2 Ноември, 2019 14:35 12 814 39

Илон Мъск изригна след състезание в Top Gear

  • илон мъск-
  • top gear-
  • tesla

Той е недоволен от данните на Tesla Model S

Илон Мъск изригна след състезание в Top Gear - 1
Снимка: БГНЕС/EPA

Изпълнителният директор на Tesla Илон Мъск отправи критики към шоуто Top Gear, заради предаване сравняващо електрическия модел Porsche Taycan с високия клас Tesla Model S, съобщи Sputnik.

Във видеото моделът на Porsche печели драг състезание с модела на Tesla. Видеото на състезанието е публикувано в YouTube.

Вече излязоха твърдения, според които в колата на Tesla не е била активирана функцията „Ludicrous Plus", която може да ѝ позволи да достигне по-голямо ускорение.

В компанията има и доклади за постигането на по-добри времена от тези, показани във видеото.

Мъск заяви, че автомобилът е бил в режим, който намалява неговата производителност в полза на обхвата. Той твърди, че настройките не са били правилни.

От предаването твърдят, че двата автомобила са били с близки настройки. Според тях данните са автентични.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЕвроЗона

    113 10 Отговор
    След като Джеза си отиде, TopGear нищо не струва!
  • 2 Behemoth

    80 29 Отговор
    И да изригва и да не изригва едното е спортна марка другото е първият масов електромобил....Мъск трябва да се съсредоточи върху Тесла 3 а не да се надпреварват с Порше....глупаво е...наполеоновия комплекс винаги води до катастрофа....

    Коментиран от #27

  • 3 az#ЛибераленКрах

    44 39 Отговор
    Е, то рано или късно машинациите на Мъск щяха да се разкрият...

    Коментиран от #7

  • 4 Boxer 3

    49 6 Отговор
    Всички приемаме за чиста монета, каквото ни показват по автомобилните предавания.
    Там няма нагласяванки, тенденциозни коментари и корпоративни интереси.
    Пример AMS ;)
  • 5 Хомос еректус

    66 40 Отговор
    Теслата е таблет с кола, а поршето си истинска кола!

    Коментиран от #24

  • 6 Дъ Клаш

    73 23 Отговор
    Само глупак може да си мисли че немците не плащат на автопредаванията.Още помним издънките на Ауто Билд и Адак.

    Коментиран от #13

  • 7 Бат Ранбо

    26 19 Отговор

    До коментар #3 от "az#ЛибераленКрах":

    Имат ли значение данните, след като и двете коли са скъпи и не са за родния асдалт? Порше традиционно правят спортни, мощни коли и са печелили много състезания. Това не значи, че Тесла Ес е лош и бавен. Ако имах 16000 долара за кола, бих си купил Теслата, за да покарам този иновативен аутомобил. Поршетата са много качественни и еПоршето е сппртна машина от клас. Но донякъде Тесла има основание за недоволство, защото трябва и двете коли да са със сходни настройки и непредубддени пилоти.

    Коментиран от #25

  • 8 Това е

    24 11 Отговор
    Илон Мъск изригна отзад.
  • 9 Бачо Киро

    23 11 Отговор
    Какъв му е проблемът на Мъск? Топ Гиър никъде не са твърдяли, че лудикрус е включен. В плюс на теслата стартът беше един единствен, че ако бяха повече знаем кой първи огъва коленете. Сега щял да подава още 50кс на теслата.... Две коли застанаха, това е резултатът. Никой не оспорва най-добрите времена , които са давани изобщо. Топ Гиър доста точно определеха плюсовете - който иска удобен бърз седан, с доста място и за багаж - Тесла. Който иска спортна кола, която се кара като 911 - Порше. Колите така или иначе са за различни типове собственици и общото им е, че се изстрелват. И Мъск какво толкова се пъне, като макар 0-100 на Теслата да е по-добро, 0-200 на Поршето е по-добро и Теслата никога посмъртно не са се и опитвали да твърдят, че колите им са на нивото на Порше, Ламбо и компания по завоите, въпреки ниския център на тежестта. Напълно логично е да очаква едно Порше да е Порше, било то и електрическо.

    Коментиран от #37

  • 10 Илан Мъск

    20 26 Отговор
    Създадох Тесла Моторс за да взема пари ! Хич не ми пука за бъдещето важното е да прибера парите сега !
  • 11 dmxl

    44 19 Отговор
    не е срамно да паднеш от Порше! Срамно е да си мислиш че си по–добър от него!
  • 12 Дъ Клаш

    31 30 Отговор
    Да чуеме пробега на тва порше с китайски батерии колко е 200 км има ли.Или е само гаражен автомобил за 200 бона в евро.Да се посмеемнмалко с немската недъгава "инжИнерньа" мисъл

    Коментиран от #15

  • 13 333

    27 10 Отговор

    До коментар #6 от "Дъ Клаш":

    Не знам дали знаеш, ама тоя режим на Тесла - Ludicrous Plus понякога изисква десетина минути, за да подготви батериите за старт. Ползата от него е нулева.

    Коментиран от #18

  • 14 Алфа Вълкът

    14 17 Отговор
    Звука на елбракмите е най-гаден, ще видите с колко ще се повишат убийства и самоубийствата след 20г и какъв дял на човек с Ел бракма ще се падат!
  • 15 Алфа Вълкът

    21 21 Отговор

    До коментар #12 от "Дъ Клаш":

    Не може да се смееш на инжинерната мисъл на хората създали атомната бомба, калашника балистичната ракета, електронния микроскоп и дизеловия двигател измислени все през нацизма!

