Дванадесет броя от учебния самолет Як-130 ще продаде Русия на Виетнам. Сделката е на стойност 350 млн. USD. Руските машини ще заменят остарелите чехословашки L-39, които Виетнам получи в началото на 80-те години на миналия век.
Руски изтребители Як-130 наскоро получиха и Алжир, Бангладеш, Мианмар, Лаос и Беларус. През миналата година Русия е подписала договор за доставката на 130 броя машини от този модел на чужди държави.
Як-130 е разработен от Koнcтpyĸтopcĸoтo бюpo „Яĸoвлeв” и се произвежда от авиационния завод в Иркутск. Използва се както от руски, така и от чуждестранни ВВС.
Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 45 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Активист на БКП
Коментиран от #10
20:13 29.01.2020
2 Някой си
Коментиран от #11, #25
20:14 29.01.2020
3 Русороб
Коментиран от #6, #7, #12
20:16 29.01.2020
4 Yamaha
20:16 29.01.2020
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Уди Кълвача
До коментар #3 от "Русороб":
Ти си израаботен на задната седалка на москвич какво се оплакваш?20:18 29.01.2020
7 Някой си
До коментар #3 от "Русороб":
Всъщност “Москвич” не беше никак лоша кола, никак.......точно “Москвич” беше първата ми кола.Много ремонтопригодна ( можеш да си я поправиш пред блока) и товареше три пъти повече от другите соц. модели.
Аз лично от “Москвич” лоши впечатления нямам!
Коментиран от #14, #55, #106
20:28 29.01.2020
8 кенеФ-16
До коментар #5 от "Лети ли рапторчето?":
щото са кенеФки, затова! 😀20:41 29.01.2020
9 фърфуй
20:41 29.01.2020
10 Гост
До коментар #1 от "Активист на БКП":
Нема страшно. Ако ни нападнат ще ги биеме с договорите по главата.20:44 29.01.2020
11 Rado
До коментар #2 от "Някой си":
С една дума БЕЗАНАЛОГОВ.Коментиран от #13, #21, #112
20:49 29.01.2020
12 Никой
До коментар #3 от "Русороб":
Ама истински20:54 29.01.2020
13 Хюстън
До коментар #11 от "Rado":
Безаналогово е дилдото в А..алати джендърче!!!Коментиран от #15
20:57 29.01.2020
14 Остави носталгията
До коментар #7 от "Някой си":
Точно толкова ремонтнопригодна беше и моята първа кола-ВАЗ2101 - Жигула. За кое тъжиш? За багажника пълен с гаечни ключове, за обезвъздушаването на спирачките пред блока? Колко маркуча на спирачките на сегашната си кола си сменил? Хайде, стига! Сега каква кола караш и с това ли се занимаваш през почивните дни!Коментиран от #17, #23, #117
20:57 29.01.2020
15 Rado
До коментар #13 от "Хюстън":
Сори нямам Тесла.Коментиран от #16
20:59 29.01.2020
16 Хюстън
До коментар #15 от "Rado":
Що обичаш на теслата дръжката ли? ха ха ха хаКоментиран от #20
21:02 29.01.2020
17 пилот на Ферари
До коментар #14 от "Остави носталгията":
Да ти кажа че ако сега продават чисто нови Лада 1500S на цени 5700 лева - отма я вземам ! Нищо че били морално остаряли , че нямали боркомпютър ,АБС и разните там глезотии.Коментиран от #19, #24, #27
21:03 29.01.2020
18 кремълски орки
Коментиран от #31
21:07 29.01.2020
19 кремълски орки
До коментар #17 от "пилот на Ферари":
Е ти най-добре си купи каруца и тя ги няма тея глезотии и ще изкара повече от Ладата !Коментиран от #26
21:08 29.01.2020
20 Rado
До коментар #16 от "Хюстън":
Не, от русофилските коментари под статиите за електрическите автомобили Тесла стигнах до извода, че притежателите на Тесла са джендъри. Но мисля да си взема електрическа Лада, в статията за ладата нямаше нито един коментар за джендъри, това е БЕЗАНАЛОГОВ електрически автомобил(ладата).Коментиран от #22
21:08 29.01.2020
21 Бай хой
До коментар #11 от "Rado":
С една дума вече четвърт век краварите не могат да пуснат в експлоатация копието на як141. Така наречения стелт фи35.Коментиран от #41
21:08 29.01.2020
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Някой си
До коментар #14 от "Остави носталгията":
Вече не сменям сам, ходя в сервиз.Последната ми сметка от сервиза беше 1707 лева, за ремонт на ходова част, смяна на ремък и ролки и дюзите на почистващото за предното стъкло.
Пак карам “Москвич”, но немски, разликата е че има два цилиндъра в повече и около 500 кубика отгоре, както и двойно по-висока мощност на двигателя...е не мога да го товаря като москвича, но за сметка на това вдига 220 без проблем...обаче носталгията по МОСКО си остава и даже имам намерение да си купя един “Москвич” 412, само да намеря в добро състояние, ще си го възстановя.
Коментиран от #34, #96, #115
21:13 29.01.2020
24 Остави носталгията
До коментар #17 от "пилот на Ферари":
При така посочена цена може и да си прав, но моята Жигула в 1972 година беше купена от родителите ми за 6100 лева. Всички следващи модели бяха по-скъпи, а заплатите на родителите ми сумарно в този период не надхвърляха 250 лева. Сега и аз не бих се отказал от нов автомобил за две месечни заплати, но АвтоВаз не ги дава толкова евтино. Та така...Коментиран от #30, #36
21:14 29.01.2020
25 Rado
До коментар #2 от "Някой си":
има и функция за кастрене на дървета, която е неуспешно внедрена в СУ57 - резултата се видя при тестовете, останаха само 3 броя, работи се по отстраняване на грешката.Коментиран от #28
21:14 29.01.2020
26 пилот на Ферари
До коментар #19 от "кремълски орки":
Имаш ли понятие за какво ти говоря ?21:15 29.01.2020
27 Някой си
До коментар #17 от "пилот на Ферари":
Да ама на ладата шлайфаш блока, а за моско купуваш нови цилиндри и бутала и пак караш нова кола, за разпределителния и коляновия вал пак същото:)21:16 29.01.2020
28 Някой си
До коментар #25 от "Rado":
За кастрене на мозъци като твоя също има!Чети и се интересувай малко от авиация, не ми преразказвах новините, ако обичаш!
21:18 29.01.2020
29 Опа
Коментиран от #32
21:19 29.01.2020
30 пилот на Ферари
До коментар #24 от "Остави носталгията":
Техническа грешка - исках да напиша 6700 лева. Натиснал съм грешен клавиш. Мисля че толкова струваше 1500 S ако не се лъжа.Коментиран от #33, #91
21:19 29.01.2020
31 Хюстън
До коментар #18 от "кремълски орки":
По добре руски който летят а не подводни краварски или хартиени справка японски фък35 а пропо какво стана с подводния намериха ли го!Коментиран от #37
21:19 29.01.2020
32 въздушен ас пилот на Миг 29 Су 30 Су35
До коментар #29 от "Опа":
Тоя Як е учебно боен. Може да носи оръжие. Никой не купува само учебни самолети .Даже нашите ф16 ако ги получим - двата се водят учебни.
Коментиран от #102
21:22 29.01.2020
33 Някой си
До коментар #30 от "пилот на Ферари":
Все тая, няя спорим сега за някви си пет-шест хиляди еврака я :)21:23 29.01.2020
34 Остави носталгията
До коментар #23 от "Някой си":
Носталгията я разбирам. Държа в гаража си една Вектра, спряна от движение, но сърце не ми даде да я дам за рециклиране.. Глупаво, но ми е мила.Коментиран от #35, #38
21:23 29.01.2020
35 Някой си
До коментар #34 от "Остави носталгията":
Имам и Форд Галакси, не го държа в гаража а е на ход, поддържам и него, кара го сина ми.Бях купил бе ем ве-то за него, но прецених, че още му е рано (взе книжка миналата година и не беше карал самостоятелно) така, че му дадох галаксито да свикне, не ми се събират кокалите му от някоя канавка.....
21:28 29.01.2020
36 пилот на Ферари
До коментар #24 от "Остави носталгията":
Преди три месеца видях един Москвич 408 качен на една платформа . Беше така изтупан и лъскав сякаш сега слиза от линията. Боядисали са го разкошно. Явно тогава го прибираха от реставрация.21:28 29.01.2020
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 който не е карал Опел нищо не знае
До коментар #34 от "Остави носталгията":
Вектрата и Калибрата бяха супер автомобили за времето си ! Много по красиви от всеки един модел на пехваления фолксваген!Коментиран от #42
21:31 29.01.2020
39 що си толкоз пост
До коментар #37 от "руската нация е най гнусната нация":
Първите шест бройки влязоха на въоръжение. Руснаците не смогват с производството. Има много поръчки. Алжир е капарирал 14 бройки !Коментиран от #53
21:35 29.01.2020
40 VVV
21:36 29.01.2020
41 Хахаха
До коментар #21 от "Бай хой":
А рушлямците от 20 години тестват фак пад су 57, ма самолет от макет не става.Ф 35 вече е на въоръжение, а руснаците още произвеждат каруци, коструирани по времето на ссср.
