Last news in Fakti
  Тема: Украйна

9 Юни, 2023 10:07 1 293 18

Германия ще предостави свои летища за обучение на украински пилоти

  • украйна-
  • ф-16-
  • обучение-
  • пилоти-
  • германия

За управление на изтребители F-16

Германия ще предостави свои летища за обучение на украински пилоти - 1
Източник: Shutterstock

В интервю за вестник BILD председателят на комисията по отбрана на Бундестага - Мари-Агнес Щрак-Цимерман, предложи Германия да предостави свои летища за обучение на украински пилоти за управление на изтребители F-16.

"Никога не сме имали F-16, но можем да предоставим летища в Германия като център или да предложим основно обучение за пилоти, които досега са летели само с МиГ“, заяви Щрак-Цимерман. "Основното обучение по управление на F-16", казва тя, "трябва да се проведе от страните, които имат на въоръжение тези изтребители."

Коментирайки евентуалното членство на Украйна в НАТО, ръководителят на комисията на Бундестага подчерта, че към настоящия момент страната не може да се присъедини към Алианса. "Украйна е във война. Изискванията за влизане в НАТО са сложни и разнообразни. Те трябва да бъдат изпълнени“, подчерта тя, предаде "Фокус".

Щрак-Цимерман обаче допълни, че "би било разумно Украйна да вземе участие в срещата на върха [на Алианса] във Вилнюс, особено след като предоставянето на гаранции за сигурност на Киев след края на конфликта също ще бъде от голямо значение“.

На 21 май президентът на САЩ - Джо Байдън, обяви на пресконференция след срещата на Г-7 в Хирошима, че Западът ще започне да обучава украински пилоти за управление на изтребители от четвърто поколение, включително F-16. В същото време помощникът на президента на САЩ по въпросите на националната сигурност, Джейк Съливан, обясни, че Вашингтон ще обсъди със съюзниците си през следващите месеци кои държави ще прехвърлят самолети F-16 на Киев.

Министърът на отбраната на САЩ, Лойд Остин, отбелязва в края на май, че Дания и Нидерландия ще ръководят европейска коалиция за обучение на украински пилоти на F-16.

Още новини от Украйна


Поставете оценка:
Оценка 1.6 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Професора

    6 3 Отговор
    Възродени Вермахт отново го чака провал от Руската армия

    Коментиран от #7

  • 2 ааа

    1 1 Отговор
    На какъв език ще ги учат?
  • 3 Досега в преките битки

    4 9 Отговор
    между Ф-16 и МИГ резултатът е 23:1 ! Познайте какво ще се случи на руските самальоти след няколко седмици. Спомнете си, че туркиня пилот с Ф-16 свали руски ас със СУ над небето на Сирия.

    Коментиран от #5

  • 4 Този

    4 1 Отговор
    на снимката е наш самолет. А ще го дават на Украйна ей,така харизваме ги!Бацо ги плати напред от залъка на децата ни!Дайте им още!Ще се задавят май от толкова имане!
  • 5 абц

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "Досега в преките битки":

    Повярвах ти. Дай пак.

    Коментиран от #8, #10

  • 6 Ф-16 и МИГ 29

    1 3 Отговор
    В изтребителната авиация предимство има този, който пръв открие противника. Следователно за въздушния бой оптичната видимост е от голямо значение. В челна проекция F-16 отговаря на по-малкия МиГ-21 и на разстояние над 3 км е почти невъзможно да се забележи визуално.
    Освен това американският самолет има по-добра видимост от кабината, благодарение на сенника. А недостатъците на МиГ-29 включват гъста димна струя в някои режими на полет, както и термично петно ​​от два огромни двигателя, което го прави ясно видим за системите за противовъздушна отбрана.
    Но това, което прави F-16 още по-добър, е неговата авионика. Съвременните версии са оборудвани с радар AN / APG-83, който може едновременно да проследява до 35 цели и ви позволява да стреляте по 8 от тях.
    както във въздуха, така и на земята, няма нужда да превключвате режимите.

    В същото време радарите дори на модернизираните МиГ-29 (на въоръжение в Русия) проследяват до 10 цели и позволяват да се атакува само една. И те са напълно неспособни да откриват наземни цели. Освен това пилотът трябва да освети въздушната цел с радар, докато не бъде унищожена.

    Коментиран от #16

  • 7 гост

    2 6 Отговор

    До коментар #1 от "Професора":

    Всъщност досега азиатската кочина щеше да бъде смазана поне 10 пъти , ако не прилагаха на бункерния плъх стратегията на сварената жаба !! За да не изтрещи тотално и да посегне към ядреното копче !! Иначе в конвенционална война НАТО ще е в Москва за седмица , също както в Ирак !! И дори няма да даде жертви колкото ватниците даваха в Бахмут ЗА ЧАС !!!

    Коментиран от #9

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Ето:

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "абц":

    Американският F-16 първоначално е проектиран като универсална платформа. Това означава, че той може да действа като разузнавач, бомбардировач или щурмови самолет. Всъщност, това е причината Украйна да настоява за доставки, като се аргументира, че F-16 напълно ще покрие нуждата от бойна авиация.

    В това се крие фундаменталната разлика. Докато МиГ-29 е самолет за близък въздушен бой, широкият арсенал от оръжия позволява използването на F-16 и за бомбардировки, ракетни атаки на кораби и атакуване на въздушни цели.
    Друг фактор, който говори за предимствата на F-16, е определеният ресурс. Тоест максималното време, след което самолетът трябва да бъде отписан и става небезопасно да се лети на него.
    Първите модификации на F-16 имаха ресурс от 8 хиляди часа. Това означава, че при нормален брой полети тяхната експлоатация е проектирана за 40 години. Днес Съединените щати обмислят да удължат ресурса до още 10 или 12 хиляди часа, тоест самолетите ще могат да се използват до 2048 г.
    Съвсем различна е ситуацията с МиГ-29. Първоначално те имаха ресурс от само 2,5 хиляди часа, а по-късно - до 4 хиляди. С други думи, два пъти по-малко, тоест експлоатацията на съветските изтребители е проектирана за максимум 20 години.

    Коментиран от #12, #17

  • 11 гост

    0 4 Отговор

    До коментар #9 от "Гост 2":

    Ма разбира се , че е по-силна , хахаха !! Затова една година яде бой за световно от украинската и се "прегрупира" всеки месец в посока Кремъл , хахаха !! Дори Пригожин вече го удари на псувни и си призна , че са се "обос....ли" , хахах !!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 ааа

    1 0 Отговор
    Да живее цензурата.
  • 14 ицката

    2 0 Отговор
    айн, цу цвайн, цу трайн...дрън
  • 15 Ми Нет

    0 0 Отговор
    назистите трябва да се подкрепят
  • 16 ново двайсет

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Ф-16 и МИГ 29":

    Колега правиш ли разлика самолет МИГ 29 произведен 1988г Ф 16 1988г и самолети произведени след 2018г. например. Някой да си е помислил че САЩ ще изпратят на Украйна най-новите се самолети наистина трябва да е ЛУД. Естествено САЩ ще им дадат амортизирани излизащи от употреба боядисани ФАКТУРИРАНИ на добра цена самолети който е ясно че повече няма да останат живи заедно с пилотите.
  • 17 факуса

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Ето:":

    никой не съобщава от къде ще излитат и кацат тез самолетиискат и много подготовка и подръжка,нещата са по сложни отколкото ги съобщават
  • 18 пенко

    0 0 Отговор
    ЩЕУ ИМА ЛИ КИТАЙСКИ ПИЛОТИ НА ИСТРЕБИТЕЛИ ---ТРЕНИРАЩИ БИТКИ С С ПИЛОТИ НА Ф-16 И + В НЕБЕТО НАТ УКРАЙНА !?!?!?!?!!? ---ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ИРАНСКИ И + ?????????????
Новини по държави: