16 Юли, 2024 14:49 1 485 111

След инвазията в Украйна най-малко 666 хиляди души са напуснали Русия

  • русия-
  • украйна-
  • инвазия-
  • напуснали

Лидерите по брой нови емигранти от Русия са държавите, с които Москва има безвизов режим. Около 110 хиляди души са заминали за Армения, 80 хиляди за Казахстан и 74 хиляди за Грузия

След инвазията в Украйна най-малко 666 хиляди души са напуснали Русия - 1
Снимка: БГНЕС

От началото на 2022 г. най-малко 666 хиляди души са напуснали Русия и все още не са се върнали, твърди руското издание The Bell (в регистъра на "чуждите агенти"), базирайки се на свои изчисления, предава News.bg.

Според изданието, лидерите по брой нови емигранти от Русия са държавите, с които Москва има безвизов режим. Така около 110 хиляди души са заминали за Армения, 80 хиляди за Казахстан и 74 хиляди за Грузия.

Около 80 хиляди руснаци са отишли в Израел от началото на 2022 г., според изчисления на The Bell. Освен това, руснаците започнаха масово да кандидатстват за убежище в Съединените щати – като се вземат предвид "дългосрочните визи", 48 хиляди руснаци са отишли именно там.

Около 30 хиляди руснаци са се преместили в Сърбия през последните две години и половина. Но Германия стана лидер сред европейските страни по брой на пристигащите руснаци – там са се заселили 36 хиляди руски граждани, а 16 хиляди руснаци са заминали за Испания, изчислява изданието.

Журналистите са използвали данни за миграцията от около 70 страни, в които са отишли руски граждани. Русия не разкрива данни за броя на гражданите, напуснали страната след 24 февруари 2022 г. Руските власти обаче твърдят, че много от напусналите след руското нахлуване в Украйна са започнали по-късно да се връщат в Русия.

В този случай най-често се цитират данни от граничната служба на ФСБ, които показват само броя на преминаванията на границата. Въз основа само на данни за граничните пунктове е невъзможно да се изчисли броят на гражданите на страната, които са напуснали и са останали в други страни.

Данните на граничната охрана показват броя на преминаванията на руската граница, като едно лице може да е преминавало границата повече от веднъж. А данните на руското Министерство на вътрешните работи за броя на издадените разрешения за пребиваване отразяват само онези случаи, когато самите граждани са докладвали на руските власти за получените от тях чуждестранни документи.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 32 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 честен ционист

    6 8 Отговор
    Всичките са диверсанти, макар и неосъзнати.
  • 2 Гробар

    31 41 Отговор
    Русия спечели много. Отърва се от западните компании, които като кърлежи изсмукваха ресурси и средства, тровейки населението с некачествени продукти на високи цени. Отърва се и от предателите, на които не им пука за родината.

    Коментиран от #8, #9, #65, #110

  • 3 стоян георгиев

    41 25 Отговор
    Бягат основно хора с образование и пари.поне три милиона са напуснали и милион и половина са умрели или са контузени.трагедията обаче предстои.

    Коментиран от #36

  • 4 Нашите русофили не напускат

    12 18 Отговор
    България, а би трябвало - поне по посока Мацква, оттам ще ги прехвърлят към Сибир, разбира се! Децата им обаче, въпреки семейното възпитание не ходят на Изток, а се ориентират към гнилия Запад - Европа и Америка! Защо бе, джанъм?!

    Коментиран от #6

  • 5 Кирил

    16 6 Отговор
    медийни баламурщини
  • 6 Гробар

    25 8 Отговор

    До коментар #4 от "Нашите русофили не напускат":

    Мойте деца са си в България. Ти твойте що ги гониш на Запад? Нали България ужким процъфтява под щатския ботуш?