Коментиран от #46, #61
21:36 29.01.2020
42 Някой си
До коментар #38 от "който не е карал Опел нищо не знае":
Ай на бас, че не сте имали “Корса” като моята, 1,3 с 5 (пет) скорости производство 1984 година!Беше самолет на колела.
И “Аскона” имах, мнооого добра кола!
Но “Москвича” си ми е на сърце:)
21:38 29.01.2020
43 Хюстън
До коментар #37 от "руската нация е най гнусната нация":
Също като b2 спиртосан ! Абе много скъпо приземяване за милярди ха ха ха ха ха21:44 29.01.2020
44 Мноо си глупав ве Сашее
Коментиран от #93
21:48 29.01.2020
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 787
До коментар #41 от "Хахаха":
Не прочете ли в другата статия ,че от 20г. даже частите за самолети им ги правят китайците.За какви "американски самолети" пишеш тук! Всичко което не е китайско вече е менте в САЩ! КНР ги отнесе като свиня блажна хартия!21:55 29.01.2020
47 Някой си
До коментар #45 от "Docenta":
Странно, АН 2 е световно признат селскостопански самолет, от 1946 година че до наши дни....и още лети :)Не казвай, че е украински защото не е а ако не вярваш попрочети малко из нета.
Родното място на Ан 2 мисля, че беше Новосибирск...
Коментиран от #68, #94
21:56 29.01.2020
48 Ха ха ха
Коментиран от #50, #52
21:56 29.01.2020
49 VVV
Коментиран от #51, #59, #95
21:58 29.01.2020
50 ТОЧКАТА
До коментар #48 от "Ха ха ха":
...Специален блок за Българските Балами..../СБББ/22:04 29.01.2020
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Някой си
До коментар #48 от "Ха ха ха":
Кой етаж и апартамент :)22:07 29.01.2020
53 да се смееш ли да плачеш ли
До коментар #39 от "що си толкоз пост":
Немога да смогват на поръчките да правят по един на година нали :)) Цели 14 поръчки ?!?! Хахахахахаа.Абсолютна комедия.Вече даже не е и смешно.Руското положение е трагично.И кои са тея поръчки и от кои страни ?Коментиран от #63
22:11 29.01.2020
54 Лай Ганьо
22:25 29.01.2020
55 Гост
До коментар #7 от "Някой си":
Да, брат ми на свадбата си получи чисто нов Москвич,,,, слонова кост... И като дойде демокрацията го продаде и си купи уж вносна кола.... Хората още карат москвича , а той смени сумати вносни коли и все на вторични ги дава.... А го ползваше като селско стопанска машина......22:27 29.01.2020
56 Рашка с чашка
Коментиран от #110
22:31 29.01.2020
57 Рашка с чашка
Коментиран от #60
22:35 29.01.2020
58 Голем смях
22:41 29.01.2020
59 да се смееш ли да плачеш ли
До коментар #49 от "VVV":
Ех тея фалирали държави :)) То остана ли въобще богата и развита държава която да не е фалирала според руските тролове :)) Направо незнам как ги прикриват тея фалити ?! Най-стабилните икономики били фалирали,а руската нестабилна икономика няма проблем нали :)) ха ха ха.Направо да ви се чуди човек,къде се намирате такива индивиди.22:49 29.01.2020
60 Eistee
До коментар #57 от "Рашка с чашка":
А Москвич е разработен от Опел. Първите Москвичи модел 400 дори имат релефни надписи на немски по пресованите части, защото руснаците на практика използват машини и инструменти откраднати от победена Германия - директно взимат целия завод от Бранденбург и си го сглобяват у дома.22:55 29.01.2020
61 въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су35
До коментар #41 от "Хахаха":
Русия за шест години и шест милиарда направи Су 57.Краварите за 25 години и 372 милиарда само за разработка докараха ф35 до под кривата круша !
Коментиран от #62, #67
22:57 29.01.2020
62 лошата реалност
До коментар #61 от "въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су35":
То това не е похвално.Крайния резултат го виждаме.СУ-57 е пълен провал.Даже и 6 години са му много разработка ! Тоя кенеф все едно е разработван в час по трудово и е дялан с брадва !Коментиран от #65
23:00 29.01.2020
63 Циолковски
До коментар #53 от "да се смееш ли да плачеш ли":
Краварите по колко ф22 правеха на година ?А ф35 ? За 25 години - 300 броя брак !
23:00 29.01.2020
64 ГОЛЯМ СМЯХ
Коментиран от #66
23:02 29.01.2020
65 въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су35
До коментар #62 от "лошата реалност":
По какво точно съдиш ?По дрисливия ф35 дето 25 години не могат да го доизкусурят въпреки че го откраднаха на готово /Як141/ !Коментиран от #69
23:05 29.01.2020
66 Командо
До коментар #64 от "ГОЛЯМ СМЯХ":
Краварите за това ли все към обир на дилижанс и банка ги тегли - от носталгия ?23:07 29.01.2020
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 СПЕЦНАЗ
До коментар #47 от "Някой си":
Грешиш. АН-2 се произвеждаше в завод 473 до Киев и в Китай :http://www.aeropress-bg.com/news/civil-aviation/4756-70-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%BE%D1%82-%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%B8%D1%8F-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BD-2
Коментиран от #72
01:29 30.01.2020
69 The Pest
До коментар #65 от "въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су35":
Покажи ми едно общо нещо между Ф-35А и Як-141 , което са изкопирали , моля те .Коментиран от #71, #73, #114
03:38 30.01.2020
70 Руската култура
06:17 30.01.2020
71 тиквеник
До коментар #69 от "The Pest":
в началото на 90-те години на миналия век американският оръжеен производител Lockheed Martin предлага да си сътрудничи с проектантското бюро "Яковлев" (разработчик на Як-141). Договорът приключва след една година.Lockheed Martin получава от бюрото "Яковлев" цялата техническа документация за Як-141, като руснаците получават 400 милиона долара за технологичния трансфер.
Коментиран от #75
06:25 30.01.2020
72 Някой си
До коментар #68 от "СПЕЦНАЗ":
Гледай си работата, не греша!Ан 2 е разработен в Русия, в Украйна се озовава в последствие по причина свободни мощности.
Апропо най-много Ан2 са произведени в Полша, това прави ли го полски?
06:37 30.01.2020
73 Някой си
До коментар #69 от "The Pest":
Дошлото например, руска разработка е и американците си го признават.Коментиран от #74, #76
06:38 30.01.2020
74 Някой си
До коментар #73 от "Някой си":
“” Соплото06:39 30.01.2020
75 The Pest
До коментар #71 от "тиквеник":
И точно за това двата самолета си приличат като две капки вода . Ти виждал ли си на снимка ? А знаеш ли колко двигателя има ?07:03 30.01.2020
76 The Pest
До коментар #73 от "Някой си":
Точно самото сопло не , но системата , която отклонява тягата вклюпваща соплото и вентилатор зад кабината на Ф-35Б е проектирана на база тази в Як-141 и това помага на Локхийд да спечели . Но аз за това написах Ф-35 А , там такова нещо няма , а той е най масовият вариант и няма нищо общо с Як . Освен това американците си го купуват , а аз не си спомням Сталин да е платил нещо за Ту-4 напримерКоментиран от #77
07:09 30.01.2020
77 Някой си
До коментар #76 от "The Pest":
Чети бе момче, има в нета всичко :)Точно соплото е, и още много други неща.
Коментиран от #78
07:12 30.01.2020
78 The Pest
До коментар #77 от "Някой си":
вероятно съм по-възрастен от теб , така че мисля че не е уместно да ми казваш "момче" . Може ли да ми копираш линк на нещо където се казва че соплото на Ф-35А е същото като на Як-141 , ти си чел толкова много в интернет че едва ли ще ти е проблем , а и винаги съм обичал да си общувам с толкова начетени в интернет хора . Дори стигам до извода че повечето не четат , а ползват някой да им чете в Ютюб. До колкото си спомням беше написал и че Ф-35 е копиран от Як-141 , аз съм пълен лаик и за мен самолетите не си приличат особено , така че ако може и линкове към снимки където се вижда очевидната приликаКоментиран от #80
07:36 30.01.2020
79 баба Люга
07:59 30.01.2020
80 Някой си
До коментар #78 от "The Pest":
Само вероятно, никъде не съм писал, че Ф 35 е буквално копие на Як 141, това първо.Второ гледам в ю туб предимно руски клипове по темата, в оригинал на руски.
