си говорим за толерантност само след възмездие за 5-те века кланета. А децата ще бъдат научени как се неутрализира миризмата на овча лой и пушек от сварената чалма при производството на сапун
20:32 09.01.2017
15 Да го тура на Хасан
Коментиран от #21
20:38 09.01.2017
16 Дедо
Коментиран от #19
20:52 09.01.2017
17 Груеввски
21:11 09.01.2017
18 Хасан
Коментиран от #24
21:26 09.01.2017
19 Патриот
До коментар #16 от "Дедо":
Ти ми говориш за хармония с турците...- Това драги е зловеща хармония!
- Да уважаваш и разбираш насилника, убиеца , изрода и неговото поколение, които са дошли в домът ти убили са близките ти, настанили са се там, а ти искаш да живееш в мир с поколението на този изрод!
За какво ми говориш? - Който Е*ал, Е*ал - от утре мир?
Мир? - Нищо не си научил! Прочети си пак историята и се вгледай в лицата на чалмите, които мислиш че те уважават. Убеден съм че не след дълго ще откриеш именно това за което говоря!
Поведението ти е като на жена пребивана в собствения си дом от насилник, която си мисли че живее в прекрасна хармония...
Голяма гордост! ...
И не знам защо бъркаш уважението с лицемерието на турците и помаците! За тези 20 години е трябвало да разбереш какви са.
Същите тези всеки ден ти показват, че не зачитат езикът ти! - Искат ти да учиш техния - да станел официален. Искат да подменят историята ти. - Създават си етнически партии, крадат собственият ти род , а ти ми говориш за толерантност!!!
Никаква толерантност! Толерантността след като си върнем и нека след това да си говорим!
NO MERCY
Коментиран от #32
21:28 09.01.2017
20 ключаря
21:32 09.01.2017
21 гост
До коментар #15 от "Да го тура на Хасан":
За съжаление не споделям оптимизмът ти :(България може да просъществува, като държава още 100-ина години, но още след 20 години българите в тази държава ще сме малцинство, а мнозинството ще се чуди как да кръсти новата си държава. След няколко десетилетия, отдаличени на едно, две поколения, българите в чужбина вече ще са почти напълно претопени. Всичко ще е само история, уви! Това, ако няма някаква радикална промяна и нещата продължат естественият си ход от последните десетилетия.
Хан Тервел би окичил народното събрание с главите на продажниците вътре, но за тяхно щастие и той отдавна е история, Уви, точно там са хората, които пишат историята момента и продават бъдещото на България. А тези, които го купуват го правят не за да възраждат България, а за да я унищожат.
Когато продаваш колата си на морга за някоя, друга стотачка, надали си въобразяващ, че ще й правят основен ремонт, нали?
Кофти пример, но реалност.
Всъщност това не се отнася само за България. След 200 години дори европейските държави ще са история.... е поне ще имат повод да се замислят, анализирайки това, което става, ще става и ще бъде станало с България.
Стана ми кофти. Спирам да пиша.
П.С.
и Търция няма да я има, ако това ще успокои някой хейтър.
21:38 09.01.2017
22 ключаря
21:39 09.01.2017
23 Хасан
21:41 09.01.2017
24 Патриот
До коментар #18 от "Хасан":
Докато ми пробутваш " Изберете Турското". И правиш опити да промениш историята ще получаваш такива отговори!А ако не си забравил скоро те хванах в лъжа! - Пишеше през друг профил!
За това не ми се прави на широко скроен и честен!
НЯМА ШИРОКО СКРОЕН ФЕС!
21:42 09.01.2017
25 Хасан
21:47 09.01.2017
26 Хасан
21:49 09.01.2017
27 Хасан
21:59 09.01.2017
28 Варна
No such thing as a "good turban"
Онова от Банкя - Винету да ли е пратил съболезнователна телеграма?
22:01 09.01.2017
29 Хасан
22:07 09.01.2017
30 ключаря
22:16 09.01.2017
31 ключаря
22:18 09.01.2017
32 гост
До коментар #19 от "Патриот":
Патриоте, дрогиран с пропаганда, не виждаш, че за последните 20+ години България в затривана стотици пъти по ефективно, отколкото османците за 500 години. Ти си мрази турците, това се иска от теб, за да не виждаш кои са истинските ти палачи. Унищожението ти/ни няма общо с враговете в съзнанието ти, а с тези, които мислиш/м за свои благопожелатели. Турция може да е само машата в техните ръце, но надали. Не са ни проблема нито турците, нито помаците. Проблемът сме си ние. Не бъркай и не слагай под общ знаменател отрудените хора, живеещи в България, но говорещи чужд език (което между другото пак е наша грешка). Омразата ти пречи да ги приемеш като различни българи. А сляпата омразата те прави слаб и уязвим за манипулации.Нима немците са допуснали новини на турски, привсе че имат 10 млн. етнически турци? Нима тези турци някога са си помисляли да искат новини на турски в Германия? ...е, арабелите и африканците могат и да им ударят едно рамо за такива идеи, но интересно ще бъде да видим какъв ще е отговорът на германците, когато това стане. А то наближава!
Нищо не е вечно!
П.С.
Историята е много интересна, но не трябва да я изваждаш от контекста на времето. Иначе базиран на историята, ще разчиташ, че българската армия няма загубена битка, а ще си изпуснал факта, че от тази армия няма вече и следа.
