16 Юни, 2022 22:21 11 541 5

Козметичен гигант е пред фалит след 90 години на световния пазар

  • козметичен-
  • гигант-
  • фалит-
  • козметика-
  • световен

Производителят на козметика Revlon Inc подаде молба за защита от несъстоятелност в сряда

Козметичен гигант е пред фалит след 90 години на световния пазар  - 1
Снимка: Shutterstock

Производителят на козметика Revlon Inc подаде молба за защита от несъстоятелност в сряда, след като през последните години изпитваше затруднения да се пребори с конкуренцията на нови марки, фокусирани върху онлайн продажбите, предаде Ройтерс.

Производителят на лак за нокти и червило е изброил активи и пасиви на стойност между 1 млрд. и 10 млрд. долара, сочи заявление до американския Съд по несъстоятелността за южния окръг на Ню Йорк, цитира BG ON AIR.

Заявлението за несъстоятелност бе подадено дни след като Wall Street Journal съобщи, че Revlon е започнала преговори с кредиторите преди предстоящи падежи на дълга, за да избегне фалит.

90-годишната компания започва да продава лакове за нокти в дните на Голямата депресия, а по-късно добавя червила към колекцията си. До 1955 г. марката става международна.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 стига бе

    4 0 Отговор
    И ся кво?! Тъщата е кредитор на красотата... Язък за лачените ноктета и напудрените бузета...
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 копи пейст

    0 0 Отговор
    "..........Както и националната лотария, козметичната индустрия разчита на хорските блянове, а хората са свободни да прахосват парите си. Склонен съм да разглеждам модната козметика, редом с другите форми на шарлатания, като специален, самоналожен доброволен данък за хората, които не са наясно с науката. Освен това пръв бих се съгласил, че хората купуват скъпа козметика не само от вяра в ефикасността й, тъй като нещата са “малко по-сложни” – това са луксозни стоки, признаци на статус, които се купуват по най-различни интересни причини............"