Турция ще спре всякакви екстрадиции към САЩ, ако на страната не бъде предаден Фетхулах Гюлен. Това заяви турският президент Реджеп Ердоган, цитиран от „Ройтерс“.
Анкара обвинява Гюлен в организирането на опита за военния преврат през 2016 г.
„До момента ние сме предали на САЩ 12 души, обвинени в тероризъм. Те обаче не ни предават човека, който искаме. Там постоянно си измислят несъществуващи оправдания.
Там не слушат нас, а кюрдите. Не разбирам за какво стратегическо партньорство говорим. Ние няма да бъде спънати от непостоянните политики на САЩ“, заяви Ердоган.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Morgoth
Коментиран от #2, #11, #51
19:14 11.01.2018
2 Осман
До коментар #1 от "Morgoth":
Тръмп го сърби някъде около входа, както и тебе и само Ердоган ще ви оправиКоментиран от #7, #22, #36
19:16 11.01.2018
3 Горд Българин
Коментиран от #13
19:17 11.01.2018
4 ЦРУ
Коментиран от #6
19:21 11.01.2018
5 Настрадин
19:34 11.01.2018
6 onq s konq
До коментар #4 от "ЦРУ":
Че то ако Турция "вървейки надолу" ще стигне България-СТРАНА ЧЛЕНКА НА ЕС,защо изобщо се напъва до пръсване да влезе в ЕС?...Ас не расбира такава логика:)Коментиран от #9
19:38 11.01.2018
7 Барчо
До коментар #2 от "Осман":
И Ким и Путин и Дзинпин и ...... желаещи и можещи много. Трябва обаче още мъничко време.19:42 11.01.2018
8 Барчо
19:46 11.01.2018
9 гост
До коментар #6 от "onq s konq":
Нима сравни България с Турция?! хахахахаПо какво бе пич, ще ни поставиш на по-високо място от Турция? В коя класация?
Само по това, че сме били член ли?! Май сме точно обратното на члена - поемащият го?
19:46 11.01.2018
10 CIA
Коментиран от #12
19:51 11.01.2018
11 Карбо
До коментар #1 от "Morgoth":
Не си наясно със световният ред, я виж при падането на Кулите близнаци падането на сграда н.7, ива го видеото в Ю ТУБ19:56 11.01.2018
12 Европеец
До коментар #10 от "CIA":
Сигурно през април май като почне цъфтежа20:09 11.01.2018
13 Барчо
До коментар #3 от "Горд Българин":
Не обичам Турция заради общата ни история в миналото, но много бъркат. Когато притежаваш нещо и ти е в наследство някак си не го оценяваш и го смяташ за даденост. Като го загубиш, разбираш колко е било ценно и колко много работа ти върши. Само че вече е станало късно. Краварите действително се държат с Турция не като партньори, а като със слуги, както и с останалите. То това и е маниер на общуване. Да де. Ма при Ердо не се получава. Така ако продължават с бодра крачка Турция може да се огледа и за друг съюзник, а не да са слуги. Те тогава ти да видиш. Сещаш се че ракетите и няма да са насочени където са сега. И недей да ми споменаваш член пети от устава на НАТО, защото до сега не сме го виждали в действие, а е и на хартия. Само че башибузука е на границата и е комшия. Със сигурност има хиляди адвокатски приоми, за да не се приложи. С една дума. Бог високо, цар далече.Коментиран от #14, #17, #18
20:11 11.01.2018
14 някой
До коментар #13 от "Барчо":
Ако много вземе да се оглежда просто ще и направят една 30 милионна съседка наречена Кюрдска демократична република и нейните ракети ще са насочени в правилната посока.Турция за това е създадена някога за да слуша ако не има си методи за корекция.20:33 11.01.2018
15 Бесен Язовец
20:43 11.01.2018
16 Хасан
20:43 11.01.2018
17 Горд Българин
До коментар #13 от "Барчо":
