26 Януари, 2022 15:32 53 034 194

Русия приключва с долара

  • русия-
  • валута-
  • сергей лавров

Това обяви Сергей Лавров

Русия приключва с долара - 1
Снимка: БГНЕС/EPA

Русия опитва да намали своята зависимост от долара. Това обяви руският външен министър Сергей Лавров, цитиран от RT.

Правителството действа по темата. Сериозно намалява резервите в американска валута.

Дипломатът обяви, че неговата страна получава сериозна американска подкрепа по въпроса. Заяви, че САЩ правят много неща, за да намалят доверието към долара.

Според него тя става все по-нестабилна за международни разплащания. Това скоро ще бъде разбрано от много икономисти.

Руското правителство подкрепя разплащанията с национална валута. Това е голямо улеснение за руските фирми, които се занимават с преводи.

Руската страна повишава наличието на разнообразни валути в своите резерв и икономика.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 344 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 верват ли си ?

    203 567 Отговор
    доста ви е слаба икономиката за тъз работа 😄

    Коментиран от #11, #161, #185

  • 3 Преминават на купони

    178 457 Отговор
    и цигари като разменна монета.

    Коментиран от #96

  • 4 АМИ ТЕ (.......)

    158 538 Отговор
    ПРЕКЛЮЧИХА КАТО ДЪРЖАВА ОЩЕ ПРДИ ТРИЙСЕТ ГОДИНИ,АМИН🙏

    Коментиран от #22

  • 5 Един

    126 342 Отговор
    Нека опитват. ;)
  • 6 Ганчо

    163 271 Отговор
    Преминават към китайска юана
  • 7 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    648 88 Отговор
    Просто Русия е прекалено голяма хапка ! Удариха Иран и убиха Садам , защото започна да търгува петрола в Евро вместо зелени хартийки‼️ Удариха Либия и убиха Кадафи , защото обяви златен либийски долар за Африка ‼️

    Коментиран от #55, #122

  • 8 Димитров

    563 87 Отговор
    Надминахте ги във военните технологии,сега и долара ако бъде ударен ,макар в близко бъдеще,
    Китай е изкупила дълга им и скоро ще ги изпревари в икономиката и залезът на поредната империя са задава!

    Коментиран от #29, #38, #103

  • 9 Kcaniba

    398 63 Отговор
    Крайно време беше!!!
    Следва Китай!!!
  • 10 Нориега

    548 67 Отговор
    Чичо Сам печата като луд доларчета да закрепи още някой и друг месец фалита!

    Коментиран от #182

  • 11 Антитрол

    491 76 Отговор

    До коментар #2 от "верват ли си ?":

    Доста е слаба икономиката на краварника - почти 22 трилиона външен дълг и Русия няма външен дълг и най вече има ресурси които някой ако иска да купи няма да стане с долари.

    Коментиран от #54, #67, #91, #123

  • 12 кучето Лайка

    46 192 Отговор

    До коментар #1 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    ти си имбецил

    Коментиран от #25, #56

  • 13 А1В1

    436 56 Отговор
    Все някой трябваше да постави началото.Макар и трудно,но ще е едно добро начало.

    Коментиран от #112

  • 14 Тринити

    395 54 Отговор

    До коментар #1 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Те и китайците отдавна са отсвирили долара затова чичо Сам все ръчка и там!

    Коментиран от #19

  • 15 факти

    96 238 Отговор
    И това е поредната дезинформация. Четох в руски медии, че руската ЦБ дебне да се вдигнат лихвите в САЩ, за да почне да купува американски облигации.

    Коментиран от #21, #23

  • 16 оценка

    251 40 Отговор
    Ако Япония продаде американския дълг,с американската икономика ще се крати.

    Коментиран от #20

  • 17 😂......

    128 289 Отговор
    Това го слушам от три години, незнам те дали ще приключат с долара??....но долара ще приключи с тях.
  • 18 от една седмица

    90 270 Отговор
    Лавров прави изказвания, които само насъскват запада повече и утежняват ситуацията в която е русия. това не е добре в случая.
  • 19 Икономист

    259 39 Отговор

    До коментар #14 от "Тринити":

    Китайците още не са защото голяма част от краварския дълг е в тях и ако сринат долара изведнъж ще загубят но бавно го намаляват - до няколко години ще са се отървали от него.

    Коментиран от #24

  • 20 Япония е съюзник на щатите този път.

    65 162 Отговор

    До коментар #16 от "оценка":

    Докато Русия не им отстъпи курилските острови, ще са на страната на американците.

    Коментиран от #58, #124

  • 21 Smoke on the water...

    83 71 Отговор

    До коментар #15 от "факти":

    Това е така, и не само Русия, много държави със слаба икономика като руската купуват американски облигации, за да подържат нисък курс на собствените си валути, за да си стимулират износа.

    Коментиран от #145

  • 22 Мдааааа

    91 13 Отговор

    До коментар #4 от "АМИ ТЕ (.......)":

    Ама чак сега дойде време да го разберат
  • 23 Антитрол

    59 23 Отговор

    До коментар #15 от "факти":

    Някаква по умна лъжа не можа ли да измислиш
  • 24 КОНТРАТА

    112 17 Отговор

    До коментар #19 от "Икономист":

    Абе голяма част 1.5 трилиона китайци ще го преглътнат обаче японците и Ирландци ще го хапнат много солено!

    Коментиран от #64

  • 25 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    64 16 Отговор

    До коментар #12 от "кучето Лайка":

    Това ли са ти аргументите ‼️‼️‼️‼️‼️

    Коментиран от #27, #59

  • 26 Пешо

    76 120 Отговор
    Руснаците и без това не могат да си купят нищо с долари. Сега всички ще са милионери в рубли. 🇺🇲🇷🇺🇺🇲🇷🇺
  • 27 Гаргамел

    23 58 Отговор

    До коментар #25 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Toва не са аргументи, а факти

    Коментиран от #36

  • 28 само факти

    79 90 Отговор
    Поредна статия, доказваща, че у нас руската пропаганда е по-голяма от тази в Русия. На сайта на ЦБ на Русия пише буквално следното: САЩ приеха курс на покачване на лихвените ставки, докато европейската ЦБ е по-сдържана. Така че вероятно делът на американските облигации на руската ЦБ и на руски финансвови институции да се покачи!!!

    Коментиран от #46

  • 29 666

    94 188 Отговор

    До коментар #8 от "Димитров":

    Какви фантазьори. Най великата страна Америка фалира. Мечтите на поколения болшевики. Смях. 😛😛🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲

    Коментиран от #33

  • 30 Ай стига бе

    53 15 Отговор
    Нещо не ми се вярва.
  • 31 ХАХАХАХАХААХ

    86 14 Отговор
    Следващият ход на Москва ще е задължение за прехвърляне на всички активи на смесени или чуждестранни фирми на територията на Русия с откриване на гаранционни фондове от всяка в размер на минималната глоба, която обикновено е в стотин милиона долара, демек само рубли и само руски закони

    Коментиран от #52, #137

  • 32 Някой си

    66 113 Отговор
    Иска му се на Лавров, ама няма как да стане. Те се отказват от $ от много години, ама още не са се отказали. И тяхната работа като турската...не щем долари и ги горим на демонстрации..само че това са менте банкноти, като ония, дето Гешев разкри преди година, а се оказа че са били реквизит за театрални представления. Така че, айде петоколонниците да успокоят малко напрежението. И тая може да стане, ама никой от нас няма да е вжив свидетел на този момент
  • 33 само факти

    69 95 Отговор

    До коментар #29 от "666":

    Прав си. Не се е чуло в историята страна, която да издава дълг в своята собствена валута да фалира. Това е пълна глупост и дезинформация. Освен това руските тролове, могат ли да обяснят защо Америка, Европа и Япония нямат валутни резерви в рубли, а обратното Русия има резерви в техните валути???

    Коментиран от #39, #69, #72

  • 34 ПО скоро

    84 37 Отговор
    това е сигнал до всеки с акъл да бЕга бързо от долара.

    Коментиран от #37, #62

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    44 13 Отговор

    До коментар #27 от "Гаргамел":

    Ти дори не различаваш ФАКТ от ДИАГНОЗА! При това поставена от куче ‼️
  • 37 нане Вуте

    73 22 Отговор

    До коментар #34 от "ПО скоро":

    Я па че си продадем рублите и ке си купим турски лири...оти покриват по-голема квадратура на стената.

    Коментиран от #41

  • 38 Иво

    80 87 Отговор

    До коментар #8 от "Димитров":

    Защо ли децата на елитните комунисти и русофили учат в тази "скапана" Америка!!?? 🇺🇲🇺🇲🇺🇲

    Коментиран от #125

  • 39 ХАХАХАХАХАХА

    91 20 Отговор

    До коментар #33 от "само факти":

    И затова ли потребителската инфлация в говедарника е 20%, а промишлената 25%? За това ли шефа на ФРС оня ден обяви, че вдигат лихвения процент, който в момента е нула? За това ли наша Кристалинка каза, че ФРС са идиоти, ако вдигнат лихвения процент значи да таковат ма...та на световната икономика? ХАХАХАХАХАХАХХАХА
  • 40 Сисо

    74 21 Отговор
    Е от феврале,плащане само с рубли!.Вече виждам озъбени държави,а там сме и ние!Зимата е до....докато каже дядо Иван!Нещо захладня!
  • 41 МДАА

    14 2 Отговор

    До коментар #37 от "нане Вуте":

    Постът не се отнася до теб.
  • 42 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    69 10 Отговор

    До коментар #35 от "да питам":

    Ами котката е в страните УЖ най-богати (Г-7) :::: Япония е държавата с най-висок държавен дълг на глава от населението, сочат данни на LearnBonds.com. Населението на страната в момента е 126 847 639 души като на всеки от тях се пада по $89 555,51 от националния дълг на обща стойност 11,4 трилиона долара.

    Това представлява разлика от около 24% (19 345 щатски долара) в сравнение с втория в класацията - Съединените щати, с население от 330 315 5550. САЩ от своя страна имат най-високия глобален държавен дълг от 23,2 трилиона долара, от който се падат по 70 180 долара на глава от населението.

    Коментиран от #47, #57

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    23 5 Отговор

    До коментар #35 от "да питам":

    За другите - опитай сам ‼️
  • 45 гост

    61 28 Отговор
    "Русия приключва с долара"-че приключва го вярвам,до сега поне сто пъти е приключвала,въпросът е кога ще приключи.
  • 46 ХАХАХАХАХАХ

    26 7 Отговор

    До коментар #28 от "само факти":

    Очевидно икономиката не ти се отдава. Виж там и се хвани с нещо друго, по-елементарно.

    Коментиран от #109

  • 47 да питам

    83 14 Отговор

    До коментар #42 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Че ти не знаеш ли каква част от световния брутен продукт се произвежда от тези държави..За такива държави такъв дълг не е проблем. Защото имат функционираща икономика. Не се притеснявай за тях, а помисли на нас по колко $ заеми ни се полагат да изплащаме на всеки калпак, че едно, че нямаме икономика, ами и другите ни изхранват, щото ни мързи два корена домати да насадим ( даже мартениците ни идат от Чайната). Така де. Да си видим нашия хал, че сме се омазали от всякъде, пък после да се притесняваме я за Русия, я за Япония, я за световната икономика. Та, къде е заровена котката бе, байно?

    Коментиран от #50, #76

  • 48 Рубла

    37 20 Отговор
    И долара се срина след тази новина... !
  • 49 Алфa Вълкът

    37 7 Отговор
    Гаранция на евраци ще заложат, никой не ще шума за пари. Една бабичка да иде с една торба пари до супера и да се върне с една торба покупки. Пък кое предприятия ще иска да се разплаща със стотици милиарди и да не може да разбере откъде го крадат!
  • 50 Кво дращиш

    58 23 Отговор

    До коментар #47 от "да питам":

    глупости? Прочете ли заглавието, поне? Япония е една плюнка като територия, да не говорим, че няма никакви ресурси. Понеже са много добре преди няколко години им се срина цялата социална система под натиска на дълга и САЩ, по точно 2014г. Освен Тойота и плей стейшън какво друго е японско? Всичко останало е китайско.

    Коментиран от #61, #68

  • 51 незнайко

    95 34 Отговор
    Ако Русия и Китай отхвърлят долара за разплащане на САЩ ще им се стъжни !!! Крайно време е това да стане .
  • 52 ХАХАХАХАХАХАХАХАХХА

    29 5 Отговор

    До коментар #31 от "ХАХАХАХАХААХ":

    Заглавие от факти:Американски компании с призив за Русия ХАХАХАХАХАХАХАХАХ
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Един

    43 69 Отговор

    До коментар #11 от "Антитрол":

    Само едни голи ресурси не правят силна икономика. В съвременния свят ресурсите далеч не са на-скъпото и най-ценното нещо. А и за почти всички ресурси си има алтернативни доставчици.

    Коментиран от #104, #154

  • 55 От страни

    87 9 Отговор

    До коментар #7 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Точно така - златен динар - това беше грешката на Моамар Кадафи. И още сгреши че каза на Саркози че ше открие на света че е спонсорирал изборите му.
  • 56 От страни

    39 6 Отговор

    До коментар #12 от "кучето Лайка":

    Не си взимай ника "куче" щото обиждаш кучетата по тоя начин - те са умни животни.
  • 57 незнайко

    50 4 Отговор

    До коментар #42 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    На нас ни се падат по 5000 долара на калпак защото имаме 35 милиарда заеми !!! Това значи, че сме НАЙ ДОБРЕ !!!