Без разработките, които руснаците (Елцин мисля) “подариха” на Локхийд Ф 35 нямаше да го има, справка - конкурента му от Боинг, така и не можаха да се справят с вертикалното излитане и кацане, както и със зависването и най-вече съпътстващото прегряване на двигателя, та в този смисъл американците от Локхийд ползваха готова разработка на фирма Яковлев.
Коментиран от #83
08:00 30.01.2020
81 goni
До коментар #5 от "Лети ли рапторчето?":
Не ми се вярва тия скоро да си купят оръжие от САЩ. Ако, някое виетнамско правителство се опита да го направи, смятай че вече не e правителство!:) Иначе от Германия си купиха 6 подводници!:) Нещо не мелят с китайците!:) С виетнамците майтап не бива! Който не вярва да си направи справка. Наскоро разбрах че имаме договор и обучаваме техни офицери във всички видове въоръжени сили. Запознах се с един току що завършил наше военно училище. Чак сега разбрах защо тия нямат изгубена война. От виетнамец до виетнамец има разлика!:)08:00 30.01.2020
82 Po-znaesht
08:13 30.01.2020
83 The Pest
До коментар #80 от "Някой си":
имай предвид че в рускоезичният Ютюб има доста качествени неща но и доста пълни глупости . 400 милиона $ плащат Локхийд на Яковлев и голяма част от тези пари отиват за създаването на Як-130 , самолета на който е посветена настоящата статия , и без тях едва ли днес щеше да има самолети Як . Иначе си прав , без техническата документация на Яковлев от Локхийд едва ли щяха да се справят със системата за вертикално излитане на Ф-35Б и най вероятно днес щяхме да говорим за Боинг Ф-32 . Но Варианта Ф-35А , който е основния и на него са базирани останалите два ,наистина няма нищо общо със Як-141 и е глупаво да се твърди че самолета произлиза от съветската машина . Ако Як-141 беше толкова успешна машина , руснаците щяха да възобновят производството му , да го развият и да имат самолетоносачи с него , но за жалост освен оригиналната система за вертикално излитане всичко друго не е много успешноКоментиран от #90
08:15 30.01.2020
84 Po-znaesht
08:28 30.01.2020
85 Така се правят американските машини йаха
Коментиран от #86, #87
08:55 30.01.2020
86 да си знаеш
До коментар #85 от "Така се правят американските машини йаха":
По съвестка технология,само дето двата самолета нямат нищо общо в начина им на работа,освен,че се издигат от място.Русия няма технологията и знанията да направи самолет като Ф-35.08:59 30.01.2020
87 да си знаеш
До коментар #85 от "Така се правят американските машини йаха":
Начина на работа на ЯК-141 е един от най-малоумните изработки правени някога.Като казваш,че САЩ го копирали,единствено обиждаш американците.Технологията на Ф-35 няма нищо общо с тоя провал ЯК-141.Коментиран от #98
09:02 30.01.2020
88 Гбйфьжйх
Майко мила, виетнамчетата са полудели!
Гледам, че горе има сравнение с Москвич.Е Москвич, но 402
09:59 30.01.2020
89 4567890
10:06 30.01.2020
90 Някой си
До коментар #83 от "The Pest":
Всичко опира до пари и приоритети10:08 30.01.2020
91 Роко
До коментар #30 от "пилот на Ферари":
Това са около 100 минимални заплати по онова време. Все едно сега да дадеш 600 000 за Лада трябва да си абсолмтно куку (е тогава нямаше избор само руски кенефи продаваха)10:38 30.01.2020
92 Селянин
10:47 30.01.2020
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Роко
До коментар #47 от "Някой си":
Защото през 40-те когато е разработен конструкторското бюро на Антонов е евакуирано в Сибир (съветската армия е избягала от Украйна). Но хората създали самолета са украинци (временно пребиващи в Новосибирск) така че самолета е украински.Коментиран от #97
14:10 30.01.2020
95 Роко
До коментар #49 от "VVV":
Да бе фалирали. САЩ икономика номер едно в света, Япония номер три, а Белгия и Италия по БВП са преди Русия (неговоря за икономика щото дори Гърция има по - развита икономика от бензиноколонката.14:19 30.01.2020
96 Борислав
До коментар #23 от "Някой си":
Че купи си Корейска. На моят Акцент смених амортисьори предни с макферсон и прахозащитни. Преди и задни дискове и накладки. Един датчик на АВС с изчистване на грешката за... А и една кормилна щанга. Та всичко за 650 лева с работата.Всички части са TRW и KYB и сам си ги купих от Германия.
14:41 30.01.2020
97 The Pest
До коментар #94 от "Роко":
Самолета е съветски . Точка .Коментиран от #100
14:45 30.01.2020
98 Борислав
До коментар #87 от "да си знаеш":
Як 141 не е провал, просто е непрактичен самолет и ненужен от военна гледна точка.Но Ф35 е провал провал провал. За това и американците се страхуват да го базират близо до съвременна военна техника ПВО и изтребители, че всички ще разберат що за мърша безумна е.
Американският флот много трудно склони да го приеме на въоръжение и само за ударни мисии... Може би. За изтребител си остава добрият стар Ф18.
Толкоз за Ф35.
Коментиран от #99
14:50 30.01.2020
99 Роко
До коментар #98 от "Борислав":
Еврейте с тоя провал постигнаха 100% успеваемост в Сирия и хич не ги беше страх да ги използват върху безаналоговото модерни оръжия. Можеш да видиш клипа как се гаврят с Панцир1 в тубето.Коментиран от #101
15:12 30.01.2020
100 Роко
До коментар #97 от "The Pest":
Е ми съветски е, само че много хора тук приемат съветското за руско.15:25 30.01.2020
101 Гост
До коментар #99 от "Роко":
И как се гаврят?Що не ударят нещо руско ако могат?Колко атаки срещу базата и нищо.Я кажи суадитите как ги защити петриът от аборигенски ракети.Ами базата на краварите в Ирак?Вече евреите се крият зад самолети и стрелят отчужда територия откакто дъртата с300 има свали няколко таралясника.Бъзикали се били.Коментиран от #105
15:46 30.01.2020
102 Опа
До коментар #32 от "въздушен ас пилот на Миг 29 Су 30 Су35":
Е така де, иначе ако се учат само да летят, тури му пепел15:50 30.01.2020
103 The Pest
15:53 30.01.2020
104 Опа
16:01 30.01.2020
105 Роко
До коментар #101 от "Гост":
Да унищожиш противо ракетна система и да го предаваш в реално време ако не е гавра какво е? А руската база на няколко пъти го отнася, дори имаше изгоряли кюнци декември 2018 година. Имаше и няколко безаналогови сушки за скрап.16:25 30.01.2020
106 Ббббб
До коментар #7 от "Някой си":
Са Москвич ли караш????Коментиран от #107
16:27 30.01.2020
107 ивчо
До коментар #106 от "Ббббб":
ми всяко нещо с времето си и ти не караш опел кадет или голф1 ана мякога са били здрави автомобили дето вършат работа а не за гъзарлък17:05 30.01.2020
108 Явор
Коментиран от #109, #116
17:09 30.01.2020
109 The Pest
До коментар #108 от "Явор":
може би ще ти е интересно да разбереш че правата за продажбите на Як-130 в целият свят , освен за Русия и ОНД ,се държат от Alenia Aermacchi .17:14 30.01.2020
110 Христо
До коментар #56 от "Рашка с чашка":
Как си ги съчинявате само историйките, че си и вярвате.... Як е направен от Яковлев, а италианците се присъединяват откакто самолета вече е започнал да лети! Омразата към Русия напоследък започва да ви пречи да мислите трезво!!21:56 30.01.2020
111 До коментар 109
05:58 31.01.2020
112 Матю
До коментар #11 от "Rado":
Кой ще ни напада ....09:11 31.01.2020
113 ДОКО
10:15 31.01.2020
114 Емил
До коментар #69 от "The Pest":
Системата за вертикално излитане11:09 31.01.2020
115 Яко, мен!
До коментар #23 от "Някой си":
Виж в OLX! Скоро гледах Москвич 412.11:46 31.01.2020
116 Шопа
До коментар #108 от "Явор":
Яворе, за Русията ли хващаш пътя?13:25 31.01.2020
117 ВАМ
До коментар #14 от "Остави носталгията":
Сега, онова преди 50години.ама глупаци и лизачи и сега бол.18:25 31.01.2020