    Коментиран от #17, #22

  • 16 Име

    34 1 Отговор
    Това е егати пандемията, всички други думи ги няма, има само една "изригна", "изригна" и пак "изригна". Деа скапаните, бездарни, некадърни, неспособни, копи-пейст плагиати, пардон журналисти. За щяло и не щяло се ползват атрактивни думи, независимо дали са подходящи. Както се казва в един виц, дали е менструация или демокр.... важното е кръв да се лее.

    Коментиран от #30

  • 17 Дъ Клаш

    17 13 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Вълкът":

    Колко са създадени от тях е въпрос на немска пропаганда.А че са създали пропагандата съм съгласен.

    Коментиран от #19

  • 18 Дъ Клаш

    12 11 Отговор

    До коментар #13 от "333":

    Незнам Аудито е трон пада дори от Ягуара едва ли тва порле е нещо особено.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Дъ Клаш

    8 8 Отговор
    Казвам само че няма никакви доказателства че са създали тези неща те.

    Коментиран от #21

  • 21 Алфа Вълкът

    18 6 Отговор

    До коментар #20 от "Дъ Клаш":

    То няма и доказателства и за Холокоста!? Няма документ и разпореждане да биват убивани евреи, газовите камери е доказано, че не е могло да бъдат херматизирани и, че крематориумите не са могли да изгорят толкова хора за по-малко от 30г.
  • 22 Random

    13 14 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Вълкът":

    Калашника няма нищо немско
  • 23 Sofia

    12 4 Отговор
    Щом не е Алуди не ми го хвали...ахаха
  • 24 criminal

    9 2 Отговор

    До коментар #5 от "Хомос еректус":

    Ииии няма ли възвратнопостъпателни движения под капака не ми го хвали.....

    Коментиран от #31

  • 25 ГГГГГ

    7 0 Отговор

    До коментар #7 от "Бат Ранбо":

    16 000??? Вярвай си. За 160 000 бих се съгласил.
  • 26 Норв

    3 2 Отговор
    Всики разбирате много, но от нета, колко от вас карат ежедневно електрически автомобил? От норвежците до момента няма по разбирачи в ежедневните ел приключения, елате тук ако имате средствата и ги пробвайте всичките знайни и незнайни марки.

    Коментиран от #28

  • 27 Дсд

    5 4 Отговор

    До коментар #2 от "Behemoth":

    Когато порше започнат да строят ракети и сателити тогава ще бият тесла.
  • 28 Сдс

    4 1 Отговор

    До коментар #26 от "Норв":

    Аз съм в дания и тук се карат Ел миксери а след 10г ще са задължителни
  • 29 Rastev

    2 2 Отговор
    Тези дето пишат коментари против Тесла, не са виждали електричка и на снимка :)
  • 30 Крали Марко

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Име":

    10000000+ от мен!!!! Браво!
  • 31 Крали Марко

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "criminal":

    "Под капака " -разбирай юргана !😎
  • 32 мани мани

    1 1 Отговор
    когато негрите са по-предпочитани от белите, е големият упадък!!!
    оттам и пропадналото ингилишко просташко "предаване"! из нета има в пъти по-добри предавания, но се иска да гледаш ютуб :)
    порше е по-добре от тесла!
  • 33 Комбина

    1 0 Отговор
    Да сраавняваш Порше с Тесла е нелепо. Порше има един недостатък, скъпо е!

    Коментиран от #36, #38

  • 34 мани мани

    2 1 Отговор
    тесла е бранд! те нищо не произвеждат защото нямат ни една фабрика, завод, предприятие все тая коя думичка :) всичко се прави в апония и китай!!! просто дизайна се задава от сащ!!! найк няма фабрики!!! всичко се прави из азия!!! адидас нямат фабрика!!! но имат всички тия над 1000 фабрики, които бачкат за тях!!! нарича се технологично ишлеме!!! аутсорсинг, оем, ишлеме и т.н. димички, които няма да ви говорят нищо :) а наса стои зад драконите, 'щото 'що да не вземе парите на юдеина :) онзи плаща, плащат и спонсорите и инвеститорите, тупат се в гърдите, че са в космическия бранш вече :) но наса казва кое, как, какво, защо! всеки ползва неща от други производители... винаги е колаборация!!!
  • 35 Тъп електрокар

    3 2 Отговор
    Някой от пишещите да се е возил на Тесла?Ако се беше качвал щеше да му направят впечатление няколко набиващи се в очите неща.Първо-ниското качество на материалите-даже под нивото на доста по евтини коли.Това тенеке струва колкото Ауди А8 , но качеството му е като на корейка отпреди 15 години.Вярно ускорява добре , но я опитайте да стартирате десетина пъти под ред и измерете времето след това-ще е поне с една трета по дълго , отколкото в началото.По магистралата , ако се опиташ да караш по бързо от разрешеното , може и да не стигнеш до Пловдив, особено ако си на фарове и с климатик.Спирачките са просто отчайващи-все едно че спираш с кола отпреди 20 години.Та има още много да се работи по този технически сурогат , докато стане действително кола.

    Коментиран от #39

  • 36 селянин 1

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "Комбина":

    ..скъпо е,що има,,турбо,,електрика..
  • 37 12345

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Бачо Киро":

    За подгъването на коленете не си прав. Модел 3 държи на множество поредни стартове по-добре от Тайкан. И така и не се разбра защо го сравняват с Model S при условие че поршето е по-близо до Модел 3 / освен по цената
  • 38 12345

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Комбина":

    Вервай си! По-тежко от S, по-дълго от S, вътрешно пространство колкото на Model 3. С две думи върховното електрическо купе 2+2 места и 4 врати - нещо като BMW 6 Grand Coupe / Panamera
  • 39 тъп си

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Тъп електрокар":

    Модел 3 държи повече от поршето на постоянни стартове - тествано от собственик а не от любителя на изцепки Мъск