    Коментиран от #65

  • 58 От страни

    72 9 Отговор

    До коментар #20 от "Япония е съюзник на щатите този път.":

    Япония е такъв съюзник по неволя. Американците са им го вкарали и нещат да вадят, та нема накъде - следват ги. Имат го на лаф американците: ако държиш някого за топк.ите - останалите части на тялото идват самички...
  • 59 От страни

    36 5 Отговор

    До коментар #25 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Божееееее, ма ти аргументи ли си очаквал от него? Погледни ги подлогите - само един двама са що годе грамотни, останалите само с обиди и гадости в устата.
  • 60 Holy Sh1t

    78 15 Отговор
    Оная марионетка с деменцията да продължава да печта долари и да ги пуска в обръщение ... да гледате шоу. За една година либералните откачалки са пуснали толкова долари колкото никой не предполагаше - 13 трилиона :) Хахаха следващите 5-10 години се заредете с пуканки и гледаите хумор и сатира в щатите.
  • 61 Пффффф

    57 7 Отговор

    До коментар #50 от "Кво дращиш":

    Третата икономика в света и е нищо? Абе вие вярвате ли си на всичко което пишете? Само в техника и технологии има десетки марки, от часовници до няколко марки автомобили. Знаем, че сме велики но чак пък Япония да са нищо ахахах
  • 62 Без акъл

    16 2 Отговор

    До коментар #34 от "ПО скоро":

    Си. Хахахахахахаа+хахахахахахахахахахахахааха. Докторе на помощ ми ела
  • 63 Селянин

    30 35 Отговор
    Купувам апартамент в центъра на София до 1000000 рубли. Да направим един русофил милионер преди Радев да ни направи всички милионери
  • 64 Лудия

    25 3 Отговор

    До коментар #24 от "КОНТРАТА":

    Какъв трилион китайци?

    Коментиран от #70

  • 65 Някой си

    35 7 Отговор

    До коментар #57 от "незнайко":

    Хахаха...бе ти луд ли си или се праиш на луд. Явно не си живял по времето, когато Луканов спря плащанията по външния дълг и какво стана след това. А тогавашния ни дълг беше направо едно нищо в сравнение със сегашния , а имаше и още нещо работещо от онази икономика. Я питай колко българи имат спестени по 5000$ на човек от семейство...
  • 66 Долара е традиционна руска ценност

    31 39 Отговор
    Всяка година отказват долара поне по 2 пъти
    Забравил си кога беше последния път ли бре кон?
  • 67 Косе Босе

    43 72 Отговор

    До коментар #11 от "Антитрол":

    Външният дълг на САЩ е 10 пъти БВП на Русия и е 100%от БВП на страната/САЩ/ Така че американците могат да си го позволят при така работеща икономика.Руснаците нищо не могат да направят освен да изнасят пшеница.ГорнаВолта с ядренни ракети-това е Русия,И с какво ще се разплащат по света-с Руски рубли който стават за тапети,с какво?Ако искат за газта Европа може да им плаща и в Китайски юани! Дали са готови,Ако искат може и в Сръбски динари-тъкмо ще си ги разменят като приятели!Аман от руски тарикати!Един бързовар не могат да направят,ами и тръгнали да плащат света.

    Коментиран от #71, #166

  • 68 КОЙ СЕГА Е

    34 54 Отговор

    До коментар #50 от "Кво дращиш":

    ...№1------Само четири държави – САЩ, Китай, Япония и Германия – съставляват над половината от икономиката по света. Глобалният БВП за 2021 е 94 трилиона долара. Анализатори все пак прогнозират, че Китай може да задмина САЩ до 2030 г.. БВП по страни №1- САЩ-23трлн $..№2-Китай-17трлн$ ..№3- Япония-5,1 тлн $...любимата на петоколонниците Раша е някъде мнооого далече даже след Индия, с мизерните1,6трлн. Какво да говорим повече . Не само от $ да се откажат, ако ще и турски лири да приемат като платежно средство, На големите икономики им е ПРЕЗ ЛЕВИЯ КРАЧОЛ ЧЕ ПУТИН ЩЯЛ ДА СЕ ОТКАЖЕ ОТ $...( И за да успокоят малко напрежението русофолчетата- според прогнози на американски издания Китай има напълно вероятната възможност да изпревари САЩ някъде около 2030 година. А ко САЩ спрат развитието си и решат да ги изчакат. Засега поне са зад завоя)..Такааа..и ето нещо интересно за онези които имат глави нараменете си- реши ли сега Русия да воюва пълномащабно, то икономиката и ще издържи едва 4-6 месеца. След което Руската Империя ще бъде само спомен. По подобие на СССР.

    Коментиран от #79, #127

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 незнайко

    26 2 Отговор

    До коментар #64 от "Лудия":

    Прав сте . Те са Билион и 400 милиона или казано по друг начин милиард и 400 милиона.
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Олелееее

    23 9 Отговор

    До коментар #33 от "само факти":

    Ама ти не знаеш ли, че САЩ нямат своя собствена валута, че пишеш смехории?

    Коментиран от #74, #86

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 да те питам

    28 8 Отговор

    До коментар #72 от "Олелееее":

    А ти знаеш ли изобщо каква е процедурата Русия да емитира рубли? Сигурен съм, че не. Попитай Пламен Пасков, той като убеден русофил, ще ти разясни нещата как стават.
  • 75 1111

    36 14 Отговор
    Турция отдавна искаше разплащането да става в турска,руска,китайска валута,но не и в американски долари.И ако това стане всяка от тези държави започнат да работят с нова валута между тях може да се каже,че ще настъпи много лошо положение в германската и френската икономика и оттам към разпад на ЕС и еврото, защото Германия е зависима много от Руските пазари.Колкото САЩ те ще успеят да се нагласят някакси все пак е велика сила,но ние в ЕС ще настъпи разпад може да бъде и по добре за България, защото до сега нашите политици разчитаха на просия от Германия и се гордеха по този начин с евроусвояването и как се развиваме по този начин икономически с тези проекти,но нашият народ е свикнал да приема всичко, каквото му кажат нашите политици менте и да ни обещават много се радва част от народа нали сме правова държава,но хората не се интересуват от законите,а се интересува от съвсем различни неща

    Коментиран от #151

  • 76 Косе Босе

    16 24 Отговор

    До коментар #47 от "да питам":

    Няма да ти отговори? Ти му развали домашното със сложни въпроси за"работещи икономики",БВП,и други сложни въпроси.Той човечеца си е решил да те прати в 3та глуха с заемите разделени на населението,защото Русия нямала никакви,а че тя няма работеща икономика си го спестява? Ами как да ти отговори като нещата стават коренно различни от неговата теза! Как можа да му развалиш рахатлъка? Не те е срам,да му се извиниш немедлено!

    Коментиран от #78, #152

  • 77 Ал Бунди

    33 39 Отговор

    До коментар #71 от "Ха ха ха ха ха":

    Ами мизерния БВП на Рашастаните говори съвсем друго, бе, мамин. Въпреки че са износител на въглеводороди и имат цялата менделеева таблица,с 1,6трлн...какво произвеждат бре. Дори нямат собствена технология за добив на петрол, а за промишлени роботи(ако изобщо имат на идея какво е това животно) обикновенно ползват двигатели от корейски сенокосачки. Какво да говорим повече -ЦИФРИТЕ СА ДОСТАТЪЧНО КАТЕГОРИЧНИ. А ТИ СИ НАДУВАЙ ГАЙДАТА..НЕ ПРЕЧИШ НА НИКОГО.Поне има на какво да се посмеем.
  • 78 да питам

    19 4 Отговор

    До коментар #76 от "Косе Босе":

    Ами то аз и не искам да ми отговаря. Като го гледам колко му е акъла на него, пък и на останалите, дето правят черното- бяло..абе какво да говорим. Прост народ и това си е. Няма как да се спори с кварталните пияници. Особенно ако си на техен терен, на Геле у гаражо.
  • 79 Запознат

    39 4 Отговор

    До коментар #68 от "КОЙ СЕГА Е":

    В съв ре менна война,дано няма такава,всичко ще приключи за часове и тук,с новите военни технологии икономиките нямат значение!
  • 80 смях в залата

    4 2 Отговор
    хехехехехехехехе :D и на мен ми се иска ама няма как ....
  • 81 Косе Босе

    32 39 Отговор

    До коментар #71 от "Ха ха ха ха ха":

    Ти сериозно ли? Да не идваш от Русия,или да си завършил полит-икономика там.За да стане плащането в рубли ,тя трябва да е конвертируема валута,и другите страни да разполагат с нея.И понеже рублата става за тапети само,никой не се интересува!Така че руснаците ултиматуми на никой не могат да поставят за разплащанията,защото валутата та им става само за....споменах за какво.А ти продължавай с полит- икономията,даже можеш да се упражняваш и в личните си финанси!!!

    Коментиран от #94

  • 82 Копипасте

    39 15 Отговор
    Публикувано във ФАКТИ : Русия наистина се отказва от долара 29.04.21г.
    Вaрнa
    Прoгрaмaтa зa изхвърлянe нa дoлaрa oт руcкитe aктиви нe e oт вчeрa и тoва трябвa рaзбирa ce дa cтaнe пocтeпeннo! - Бързoтo ocвoбoждaвaнe нa aмeрикaнcкaтa вaлутa, щe дoвeдe дo cпaд в курcът и! - Caмo, чe тoвa щe ce oтрaзи върху дългoвитe книжa нa CAЩ, кoитo руcнaцитe ca купили. Тoвa oзнaчaвa, дa ce oбeзцeни дългa нa aмeрикaнцитe. В тoзи cмиcъл тe нямaт интeрec oт oбeзцeнкaтa нa дoлaрa дo кaтo нe рaзкaрaт книжaтa. Кaтo рaзкaрaт книжaтa oт инвecтииoннитe cи пoртфeйли щe гo "нaбият" в "зaдния двoр" нa oвчaритe. - Cпoрeд кoличecтвoтo, кoeтo щe ocвoбoдят мoжe дa ce cтигнe дo нoвa cвeтoвнa кризa, кaктo oт 2008 гoд., ocoбeнo aкo в тaзи oпeрaция ce включaт китaйцитe. Зa нac кaтo чacт oт EC e дoбрe ocoбoждaвaнeтo нa руcнaцитe oт дoлaритe. И бeз тoвa дoлaрa нe cтрувa нищo и тo нe oт вчeрa! - Причинaтa дa имa тaкъв курc нe e зaрaди икoнoмикaтa им a имeннo зaрaди тoвa, чe вcички ca ce нaхaплярили c aмерикaнcки дългoви книжa зaрaди виcoкaтa лихвa. Aкo ce oбeзцeни дoлaрa ce oбeзцeнявaт и книжaтa. - Инaчe вcички знaят, чe дoлaрa e нaй- измиcлeнaтa вaлутa.

    Коментиран от #84, #85

  • 83 Ха ха

    23 14 Отговор
    Америка приключва с рублата.
  • 84 Анонимен от Пв

    27 6 Отговор

    До коментар #82 от "Копипасте":

    Остава отговора на два въпроса : 1. Успяха ли и доколко руснаците да разкарат американските дългови книжа!?
    2. Включиха ли се и китайците?! Щото ако се се включат и китайците става весело, а със сигурност за природния газ който минава през два газопровода до Китай през Монголия не плащат в долари на руснаците! Но като се вижда и от самолет как руснаците са затапили газовите тръби в Украйна - май-май отговорите са много по-близко до ДА от края на април 2021г.!

    Коментиран от #87

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Копипасте

    21 5 Отговор

    До коментар #72 от "Олелееее":

    Вярно! За мощно еруптиращите по темата коментатори Федералния Резерв не е държавна собственост във великата държава от 50 държави! Частна собственост е! И познайте, ако не сте заслепени в русофилство/фобство кой му е собственика на Федералния Резерв?! Та така!

    Коментиран от #89

  • 87 Ал Бунди

    19 30 Отговор

    До коментар #84 от "Анонимен от Пв":

    Хахаха..най-вероятно си плащат доставките с петро-юани( някой спомня ли си това финансово чудо пък какво беше). Не се тревожи иначе за Европа, богата е и има с какво да си плати. Ще ми е интересно какъв вой ще нададе Путин ако Германия спре СП. Или пък ние затапим БП.Тогава ще стане наистина весело, как ще върже биджета и как ще плати пенсиите на бомжите. Верно ще стане интересно.

    Коментиран от #90

  • 88 И аз да кажа

    27 18 Отговор
    Абе аз помня как социализЪмът беше гробокопачтът на капитализма, ама знаем какво стана! И как щеше на победи от полюс до полюс по цялото земно кълбо! Тия нов почин захващат.
  • 89 да те питам

    17 9 Отговор

    До коментар #86 от "Копипасте":

    Така де. И не случайно на един такъв като тебе, му препоръчах да се обърне към Пламен Пасков. Човекът е русофил, с канал в руската туба, руски зет..та той да ти разясни основни положения как са обвързани $, ФЕД, руския износ и емитирането на руската рубличка. Защото ако аз го направя, ще ме обявят за пристрастен Така че, чакам да ме светнеш по въпроса.
  • 90 Анонимен от Пв

    26 2 Отговор

    До коментар #87 от "Ал Бунди":

    Много интересно ще е да погледаме какво става, германците посред зима вземат наистина да спрат Северен поток 1, както добронамерено ги съветваш!? Не, че нещо съм се разтревожил!?

