Северна Македония е готова да преговаря със служебното правителство на България. Това обяви македонският външен министър Буяр Османи, цитиран от Нова Македония.
Дипломатът води преговори с германския външен министър Хайко Маас. Македонските представители са очаквали, че след изборите в България, страната бързо ще успее да формира правителство.
Това е трябвало да доведе до динамичен дипломатически диалог. Идеята е да се постигне консенсус за преговорите на македонското правителство с ЕС.
Османи призна, че очаква предсрочни избори за ново българско правителство. Това ще намали вариантите за реален диалог.
Дипломатът смята, че предстоящата среща на върха на ЕС е златна възможност за започването на европейските преговори за Албания и Северна Македония. Македонските представители ще търсят варианти за диалог с българското служебно правителство още там, за да се намери решение по двустранните въпроси.
Германският първи дипломат призова за намиране на споразумение с България.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Не се напъвайте
16:22 04.05.2021
2 честен ционист
Коментиран от #7, #51
16:24 04.05.2021
3 Хайко
16:26 04.05.2021
4 Македонец
Коментиран от #18, #32, #59, #74, #96
16:29 04.05.2021
5 Македонец
Коментиран от #9, #25, #33, #97
16:31 04.05.2021
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Църна Златка
До коментар #2 от "честен ционист":
ЗАУПОКОЙНА за ГЕРБЗа ГЕРБ има новина.
Казват, че била добра.
И в Централния затвор
има футболен отбор!
Бойко ще е капитан!
Връбчо-СДС е там!
Томчо Дончев е вратар,
той на плонжове е цар!
Лъчко- мозъкът е тук,
ще съдийства със дудук!
Тома Биков е защита,
ще прецака тази свита!
А Фандъчката горката,
влачи кофата с метлата!
Деса дуловска принцеса,
тя на всички е метреса!
Ще цери им махмурлука
та да имат пак сполука!
ПКП е мажоретка!
Във Пандиза, супер гледка!
Българинът рече и отсече!
ГЕРБ при НДСВ са вече!
Вече са в канализацията!
Да живее демокрацията!
Коментиран от #67
16:35 04.05.2021
8 така си е
16:37 04.05.2021
9 Дядо Гъдю
До коментар #5 от "Македонец":
В македонската империя македонците са говорили гръцки,а вие сте патладжани, омешани с албанци и говорите български диалект.Мозъците ви са промити като пясък след злато добив.Останали сте само чакъл и шлака.Коментиран от #11, #16, #41
16:40 04.05.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Извънземен
До коментар #9 от "Дядо Гъдю":
А в България какви българи сте като ромите са повече от васКоментиран от #13, #15
16:45 04.05.2021
12 Самуил
До коментар #10 от "македоникус":
Прав си..и тоя момент може да дойде след едни 30 години..па може и ич да не дойде16:49 04.05.2021
13 Говедото
До коментар #11 от "Извънземен":
Ти да не си ги броил бе? Кога па успе?Коментиран от #17
16:50 04.05.2021
14 Asterix
16:53 04.05.2021
15 Дядо Гъдю
До коментар #11 от "Извънземен":
Все още сме три-четири милиона истински българи.Не бързай.При вас само българите са македонци,останалото е гореспоменатото от мен . Във винарската промишленост такива,като вас се наричат купаж.А ти защо не пишеш на македонска азбука и на македонски език?Или може би ползваш гугъл- транслатор?16:53 04.05.2021
16 АНОНИМЕН
До коментар #9 от "Дядо Гъдю":
Гръцки, ама друг път! Тогава гърци просто не е имало! А сегашния гръцки е на основата на "койне"! Нещо като тюрлюгювеч от всичките езици и диалекти на които са говорили в Елада, Спарта и другите градове-държави през ония времена!Коментиран от #21
16:54 04.05.2021
17 АНОНИМЕН
До коментар #13 от "Говедото":
Знае си родата човекът! Инак откъде!?16:56 04.05.2021
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Бае, тодор
До коментар #10 от "македоникус":
Сака ти се, ама не че бити....16:57 04.05.2021
20 Перо
17:00 04.05.2021
21 Дядо Гъдю
До коментар #16 от "АНОНИМЕН":
Като си прав защо не забраните на гърците да ползват наименованието ,,Македония"? Пробвате се и ще останете с названието,,Северна република"-Нещо като ,,Горна Волта" да се различавате от ,,Долна волта".Коментиран от #29
17:01 04.05.2021
22 Къде ви е края
17:02 04.05.2021
23 Тъп
17:03 04.05.2021
24 Полковник РУМНО
Коментиран от #27
17:07 04.05.2021
25 тоя с магарето
До коментар #5 от "Македонец":
А съвсем скоро вие ще сте албанска провинция с скъсани гащи.17:11 04.05.2021
26 тоя с магарето
До коментар #10 от "македоникус":
ЕС да не ти е Югославия. Глупави титомакедонци17:14 04.05.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Само питам
До коментар #10 от "македоникус":
Абе да те питам аз тебе, че не съм много наясно с геологията- ти какво си -Севромакедонец, Източноалбанец ли си или пък Югосръбин, а?17:17 04.05.2021
29 АНОНИМЕН
До коментар #21 от "Дядо Гъдю":
Хайде сега пък и да забраним! Ама много насериозно се взимаш, колега! Само не пиши, че съвременните елини самостоятелно са си извоювали своботата през 1831 г.! Факт е, че са вдигнали няколко въстания, но без намесата на Франция, Русия и велика Британия са щели да си останат с въстанията!Коментиран от #34
17:18 04.05.2021
30 gogo
Коментиран от #35
17:21 04.05.2021
31 БиБи Кинг
17:22 04.05.2021
32 Леле
До коментар #4 от "Македонец":
Не милиони, а направо милиарди са избитите македонци. Някъде към десетина милиарда са избитите. Леле, колко проЗд народ са тия, направо ме е срам, че сме били един народ.17:23 04.05.2021
33 Цветко Христов
До коментар #5 от "Македонец":
,, говори се, че македонец пътува към слънцето с макенонска ракета носител но не се знае кога КЕ пристигне да вземе проба от протуберансите на слънцето и да я върне в СКОПИЕ.,, ЧАКАЙТЕ ДОПЪЛНИТЕЛНИ НОВИНИ ОТ РАДИО ТЕЛЕВИЗИОННА ВРЪСКА НА ЖИВО С МАКЕДОНЕЦА.17:30 04.05.2021
34 Дядо Гъдю
До коментар #29 от "АНОНИМЕН":
Това,за освобождението на Гърция е вярно,както е вярно,че имате уникалната възможност да се хвалите,че в Македония има живи очевидци, по-възрастни от създаването на така наречена ви,,държава".Коментиран от #36
17:32 04.05.2021
35 АНОНИМЕН
До коментар #30 от "gogo":
Както вече писах по времето на Александър Македонски няма как да са говорили на гръцки език защото тогава такова нещо като грък и гръцки народ изобщо не е имало! Имало е елини, данайци и много други! Не и гърци! За де се разбират и главно да търгуват са създали още в ония времена някаква езикова смес наречена "койне"! Някак много лесно гърците си присвоиха дори и полуизмислените герои от "Илиада"!17:33 04.05.2021
36 АНОНИМЕН
До коментар #34 от "Дядо Гъдю":
И коя е тази ви,,държава", колега!Коментиран от #39
17:34 04.05.2021
37 дедо йоцо гледа
Коментиран от #42
17:35 04.05.2021
38 Цветко Христов
До коментар #10 от "македоникус":
Во целио свет се хортува, че е дин македонец като се баня в банята не излиза подмокрен, А ИЗЛИЗА ЧИСТ БЪЛГАРИН. ОНО СЕ ЗНАЕ КЕ ТОВА Е ИСТИНА.17:41 04.05.2021
39 Дядо Гъдю
До коментар #36 от "АНОНИМЕН":
Аз това се чудя-дали да ви наричам Охридски окръг или така наречената ,,ви държава".Може би като ви приемат в ЕС ще ви преименуват на ,,Европейско Бургина фасо" или,,Европейска Горна волта"-протекторат на Албания,за да се сещат кои сте и къде сте без да се затрудняват.Коментиран от #44
17:43 04.05.2021
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 München
До коментар #9 от "Дядо Гъдю":
Ха -ха, говориш на Български, ама друг път! Това е славянски език, госпожице, не се напъвай, че може да се наа....ш! Между другото, на днешната дата е убит Гоце Делчев, ама нали е македонец, вас не ви интересува!Коментиран от #43, #98
17:45 04.05.2021
42 АНОНИМЕН
До коментар #37 от "дедо йоцо гледа":
Тия списват от едно място и са в София! Ако имат нещо общо е някой дядовци, баби бежанци от Беломорска Тракия! То и Одринската част на Тракия се води към Беломорска Тракия, но кой знае защо те хората оттам са българи, а не са македонци!ВМРO; ВМOРO; БМOРК; ГорноДжумайското въстание от есента на 1902 година, Илиндeнcкo-Прeoбрaжeнcкoтo въcтaниe от 1903 гoдинa и Тиквeшкoтo въcтaниe oт юни 1913 гoдинa имa oщe eднo нe пo-мaлкo и мaлoвaжнo въcтaниe : Oхридcкo-Дeбърcкoтo oт септември1913 гoдинa! Aлбaнцитe oт Дeбърcкo пoмнят и нe ca зaбрaвили кaк ca ги трeпaли и зaщo ca ги трeпaли cърбитe! Щe ce нaмeри ли пoнe eдин честен "мaкeдoнец" дa нaпишe нeщo зa тoвa въcтaниe?!
17:46 04.05.2021
43 Дядо Гъдю
До коментар #41 от "München":
Това,че пишеш,,Български" с главна буква много ме радва.Когато дойдеш в България ще те черпя едно ,по твой избор ,заради това.Бъди жив и здрав!
Коментиран от #47
17:50 04.05.2021
44 АНОНИМЕН
До коментар #39 от "Дядо Гъдю":
Ти кардинално си се объркал, колега! Нито съм от Охридско, нито имам роднини оттам или от Беломорска Тракия....! Но съм се интересувал и попрочел нещо!17:50 04.05.2021
45 бай Даньо
Коментиран от #58
17:55 04.05.2021
46 Пере
До коментар #40 от "Перо":
Дъвка Турбо.18:01 04.05.2021
47 München
До коментар #43 от "Дядо Гъдю":
Благодаря за щедростта! По този повод, прочетете стихотворенията “Земя” и “Родина” на Вапцаров, могат да Ви допаднат! Бъдете здрави!Коментиран от #52
18:02 04.05.2021
48 АНОНИМЕН
18:04 04.05.2021
49 Бугарин
Коментиран от #50, #57
18:07 04.05.2021
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 ЕХАА
До коментар #2 от "честен ционист":
България ще я продадат СЛУЖЕБНОТО правителство и ФИГУРАНТА - АЙЛЯКЧИЯ , ако преговарят със макетата!!!!18:12 04.05.2021
52 бай Даньо
До коментар #47 от "München":
Приведи ги тия стихотворения на български и ги пусни да ги прочетем и ние. Защото са написани на македонски нали!? Искаш ли да ти пусна какви стихове са писали Петя Дубарова и Христо Фотев за Бургас като сме на темата местен патриотизъм !?18:15 04.05.2021
53 АНОНИМЕН
До коментар #50 от "джаич":
Не беше тролил от много време! С тоя НИК само мърсиш името на големия играч!Коментиран от #56
18:20 04.05.2021
54 Шумадийски северномарсианец
До коментар #50 от "джаич":
То ти си антички македонец, колко аз съм северномарсианец. ЕС на 30 февруари, кога намериш тази дата в календара, тогава у ЕС. Айде бегай у Сърбия.18:30 04.05.2021
55 На теслата дръжката.