    Коментиран от #16, #90

  • 7 Та колко беше

    15 6 Отговор
    населението на Русия, че забравих? Май в %но отношение у нас миграцията е в пъти?
  • 8 стоян георгиев

    12 16 Отговор

    До коментар #2 от "Гробар":

    Тва със западните компании е голям смях? За какво са им на руснаците ресурси ако не могат да ги продават? И за замърсяването е смешно.при ссср в русия нямаше пукната западна компания но цели региони бяха в постоянна екокатастрофа.както и доста такива в българия.

    Коментиран от #20, #38

  • 9 ...

    11 17 Отговор

    До коментар #2 от "Гробар":

    И що рИват тогава че немогат да си продават ресурсите на запада? Щото въглища не се ядът, а газ не се пие.

    Коментиран от #14, #21

  • 10 Баба ти от Украина

    9 15 Отговор
    И още толкова избити нищо хора от 150 млн За ПУТЛЕР човешкия живот не струва нищо
  • 11 Българин

    12 13 Отговор
    даже и руснаците не искат в Матушка
  • 12 Българин

    11 12 Отговор
    само нашите копейки си мечтаят за Русийка
  • 13 Българин

    12 14 Отговор
    Мордор е пред закриване
  • 14 Гробар

    14 9 Отговор

    До коментар #9 от "...":

    Хаха. Щото зелените хартийки се ядат. Русия има и суровини, и селско стопанство, а и ядрено оръжие, с което да ги защити от крадливите западни ръчички.

    Коментиран от #22, #23

  • 15 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    13 1 Отговор
    Точно " 666 " 🤔🤔🤔
  • 16 От 1944 г. ни тъпче съветско-руския

    11 14 Отговор

    До коментар #6 от "Гробар":

    ботуш! Всички партии са създадени от ДС-БКП, а ти , другар, отвори си очите, и се сърди на твоите приятели милиардери, защо чакаш на една пенсия. Цялото ми семейство живее в България, с нетърпение чакаме да ви експедират за Русия, за да се оправи държавата!

    Коментиран от #24, #28, #54

  • 17 хе хе

    8 2 Отговор
    Отдавна питам - какво ще стане когато на тези 666 хиляди руснаци им изтекат личните документи, а са бегълци и н емогат да се върнат в Русия? А само минуси ми праскате. За какво?
  • 18 Аноним

    15 7 Отговор
    А колко милиони избягаха буквално от Украйна???
    Милиони!!! Говорих с един украинец, който го е страх да се върне в Украйна. Масово от улиците "крадят" мъже и деца от 15-16г. И ги хвърлят за пужещо месо на фронта....

    Коментиран от #19

  • 19 хаха

    3 6 Отговор

    До коментар #18 от "Аноним":

    вЕрвам ти...ма друг път.
  • 20 Гробар

    7 4 Отговор

    До коментар #8 от "стоян георгиев":

    Че защо им е да си продават ресурсите. С ресурси и земя могат да бъдат напълно самодостатъчни. Оттук нататък ресурси ще се изнасят само ако е изгодно от геополитическа гледна точка.
  • 21 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 2 Отговор

    До коментар #9 от "...":

    Ти пък къде видя , че рИвът ❓
    Или пак ще почнеш да питаш вместо да отговаряш 🤔

    Коментиран от #30

  • 22 има чушки

    7 7 Отговор

    До коментар #14 от "Гробар":

    СССР имаше ядрени ракети дори без да им е изтекъл срока на годност, като сегашните. СССР имаше зад гърба си и пушечното месо на целия Варшавски договор. СССР имаше и парите на СИВ зад гърба си. Къде е СССР сега?
  • 23 ...

    7 7 Отговор

    До коментар #14 от "Гробар":

    Със зелени гартийки можеш и си купуваш всичко ит България до Китай. От храна до компютри. С газ... нищо.

    Коментиран от #31

  • 24 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 2 Отговор

    До коментар #16 от "От 1944 г. ни тъпче съветско-руския":

    БЕЗ.НИК.ОВЧЕДУШЕН
    ГЕРБ е създадена не от руски ботуш, а от фондация Конрад Аденауер и Германски политици ‼️
  • 25 Поредната тъпа и проста статия защо не

    12 2 Отговор
    Пишете България колко напуснаха, какъв ад е живота тук, как ни обраха парите чрез инфлацията, как се вземат мизерни пенсии, как шеф на НАП е Спецов продал фирмата си за да не плати данъците си, как обрахте класа на хората, отпуските, вдигнахте годините за пенсии, мизерно и скъпо здравеопазване, ежедневни фалшиви новини по краварските ни медии,неплатена реклама колко хубаво е НАТО..... Вие сте ненормални и нагли!

    Коментиран от #26

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 МАТеМатИк

    7 3 Отговор
    660 хиляди от 144 млн. прави точно 0.45% процента от населението. Айде кажете колко ви е грешката в сметката, да не излезе че грешката в тези статистики е по-голяма от резултата, който сте дали :) Просто математик - не фейсбук емоционален дегенерат.
  • 28 Гробар

    4 5 Отговор

    До коментар #16 от "От 1944 г. ни тъпче съветско-руския":

    Не чакам на пенсия деде, а от 20 години плащам данъци, които не си и сънувал, за да има какво да крадат твойте турски червени господари от сорта на гербппдбдпс. Екстрадиране няма да има за националните предатели, най-лекото наказание ще бъде доживотен затвор.
  • 29 Поредната тъпа и проста статия защо не

    8 4 Отговор
    Пишете България колко напуснаха, какъв ад е живота тук, как ни обраха парите чрез инфлацията, как се вземат мизерни пенсии, как шеф на НАП е Спецов продал фирмата си за да не плати данъците си, как обрахте класа на хората, отпуските, вдигнахте годините за пенсии, мизерно и скъпо здравеопазване, ежедневни фалшиви новини по краварските ни медии, платена реклама колко хубаво е НАТО..... Вие сте ненормални и нагли!
  • 30 ...

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Отховор- Видях. Тука във факти хикяди статии лак русия рИве за тива че са я отрязали от европейския пазар.
    Въпрос - Ти не го ли вудя това или го проспа последните 2 години
    Или ще ми хукнеш в друга посока пак
  • 31 Гробар

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "...":

    Това ще е до време.

    Коментиран от #32

  • 32 ...

    2 4 Отговор

    До коментар #31 от "Гробар":

    Ще ще....ще ще ще ще
    Това ще за този въпрос е от 1917та.
  • 33 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ❗❗

    5 5 Отговор
    666 хиляди са в чували, още милион и половина в колички и носилки, а напуснали са милиони и няма връщане, браво на бункерния стратег❗❗

    Коментиран от #40, #107

  • 34 Гробар

    5 7 Отговор
    До крак ще ви закопам копейки гнили и продажни.

    Коментиран от #51

  • 35 Атина Палада

    4 2 Отговор
    Хайде сега сметнете тези 666 хиляди какъв процент са на 130 милионна Русия! Джурналя, можете ли да го пресметните ?
    А после пресметнете 3 милиона българи напуснали България какъв процент са от 7 милионна България.И след коя инвазия на България е станало това преселване на българите.

    Коментиран от #37

  • 36 Абе

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "стоян георгиев":

    3 милиона сиви клетки са ти напуснали простатакратуна.

    Коментиран от #39

  • 37 Българин

    2 3 Отговор

    До коментар #35 от "Атина Палада":

    Атинке-понеже съм забелязал,че ти е слаба математиката и анализите-сравняваш 2 различни величини-едното е за 2 годишен период,другото е за 35 години -и вземи научи какво е креат. ......

    Коментиран от #48

  • 38 Атина Палада

    3 3 Отговор

    До коментар #8 от "стоян георгиев":

    СтаЕнчо ,там е въпроса,че руснаците могат сами да си продават ресурсите Не е нужно на всяко кладенче да седи Западна корпорация и да диктува правилата при продажбата..Тя да определя,какъв процент ще получи руската хазна ...Точно както в България .На златните ни находища стои Западна корпорация и тя определя какъв процент България ще получи...И познай как би определила тази корпорация.
    За справка: България получава по 0,75% на един тон злато...Можеш ли да го сметнеш ,колко са това 0,75% на един тон злато?

    Коментиран от #44

  • 39 стоян георгиев

    2 4 Отговор

    До коментар #36 от "Абе":

    Най гадното е че руснаците бягат в страни дето местните ги ненавиждат и тормозят.да бягаш в грузия и да си руснак е мазохизъм,същото е да го правиш в казахстан.прави сметка на какъв зор са самите руснаци да се завират при грузинците дето немогат да ги дишат и ги тормозят де ги набарат.

    Коментиран от #43

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Атина Палада

    2 6 Отговор
    Но трябва да отбележим, че за 2 години пълномащабна война русия не успя да завземе нито една цяла област в Украйна, дори тези, които е записала в собствената си щонституция като руски. Редовната руска армия беше разбита и се наложи на пусин да мобилизира цивилното население. Умря легендата за "великата" руска армия. Половината от модерното въоръжаване на русия беше унищожено. Над 600 000 са човешките загуби за русия на фронта. Милиони от най-активното руско население избягаха от страната. руски градове се превърнаха във фронтови с всекидневни обстрели, окопи и укрития. русия се оказа в пълна изолация от цивилизования свят. руската агресия възроди НАТО и удвои общата дължина на границата с Алианса. Заради руската агресия Финландия се присъедини към НАТО, а всеки момент това ще стори и Швеция. Над 300 млрд. долара руски активи бяха замразени и конфискувани. Европа прекъсна зависимостта си от руски енергийни източници. русия загуби целия си пазар на газ и нефт в Европа, който гради дълги години. пуcин превърна страната си във васал на китай, като разпродава на безценица природното си богатство. Този период на русия ще стане част от срамната история на страната.

    Коментиран от #83, #105

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Антитрол

    4 2 Отговор

    До коментар #39 от "стоян георгиев":

    "да бягаш в грузия и да си руснак е мазохизъм"

    И от посолството ли те информираха че в Грузия бягат руснаци а не грузинци с руско гражданство. И защо ли няма една статийка колко руснаци са се завърнали в Русия - не е политкоректно ли.

    Коментиран от #46

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 НАБЛЮДАТЕЛ

    3 1 Отговор
    Бягат грамотните, те могат да се реализират, бягат крадците - имат пари а у Русия може и да ги пратят на фронта. Бягат и тарикатчета без финанси зад гърба - обикновенно те се връщат. Никой руснак и украинец от две години не е получил редовни документи в Германия. Имат временни удостоверения и когато войната свърши ще се вземе решение. Дотогава - спазвай законите на страната и си заработвай помощите Просто на Запад може да са милозливи, но не са глупави
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Развеселен

    1 4 Отговор

    До коментар #42 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ❗❗":

    "важното е копейки да обещава оная пияната"

    То с копейки и центове лесно, но нашите козячета чутовен подвиг извършиха за да превърнат толкова българи в русофили и то само с тъ.па краварска пропаганда без никакви копейки - браво на тях и хвала - да продължават в същия дух. Без тяхната саможертва нямаше да се получи.
  • 48 Атина Палада

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Българин":

    Оф,умирам с тая клавиатура.втори път ще пиша коментара:)Не,не ми е слаба математиката...Все пак знаеш какво работя..
    Да,като цяло си прав,обаче не ми се пишеше като допълнение в предходния коментар ,че само за една година 2011г от България са напуснали 1(един) милион българи.Което говори,че само за три,четири години след влизането в ЕС България е с унищожена икономика.
    Има много статистики в България за напусналите като бройка през годините! Най малко напуснали като бройка са до 1997г.статистиката сочеше 200 хиляди..След Костов...вече бройката се вдига ..

    Коментиран от #49

  • 49 Българин

    4 2 Отговор

    До коментар #48 от "Атина Палада":

    35 милиона руснаци са напуснали след 90 година -пиши по-добре колко милиона са се заселили в САЩ за 35 години :)))

    Коментиран от #52

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Абе

    2 1 Отговор

    До коментар #34 от "Гробар":

    Ти нали знаеш, който гроб копае сам пада в него.

    Коментиран от #53

  • 52 Атина Палада

    2 1 Отговор

    До коментар #49 от "Българин":

    Ееее,чак пък 35 милиона? Но това са руските евреи..И не само в САЩ,а и вИзраел.Затова в Израел а/като се разхождаш и около теб руска реч
    Но не забравяй,че Русия не е изключение.Тя също пострада от неолибералната политика,която навлезе в Европа през 90 години.В соц.лагера директор тя навлезе.Ние Източна Европа никога не сме имали капитализъм като в Сащ ,нито капитализъм като в Западна Европа.

    Коментиран от #59

  • 53 Гробар

    1 3 Отговор

    До коментар #51 от "Абе":

    Къпете се копейки мръсни и продажни, ще ви копам заран.

    Коментиран от #57

  • 54 факуса

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "От 1944 г. ни тъпче съветско-руския":

    а онез великите демократи що ги търпят комунистическите партии и се прегръщат с тях
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Тома

    4 1 Отговор
    А по черноморието се гиченят двойно повече укри
  • 57 Учуден

    2 1 Отговор

    До коментар #53 от "Гробар":

    Ти само да копаш ли можеш - или акъла не стига за друго.
  • 58 стоян георгиев

    1 4 Отговор

    До коментар #50 от "Атина Палада":

    Атуна в русия има 100000000 повече ресурси на глава от населението.русия ги продава и е по бедна на глава от населението от българия.ей това показва колко си умна.щомсе.отнася до процента в концесията.концесиите мила моя не се създават на база проценти.ако вземеш един плаж на морето за 1000 лева а той ти вади 1.млн. не е двама н за никого,щото може и да си на загуба а тогава няма кой да ти покрива.та тези с концесията бачкат добре печелят.въпроса е как е проведен конкурса,предвид корупционните практики често у нас нашите фирми печелят на занижени цени,но за това не е виновен сащ а по скоро наследството от ссср и османска турция.дано си ме разбрала ,но като ти знам нивото силно се съмнявам.

    Коментиран от #61

  • 59 Българин

    1 5 Отговор

    До коментар #52 от "Атина Палада":

    Атинке-както всички знаем-по гръб не падаш-даже съм сигурен ,че основно практикуваш Ездачката .......

    Коментиран от #63

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Атина Палада

    3 0 Отговор

    До коментар #59 от "Българин":

    Не,не че не падам по гръб...Харесвам дискусията с инакомислещите,обаче ,ако не си съгласен с това ,което аз казвам,то тогава извади по добри аргументи от мен за да ме убедиш в твоето право,сама да осъзная,че греша .Но ти не вадиш аргументи.....
    С кое в коментара ми,който репликираше не си съгласен? Не си съгласен,че от 90те години в Европа навлезе друг вид капитализъм-различен от американския до времето на Рейгън и различен от националния капитализъм,който беше в Западна Европа.? Не знаеш ли,че корпоративния капитализъм ,или наричан разговорно глобализъм убива средната класа ,изнася производствата..хората обедняват?
    Има една книга на един френски икономист .Книгата се казва капиталът на 21 век",а икономиста е Томас Пикети.Прочери я,там той на достъпен език обяснява как корпоративния капитализъм убива средната класа,съсредоточава всичкия бизнес в ръцете на шепа играчи близки до властта..Сливане на бизнеса с държавата...Безразборно печатен на пари ,вкарване държавите в дългова криза...Книгата я има и на български преведена...