    Коментиран от #92

  • 91 Kresi

    25 21 Отговор

    До коментар #11 от "Антитрол":

    Ти май послъгваш доста Външния дълг на сащ е 5тр244млд..Най голям външен дълг спрямо БВП има япония,а най голям вътрешен дълг има китай около 33тр.Има интернет и не приказвай глупости колкото и да мразиш америка и да не ни натрапвате една диктаторска форма на управление като руската

    Коментиран от #130

  • 92 Ал Бунди

    15 19 Отговор

    До коментар #90 от "Анонимен от Пв":

    Е, и какво според теб ще стане? Не че кой знае колко съм се разтревожил. Ще отиде Путин в Германията, ща покани Меркелица да восглави Газпром и нещата ще тръгнат по мед и масло. Ако си мислиш, че германеца е на 100% зависим ор Рашастаните...много се лъжеш. По-скоро е обратното. Ако беше обратното, Путин нямаше да рие като гигенски бивол за да приключи СП. Да не забравяме, че този е СП-2 а има и СП-1. По които потоци текат сигурни пари за пенсии...много по-сигурни от китайските юани.

    Коментиран от #100

  • 93 Цезар

    28 8 Отговор
    Към 32!
    2021 г. от юли месец официално Русия не ползва долара в търговията. Сега само намалява резервите в долари!
    40% евра, 30% юан, 20% злато и остатъка йени и паунди.
    Пука им на Русия за САЩ.
    СКАНДАЛА ЕНРОН преди години срина борсата в САЩ и бе манипулиран от руски олигарси. $30 милиарда изтеглиха от американската борса и бизнеса им с заеми загина.

    Коментиран от #95

  • 94 Кавал

    15 16 Отговор

    До коментар #81 от "Косе Босе":

    Ти добре ли си бе трол защо облъчваш с фейк инфо хората.... ПОЗНАЙ РУСКИТЕ ТУРИСТИ У НАС ПО МОРЕТО С КАКВО СИ КУПУВАТ ЛЕФЧЕТА...Ами да позна с тапети според теб....

    Коментиран от #148

  • 95 Мечо

    21 19 Отговор

    До коментар #93 от "Цезар":

    Ами пука им бе пич, пука им. Щото децата и имотите на руската върхушка са там, в гадната, пропаднала Кравария..така че остави ги тия мантри. Виж какса обвързани рускотен рубли с долара, пък тогава ми ги разправяй тия. Били изтеглили 30млрд..хахахах..Толкова сигурно е бюджета за седмица за снегопочистването на Чикаго бре.
  • 96 Баро

    13 11 Отговор

    До коментар #3 от "Преминават на купони":

    Не на цигари те нямат такива само махорка
  • 97 Ха ха

    21 22 Отговор
    Приключва както приключи СССР и варшавския договор! Само като му видиш мутрата на този идиот.......
  • 98 Гробар

    30 13 Отговор
    Разумен подход. Без зелената тоалетна хартия сащ се превръщат в страна от третия свят.
  • 99 Nnnnn

    32 7 Отговор
    Ако Русия накара Европа да плаща газта в рубли,ще е интересно.

    Коментиран от #149

  • 100 Анонимен от Пв

    14 8 Отговор

    До коментар #92 от "Ал Бунди":

    Нещо си се объркал! В СП- 2 газ все още няма, не е запълнен, а какво остава и да е пуснат в редовна експлоатация! И работи само СП -1 на пълен капацитет! Та така! А какво си мисля - точно с теб ще си споделям едва ли не!
  • 101 Гласът на юга

    22 16 Отговор
    Като Русия няма втора тъй могъща на света, тя нашата опора тя е нашата висота.
  • 102 А стига,бе!

    16 26 Отговор
    Поредната лъжлива манипулация на ватенките!Те това от 10 години все го повтарят!Големи изклясъци тия Путинци и сие!
  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Голям праз

    22 3 Отговор

    До коментар #54 от "Един":

    Напротив. Повечето ресурси са ограничени и ще стават по- скъпи.
  • 105 Това е началото

    26 10 Отговор
    Ако Русия се оттегли от доларовия шантаж със сигурно ще отпуши нов процес, който със сигурност ще бъде последван от други държави. Идва края на печатницата.
  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 Уйл змейтс

    14 5 Отговор
    Бягай при байдрън,льольо....до а стига бе
  • 108 Izkorenitel na pleveli

    15 10 Отговор
    Краварите ще си бършат на...с..раните гъ.....със пера от индианците
  • 109 Факти

    4 1 Отговор

    До коментар #46 от "ХАХАХАХАХАХ":

    Кефиш ме, признаваш, че нямаш икономически аргументи, но намирам все пак коментара ти за незлоблив.
  • 110 Глупаци

    10 7 Отговор
    Мечтите са безплатни.
  • 111 Dark

    16 7 Отговор
    Русия няма далавера от тази стъпка, защото са втория по големина кредитор на краварника след Китай.....освен, ако не са прежалили заема.

    Коментиран от #121, #132

  • 112 Да дааа

    29 3 Отговор

    До коментар #13 от "А1В1":

    Началото го постави Кадафи като се опита с основаването на Африкаска банка за съвмесно подпомагане на Африканските държави с цел да избегнат рекета на МВФ.В крайна сметка им спретнаха Арабската пролет
  • 113 Бойко

    2 12 Отговор
    Мачкай Баце!
  • 114 Бойко

    11 13 Отговор
    Мачкай Баце!
    Поредна статия, доказваща, че у нас руската пропаганда е по-голяма от тази в Русия. На сайта на ЦБ на Русия пише буквално следното: САЩ приеха курс на покачване на лихвените ставки, докато европейската ЦБ е по-сдържана. Така че вероятно делът на американските облигации на руската ЦБ и на руски финансвови институции да се покачи!!!

    Коментиран от #115

  • 115 да питам

    12 10 Отговор

    До коментар #114 от "Бойко":

    Ти акъл на пияници ли се опитваш да наливаш? На това му викат Кауза Пердута. Тия са като говеда, влезли в царски дворец . Единственото което могат е да ос..рат навсякъде.И да им говориш, те едно си знаят и го повтарят като латерни..Остави ги да рупат зейе и не им се връзвай на простотията.
  • 116 Боги такежиев

    19 19 Отговор
    А с каква валута ще работите бе мушмули. Най богатата страна на природни богатства и най голямата по теретория, а сте такъв Батак. Уморихте си народа с кражби и Оръжия. В това сте номер Едно.....

    Коментиран от #118, #120, #134

  • 117 Българин

    13 11 Отговор
    Пак ли?За кой път Русия приключва с долара последните няколко години?
  • 118 ТерЕтория

    11 4 Отговор

    До коментар #116 от "Боги такежиев":

    НеграмотникСмотан, трай, че се излагаш ужасно!
  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 ЧИкиджиев

    11 6 Отговор

    До коментар #116 от "Боги такежиев":

    Ни СЪ ВТЛНУВАЙ ИНО ВРЕМЕ В СИВ АКУ ЗНАЕЛ КВО Е СА ТЪРГУВАЛЕ ВЪВ ПРЕВОДНИ ЛЕВОВЕ РУБЛИ КРОНИ МАРКИ НА ВИРТУАЛЕН ПРИНЦИП КОЕТО ЗНСЧИ ЧЕ СА ИЗПРЕВАРЕНИ БИТКОЙНИТЕ С 60 ГОДИНИ. .
  • 121 Не лъжи!