Аз не само, че не обичам Турция, а направо не мога да ги понасям също заради общата ни история в миналото и не мисля, че САЩ бъркат. Не обичам и агресивната външна политика на САЩ, но в случая няма, какво да се лъжем те както, Русия и Китай са суперсилите, каквато турция определено не е. Не казвам, че турция не е силна, но тя е силна на регионално ниво, но не и на международно и точно поради това САЩ никога няма да се отнасят с тях като с равни. Те са васали, както и ние разбира се, а че ги притежават икономически е повече от ясно. Ердо се опитва да се откачи от тяхната хватка и зависимост и да започне независима и самостоятелна политика, но те никога няма да го пуснат. Ще дам един пример за това - турците се обърнаха към Русия и правят "Турски поток", който на нас американците ни забраниха под името "Южен поток". Е как мислиш американците на нас ни го забраниха, за да сме зависими от тях, а на турците ще им го позволят така ли? Убеден съм, че ако турците продължат да правят опити да се откъснат от САЩ и да станат независими то е въпрос на време да им спретнат и на тях една пролет, след което или ще сложат свой човек начело на държавата им и ще я върнат отново в своята сфера на влияние или ще създадат Кюрдистан чрез, които ще създадат нова гореща точка и ще ги активират срещу турция в удобен за тях момент или ще ги разпаднат на няколко части и ще ги присъединят към другите съседни държави. А, че САЩ ги притежават в това няма съмнение. турция няма от къде дКоментиран от #19, #49
20:47 11.01.2018
18 Горд Българин
До коментар #13 от "Барчо":
турция няма от къде да намери друг съюзник. Руснаците не са им съюзник, те просто имат икономически интереси в момента и правят търговия с турция и нищо повече. Даже самото прокарване на "Турски поток" си е вид зависимост на турция от Русия. Ако обаче се стигне до поредната пролет там естествено организирана от американците и стане горещо съм повече от сигурен, че Русия няма да се намеси. А ракетите няма, защо да се насочват към нас, защото ние не сме никаква заплаха. Нямаме армия, нямаме въоръжение, нарязахме страховитите си ракети СС-23 така, че муха с оръдие не се убива.Коментиран от #20, #59
20:49 11.01.2018
19 гост
До коментар #17 от "Горд Българин":
Прав си, но ми се струва, че времето на цветните революции и арабските пролети отмина. Русия със Сирия доказа, че вече е фактор с който американците искат, не искат ще се съобразяват в бъдеще. Турция също беше провал. Украйна е на път да е не просто провал, а катастрофа. Сега е ред на Иран да затвърди тенденцията. Така че сценариите от 80 -те и 90/те са вече в миналото, за жалост на сценаристите. GAME OVER!Коментиран от #21
20:58 11.01.2018
20 Хасан
До коментар #18 от "Горд Българин":
Сащ имат една цел да дестабилизират Русия и нейните съюзници...Сирия падна ,сега на ред е Иран....Сащ искаше Турция да влезе в Сирия ,но Турция отказа ..и за това по изгодно е с разни военни съветници и терористични групи..по евтино...Но Русия дали ще позволи...за разлика от Запада ,Русия си защитава своите съюзници независимо от това дали са мюсюлмани,диктатори,социалисти,Коментиран от #25, #26
20:59 11.01.2018
21 Горд Българин
До коментар #19 от "гост":
Както вече казах не обичам агресивната външна политика на САЩ, но в случая мисля, че грешиш. Тук става въпрос не само за пари, става въпрос за влияние в даден регион, пролив и САЩ няма да се дадат. не забравяй и интересите на Израел, които също недолюбват турция. Предполагам, че ще им спретнат и на тях една пролет, но все още е твърде рано. За това трябва време. И отново повтарям, че Русия не е съюзник на турция, и не би се намесила, ако в турция нещата се развият, както в Сирия, а причината е, че имат интерес от Кюрдите, които изобщо не са малко в турция, както и в Сирия и Ирак. Тук интересите на Русия и САЩ съвпадат говоря за кюрдите и това автоматично е в ущърб на турция. Ако решат да създадат Кюрдистан то тогава следва драстичното намаляване на територията на турция, което ще доведе до още по-малки възможности да се съпротивляват на великите. В момента руско-турските отношения се крепят само и единствено на взаимния им икономически интерес, но това, както знаем може много бързо да се промени.Коментиран от #24
21:11 11.01.2018
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Бесен Язовец
До коментар #22 от "Борис":
Самоче в мюсулманския свят не са разрешени еднополовите бракове! А Рики Мартин с мъжът му да не си мислиш че ше играят на шикалки?21:26 11.01.2018
24 Хасан
До коментар #21 от "Горд Българин":
Сигурно си прав ...и това им е целта...и в края на деня хората си продават оръжието и стоката и правят печалби а някои страни се мъчат с бежанците...21:27 11.01.2018
25 Горд Българин
До коментар #20 от "Хасан":
Да в това си прав, че ""Сащ имат една цел да дестабилизират Русия и нейните съюзници"" и за това ще те питам в този момент турция, каква се пада на Русия според вижданията на САЩ ? Ето за това говоря, че САЩ ще продължават да се опитват да дестабилизират Русия, но ще го отнесе и турция. Сега това как ще стане в турция има няколко варианта, за които вече писах по горе, а може да има и друг сценарии, за който аз не се сещам. Все пак съм обикновен наблюдател на събитията, който анализира обстановката. Твърдението ти за ""Сирия, че е паднала" е просто смешно. Как е паднали Сирия? Русия се намеси и черните чаршафи си обраха партакешите е поне тези, които останаха живи де, а Асад си остана на власт. Така, че, за какво падане говориш? Твърдението ти, че ""Сега на ред е Иран"" също ми е доста съмнително, защото според мен САЩ няма да ударят Иран, а причината е повече от ясна Иран е ядрена сила. Следващото ти твърдение, че ""Сащ искаше Турция да влезе в Сирия, но Турция отказа"" е вярно, но донякъде. Предполагам, че САЩ наистина са искали това, но турците се страхуваха, заради явната подкрепа на Русия, както за Сирия, така и за сирийските кюрди. Целта на турците беше да избият кюрдите там, но не им се получи. Нали не вярваш, че САЩ ще допуснат турците да навлязат навътре и да стигнат до петролните кладенци? На САЩ турците им бяха необходими да свършат мръсната работа, но не и да ги допуснат до баницата, но Русия им обърка плановете със своите С-300 и С400 и не самоКоментиран от #28
21:31 11.01.2018
26 Горд Българин
До коментар #20 от "Хасан":
На САЩ турците им бяха необходими да свършат мръсната работа, но не и да ги допуснат до баницата, но Русия им обърка плановете със своите С-300 и С400 и не само. Май забрави, че когато руснаците предупредиха, че ще свалят всичко, което лети и полетите престанаха нямаше американски нито турски самолети. Защо ли? турците май оцениха тази военна техника и взеха, че си я купиха от Русия, а? А това, че САЩ създадоха, обучиха, въоръжиха и използваха ислямистите за никого не е тайна, както и че турците ги подкрепяха, колкото и да отричаха това. За това и руснаците им унищожиха онзи турски конвой от цистерни пълни с петрол, а Ердо го заболя. И последно много си си повярвал, че Русия е съюзник на турция. Когато започне патакламата ще останеш доста учуден.Коментиран от #30
21:32 11.01.2018
27 Тръмп
Коментиран от #29
21:37 11.01.2018
28 Хасан
До коментар #25 от "Горд Българин":
Стратегията на Обама беше такава...Сащ да не дава повече жертви в Близкия изток...и така спечели изборите ,но от друга страна на Сащ му трябваше някой да вади кестените от огъня.....И това беше Турция...но турците воюват само за своите интереси и никога за чужди интереси....и им отказа...Тогава приятеля Ердоган стана ”ислямист,диктатор”... турците до последния момент искаха да избегнат войната..Давутоглу увещаваше Есад да направи мирен преход...той отказа и войната почна...милиони загинаха....а ако беше дал властта като Живков и беше минал в Западния отбор нямаше да има толкова жертви..Коментиран от #31
21:40 11.01.2018
29 Ердоган
До коментар #27 от "Тръмп":
Е тия от САЩ и ЕС ли са казанджиите? Ква е тая пропаганда че кой не е със САЩ и ЕС ще омре от глад?21:42 11.01.2018
30 Хасан
До коментар #26 от "Горд Българин":
Номера с ”ислямистите” се получи в Афганистан..Бин Ладин и Ел кайда побъркаха Червената армия там и те се оттеглиха.... Получи се в Югославия...и се разпадна...но не се получи в Чеченистан...искаха същото с ”ислямиста ” Ердоган но не се получи...след това решиха да го заменят с Гюлен...Коментиран от #33
21:51 11.01.2018
31 Горд Българин
До коментар #28 от "Хасан":
Виж хасане стратегията на Сащ винаги е една и съща да не дава жертви, където и да е и все някой друг да им вади кестените от огъня. Вярно е и това, че турците винаги воюват само за своите интереси и никога за чужди интереси, но с това извъртане и загърбване на САЩ сгрешиха яко. Убеден съм, че това няма да остане ненаказано и турците ще си платят за това независимо по какъв начин. Това само американците си го знаят. Те са виртуози в тези работи. Който не им играе по свирката го отсвирват. Твърдиш, че ""Давутоглу е увещавал Асад да направи мирен преход, а той отказал и войната започнала"". Сега да те питам кой е Давутоглу, че да се меси във вътрешните работи на Сирия? Значи ти оправдаваш това, но когато САЩ се намесват във вътрешните работи на турция не го оправдаваш. Това е двоен аршин. И последно САЩ не се интересуват от интересите на турците, те се интересуват само и единствено от своите, които не съвпадат с турските. Много добре знаеш, че турция не е сила, която може да се противопостави на САЩ нали? Сега дали американците ще започнат да ги събарят икономически или с други методи, но мисля, че това ще стане. Ако САЩ приемат, че вече не са на тяхна страна то те предполагам, че ще направят всичко възможно да ги отслабят дотолкова, че да не са в състояние да бъдат техен противник и съюзник на друг макар, че не виждам на кого турците могат да бъдат съюзник.22:07 11.01.2018
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Горд Българин
До коментар #30 от "Хасан":
Стига глупости за никого не е тайна, че ислямистите като Бин Ладен, Ал Кайда, ИДИЛ и още други ги създадоха САЩ и ги хвърлиха срещу Русия. Събитията в Афганистан, Чечения и други ислямски бивши руски републики бяха тренировка за руската армия, за да я поддържат в бойна готовност и да трупат опит. Относно Югославия нещата стоят така - руснаците бяха в доста тежко икономическо положение заради предателя Горбачов, който се продаде на доколкото си спомням Рейгън и еврейските интереси. За това и не можаха да помогнат на Югославия. А, че ще направят всичко възможно Ердо да го заменят това е повече от ясно. С кого аз не се наемам да предвидя, защото съм, както казах само един наблюдател на събитията. Предполагам, че ще влошат икономиката на турция, ще падне валутата им, ще предизвикат инфлация и това само по икономически път, а това ще доведе до недоволство сред народа, които при едни избори ще гласува срещу Ердо и така ще падне. Това е вероятно по-добрия начин за него, защото иначе знаем, какъв е другия видно от събитията в Либия и Ирак. Там пак американците се намесиха ей така демократично и им донесоха една демокрация, че никога няма да се оправят.Коментиран от #37
22:22 11.01.2018
34 питащ?
22:29 11.01.2018
35 Хасан
Коментиран от #38
22:29 11.01.2018
36 Costelo
До коментар #2 от "Осман":
Кои са тези "ще ВИ оправи" ?22:32 11.01.2018
37 Хасан
До коментар #33 от "Горд Българин":
С икономиката ????..80 % от Истанбулската фондова борса са в ръцете на западни пенсионни фондове...Половината банки са западни...големите промишлени фирми са западни ...и мислиш ли че западната олигархията ще позволи активите му да се обезценят????...ще кажеш през 90 направиха това в България...щото не бяха западниКоментиран от #40, #44
22:38 11.01.2018
38 Горд Българин
До коментар #35 от "Хасан":
Бъркаш. Разбираемо е защо, защото се считаш за турчин и естествено залиташ по турците, които имаш за свои. Истината обаче е, че не си никакъв турчин, а потомък на насилствено потурчени българи през 5 вековното подтисничество /робство/. Сега не искам да навлизам в излишни спорове с теб по този въпрос. Не ми е цел да те убеждавам в това. Ако ти искаш на 100 % да си сигурен, че си турчин просто си направи едно ДНК изследване, но съм сигурен, че ще останеш дълбоко разочарован от родословието си и доста объркан. Знам, че е трудно човек да порасне с мисълта, че е турчин, а накрая да се окаже, че не е. Пак казвам не искам да влизам в излишни спорове с теб. Аз съм убеден, че съм прав, а ти имаш начин да установиш това.Коментиран от #39
22:46 11.01.2018
39 Хасан
До коментар #38 от "Горд Българин":
Пак смени плочата.???...защо сте толкова ограничени българите???когато нямате аргументи едно и също... българина бързо се асимилира ...става по голям руснак от руснака, става по голям французин от французина и немец от немеца...но уви ..турчина вари го ,печи го си е турчин...Коментиран от #41, #42
22:52 11.01.2018
40 Горд Българин
До коментар #37 от "Хасан":
Виж сега и западните банки и големите промишлени фирми западната олигархията може да ги пренасочи другаде и пак няма да загуби нищо. Ти тях не ги мисли. Ако решат ще отидат във Виетнам и там за няколко години ще цъфнат, но в турция нещата ще отидат на зле. Нали не искаш да ме убедиш, че западняците със своите пари са заложници на турците? Тези, които имат голяма заслуга за икономиката на турция няма как да са техни заложници. Нали знаеш приказката, "Който има парите той поръчва музиката". Така, че западняците не ги мисли. Решат ли да се изтеглят от турция страната и фалирала. За България няма, какво да говоря, защото темата е толкова дълга, че няма да ми стигне една седмица за разисквания.Коментиран от #43, #46
22:56 11.01.2018
41 Горд Българин
До коментар #39 от "Хасан":
Разбирам, че те дразни предния ми пост, но това не променя нещата тоест истината. Не смятам, че сме ограничени и то никак, защото има толкова много български открития във всякакви сфери дори българска техника в космоса. Това ограничени и глупави хора не могат да го направят нали? Аз за такива турски открития не съм чувал. Смешно е точно ти да говориш, че българите сме ограничени. Ти, който по 5 пъти на ден биеш чело и само четеш корана. Голям напредък има в това нали? Докато ти по цял ден биеш, чело българите следват в български и чуждестранни престижни университети и се прочуват в целия свят. Българските деца ходят по олимпиади по математика, физика, астрономия, и какво ли не още и печелят първите места. Къде са вашите турски успехи, че не ги виждам?Да има много българи, които отидоха в чужбина и е нормално да се женят там и, какво от това? Да останат цял живот сами ли? Това се казва интеграция, но размътеното ти съзнание няма как да разбере тази дума интеграция. Според теб какво е? Яде ли се пие ли се? Ама турците не се били асимилирали. Ами да мисленето ви е на хора от 13-ти век и за това, където и да отидете пък било то и в цивилизованите европейски и християнски страни пак живеете като племена капсулирани. И такива хора като теб имат наглостта да ми говорят, че ние българите сме били ограничени. Осъзнаваш ли, колко е смешно твърдението ти. Ние сме ограничени, а племенния ви начин на живот не е ? В едно си прав и това е точно казано от теб вари го п
23:12 11.01.2018
42 Горд Българин
До коментар #39 от "Хасан":
В едно си прав и това е точно казано от теб вари го печи го все е турчин тоест няма промяна няма интеграция дори да е сред цивилизацията. Смяяяххх.23:13 11.01.2018
43 Хасан
До коментар #40 от "Горд Българин":
Парите не миришат ,нямат религия,етнос....отиват там където се размножават... средната възраст в Турция е около 30 години...това са милиони които искат коли,телефони,дънки,козметика...и др. ...ако си западен инвеститор и си вложил 100 милиона в мол,как ще си ооравдаеш пред акционерите си че актива му е вече 50...Коментиран от #47, #55
23:13 11.01.2018
44 Европеец
До коментар #37 от "Хасан":
Ако продължават в същия дух имат две възможности :Да ги насочат към други борси преди да се обезценят или да помагат за смяна на модела.Самите турци са недоволни особено в Европейската част.Чените на някой стоки са високи и това не се харесва.23:17 11.01.2018
45 Европеец
23:25 11.01.2018
46 Хасан
До коментар #40 от "Горд Българин":
Аз не казвам че българина е ограничен...а напротив уважавам всеки етнос и религия...уважавам българите...но това се опитвам да ти кажа ...няма никаква разлика между българин еничерин в Истанбул, българин комсомолец в Москва и българин соросоид в НАСА....служат на чужди интереси ,но в личен план си оправят живота....23:27 11.01.2018
47 Горд Българин
До коментар #43 от "Хасан":
Разсъждаваш много, ама много повърхностно. Като гледам този европеец под №44 добре ти го е обяснил, но се съмнявам, че ще го разбереш. Затова и не ми се спори с теб. Ти си просто като една радиоточка, колкото тя ще ме разбере толкова и ти. Ще си загубя времето, а имам, с какво да се забавлявам вместо безсмислени спорове.Коментиран от #52
23:32 11.01.2018
48 Хасан
23:41 11.01.2018
49 Гост
До коментар #17 от "Горд Българин":
По принцип си прав, но турция е голям хап за краварите да и спретват цветни революции, а те не са толкова тъпи .Турция е втората армия в нато след тях и те това го знаят прекрасно. А и след опита за преврат през 2016 г. султана и службите там са много нащрек ,така че турски майдан по говедарски там сега е невъзможен и слава богу, защото за нас това никак не е изгодно.00:21 12.01.2018
50 касапина
09:15 12.01.2018
51 касапина
До коментар #1 от "Morgoth":
Май бая издразни асанчо09:17 12.01.2018
52 koпа
До коментар #47 от "Горд Българин":
За корените питай баба си как се става чист българин за 500 години,преди да говориш кой е помак ,кой е турчин преди да говориш за коренитеКоментиран от #53, #56
09:36 12.01.2018
53 Див кашик
До коментар #52 от "koпа":
Довечера ще ти отговоря, към 18:30 ! да си на линия!10:12 12.01.2018
54 до копа,
https://m.fakti.bg/world/271805-v-strumica-posreshtnaha-borisov-s-boiko-boiko
10:22 12.01.2018
55 касапина
До коментар #43 от "Хасан":
На етнос миришат аз както и много Българи не купуваме турска стока10:35 12.01.2018
56 Див кашик
До коментар #52 от "koпа":
Търси Хасан, търси в нета, помисли как твоите баби са прескачали оградите на султанските казарми за да се насладят на красивите тела на яничарите! Мога да ти обясня много, просто ми омръзна да споря с хора като теб които са грамофонна плоча!18:02 12.01.2018
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 До горд булгар
До коментар #18 от "Горд Българин":
Горд буЛгар кучетата лаят кервана си върви.Ти си гледай кЖчината че както върви след 20 години в българия ще останат около 2 млн.народ;)))21:52 12.01.2018
60 Гост
12:44 13.01.2018