    Коментиран от #67

  • 64 Файърфлай

    3 1 Отговор
    Светът е динамичен,има природни бедствия,има войни,сега има и интернет,хората се движат,някои от зор,други от корист,трети от авантюризъм.Имало го е и ще го има.Обаче скоро,в обозримо бъдеще,не утре или другия месец,но скоро надписът ,,Нов световен ред,, ще изчезне от една банкнота.Както и въпросният ред.Неизбежно е.
  • 65 Расист

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Гробар":

    Лъхаш на чесън само като пишеш.
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Българин

    3 1 Отговор

    До коментар #63 от "Атина Палада":

    за един химик имаш много странни интереси и познания в областта на икономиката -май не си това,за което се представяш

    Коментиран от #74, #76

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 стоян георгиев

    2 5 Отговор

    До коментар #66 от "Антитрол":

    Кое в русия се подобрява? И викаш.да не те бъркам? Та вие до един сте еднакви.необразовани лъжливи повтарящи елементарни руски лъжи шизофреници.как дане ви бъркам.от русия избягаха певци политици бизнесмени инфлуенсъри ама ти знаеш по добре от тях че работите се оправят а?заплатите катастрофа перспективите ужас свободите нула ама ставало по добре...хахаха.айде вземай чомадана и тръгвай.

    Коментиран от #75, #80

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 В.В.П.

    2 0 Отговор
    По точно.666 666 чиляка..хехе
  • 72 незнайко

    2 1 Отговор
    А в БЪЛГАРИЯ без война си заминаха 2 милиона БЪЛГАРИ на някъде от общо 9 милиона колкото бяхме . Русия от 144 милиона се преместили 700 хиляди !!! Сериозно ли написахте тази статия ???
  • 73 какво

    3 1 Отговор
    броите забегналите руснаци - нямат и един милион, муха ги ухапала.
    Виж, поданниците на държава 404 съвсем се стопиха. Вече нямат мъже, а скоро и жените ще ги заличават. От 40 милиона преди СВО, в 404 останаха около 17.
    Формално, избягалите от 404 - или се запъти към родината-майка, или се домъкна да живее на чужда гръб в ЕС.
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Антитрол

    3 1 Отговор

    До коментар #69 от "стоян георгиев":

    "повтарящи елементарни руски лъжи шизофреници"

    Значи според теб в световната банка и МВФ са руски лъжци и шизофреници защото аз тях повтарям - та според тях в Русия има небивал растеж невиждан от поне 50 години а Европа е в рецесия. Ама казваш тях да не ги слушам и да се доверявам само на пропагандата на нашите козячета.

    Пък избягалите певци взеха нещо да се завръщат като Ала Пугачова и още много други че и друга песен запяха. Нещо не казваш за Стивън Сегал или Жерар Департио - не съответства на праведната пропаганда ли.

    Пропаганда само с лъжи и казване на черното бяло не става така че не се напъвай - пиши едно "Слава на Украйна" и си готов.

    Коментиран от #81

  • 76 Атина Палада

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "Българин":

    Изтриха ми коментара...Нещо ме им хареса..
    Все пак...учила съм химия ,работя като лаборант...Иначе обичам много да чета.Интересивам се от икономика,политика,психология ,медицина..
    Та,кое ми е странното?
    И все пак не ми отговори на въпросите в предходния коментар,дали си съгласен с това,което съм написала или не.Надявам се този коментар да го пуснат.Доста е по кратък.