    21 3 Отговор

    До коментар #111 от "Dark":

    След Китай са саудитите и японците.
    Русия драстично намали инвестициите а американски ценни книжа, съветвам ти да коментираш само това, което знаеш със сигурност, а не да лалаш като селскаЛелка - колкото да не зАспи ))))
  • 122 1313

    13 3 Отговор

    До коментар #7 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Кажи си го директно - не "зелените хартийки" , а "Тапетите за стени с цвят Зелен" .
  • 123 1313

    6 3 Отговор

    До коментар #11 от "Антитрол":

    Умножи го по 10 външният дълг, тогава се доближава до реалната снойност
  • 124 ПЕНСИОНЕР

    19 3 Отговор

    До коментар #20 от "Япония е съюзник на щатите този път.":

    ЯПОНИЯ е "обвързана" със САЩ / "ОКУПИРАНА" / . ЯПОНИЯ Е ЗАВИЕСИМА ОТ САЩ, КАКТО И ГЕРМАНСКИЯ КАНЦЛЕР СЕ ОДОБРЯВА ОТ АМЕРИКАНСКИЯ СЕНАТ, А МАКРОН ГОВОРЕШЕ ДА СЕ ОСВОБОДИМ...ВЕЛИКОВРИТАНИЯ ИЗЛЕЗЕ ОТ ЕС,ЗАЩОТО ДАВАЛА ПО-ГОЛЕМИ ВНОСКИ И ПАРИТЕ ИМ БИЛИ НАСОЧЕНИ КЪМ ИЗТОЧНА ЕВРОПА...ДЪЛЖАТ ЗА ЧЛЕНСКИ ВНОС 38 МИЛИАРДА ЕВРО - ЕК са го изчислили, дядо с такива цифри НЕ работи докато копа БГ домати,а кризата сами си я направихме като искате да ни чуят,че нямаме запаси от каквато и да е електроенергия, и да спираме централи на въглища и затворихме мините,за да купуваме от Домбас,че са "евтини" и от Китаи, че са "близо" то това се нарича Пазарна икономика, АААко беше на дядо власта щяхте да имате цени и то нови всеки час и да плащате в моята парична единица ... продавам каквото имам и плащате както аз искам Ако не искате си търсете другаде...свят широк, пазар голям...ние в БГ пазим само нашите политици Дупедавци,а всичко що ни е ценно смего Продарили или Дали на концесия...
  • 125 1313

    7 2 Отговор

    До коментар #38 от "Иво":

    За да им научат терористичните похвати и как да им противодействат. ТОЧКА

    Коментиран от #180

  • 126 ОНЯ С МАГАРЕТО

    16 2 Отговор
    Преди тъй наречената криза в БГ тока беше 2 пъти по-скъп от Германия,а боклуците дето ги внасяте / ПРИМЕР: ПИЛЕШНИ БУТЧЕТА 1 КГ. ЗА 30 СТОТИНКИ / са пак по-скъпи от тез в Германия ама германските са с произход/качество някакво - за хора и на по-ниска цена, а аз тука едвам отглежда едно магаре макар цяло лято да пасе в Борисовата градина до магнолията...И ДА ВИ КАЖА БИЗНЕС В БЪЛГАРИЯ ПРИ ТЕЗИ УСЛОВИЯ НЯМА ДА ПРАВЯ...ДЕМЕК ВТОРО МАГАРЕ НЯВА ДА ОТГЛЕЖДАМ...ЗНАЕТЕЛИ КОЛКО МИ ДАВАТ ЗА ТОВА МАГАРЕ ??
  • 127 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 128 Рубладжия

    18 10 Отговор
    Рублата дори не е конвертируема икономиката е незначителна, е как ще стане. Кьорфишеци за руснаците, които моментално ще се юрнат да купуват долари. Демагогия.
  • 129 Долар

    13 6 Отговор
    Това за долара, дълга и китайците си го избийте от главата. Трябват доста знания, които не се придобиват от руски сайтове и фейсбук. Просто като си продаваш дълга получаваш още пари. Никъде не съм видял по света китайци и руснаци да пазаруват с рубли и юани. Виж с долари май всички сме виждали.
  • 130 1313

    8 3 Отговор

    До коментар #91 от "Kresi":

    Сам си го каза - я сега сметни за сашт сумата от вътрешния и външния дълг. Прибави и междуфирмената задлъжнялост, тя удобно се премълчава. Сложи и държавните лихвени облигации - кво стана? Май елката гръмна !!!

    Коментиран от #139, #142

  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 1313

    16 2 Отговор

    До коментар #111 от "Dark":

    Русия системно заменя резервите си от долари с резерви в злато - Швейцария премести златото от 3-та категория резерви в 1-ва категория. Има гугъл, сами прочетете и си направете изводите ( ако можете ).

    Коментиран от #144

  • 133 Да бе да

    10 13 Отговор
    Няма как да не им се радваш на тези руски економисти!!! Но те си знаят , първо мечти после купони ! Отиграват го от началото на 20 ти век.

    А за нашите пиячи на белина, ще поясня защо рушняка пак се е объркал!
    Всяка сутрин в Лондон се определя така наречения лабор ( ползвайте речник ), след което 4 те най големи банки в света ( всичките американски )определят лихвения си процент който контролира финансовите пазари ! Няма никакво значение каква валута ползваш , защото всичките се остойностяват от въпросните 4 банки !
    Плюс това , същото упражнение беше отиграно за половин век и всички знаем какво стана със сив !!! И се се се-ре то, нали?
  • 134 Ввв

    15 5 Отговор

    До коментар #116 от "Боги такежиев":

    Явно отдавна или въобще не си посещавал Руската федерация, както и повечето тук коментиращи.
    Жалко, че и никога няма да видиш.

    Коментиран от #141, #147

  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Kresi

    7 9 Отговор

    До коментар #31 от "ХАХАХАХАХААХ":

    И ще се обградят с бодлива тел както по времето на соца и ще приключат пак с фалит
  • 138 Иванушка Дурачок

    8 4 Отговор
    Тая частушка я пЕят от 1917.......
  • 139 Kresi

    9 3 Отговор

    До коментар #130 от "1313":

    .В китай държавата налива средства в закъсали фирми. И кой ти каза че в сащ има междуфирмена задлъжнялост.Там фирмата губи.А в Китай е държавен капитализъм
  • 140 Само казвам

    11 6 Отговор
    Дядо ми от дете пази 5 долара от паднал самолет до Св. Врач от бомбардировките на София. Редовно ги проверява още са в обръщение. Изводите са за вас.