Коментиран от #37
22:21 09.01.2017
33 Хасан
22:27 09.01.2017
34 ключаря
22:29 09.01.2017
35 Хасан
22:36 09.01.2017
36 ключаря
23:04 09.01.2017
37 Патриот
До коментар #32 от "гост":
Пич, отлепяш в някаква друга тема.Говорим за турците и не ми вкарвай глупости за благопожелатели.
Отношенията и принципа за поведение към тях е нещо съвсем друго от това което подхващаш. Няма нужда да ми правиш ретроспекция за последните години просто защото аз съм очевидец на събитията. Що се отнася до историята чета доста и препрочитам включително и чужди документи за това едва ли ще ме изненадаш с познания в тази посока, освен ако не си историк по професия.
Що се отнася до турците в германия, то тоя м....л тук може да те информира, че имаше вече такъв опит преди около 2 години. Само че германците тогава не им го позволиха. Това не пречи м....лите пак да се организират. Миналата година се разхождаха с едни знамена турски и с лика на Ататюрк по немските площади, но ядоха шамарите от полицията. - Там Амнести интернешенъл са леко глухи и слепи (комай като теб) -Няма с какво да ме изненадаш момче аз съм българин, офицер - макар вече и от запаса с достатъчно чест, достойнство и родова памет.
За това не ми говори с езика на нихилизма. Чети си историята и не се прави на толерантен - защото м...лите не са толерантни. Утре ще влязат в домът ти и ще ти кажат че вече той не е твой. Липсата ти на инстинкт е умопомрачителен
Президента на м.....лите вече 4 години обяснява за старите турски територии визирайки Тракия, Делиормана, Варна, Бургас, Кърджали, Разград и ти ми се правиш на толерантен?
Страната се напълни с турски училища и джамии. Агитират на тур
Коментиран от #40, #49
23:40 09.01.2017
38 Хасан
23:46 09.01.2017
39 сериозно ранен
23:52 09.01.2017
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Хасан
Коментиран от #42
09:23 10.01.2017
42 Да Да ама Не
До коментар #41 от "Хасан":
Уважаеми господине,Истината е че имаше такъв опит и си остана само опит!
През април 2016 имаше опит да се признае Турския език в ЕС, но не се получи! Този опит бе във връзка с натиска на Ердоган и заплахите му да му бъдат дадени пари и свободен достъп към ЕС.
- Е Да ама не!
За това информацията Ви не е вярна и е манипулативна!
-Ако тук се въведе турският език ще има гражданска война с много жертви, не знам да ли разбирате това.
За това е добре да внимавате с претенциите! - На който не му харесва България и нейните закони и език да отива там където смята че ще му уважат желанията. В случая на Вас може би ще Ви е по- удобно в Турция.
11:56 10.01.2017
43 Хасан
Коментиран от #44
12:30 10.01.2017
44 СС Тюрбан
До коментар #43 от "Хасан":
Като си в Германия не се занимавай с България!Цокай немските помощи и ставай немски гражданин. Там се пробвай да правиш официален турския език и партия.
След като смяташ че това е естествения ход на нещата.
За това драги:
- Es gibt keinen Platz für Sie in Bulgarien.
- Verstehen sie patlıcan türban?
Коментиран от #45
13:34 10.01.2017
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Ибрахим
16:32 10.01.2017
47 ключаря
Коментиран от #48
17:40 10.01.2017
48 Ибрахим
До коментар #47 от "ключаря":
Е защо се нервиш сега.не сте единствените много народи са съжителствали под тази желика династия.18:09 10.01.2017
49 гост
До коментар #37 от "Патриот":
Ех, патриоте, от запаса."Президента" ни си е баш Еврогейски и Американски, затова прави каквото му кажат, включително това, което те дразни. Хубаво, че се интересуваш от история. Лошото е, че в качеството си на военен някога си предпочел да НЕ бъдеш част от тази история. А дали си има избор? Нали знаеш кой е основният инициатор на истинската промяната: армията, другарю офицер.
Армията, която доброволно оставихте да унищожат в замяна на
20-те заплати, ранното пенсиониране, хубавата пенсия + спокойната работата до живот като пазач накъде.
Истинските българските патриоти са измрели много отдавна, останали сме само такива, на които уж ни се иска, ама не ни стиска.
Извинявай за нападката. Не съм особен фен на БА последните десетилетия.
Между другото:
Преди 20 години в Сърница никой не говореше турски, другарю офицер. Какво да си връщаш, на кого? Ако има нещо да си връщаш, то не е към турците, а към предателите българи. Виждаш резултата и си нахъсан срещу него, а си сляп за причината и виновника. Грешно са те моделирали някога: вместо саможертва в името на България, са ти задали саможертва срещу Турция.
Не е особено коректно бивш военен да ми говори за липса на инстинкт за самосъхранение, не смяташ ли?
Едно време имаше едни пропагандни филми - къде пропаганда, къде отчасти истина "В името на народа" и бум, затрият някой "лош", а после другите "лоши", след преследване убиват "добрия" в разцвета на младостта му. Е, лоши бол, пистолет имаш, що
Коментиран от #50, #52
20:59 10.01.2017
50 гост
До коментар #49 от "гост":
... Е, лоши бол, пистолет имаш, що не си го използвал. Може би щото не са турци? Ми то има и турци бе! Аааааа, инстинкт за самосъхранение?! Разбрах! Ама тогава не се изкарвай патриот.Странно ми е, ако обявят мобилизация не срещу Турция, а срещу Русия как би реагирал?
Хайде, остани си със здраве!