До коментар #50 от "джаич":
ВелиГден? Тотално сте го осрали езика си. Билатерален,приватен,тендер,мапа,конечно,пруга,континуед....все антични северномакедонски думи.18:38 04.05.2021
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Късчей безсмъртни
До коментар #49 от "Бугарин":
То че има предатели, има. За пари всеки е способен на всичко, дори и на нож в гърба. Но с тази разлика, че в днешно време нещата са различни, годината е 2021г., а не 1944г. Първо, служебен кабинет няма как да вземе толкова важно решение, относно външната ни политика. И второ, протестите от лятото ще им се видят като детско парти в лунапарк.18:40 04.05.2021
58 АНОНИМЕН
До коментар #45 от "бай Даньо":
Това е едно добро копипасте за статията :Тeкcтoвeтe в договора oт 2017г. ca пoжeлaтeлни и тoвa ce дължи oпрeдeлeнo и бeзcпoрнo нa нaшитe упрaвници! Oщe тoгaвa трябвaшe дa ce нaпрaви тoвa, кoeтo нaпрaвихa гърцитe, нo нe! Ceгa щe търcим дa cлoжим кaчулкaтa cлeд дъждa! В cлучaя брaтятa-cъceди рeшихa, чe ca ни минaли изoтзaдзe и ca oт другaтa cтрaнa нa врaтaтa! Ceгa рaзбирaт, чe врaтaтa e двoйнa и ca пo cрeдaтa нa тяcнo мяcтo мeжду двeтe врaти! Нaдявaм ce, чe нaшитe "пoлитичaри" ceгa cлeд кaтo уceтихa тoплия cърбoмaнcки дъх във врaтa и cлaдкaтa бoлкa в a+++ щe ce пocтeгнaт в кръcтa и щe зaщитят пo нaй- рaзумния възмoжeн нaчин интeрecитe нa Бългaрия първo и прeди вcичкo! Нo кaтo глeдaм "кaлинкитe" нaлaзили вcички упрaвлeнcки нивa в Coфия - нeщo нaдeждaтa ми ce cмaлявa!
18:45 04.05.2021
59 Руски трол
До коментар #4 от "Македонец":
Руския трол като повтори лъжата няколко пъти си мисли, че ще стане истина.18:50 04.05.2021
60 АНОНИМЕН
До коментар #56 от "джаич":
Пиши нещо и за Охридско-Дебърското въстание от 1913г. като си толко знаещ! Кои и защо са го правили!?Коментиран от #63
18:54 04.05.2021
61 Добър вечер
Коментиран от #62, #64
18:57 04.05.2021
62 АНОНИМЕН
До коментар #61 от "Добър вечер":
Това дава отговор на въпроса ти, колега! Не на 100%, но е нещо все пак! :На тия "пaчи яйцa" ни нacaдихa в Бeрлин! В Caн Cтeфaнo ce oпрeдeлихa тeритoриитe нaceлявaни oт бългaри! В Бeрлин ни рaзпaрчeтocaхa нa княжecтвo вacaлнo нa Турция, Изтoчнa Румeлия aвтoнoмия в Турция и Мaкeдoния изцялo
пoд Турcкo! Вeликитe cили Фрaнция, Вeликa Бритaния, Руcия, Пруcия и Aвcтрoунгaрия нe ca иcкaли гoлямa и cилнa БЪЛГAРCКA държaвa /! През 1878 ген.Гурко върнaл oтрядитe дa НE минaт през Осоговската планина в Македонско и да освободят и българите в тази многострадална земя! По същото време през 1878 г. Австроунгария е налапала Босна и Херцеговина! Фaкт e, чe прeз Бaлкaнcкaтa вoйнa гoвeдoтo Фeрдинaнд иcкaлo дa влeзe нa бял кoн в Цaригрaд! Фaкт e, чe след Първата световна война, когато в Ньой дават Беломорска Тракия на Турция и Гърция; Западните покрайнини и Вардарска Македония на сърбите и Добруджа на Румънците - aмeрикaнцитe ca ги прeдупрeждaвaли: oт тoвa щe имa мнoгo прoблeми в бъдeщe! Зaрaди тoя нaш бългaрcки caнтимeнт Мaкeдoния идвaт нaциoнaлнитe ни кaтacтрoфи! Дa cтaнeм cъюзници c гeрмaнцитe зaщoтo тe и прeз 1910-12гoдинa и прeз 1939 гoдинa ca ни oбeщaвaли Приcъeдинявaнe нa Мaкeдoния и Бeлoмoрcкa Трaкия! Двa пъти eднa и cъщa грeшкa! A Блeдcкaтa глупocт нa Гeoрги Димитрoв e прocтo нeвeрoятнa! Cрeщу oткaз нa Титo oт рeпaрaции в рaзмeр нa 25 000 000 щaтcки дoлaрa e прoдaл вcичкo бългaрcкo в Зaпaднитe пoкрaйнини и Мaкeдoния! И дoceгa нaшитe пoлитици и иcтoрици ca cъщoтo
Коментиран от #65, #70
19:02 04.05.2021
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Добър вечер
До коментар #62 от "АНОНИМЕН":
Да така е!Бог да ги прости всички които са си оставили костите в Македония през войните за национално обединение!19:08 04.05.2021
66 АНОНИМЕН
До коментар #63 от "джаич":
А за Охридско-Дебърското въстание от 1913 година - НИЩО!? Това значи само "стокхолмски синдром"!19:18 04.05.2021
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Полковник РУМНО
До коментар #27 от "црн гюптин":
Какъв си , няма никакво значение. Разузнавачът си е разузнавач, най ценната професия от всички професии по света. Нека не забравяме, че един от любимците на Адолф Хитлер генерал Райнхард Гелен, става първият НАЧАЛНИК на германското BND и пръв консултант на Алън Дълес по създаване на ЦРУ. Неграмотник!Коментиран от #72
19:49 04.05.2021
70 бай Даньо
До коментар #62 от "АНОНИМЕН":
Принципно съм съгласен, но с две големи уточнения. Договорът от Сан Стефано е предварителен договор който установява края на войната , но не уточнява никакви граници. Българите като малки деца сме се хванали за него , въпреки че верно е че обхваща българските етнически земи , но е пълна илюзия че в тоя свят ще спечелиш нещо защото някога е било твое и заради правдата някой ще ти го даде. Къде има примери за това!? Напротив сърбите нагло ( без дори да участват във войната) настояват за Поморавието и го получават като се поставят в ролята на проводник на руските интереси на балкана (поне създават илюзията за дураците в Москва), гърците също. Тия две държави вече откраднали български земи са в естествена позиция да са съюзници да се защитават от България, тоест ние да сме много много внимателни . Къде ни е бил акъла да влизаме в съюзи с тях 1913 година!? Глупост след глупост е българската политика , ама от тоя материал толкоз политици излизат.Георги Димитров е предател , но не и глупак. Но и предателството му е в друго не това което се разбира обикновено у нас. Преговорите за влизане в Югославия са имали смисъл че с България вътре нямало как да се проведе геноцида над българщината в Македония. България (с Хърватско) биха били голяма противотежест на интереса на сърбия за да беснеят шумадийските свини на воля след 45г. И ако пренавием лентата бързо напред до 90г. излизаме от Югославия заедно със читава българска Македония и дори е възможно войните на р
Коментиран от #79
19:57 04.05.2021
71 бай Даньо
19:58 04.05.2021
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Райнхард Гелен
До коментар #72 от "коко":
Комунизъм никога не е имало,имаше социализъм но не и комунизъм. Манипулаторите довчерашни комсомолци днес демократи, се опитват да пробутат другата лъжа, така наречената ЛУСТРАЦИЯ в някои бивши соц. Страни. Няма такова нещо. И как да има като самите Вацлав Хавел и полския му колега са агенти на тайните соц.служби? Дори в Германия във BND бяха преназначени всички служители от ЩАЗИ до началник на отдел включително! Замислете се, къде без спец.служби? ФАШИЗМА СЪЩО БЕШЕ ОСЪДЕН на Асамблеята ПАСЕ-Париж и какво от това? Та нали точно ФАШИСТКИТЕ ГЕНЕРАЛИ, армията и разузнаването на SS и Абвера вдигнаха на крака ГЕРМАНИЯ, държава №1 в Европа. Любимеца на Адолф Хитлер,учения Вернер Фон Браун създаде американската НАСА! Точно той е създателя на Фау -1 и 2, които по време на бомбандировките загинаха много англичани. АЗ, генерал Райнхард Гелен бях създател на ЦРУ в качеството на съветник на Алън Дълес, 45-47 година и първия Директор на германската BND. КАДРИТЕ РЕШАВАТ ВСИЧКО, казал го е вашия Ленин и е така. А вие елементарни хорица къде си вадите агентурата на светло, къде плюете по ПРОФЕСИОНАЛИТЕ ,оставили ги в мизерия и дали власт и бизнес на посредствени люде един ден сами ще се затриете.Коментиран от #75
20:31 04.05.2021
74 Шумадийски северномарсианец
До коментар #4 от "Македонец":
Не се напрягай, а започвай да учиш албански, че скоро това ще ти е официалния език. България е била, в момента съществува и ще я бъде за в бъдеще. Ама тебе да те питам на кой Господ ще се кланяш след пет-десет години, купи си килимче отсега. Аре бегай безродник, връщайте българските паспорти и стойте по-далеч от България. Не си мислете, че някой от българските политици ще предаде България, НЕ и в днешно време!20:38 04.05.2021
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Полковник РУМНО
До коментар #75 от "коко":
Така ли, незнаех неграмотнико че с 3 западни езика и руски общо 4 съм бил неграмотен. Недей плю по МОЩНА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА БЪЛГАРИЯ, най мощната държава на Балканите периода 1944-1989-та година. Военната мощ на НРБ беше на времето в състояние самостоятелно да ликвидира армиите на Гърция и Турция взети заедно. Всички трепереха от тази мощ. Пишеш глупости глупава реститутко.Коментиран от #77, #80, #84
20:47 04.05.2021
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Полковник РУМНО
До коментар #77 от "коко":
Спирам да водя диалог с теб елементарна глупава реститутко, на която и липсват първите 7 години от образованието. Не си струва. Освен квалификации, ти друго не познаваш. Много си зле в образователно отношение. До никъде няма да стигнеш в този живот. След много време те виждам като клошар. Това е.21:00 04.05.2021
79 АНОНИМЕН
До коментар #70 от "бай Даньо":
Така е! Затова съм писал, че не е на 100%! Ние сме поредния пример за прилагане на принципа "Разделяй и владей"! Ако погледнеш в историята на войните ще видиш какво е правил по нашите тракийски земи генерал Дибич Забалкански през 1829-30г., когато е договорена свободата на днешна Гърция! За какво е тъй наречената Кримска война от 1853-6г.!? След всяка от тия войни по около 150 000 българи са се изселили на север към днешните Молдова, Украйна...! А з замяна тук по нашите земи са населени черкези и други мюсюлмани ат Кавказ! Тя тая е дълга и кървава!Коментиран от #82
21:30 04.05.2021
80 бай Даньо
До коментар #76 от "Полковник РУМНО":
Няма по голяма глупост да смяташ че България по соца е имала боеспособна армия. Единственото хубаво е ако бойния състав ( които сме били ти и аз вероятно) на една армия вярва в нейната боеспособност , но и това не беше верно тогава. Беше си разпасана команда с едни офицери чиновници и войници роби който строяха вили на генералите с крадени строителни материали от армията разбира се... за това служеше БНА.Коментиран от #87, #90
21:30 04.05.2021
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Скопие лъжат че са бедни
Коментиран от #85
22:09 04.05.2021
84 ХО-ХО-ХО-ХО-ХО
До коментар #76 от "Полковник РУМНО":
БНА сама можела да ликвидира армиите на Гърция и Турция взети заедно😲😆😄🤣😂😅 ХА-ХА-ХА-ХА ХА-ХА-ХА-ХА😅😂🤣😄😆амуджите тръгнат ли след 10 часа турското знаме ще се вее в София не само на посолството им.Коментиран от #88, #89
22:15 04.05.2021
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Полковник РУМНО
До коментар #84 от "ХО-ХО-ХО-ХО-ХО":
Абсолютно.22:18 04.05.2021
89 Подпоручик
До коментар #84 от "ХО-ХО-ХО-ХО-ХО":
Е, падането на крепостта Одрин още им държи влага на гащите. Битка срещу българска войска нямат шанс. Никоя балканска държава в директна битка няма шанс.Коментиран от #93
22:23 04.05.2021
90 АНОНИМЕН
До коментар #80 от "бай Даньо":
Тоя Полковник дето толкова му обръщаш внимание ще да е бил "певеца" на ротата с една нашивка точно преди уволнението! Щом така усърдно вдига разузнавача!?Коментиран от #95
22:35 04.05.2021
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 бай Даньо
До коментар #87 от "Полковник РУМНО":
Румчо, само да допълня предния си поста съм пропуснал да ти кажа че баща ми който споменах е служил в "триъгълника на смърта" - Грудово ,Болярово, Елхово . Ти колко по елитни и стегнати поделения знаеш!? За да ти е по пълна пълна картината от къде ЗНАМ избери си който искаш от тия три града ...Коментиран от #94
22:54 04.05.2021
93 бай Даньо
До коментар #89 от "Подпоручик":
Подпоручик , и ти си неадекватен като Румчо . На балканите България няма да има шанса на война срещу отделен противник . Затова политиката е по-важна, бих казал единствено тя е важна. (Казвам го без капка цинизъм . Свалям шапка на всички български войни загинали по полята на бившите български земи! ) . А добра политика демонстрират подли и хлъзгави сърби и долни по природа и лъжлив гърци , срещу които простодушен Ганчо войника няма шанс дори да е твърд като Гюро Михайлов.23:02 04.05.2021
94 Полковник РУМНО
До коментар #92 от "бай Даньо":
Баща ти служил и е знаел в името на какво служи. Служил ТОЙ, не ТИ. Ти гониш студентките и това ти е живота. Никакъв войник не си бил ама се произнасяш. Много ги "разбирате4 работите. Мъж, който не е бил войник и жена която не е раждала , нищо не знаят за живота. Така е казал Народа.07:02 05.05.2021
95 Полковник РУМНО
До коментар #90 от "АНОНИМЕН":
И ти гониш студентките по заведенията, не си бил войник, ама много зяеш.07:03 05.05.2021
96 Дебилчев
До коментар #4 от "Македонец":
Архивите друго казват, удб какво са вършили и защо, стига плещи лъжи08:39 05.05.2021
97 Дебилчев
До коментар #5 от "Македонец":
Охо, много нагъл го играеш, гърците какво казват за името македония и кои земи, бе паляк08:41 05.05.2021
98 Дебилчев
До коментар #41 от "München":
Гоце Делчев се е борил за присъединяване на Македония и Одринска тракия към княжество България, сам си отговори какъв е бил, славянска азбука е наречена от комунистите, как ссср да признаят, че са взели азбука и православие от българите, това е българска азбука създадена и разпространена от българската държава посредством книжовни школи-Охридска/тогава в пределите на България/, Преславска, как тъй възниква и се разпространява от нищото азбука, изведнъж всички пишат с едни и същи букви, някой те е срещнал на пътя и ти ги е показал ей тъй, не правиш връзка с главния си мозък, освен че си недоучил08:50 05.05.2021