    Коментиран от #158

  • 141 Роко

    7 11 Отговор

    До коментар #134 от "Ввв":

    Миналата година достатъчно скоро ли е? Приятелю ти си човекът който е виждал Русия само на картинка. Да Москва прилича на нормален град (не цялата), Питер горе долу става(но вече си личи че не се подържа както трябва) всичко останало е пълна скръб.
  • 142 Роко

    5 4 Отговор

    До коментар #130 от "1313":

    Приятелю ми използвай нормален калкулатор не Елка и няма да гръмне но предполагам че проблема не е в елката а в задклавиатурното устройство. Външния и вътрешния дълг е в държавни облигации (САЩ не дължат пари на никого) платими след 40-50 години с ниска лихва но голяма сигурност (инвестирането в тях предпазва американските граждани от фалитите на банките). Разумните държавници инвестират в тях защото са най - сигурният финансов инструмент (пример другаря Си ежегодно купува американски облигации за няколко десетки милиарда долара, пенсионни фондове от цял свят също инвестират в тях)
  • 143 Еми да

    11 0 Отговор
    То и в борови шишарки може да са резервите. Зор е после някой да ги купи.
  • 144 Роко

    7 10 Отговор

    До коментар #132 от "1313":

    Не приятелю Русия замени доларите си за юани (стабилна валута но можеш да я ползваш единствено в Китай но не и в междудържавни сделки. Китай иска долари когато купуваш нещо от него). Сега за златото няма лошо да имаш злато но проблема на Русия е че Путин и бандата му усилено го изнасят. А сега едно въпросче с понижена трудност за ползвателите на Гугъл: Коя е държавата с най - големи златни резерви? Жокерче не е Русия

    Коментиран от #153

  • 145 Лукреция

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Smoke on the water...":

    Купуват.... с чекове от Монополи!
  • 146 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 147 Някой си

    8 7 Отговор

    До коментар #134 от "Ввв":

    Що, че ти да не би да си я посещавал? Москва и Питер на са Русия, както София и Бургас не са България. ЕАИНСТВЕНО ДВА - ТРИ ГРАД СА ДОБРЕ, ОСТАНАЛОТО Е ПЪЛЕН ЛЕШ, МНОГО ПО-ЗЛЕ И ОТ ТУКА Е. кАКВИ ГИ СМИТАШ И ТИ. НА ДНЕШНО ВРЕМЕ ИНФО КОЛКОТО ЩЕШ, А ДА СЕ ПОСТИЛАШ ПО ТОЗИ НАЧИН, ГОВОРИ МНОГО ЗА МЕНТАЛНОТО ТИ СЪСТОЯНИЕ.
  • 148 Косе Босе

    7 5 Отговор

    До коментар #94 от "Кавал":

    Не бъркай туриста с международните разплащания в бизнеса?Ако не можеш да направиш разликата-не мога да ти помогна с образованието,това е дълъг процес! И между другото за колко сменяха руските тапети за лев?поне това сподели!

    Коментиран от #156

  • 149 Косе Босе

    9 6 Отговор

    До коментар #99 от "Nnnnn":

    Европа ще купи рубли от руснаците,ще им плати, след което руснаците ще се бръкнат двойно да си купят ЕВРО-Това ще стане,и понеже никой не иска да складира постоянно обезценяваща се валута-това няма как да се получи Това е отговор на един абстрактен въпрос-отговора също абстрактен,като за русофилска аудитория!!!
  • 150 Анонимен

    2 1 Отговор

    До коментар #127 от "1313":

    Те на това ,плюнчи,му се казва оптимизъм и вяра в сънища!😂😂😂😂😂
  • 151 Българин

    10 7 Отговор

    До коментар #75 от "1111":

    България е много зависима от руските пазари...
    Абе батка, пиеш ли, пушиш ли, шмъркаш ли не знам ама намали, че яко си изкукал.
  • 152 Българин

    4 6 Отговор

    До коментар #76 от "Косе Босе":

    Ами то не е вярно, чр рашките нямат никакви дългове.Външния дълг на Русия е около $500 милиарда

    Коментиран от #177

  • 153 Дсса

    6 4 Отговор

    До коментар #144 от "Роко":

    Дали са наистина най-големи? Казват, че отдавна го нямало. Кюлчетата на тази държава били пълни с волфрам. Бяха опитвали да дадат такива на Великобритания, и Китай. Китай реагира изключително остро, Великобритания някак сконфузено. Има много статии, пиши "злато волфрам" в търсачката и чети.

    Коментиран от #173

  • 154 Скакауец

    5 1 Отговор

    До коментар #54 от "Един":

    Хе хе! Всъщност знаеш ли какво е ресурс? И ако не са най важното, кое тогава е "най-важното"?
  • 155 Без Негри

    13 4 Отговор
    Достатъчно е само Русия да почне да изисква плащания във физическо злато, или поне на 10% от всички продажби на петрол, газ и др. природни изкопаеми и ще видите накъде ще отиде дау джоунс и насдак (сток маркета), а с него и икономиката им.
  • 156 Dssa

    6 1 Отговор

    До коментар #148 от "Косе Босе":

    А бе какво значение има номиналът на една валута? Йената да не е по-лоша от лева?

    Коментиран от #176

  • 157 Росина

    5 3 Отговор
    Да приключват! сами знаят, че това ще доведе до загуби само за тях.
  • 158 Грешен извод !

    16 10 Отговор

    До коментар #140 от "Само казвам":

    От космоса се вижда ,че САЩ се тресе като адско гърне от гражданска война ! За какви 5 долара говориш ?! САЩ ще се разцепи като Титаник ! Времето им изтича !

    Коментиран от #175

  • 159 Хитър Потър

    9 4 Отговор
    Външен министър на страна която има БВП колкото Италия да каже такова нещо,това даже не е смешно.
  • 160 РУСИЯ ПЕЧАТА РУБЛИ И ПОДГОТВЯ СТРАНАТА

    7 3 Отговор
    СИ ЗА ВЪВЕЖДАНЕ НА РУБЛАТА В НАТО И САЩ
  • 161 МИГ29

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "верват ли си ?":

    Айде да видим, как ще си купим ГАС с
    долари. 😀😀😀😀. Само€ или ®.
  • 162 тука е така

    9 6 Отговор
    След такава новина,Русия скоро ще фалира.Единственото нещо което спасява постоянно русия е че тя е бананова държава,която разчита основно и само на ресурсите си.Може ли някой от вас да каже запознат един богат руснак,който е богат с някаква технология или нещо което е измислил?мммммм съмняваме се.
    Но пък за лошите американци всеки знае Илън Мъск,Безос,Тръмп,Стив Джобс.......Русия я спасява само нейното изкопаеми това е,всичките олигарси са като пиявици за собствения си народ,ходят и харчат парите си на запад,най-обичат англия и лондон.