... и не ми обръщай внимание:
аз си пиша ей така по принцип...колкото да не мълча. ;)
21:06 10.01.2017
51 ключаря
Коментиран от #53
21:26 10.01.2017
52 Патриот
До коментар #49 от "гост":
Този стил тип Пауло Куелю, който ми демонстрираш не ми е много по вкуса. Още вчера те предупредих, че размиваш темата. Националните предатели са си национални предатели. Те ще посрещнат своята отговорност вероятно когато му дойде времето!Сега говорим за чалмите! - Съсредоточи се върху този въпрос. Като свършиш с този въпрос тогава се занимавай с другите. В противен случай едва ли ще докараш нещо до край. - Твърде си разхвърлен си и се губиш в превода! Както се казва: - " Едно по едно"
И не разбирам какво си се заровил в доходите ми? Едва ли е твоя работа, а доводът ти че това е форма на причина за състоянието на армията в момента е крайно неуместен.
И накрая пак да ти припомня: -Нихилистите не ги уважавам. За мен са същите като националните предатели. Та са тези които забравят най- бързо от къде са произлезли и дават предимство на едни народи пред тях. Ако имаш собствена чест и достойнство въпросите които поставяш няма да стоят на дневен ред. Представител си на народ, ксойто във времето е бил достатъчно можещ- разпространил писменост и култура в над 100 народа - около 300 млн. души през българския език. А сега защитаваш някаква нагла чалма която иска да наложи собствената си вяра, род и език върху теб! - Осъзнай се!
22:05 10.01.2017
53 Ибрахим
До коментар #51 от "ключаря":
Абе прав си донякъде.ама я да вземеш да ми припомниш историята като е имало българия преди хилядолетия какво е станало с нея.какво стана с кубратова българия,какво стана с братята на аспарух.Коментиран от #54
22:30 10.01.2017
54 СС Тюрбан
До коментар #53 от "Ибрахим":
Както винаги се случва Хасане- Ибрахим- Деси, всяка цивилизация бива превзета от варварите. Така се случва с Египтяните, Римляните, и наша милост Българите. За наше щастие Българите са се разселили и са създали 7 царства в Европа поставяйки началото на няколко държави.А вие носителите на чумата, по молба на гърците, които също са пришълци на Европейския континент съсипвате една цяла цивилизация. Но духът български, култура и писменост са разпространени въпреки вашият геноцид. Така почти всички славянски племена вземат нашият език и култура и успяват да го съхранят през вековете въпреки фесовете. А руснаците успяват да разпространят езикът ни във всички бивши съветски републики.
До 18 век официалният език в Русия е Българския. В Румъния това продължава до 19 век. - Всичко до Унгария говори диалект на Българския език. Дори глупавите френски крале и Наполеон са коронясвани пред Българското евангелие. И всичко това е въпреки гнусните кръвопролития на дедите ти чалма
Коментиран от #55
23:01 10.01.2017
55 Ибрахим
До коментар #54 от "СС Тюрбан":
Пропусна за китайците да споменеш че календар сте им дали на култура сте ги учили.на индианците по америките всички камени здания вие сте ги строили и коне сте им закарали.ама не разбрах сега къде сте.а след 20 години какво ще остане от вас.а и да не забравя и за дедите ми.ми те същите като твоите бе даже може и да сме роднини.00:12 11.01.2017
56 ключаря
Коментиран от #57
10:38 11.01.2017
57 Ибрахим
До коментар #56 от "ключаря":
Да да ама не.вземи виж колко войска е изкарал ванката шишманов срещу турците когато сте паднали под османска власт.пък за роднини със сигурност сме,все пак българите са от тюркски произходКоментиран от #60
11:16 11.01.2017
58 ключаря
12:48 11.01.2017
59 ключаря
Коментиран от #61
13:07 11.01.2017
60 СС Тюрбан
До коментар #57 от "Ибрахим":
Тюрския произход остава само за теб. Тази теория, която се опита да си пробие път преди 30-на години затъна. Решиха да направят връзка между Волжка България и приемането на исляма през 9ти век. Понеже решиха да се позоват на писанията на Ибн Фадлам изпратен по това време като представител на халифата.Е да ама не! Широко мащабните ДНК анализи, през последните години в Европа и Русия доказаха, че Тюрките са си Тюрки, а ние нямаме нищо общо с чалмите, към които се числиш и ти!
Липсата на връзка и на външен вид е ясна и не знам как въобще си помисли, че можем да имаме нещо общо?
Казах ти- чети историята! Вие носите Бубонната Чума на Европейският Континент през 14 век в резултат на което умира над 70% от населението на континента. Това са исторически факти от които няма как да избягате. Как може да имаме нещо общо? - Никога!
Нашата хаплогрупа е друга рабираш ли? Гена ни е характерен за средиземноморието и е разпрострарен там където Българите са правили църства. Това е настоящата ни страна, Северна Гърция, Украйна, Италия , Унгария и Русия.
Чети чалма- Чети!
А иначе относно културата ще ти препоръчам Реймското Евангелие, историята на Цамлак, Ломоносов, който по заръка на Петър Първи (Руския цар) да създаде Руския език на основата на Българския. Над 50% от руските думи са с Български корен. Градовете като Констанца (Кюстенджа) Търговище, Болград, Балхара. Дори Монголците пишат на Кирилица. За това от миналата година там има паметник на Кирилицата. Ин
Коментиран от #62
13:48 11.01.2017
61 Ибрахим
До коментар #59 от "ключаря":
Хайде сега да започнем отначало,края всички го знаем 500 години присъствие както се опитвате да го изкарате.пък ние му викаме другояче.ама да започнем отначало.като как пристигат османците и селджуците.да ти дам жокер Палеолог-Кантакузин.когато си отговориш на този въпрос после ще продължим да видим каква сила сте били.14:02 11.01.2017
62 Ибрахим
До коментар #60 от "СС Тюрбан":
БЛА БЛА БЛА.много буква почти никъкъв смисъл.петър първи е толова руски цар колкото фердинанд български.и над 70%от думите в руския са със славянски корен както и в българския.а 70%от буквите в кирилицата са същите като в гръцката азбука.Коментиран от #63
14:06 11.01.2017
63 СС Тюрбан
До коментар #62 от "Ибрахим":
Чалма,Петър Първи или Велики е от фамилията Романови, за това не разбирам защо говориш на изуст.
А опитът да прехвърлиш темата от кирилицата към панславянството няма да мине.
Подготви се когато говориш с мен. Аз не говоря на изуст- никога!
Коментиран от #65, #68
14:14 11.01.2017
64 ключаря
важности - от правописа ти се вижда колко ти е багажа - Палеолог-Кантакузин ти стои на бюрото, с него ставаш и с него си лягаш.Всеки може да извади за секунди подобна информация.А, че османците и вече техните приемници - турците са назадничева нация го знае целия свят - наричат би Ориент, а покрай вас се мъчат да вкарат и нас там.Затова децата ми и съучениците им се гнусят от всичко турско - традиции и съвременност.Погледнете си масовата култура - колкото по-назапад отиваш, толкова става по-добре.Със сигурност сме по-на запад от Ориента, а представяш ли си, чалма, ако не ни бяхте дръпнали назад, къде щяхме да сме сега.Питай ИСПАНЦИТЕ, те знаят какво е да те напъпли паплач - необразована и първично елементарна като османците.Още като нас си ближат раните - затова обикновените хора казват, че си приличаме.Тях ги спасява - спрямо нас, че са заобиколени от непоробени.
Коментиран от #66
14:33 11.01.2017
65 Ибрахим
До коментар #63 от "СС Тюрбан":
нали знаеш че петър първи е ходил на екскурзия по европата за около година и половина.с него са били още 250 човека.колко от тях са се върнали и дали истинския петър се е върнал.а за панславянството искаш или не един ден ще се наложи да си спомниш.
Коментиран от #78
15:22 11.01.2017
66 Ибрахим
До коментар #64 от "ключаря":
продължаваш с глупостите.никой в никъкъв ориент не ни е вкарвал ние сами си влязохме в него.и тогава и сега сме си били гадно и продажно племе.ако не се бяхме продавали а си бяхме единни сигурно сега нямаше да се казвам мюмюн.ама така е то еволюция.учете корана ще ви трябва.15:28 11.01.2017
67 ключаря
Взел си го от музикалните момчета.Нищо, то и на негрите им се отдава.
15:29 11.01.2017
68 Ибрахим
До коментар #63 от "СС Тюрбан":
а забравих да питам кой поставя романови на трона.ти си подготвен не може да не знаеш15:31 11.01.2017
69 ключаря
Аз те посъветвах - говори с ИСПАНЦИ - те ще ти говорят за наследството им от чалмите.Или и те са прости и продажни и гадно племе.С учудване ще установиш, че мюсюлманщината носи само регрес.
Коментиран от #70
15:37 11.01.2017
70 Ибрахим
До коментар #69 от "ключаря":
испанците не ме интерисуват.за нас регрес е донесло християнството.докато бог е бил тангра нещата са стояли другояче.16:00 11.01.2017
71 ключаря
Коментиран от #72
16:13 11.01.2017
72 Ибрахим
До коментар #71 от "ключаря":
какво да ги питам испанците бре,или по точно кои испанци да питам.може би торквемада.или великите конкистадори.та те са заличили цял континент бре. ти питай индианците какъв прогрес са им донесли испанците.и не забравяи че твоята родина е и моя родина.ако не вярваш на мен питай Левски.
16:33 11.01.2017
73 ключаря
Коментиран от #74, #75
16:52 11.01.2017
74 Ибрахим
До коментар #73 от "ключаря":
вие ако можехте и тогава и сега ще ни изколите.хич не ми пука за него,само казвам че са велика династия и не тои и династията му са ви клали за тая работа си има цигани, башибозук,еничари.мамелюка рядко ви е навестявал.
17:12 11.01.2017
75 Ибрахим
До коментар #73 от "ключаря":
А ЗА ИСПАНЦИТЕ ЗАБРАВИХ.има една книга на хенри сенкивич.стас и нели се казва.та там стас разяснява на един негър кали се казва разликата между доброто и злото.накрая го пита кажи кали какво е зло.когато някой открадне на кали крава.
а какво е добро.
когато кали открадне на някои крава.
та и твоя пример с испанците същия,кога плуваха галеоните със злато добре, после зле било.
17:18 11.01.2017
76 ключаря
Коментиран от #77
17:37 11.01.2017
77 Ибрахим
До коментар #76 от "ключаря":
природата вакум не търпи.каквото дадоха испанците на индианците такова са получили от чалмите.сегашното положение в българия и европа е горе долу същото като по онова време.като изоставяш родния си бог ще се кланяш на чужд.които разбрал разбрал,не е толкова късно да се вземат мерки.17:51 11.01.2017
78 СС Тюрбан
До коментар #65 от "Ибрахим":
Чалма,Омръзна ми да не отговаряш по същество, което разбира се е характерна ваша черта. Характерно е и да говорите в някаква полуграмотна иносказателна форма, но това е друга тема.
Причината да го говоря това, е липсата ми на търпение!
Гледам че се опитваш да ми говориш поучително... - Не си прави труда! Натрупал съм и опит и годинки и образование, че да желая да почерпя от теб каквото и да е! - Омразата ми към турския ген е толкова силна, че всичко останало губи значение.
- Verstehen sie?
Освен това вземи спри да пишеш през няколко профила... - Смешно е!
Коментиран от #79
19:16 11.01.2017
79 Ибрахим
До коментар #78 от "СС Тюрбан":
ти въпрос по същество задал ли си.май не.само ми се пениш тука каква култура си разнасял.къде ти е културата бе.с един кон и една юрта си дошъл.всичко останало е славянско.и от коя хаплогрупа си викаш да я напишеш тука.Коментиран от #81
20:32 11.01.2017
80 ключаря
21:14 11.01.2017
81 СС Тюрбан
До коментар #79 от "Ибрахим":
Чети чалма! - Образовай се!Малко по- нагоре в предходни мои изследвания ти дадох няколко примера за езика и културата. Да ти давам още примери... Няма никакъв смисъл!
Дадох ти достатъчно насоки къде и какво да четеш. Вече понаучи няколко нови думички и е редно да провериш къде какво и как.
Относно произхода, най -добре влез в Google и напиши Произход на Българите според ДНК изследванията.
В някои от текстовете, които са по- подробни ще откриеш и твоята хаплогрупа. Твоята хаплогрупа. - Хаплогрупата на Чалмите обикновено са от разновидността на J, G,C,N,Q.
Тук на тази територия при последното изследване от 2015- 2016 съдържанието на твоя ген показва съдържание от 1,5%
Разбираш ли за какво говоря?
-Толкова ви мразим, че нямаме желание да се съешаваме с вас!
- Гнус ни е!
Коментиран от #82
21:15 11.01.2017
82 Ибрахим
До коментар #81 от "СС Тюрбан":
ТОВА ТИ СЕ ИСКА ДА е така ама не е.за твоята хаплогрупа питам,моята си я знам.Коментиран от #84
22:07 11.01.2017
83 ключаря
23:20 11.01.2017
84 СС Тюрбан
До коментар #82 от "Ибрахим":
Ти още ли пишеш бе?Фес ти май си доста самотен! Защо не се занимаваш с каквото там правиш. - Например немските социални помощи. Върви с твоите братя цигани и си ангажирайте съзнанието с такива въпроси. И без това сте побратими.
На ли знаеш, че ман... -Ромите идват в Европа с вашето нашествие? Правите се че ги мразите, но те драги са ви първи дружки през вековете. Идват на европейския континент като мършояди - ядат каквото е останало след вас. Погледнете в какво превърнахте Константинопол за старопрестолния град Плиска няма да говоря защото той е бил по голям от Константинопол до 9 век. - А твоите вмирисани предци са го разбили и разтрошили и за да се помни използват руините за първата жп линия Варна -Русе. Ти си представител на онази генетична група, която е лишена от креативност и фантазия. Погледни какво направихте със света София. - Замазахте стените и вдигнахте минарета защото само това можете! Не сте способни да създавате красота. Всичките значими архитектурни паметници в днешна Турция са християнски. -Синята джамия и двореца на султаните са едни голи и грозни недодялани сгради. Никакво величие няма в тях! Такива сте вие! -Като мароканските скакалци, като Бубанната Чума която носиш в гените си, като вируси след които не остава нищо.
Коментиран от #85
23:38 11.01.2017
85 Ибрахим
До коментар #84 от "СС Тюрбан":
само едни и същи мантри.бубоната чума чума та бубубоната чума.абе аланколу ти знаеш ли вие коя година започнахте да се къпете бе.щтото вие и цяла европа не се къпите за това е имало чума бе.каквито глупости пишеш сега същите сте ги правили и тогава.тя заплахата е блъскала на вратата ама вие сте били заети да раздавате култура,царства да правите.прав си царства сте правили по него време сте имали най малко три.и тогава и сега сте се отрекли от вашия бог и сте приели еврейския,раздавачо на култура.ей туй ви е културата еврейска,гръцка,тракийска,славянска и др.така че не ми се напъвай колко сте велики.на черното бяло не мога да кажа били сте велики но от величието ви не е останало нищо.а з хаплогрупата не ми отговори,от коя точно сте,ариецо чисти.Коментиран от #86
07:07 12.01.2017
86 СС Тюрбан
До коментар #85 от "Ибрахим":
Това което не разбра след целия този разговор, е че не сте желани и няма как да бъдете приети добре по простата причина, че си представител на нашественици съсипали хилядолетна култура и избили милиони Българи. Нещо повече, вие не показвате съжаление за стореното, а тъкмо обратното. Ердоган демонстрира апетити към настоящи Български територии! -Няма и не може да има толерантност към вас при тези условия!За уважение и толерантност ще говорим едва и само тогава, когато си върнем за 5-те века геноцид. Това е неизменно и неумолимо правило, което ще спазят повечето Българи. За това и когато има новина за умрели турски представители на властта, тук и на всякъде по света където има Българи ще е малък празник! Относно теологичния въпрос който поставяш ще ти отговоря по следния начин: Религията е като пениса. Нормално е да го имаш. Приятно е,ако и се гордееш с него. - Но не го показвай и размахвай пред очите на хората и децата ни! Трябва да си много тъп да вярваш на писания от преди няколко хиляди години при условие, че е ясно онези поколения са били многократно по- неграмотни и неуки! А ако трябва да ти отговоря теологически то би трябвало да приемаш религиите като различни цветя в градината на господа. Що се отнася да това да ли се чувствам ариец... В никакъв случаи, но това не ми пречи да изпитвам ненавист към цялата популацията ви. Ако се интересуваш от генетика ти препоръчах какви линкове да търсиш там има достатъчно инфомация за характерния (ендемичния) г
Коментиран от #87
09:34 12.01.2017
87 Ибрахим
До коментар #86 от "СС Тюрбан":
БЛА БЛА БЛА.пак същите мантри.може и да не ти харесва но сме много по велик народ от вас.покорили сме много повече народи и много по големи територии.пък ти можеш да мразиш когото и колкото си искаш.но ние сме тук и ще бъдем тук даже и когато вас ще ви няма.а това ще се случи скоро не по наша вина а по ваша собствена.и да имаме претенции към тези територии които са били наши.що вие не сте ли пришълци по тези земи.така е в световната история които е силен той владее земята и народите по нея.ама ти си пиши тука колко ни мразиш,тя и мишката мрази котката ама....и ако не си разбрал строим тука джамий да ви вкараме малко култура.вие колко църкви построихте.казах учи корана ще ти трябва.Коментиран от #88, #92
10:06 12.01.2017
88 Ибрахим
До коментар #87 от "Ибрахим":
аз официално по история съм учил че българите с с тюркски произход.демек сме си рода.10:15 12.01.2017
89 ключаря
Коментиран от #91
11:18 12.01.2017
90 ключаря
Та в този смисъл, той не е имал деца.Вие сега като ни завладеете отново и нас и гърците /така се кани на гръцките острови ердоган/ и всички други, които ще завладеете, понеже сте велики и имате и религията си /между другото, чалма, лично аз смятам за задник всеки, който вярва в божества/, КОЙ АДЖАБА ще сложите за цар, султан или падишах, не знам как на омразния ми език го наричате.От вън ли ще го внесете като нас или турчин ще сложите.Ама какво е това турчин - честно на се предвземам, наистина не знам/.Ако ще е турчин,каквото и да е това, ердоган ли ще е?Ама как така, той няма султанска кръв.Може би ще го внесете от вън - един съвет - гледайте фамилията му да не има наставка БУРГ, БЕРГ, и т.н., вече те светнах.
11:46 12.01.2017
91 Ибрахим
До коментар #89 от "ключаря":
ми не са кой знае колко.от виена до персийския залив горе долу.пък за русия и ние сме и късали задните части.може да се напъваш но турция е велика държава пък вие(ние)сме най бедната държава в европаза наследник на султана не бери грижа.може да поканим внука на симеончо.той как се казваше.
11:53 12.01.2017
92 СС Тюрбан
До коментар #87 от "Ибрахим":
Величието драги се измерва не с убийствата, а със създаденото!А вие драги не знам с какво може да се похвалите? - Образовали сте някого? - Кого? - Арменците, нас, Гърците, Сърбите, Руснаците, Персите? - Кого образовахте?
Сега вземи и прочети какво прави Българската държава през 9 век до вашето идване тук по молба на гърците. Защо Великоморавия, Киевския Рус, Сърбите, Черногорците, Хърватите приемат нашето познание? Защо Рим приема и канонизира Кирил и Брат му за светци?
Коментиран от #95
12:09 12.01.2017
93 ключаря
Коментиран от #96
12:11 12.01.2017
94 ключаря
12:18 12.01.2017
95 Ибрахим
До коментар #92 от "СС Тюрбан":
какво да чета ,през 9 век двама гърци взели гръцката азбука сменили 10 букви и започнали да превеждат църковните книги от гръцки на славянски,повтарям на славянски.затова и всички страни къде ги изреди пишат на тази азбука.но и ти сам знаеш че кирил и методи нямат много общо щото тази азбука я е имало доста преди тях.още етруските са пишели на нея.
Коментиран от #102
12:29 12.01.2017
96 Ибрахим
До коментар #93 от "ключаря":
истина истина ти казвам отвори картата и гледай от персийския залив до виена всички са били покорени.12:31 12.01.2017
97 ключаря
Коментиран от #98
12:55 12.01.2017
98 Ибрахим
До коментар #97 от "ключаря":
[прил.] послушен, кротък, смирен, изпълнителен, дисциплиниран[прил.] преклонен, подвластен, подчинен
[прил.] заробен, поробен, обезправен, победен, завладян, разгромен, поразен, смазан, разбит, сразен, завоюван, пленен
[прил.] обуздан
[прил.] верен, предан
[прил.] хрисим
[прил.] примирен, безропотен
[прил.] мек
нещо неясно има ли,да обяснявам ако трябва.
13:16 12.01.2017
99 Ибрахим
[същ.] завоевател, окупатор, заробител, поробител
13:19 12.01.2017
100 ключаря
Та, кои са имената на тези народи?
Коментиран от #101
13:28 12.01.2017
101 Ибрахим
До коментар #100 от "ключаря":
византия са покорили. днес няма нито един византиец а столицата и константинопол днес е град в турция.за турската нация да ти кажа.тя е също като американската нация велика.
14:05 12.01.2017
102 СС Тюрбан
До коментар #95 от "Ибрахим":
Фес,Ти май си безработен! - ".ах" тези помощи на Меркел!
Аз съм собственик на фирма и пак няма толкова свободно време като теб! - Браво бе!
Относно Кирил и Методи по същия начин мога да те конкрирам че Кемал Ататюрк не е турчин! Родом е в Солун в турскоезично семейство без дата на раждане понеже тъпите ти роднини не са считали за необходимо да регистрират ражданията. После той сам си избира дата за рожденият си ден, но това е друга тема!
Второ делото на Кирил и Методи се свързва основно с мисиите им да вкарат в ред Славянските племена и както е видно го правят!
Нещо повече те се справят и с Руските племена!
Иначе Кирилицата драги пак да ти повторя се изобретява в Преславската книжовна школа от Климент Охридски защото Глаголицата на двамата братя, взаимствана от гръцката е неприложима! А ако това бе писмеността на Етруските, то българския драги щеше да е с произход на Романските езици, а той не е! Така или иначе не знам за Вас, но тук от БГ тръгва писмеността на славяните драги и на Русите. А русите я разпространяват в голямата част на Азия. А вие не знам кого сте окултурили? Вие не сте донесли нищо на този континент освен смърт! Нищо велико няма в това да убиваш драги! Няма нищо велико нито в Чумата, Холерата, Мароканските скакалци и всички бедствия сполетели човечеството! Вие сте вирус драги! - С нищо не влизате в световната история освен със смърт! - Това е факт!
Коментиран от #103
15:02 12.01.2017
103 Ибрахим
До коментар #102 от "СС Тюрбан":
http://www.pan.bg/?page=view_article§ion_id=5&article_id=24985виж тука спасение сме ви донесли неблагодарници такива.
трябва икони да ни направите и свещи да ни палите.
15:27 12.01.2017
104 Ибрахим
15:31 12.01.2017
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Ибрахим
Коментиран от #110, #111
15:41 12.01.2017
107 СС Тюрбан
До коментар #105 от "Ибрахим":
Нещо не се справяш ми се струва с техниката. Този линк не вади нищо!Иначе си имам светия и той е свети Тривелий Теоктист – Свети благоверен Цар Български Тервел, който посрещнал първите арабски "бежанци ".
Нямаш с какво да се гордееш чалма! Нищо не сте дали в културно отношение, пък и в техническо. Не помня да сте толкова известни освен с баклавата...
Де се сравняваш с американците... - Неуместно е! Онези дават доста технически изобретения през 19 и 20 век, а вие не знам ...
Трудна работа!
15:55 12.01.2017
108 ключаря
Толкова, а ти чалма се пенеше много държави, много народи, много нещо.
Сега, като намеси Америка се сетих за един научно-популярен филм, колко научен отделен въпрос, но поне турците в него бяха искрени.Филмът беше съвместна продукция на всички държави, участвали в изследването на човешкия геном, така, че трудно можеш в целия филм да обвиниш някой в национализъм.Стигна се до Балканите и се споменаха БЪЛГАРИЯ, СЪРБИЯ и се стигна и до турция.Та, авторът на филма зададе един въпрос и се хвана на бас със случаен минувач - на брега на Босфора се развиваше действието - минувача да посочи определена група от говорещи си хора и след като случайния минувач посочи една такава, водещия ги преброи - те бяха 5 на брой - и както казах се обзаложи пред камерата и минувача, че ще зададе въпроса на цялата компания - въпросът беше- Вие турски гражданин ли сте и ако сте за турчин ли се считате - и, че нито един от петтимата - ако се окажат турски граждани, няма да каже, че се счита за наследник на османци, селджуци, суджуци и прочее.Спечели баса - всички се оказаха турски граждани, но единият каза, че се счита наследник на римляни, двама се определиха за гърци, а двама за македонци.Облещих се пред екрана, когато посочиха друга компания от 6 души и от тях само двама се определиха като турци.Прави си извода сам.Ако искаш, мога да потърся филма и да го гледаш - интернационален е.
Та значи - само една и то саморазпадаща се в този момент държава, а
16:06 12.01.2017
109 ключаря
16:15 12.01.2017
110 СС Тюрбан
До коментар #106 от "Ибрахим":
Даа.. - Такива глупости не бях чел отдавна, но като гледам дадата на изданието е почти безсмислено да коментирам! - Разбира се национални предатели има във всяка страна, но глупостите нямат националност!Първата точка за тюркското начало мисля че я изчистихме! - ДНК теста от 2015 и 2016 бе недвусмислен! - Общо между турци и Българи - "0".
Вторият въпрос за спасението... Има нещо което пропускаш и то е, в качеството на къкви влизат турците на Европейския континент? - Отговорът е в качеството на съюзник на гърците срещу Българите. Това е неоспорим факт, който не виждам как може да бъде оспорен. Това драги може да се проследи и с движението на турските орди при навлизането на балканите! - От къде минават и защо Константинопол остава последен за завоюване? - Ако турците са били наши съюзници, а не гръцки и имаше договорка между Българските царе и турската орда то Константинопол щешеу да бъде първата отправна точка на атаката, а не да навлизат през Дарданелите и да се отправят към Българските земи!
(част 1)
Коментиран от #112
16:17 12.01.2017
111 СС Тюрбан
До коментар #106 от "Ибрахим":
Продължаваме темата,Добре е да знаеш, че братът на Аспарух - Кубер практически създава с аварите Унгария. Така че Българите не са заплашени от Унгарския хаганат по простата причина, че там живеят доста Българи. Ако не беше така Константин Фружин - синът на Иван Шишман който живее в Унгария нямаше да организира в едно с Владислав ІІІ опит за освобождението на Българските територии от турците. Разбира се Сърбите винаги са имали желание да си върнат на Българите понеже векове наред са били вассали, но така или иначе те ползват Българската писменост и религия получени няколко века назад преди инвазията на турците. А ако не бяхме близки с Унгарците през 9 век. великоморавския княз нямаше да иска помощ от България за въвеждането на в слчуая глаголицата и християнската религия.
Така че драги тази теория на онзи цървул издиша! Нищо не сте съхранили, а тъкмо обратното всички храмове са сринати със земята. Добре че част от документите български заминават за Румъния, Унгария, Русия и Италия. Така Българите съхраняват словото въпреки геноцида и унищожението на съграденото с векове! 100 години след вашето нашествие не е останало камък върху камък- всичко е унищожено, та чак в 19 век започваме да градим всичко на ново в България.
16:38 12.01.2017
112 Ибрахим
До коментар #110 от "СС Тюрбан":
то на тебе всичко което не ти отърва е национално предателство .и иван шишман като прати сестра си за турска невеста и той предател сигурно.а именника на българските ханове предателство ли е или не.
Коментиран от #114
16:44 12.01.2017
113 ключаря
Коментиран от #116
17:03 12.01.2017
114 СС Тюрбан
До коментар #112 от "Ибрахим":
Почваш да бръщолевиш глупости!Какво общо има именника на Българските ханове?
Въобще какви ги плещиш? - ДНК теста доказа за липсата на всякаква връзка между турци и Българи! Това дава край на всякакви спекулации за тюркския произход. Освен това показа и ендемичното (характерното) разположение на гена България, Северна Гърция, Македония и Италия. Връзката с азиатския ген на тюрките се провали! - Какво повече има да се говори по темата! АНтропологично също отдавна е доказано че нямаме общо. Ниския торс и тесните рамене, острите глави и цвят на кожата са характерни за вас и гърците. Нямаме нищо общо - не схващаш ли? Не сме братя, побратими, съзаклятници и нямаме общи цели! Не възможно е! -Омразата е по- силна драги! Няма как образован българин в чийто род има клани, насилвани и поробени хора да изпитва уважение към твоята популация... - Няма разбираш ли?
Вие ще останете врагове за винаги!
Коментиран от #118
17:05 12.01.2017
115 ключаря
17:10 12.01.2017
116 СС Тюрбан
До коментар #113 от "ключаря":
Остави тези щуротии с превземането... - Няма как да стане по простата причина, че винаги ще има апетит към Босфора и Дарданелите!Гърците винаги ще гледат на Истамбул като територия която трябва да си върнат. Ние винаги ще гледаме териториите в района на Люлебургас като наши, както и северните части на Гърция до Халкидики като неразделност от Македония.
Румънци, Молдовци, Украинци, Руснаци, ако щеш и братята им Азери ще имат желание да отнемат входа на Черно Море от Турция. С оглед на това, ако Европа успее да се отдели от Американците и спре да се дразни с Руснаците, то неминуемо ще дойде момента до отнемане на Босфора и Дарданелите от Турция.
Това естествено няма да е лесна задача, но не и непостижима. И Руснаците и ЕС имат интерес протока да не е в ръцете на чалмите. Така, че ... това с завладяването от страна на турците е трудна задача!
Но пък остави чалмата да си помечтае за великите дела!
17:14 12.01.2017
117 ключаря
17:17 12.01.2017
118 Ибрахим
До коментар #114 от "СС Тюрбан":
виж кой е вторият владетел на българия в именника.ирник син на атила от рода дулу.това пише в именника пък ти си приказвай тука.още ише че аспарух носи титлата княз.демек е християнин което ще рече че историята ви малко лъже.така че аспарух е пишел на азбуката на кирил и методий която още не са създали.айде със здраве.омръзна ми от вас,пък ти си остани потомък на велика нация.
в библията е казано истината ще ви направи свободни.
а и последно проливите са отколешна мечта на русите и много бой са изяли заради това.
Коментиран от #122
17:36 12.01.2017
119 Ибрахим
виж там 35 точка.
17:38 12.01.2017
120 гост
Коментиран от #121
17:44 12.01.2017
121 Хасан
До коментар #120 от "гост":
Много сме , силни сме.18:00 12.01.2017
122 СС Тюрбан
До коментар #118 от "Ибрахим":
Никъде и по никакъв начин не се твърди, че Кирилицата предхожда християнството. Има данни не само за Аспарух, но и за Баща му. Съкровището от Малая Перещепина, което в момента е в Ермитажа също говори за това. Християнството по Българските земи предхожда езикът ни и не виждам каквато и да е пречка за идентичността ни. Арменците приемат християнството преди нас въпреки че са писали на език различен от кирилицата. Това какво ти дава като информация?Иначе се радвам, че се интересуваш от Българските Царе - все пак се окултуряваш подчертавам на Български език :-))
Разпространението на християнската религия от нас в останалите славянски племена и Русия става значително по- късно и с вече създадения инструмент наречен Български език. Така приемат те богослужението през Българските църковни книги, написани на кирилицата в Българската Книжовна школа, от ученика на Кирил.
18:29 12.01.2017
123 ключаря
15:47 17.01.2017