Европейски депутат атакува италианския премиер Джузепе Конте при размяна на реплики в европарламента, съобщи „Гардиън“.
Конте изнесе дебютната си реч в Страсбург. В нея той заяви, че ЕС е загубил контакта си с хората след финансовата криза и обяви, че имиграционните правила в групата не работят.
Това предизвика недоволството на Ги Верхофстад. Той оглавява алианса на либералите и демократите за Европа.
От него дойде въпроса, за това колко дълго Конте смята да бъде „марионетка в ръцете“ на своите вицепремиери Матео Салвини и Луджи ди Майо. Верхофстад заяви, че съжалява за Италия, която от ревностен поддръжник на ЕС, се е превърнала в изоставащ.
„Трябва да внимаваме с думите, които използваме. Аз не съм марионетка, а човек, който се гордее да представлява страната си“, заяви Конте.
В момента Италия се управлява от коалиция, съставена от крайно десни сили, като нейните представители често си позволяват да критикуват политиките на ЕС.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Tervel bitcoin
18:22 13.02.2019
2 Инкогнито
Коментиран от #5
18:26 13.02.2019
3 Б.МЕТОДИЕВ. Б.
18:27 13.02.2019
4 Синоптика
18:39 13.02.2019
5 амо то
До коментар #2 от "Инкогнито":
говорим за съюзника италия имаща над 2 ТРИЛИОНА заеми при положение , че германия има ...май бяха по 80 млрд на няколко месеца излишък !!! то малко става като в България....Българите работят...като немците и трябва да издържат шведите...като ититалианците...
Коментиран от #7
18:52 13.02.2019
6 Бесен пес
19:04 13.02.2019
7 no name no face no number
До коментар #5 от "амо то":
Германия има защото принира от всички. Земи отвори малко капаците та прогледни.Защо ни унищожиха производството и на нас? Сега само внос. Как да няма излишък. Ти в български ли магазин пазаруваш примерно, едно малко примерче? Значи и ти помагаш за иьлишъка нс Германив и Франция, останалите трупат дългове нормално няма как всички да лапат накои, ще трябват и да плащат. Само бюрокрацивта нс Брюксел знаеш ли кплко лапа на година те пак са на далавера, когато и да ги питаш и там излишъка е голям. ЕС трагичен съюзКоментиран от #8
19:23 13.02.2019
8 за кое
До коментар #7 от "no name no face no number":
производство говориш ??? ако говориш за заводите от бай тошово време нали се сещаш , че бяха ДЪРЖАВНА собственост и трябваше да станат частни....или посочи няколко държавни немски производствени фирми....от рода на сименс,байерн,мерцедес....ако плачеш за селското стопанство та нали земята ТРЯБВАШЕ да се върне на реалните собственици...как да продължаха да съществуват ткзс-та без земя ??? айде стига с това , че германия ни е виновна , че за 30 години си избираме само боклуци да ни ограбват-управляват. а защо централно европейските страни дръпнаха напред....на тях немците не им ли унищожиха производствата или тях ги обичат .... а защо промишлеността в италия не върви...или и на тях са им виновни немците или марсианците19:32 13.02.2019
9 Borislav Popov
Коментиран от #10
20:24 13.02.2019
10 алоууу
До коментар #9 от "Borislav Popov":
май обърка континентите...дизелгейт гръмна в америка и там стандартите са американски а не ги диктуват немците !!! и колко като коли изнасят италианците за америка и колко немците ???Коментиран от #11
20:30 13.02.2019
11 Borislav Popov
До коментар #10 от "алоууу":
Нищо не съм объркал . Тук отговарят ли на изискванията ? Защо толкова фирми спират производството на дизелови двигатели .Защо в Германия автомобили с Евро 5 ги мятат на моргите ? Защо ги разследваха и в Европа ?Коментиран от #12
20:44 13.02.2019
12 не си
До коментар #11 от "Borislav Popov":
излъгал а направо пиодлъгал и извърташ .....нали пишеш за дизел гейт или не знаеш за какво става въпрос?? а колко процента от италианските коли са дизелови и колко от немските щом твърдиш , че немците нарочно ги правили стандартите да загазят италианците които мнооого си подобрили дизелите !! бе ти на фиата и ланчата коли ли викаш ??? като не може да губиш поне не пиши глупости !!Коментиран от #13, #14, #15, #16, #17, #18
20:52 13.02.2019
13 Borislav Popov
До коментар #12 от "не си":
А дизелгейт в Европа няма ли ?............."Фолксваген" се изправя пред колективен иск от германски клиенти заради "дизелгейт".................Германският автомобилостроител "Фолксваген" (Volkswagen) се изправя днес пред първия колективен съдебен иск от потребители в Германия, след като влезе в сила възможността за такава процедура, създадена след скандала с манипулираните дизелови двигатели.22:23 13.02.2019
14 Borislav Popov
До коментар #12 от "не си":
Глобяват Audi с 800 милиона евро заради "Дизелгейт"........Съдебните власти в Германия възнамеряват да наложат глоба от 800 милиона евро на Audi. Автомобилният производител под шапката на Volkswagen Group е признат за виновен за манипулирането на данни за вредни емисии в дизеловите си двигатели и за незаконно извличане на ползи от това....22:25 13.02.2019
15 Borislav Popov
До коментар #12 от "не си":
Дизелгейт настигна Daimler. Изтегля 3 млн. автомобила в Европа........Кампанията ще засегне всички дизелови двигатели със сертификат "Евро-5" и "Евро-6"............На 12 юли вестник Süddeutsche Zeitung съобщи, че Daimler в продължение на 8 години -от 2008 г. до 2016 г. - продавал в Европа и САЩ автомобили с недопустимо високи нива на вредни вещества в атмосферата. Пропускът се отнася за 1 млн. автомобили.22:27 13.02.2019
16 Borislav Popov
До коментар #12 от "не си":
Над 400 хил. германски шофьори съдят VW......................Преди три месеца Германската асоциация на потребителите VZBV стартира съдебната процедура срещу Volkswagen в съда в Брауншвайг, на няколко километра от централата на компанията във Волфсбург.Все повече собственици на дизелова кола с марката се присъединяват към колективния иск. Броят им вече е над 401 000, става ясно от регистрите на съда, цитирани от Der Spiegel.
22:29 13.02.2019
17 Borislav Popov
До коментар #12 от "не си":
"Дизелгейт" и в RenaultСпоред френските власти компанията е манипулирала тестовете за вредни емисии на някои модели дизелови и бензинови двигатели...................................
Нов "Дизелгейт", този път в Renault (Рено), разтърси Франция. Властите в страната подозират автомобилната компания, че е прилагала "измамни стратегии" от над 25 години, за да манипулира тестовете за сертифициране на някои дизелови и бензинови двигатели, съобщава Франс прес, позовавайки се на доклад на службата за противодействие на измамите.
22:32 13.02.2019
18 Borislav Popov
До коментар #12 от "не си":
Какво имаш против италианските дизелови двигатели ? Кой първи внедрява Common rail при съвременните дизели ? ... 1997-а става рождена за първия двигател със система за впръскване на горивната смес от типа Common rail при Alfa Romeo 156 1.9 JTD !!!22:46 13.02.2019