    Коментиран от #163

  • 163 555

    7 6 Отговор

    До коментар #162 от "тука е така":

    Поредното свободно съчинение.Бях на работа в Русия и най интересно ми беше,когато руснаците си получаваха пенсиите,и последния пенсионер пенсионер тичаше в Сберг банк да си купи долари.В Русия трябва да знаете.че тези хартийки наречени рубли много бързо хората превръщат в зелени банкноти.
  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 анализатор

    5 4 Отговор
    изключително разумен избор с оглед беэразборното му печатане за поддържане на американската икономика.
  • 166 Верно е

    7 4 Отговор

    До коментар #67 от "Косе Босе":

    Всъщност, Русия какво произвежда освен оръжия? И добива газ.

    Коментиран от #178

  • 167 Стара чанта

    3 2 Отговор
    Серж, тва го дъвчете от 20 години ! Повярвахте ли си вече, или ще трябва още малко време - примерно още няколко столетия ?
  • 168 Който иска да купува газ и нефт

    6 1 Отговор
    Да ги плаща с рубли. Това е най-простото решение да се повиши стойността на рублата и да се установи като международно средство за разплата. Същото трябва да направи и Китай.

    Коментиран от #170, #174

  • 169 Анонимен

    2 3 Отговор
    Между Русия приключва с долара и Русия опитва да намали своята зависимост от долара има огромна разлика и тя е, че Русия не може да приключи с долара, защото долари и трябват за да внася редица стоки, с и ьащото основните суровини които Русия изнсся се търгуват в долари. Русия е толкова зависима от долара, че просто не може без него.
  • 170 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #168 от "Който иска да купува газ и нефт":

    И от къде ще вземе тези рубли? Ще ги купи от Русия, като ще ги плати с долари,.

    Коментиран от #171

  • 171 Путиномика

    2 1 Отговор

    До коментар #170 от "Гост":

    Ще мине на натурален обмен. А още по-елементарно - ще ги обменя срещу долари, а с доларите ще си купува злато. Така ще вдигне два пъти цената на рублата и ще свали цената на долара. Ако не стигнат рублите, ще отпечата няколко трилиона, както прави федералният резерв. Изи пизи, найс енд скуизи...
  • 172 Васил

    1 1 Отговор
    Ще си разменят водка
  • 173 Роко

    1 1 Отговор

    До коментар #153 от "Дсса":

    Ох поредната партенка. Източник на информацията вестник "Строго Секретно" по нататък без коментар.
  • 174 Роко

    2 3 Отговор

    До коментар #168 от "Който иска да купува газ и нефт":

    Ми приятелю не е толкова лесно колкото си го представяш. Ако Русия постави такова условие ще се самоубие. Русия живее единствено за сметка на износа на горива ако постави такова изискване на клиентите си те просто ще отидат при друг доставчик. Европа може да живее без руски газ и нефт виж Русия не може да живее без евраци. Китай никога не биха го направили. Защо? Защото другаря Си не е идиот. Китай е втора икономика в света и въпреки това още не успял да наложи юана като резервна валута (забележи резервна не основна) а ти бълнуваш за рублата която освен всичко останало е на цената на най - евтината тоалетна хартия.
  • 175 Роко

    1 4 Отговор

    До коментар #158 от "Грешен извод !":

    Това го дрънкате от 1917 година а кво стана СССР се разпадна сега е наред Русия.
  • 176 Роко

    1 3 Отговор

    До коментар #156 от "Dssa":

    Ми с една йена не можеш да си купиш толкова неща колкото с един лев. При рублата проблема не в номинала. Проблема че се обезценява стремително (почти като лева през 1996-та) цените растат а доходите не. През 2014 година доходите на руснаците са съпоставими с тези на чехите и поляците, през 2022 година вече са по - ниски от тези на украинците и това е само началото на годината.
  • 177 Роко

    0 1 Отговор

    До коментар #152 от "Българин":

    Идеята е че нямат към МВФ (разбирай ниско лихвени с голям период на погасяване) виж тези към Китай не ги споменаваме (разбирай бързи кредити с висока лихва и кратък срок на погасяване).
  • 178 ттт

    4 0 Отговор

    До коментар #166 от "Верно е":

    Световен лидер е в производството на ядрени реактори, турбини, високопроходими машини, хеликоптери и други.

    Коментиран от #183, #184

  • 179 Русофоб

    1 7 Отговор
    Надъхали се болшевики си мечтаят как ще фалира Сащ по големи глупотевини не съм чувал Сащ с Бвп от 21 трилиона долара а Московията е с 14 трилиона 15 пъти повече производство и икономика

    Коментиран от #191

  • 180 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 181 Пешо

    1 5 Отговор
    Великата Америка живее в 22 век. Европа не може да ги догони още 50 год. Русия не влиза в класацията.
  • 182 Дентист

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "Нориега":

    Той вече е фалирал, затова дрънка оръжия пред вратата на Русия, проси си юмрук в зъбите
  • 183 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 184 Роко

    0 5 Отговор

    До коментар #178 от "ттт":

    Световен лидер? Ядрени реактори? Единствената държава където се строй централа с такива реактори е Индия (индийците много и да гръмне не е беда индиките ще нараждат нови). Хеликоптери че произвеждат произвеждат но чак пък световни лидери едва ли. За вископроходимата техника ако имаш предвид УаЗ-469 и Буханката си в голяма грешка те са много далеч от световните стандарти или може би имаш предвид Лада Нива с нейните "зашеметяващи" продажби в Германия

    Коментиран от #187

  • 185 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 186 А бе

    1 3 Отговор
    Те русия с това просташко поведение ще приключат и със себе си !
  • 187 ттт

    1 0 Отговор

    До коментар #184 от "Роко":

    И държави от ЕС и от НАТО си купуват руски реактори. Чехия, Финландия, Словакия, България, Турция. А Ми17 го купуват и американците.
  • 188 Евреи

    2 2 Отговор
    Хвърчащ измислен долър без обезпечение
  • 189 ха ха ха

    2 1 Отговор
    След като първо приключихте с рублата сега и с долара и еврото Минавате на Юани
  • 190 Ха-ха-ха

    1 0 Отговор
    Когато всички вие русофилченца се навиете да ви плащат в рубли тогава ... Кой идиот ще вземе разплащане в рубли ????
  • 191 Псо

    0 0 Отговор

    До коментар #179 от "Русофоб":

    Какви 14 трилиона.... Опитай с 1.7 трилиона
  • 192 Путин ОСТАВКА

    1 0 Отговор
    ДЕМОКРАЦИЯ И СВОБОДА ЗА РУСИЯ ! СЛЕДВА РУДИЯ В ЕВРО СЪЮЗА И НАТО!!! ТОВА ЩЕ Е НАЙ ГОЛЕМИЯ УДАР ПО САЩ АНГЛИЯ И КИТАЙ
  • 193 Червони траур

    0 0 Отговор
    Сталин, в своё время прекрасно с этим справился. История имеет свойство повторяться
  • 194 "Nil admirari!"-"На нищо не се учудвай!"

    0 0 Отговор
    Хвала РОССИИ!
Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания