Близо 6000 души умират всяка година в Германия от преждевременна смърт, причинена от азотния диоксид, съобщи „Ройтерс“, позовавайки се на статистика на Федералната агенция за околната среда.
Смъртните случаи са причинени от токсичните частици, основна вина за които имат дизеловите автомобили. Тези цифри ще увеличат натиска върху производителите на автомобили и законодателната власт в страната.
Азотните оксиди разболяват един милион души всяка година, посочиха от Агенцията по околната среда. Нивата на токсичните частици са по-високи в 70 града в страната, в които качеството на въздуха е по-ниско.
Продажбите на дизелови автомобили са паднали, след като през 2015 година Volkswagen призна за измами при отчитането на вредните емисии. Дизеловите автомобили са по-вредни за въздуха от бензиновите, посочва изданието.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 еко кюнец
08:58 09.03.2018
2 12345
Коментиран от #3, #4, #9
09:01 09.03.2018
3 гост
До коментар #2 от "12345":
Ами да , само дето DHL с най-голямата поръчка за Тесла Семи и си направи собствена фабрика за по-малките пикапи , обаче са пропуснали да те уведомят , нали , това е проблема !!!!! За камионите не се безпокой , там нещата ще се случат много по-бързо отколкото си представяш , проблем са промитите мозъци като теб , дето само със забрани можеш да ги вкараш в пътя !!!!09:35 09.03.2018
4 До 12345
До коментар #2 от "12345":
Ти германците не ги мисли за камионите, след като вече са въвели Евро 6 за тях, а на всичкото отгоре и превозвачите са започнали да ги подменят. Дизелът въпреки недостатъците си по отношение на замърсяването, има и своите предимства, най-вече за товарният транспорт. Като те видя да дърпаш 2т ремарке с лъскавият си ВАГ ще те оправдая.09:40 09.03.2018
5 от народа
Коментиран от #8
09:48 09.03.2018
6 Stoich
09:54 09.03.2018
7 Питанчо
А има ли в западна Европа ”работещи бедни?
Защото имам работа по Германия и Франция,и много харесвам как са устроени,и въобще как се случват нещата! Именно поради това,все повече се отчайвам за България!
09:58 09.03.2018
8 Stoich
До коментар #5 от "от народа":
Абсолютно си прав! Синтетичните и био-горивата са използвани от германците още през ВСВ. Преди 4-5 години дизела беше по 2,66/л и аз карах на олио. Въобще не пушеше, ама миришеше на мекици. Обаче разни млади куки келешчета са ми правили забележка, че не било редно така, разни циганьори по света гладували, пък аз...10:02 09.03.2018
9 Да да
До коментар #2 от "12345":
В нито един от тези 70 града,камион с 400+ коня не влиза,освен в аварийни случаи. Както си отбелязъл обаче,без камиони не може,но без 200-300 коня печки е съвсем възмжно. Освен това новите камиони имат много по добри очистителни системи от колите. А има и друго - предвижда се доставките в градовете да стават с камиони на ток и през ноща.10:04 09.03.2018
10 Марио
10:26 09.03.2018
11 12345
10:49 09.03.2018
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 georgi
11:17 09.03.2018
14 Гост
Публикувано във факти.бг: "Нивата на токсичните частици са по-високи в 70 града в страната, в които качеството на въздуха е по-ниско".
Какво е отношението между заболелите хора в градовете със замърсен въздух, спрямо тези в градовете с "чист" такъв?
Ето тази статистика ми е интересна.
11:21 09.03.2018
15 Ads
11:21 09.03.2018
16 Гост
15000-30000 дизела на центъра на София, да не могат
политици, управляващи и дупетати да стигнат до никъде
и ги оставяме там за 2 денонощия...
11:58 09.03.2018
17 Гост
15000-30000 дизела на центъра на София, да не могат
политици, управляващи и дупетати да стигнат до никъде
и ги оставяме там за 2 денонощия...
Всъщност... Какъв е проблема !? Ако Германия спре новите
дизели, пропорционално ние ще спрем 30+ годишните !?
12:04 09.03.2018
18 хахахаха
12:15 09.03.2018
19 месара
12:15 09.03.2018
20 аве фюрер
14:15 09.03.2018
21 Варна
Милиони ще останат без работа, което няма кой да го допусне. Дупките във фиска от акцизи, мита и други преки и не преки данъци на всички държави ще станат огромни. Системите няма да издържат и ще трябва да се печатат пари, за да се поддържат социалните разходи...
А иначе всички производители лъжат особено с т.нар. АДБЛУ. - Към изгорелите газове добавят разтвор на карбамид, като по този начин увеличават количеството изпарения и така спада % от общото количество на вредните емисии. Нали разбирате, че на един 3,4, или 5 литров мотор няма как еко нормите му да са по- добри от един 1, 5 или 2 литров мотор
16:11 09.03.2018
22 сталин
20:40 10.03.2018
23 Ааа
10:43 04.05.2018