    Коментиран от #78, #79

  • 77 Бръмбар

    1 1 Отговор
    А около 10 милиона се присъединиха обратно към мама Меца. И то засега.
  • 78 Българин

    2 1 Отговор

    До коментар #76 от "Атина Палада":

    това ,което си описала в коментар 63 се отнася най-вече за Русия -шепа олигарси,икономика свързана тясно с държавата и властта ,изчезване на средната класа,обедняване на народа

    Коментиран от #85

  • 79 Факт

    1 0 Отговор

    До коментар #76 от "Атина Палада":

    "..учила съм химия"

    Завършилите химия в университет не работят като лаборанти.

    Коментиран от #82, #88

  • 80 Бръмбар

    2 1 Отговор

    До коментар #69 от "стоян георгиев":

    О инфлуенсърите били напуснали хахха. Хапчетата драги, хапчетата.
  • 81 Историк

    1 0 Отговор

    До коментар #75 от "Антитрол":

    Страни с "небивал растеж" нямат гигантска основна лихва, обезценяваща се валута и ТЕЖКО задлъжняващо население (в рамките на една година), тъй че "растежа" е в сектора на бомбите и войната, а оттам на мегдана нищо освен престъпления.

    Коментиран от #86, #108

  • 82 Българин

    1 1 Отговор

    До коментар #79 от "Факт":

    знаеш ли колко завършили химия има-имам приятелка,която е завършила химия в университет и събира лекарства в склад ...имам и братовчедка-лаборантка в текстилно предприятие
  • 83 Файърфлай

    1 2 Отговор

    До коментар #41 от "Атина Палада":

    Ти вчера се върна от Русия,може би,или просто така,по разкази на очевидци от новата световна Библия,т.нар.,,Фейса,, споделяш информацийка за ,,мезе,,.А 300 милиарда запада не ги ,,замрази,,, а ги открадна от Русия...
  • 84 Читател

    1 1 Отговор
    "От началото на 2022 г. най-малко 666 хиляди души са напуснали Русия"

    Значи за 145 милионна Русия напуснали за 2 години и половина 666 хиляди което е около 0.2% на година и никой не брои завърналите се, а за 9 милионна България (колкото бяхме) за 20 години са напуснали 3 милиона което се пада по 150 хиляди на година или около 5% всяка година и никой не се връща.

    Обаче според праведната пропаганда ние сме добре въпреки че губим 5% всяка година но руснаците са зле въпреки че губят само 0.2%.

    Да живее пропагандата - русофилите ще продължават да се увеличават с такава пропаганда.
  • 85 Атина Палада

    2 1 Отговор

    До коментар #78 от "Българин":

    Тази система я въведе Рейгън през 80-те години...През 90-те навлезе в Европа -най напред навлезе в Англия,после Китай и при нас в соц лагера ,включително и Русия!
    Ти как мислиш,че в САЩ не е сливане на държавата с бизнеса ли?Или в Западна Европа?М?
    Ако смяташ,че не е ,значи си много наивен или не си обективен!
    Човек трябва да е обективен,независимо какви предпочитания има...
    В Западна Европа до 90-те години всички сектори от стратегическо значение бяха държавни...След навлизането на корпоративния капитализъм,наричан още и олигархична диктатура ,отвя парите на западняците в офшорки,приватизира всичко,като го съсредоточи в ръцете на шепа играчи...Да,в Русия стана същото,обаче Русия в края на 2022 г след доста сътресения по върховете,националния промишлен капитал надделя над компрадосрския доларов капитал и Русия вече развива системата на Западна Европа която беше до 90-те години...затова данните от СБ и МВФ сочат растеж на руската икономика....Не отричам ,че и в Русия вилнееше глобализма...

    Коментиран от #87

  • 86 Антитрол

    3 1 Отговор

    До коментар #81 от "Историк":

    "Страни с "небивал растеж" нямат гигантска основна лихва, обезценяваща се валута"

    Така ли ти казаха от посолството - а как мислиш йената стигна тези нива които е днес. Защо ли господарите негодуваха когато китайците сами си девалвираха валутата и защо ли китайците го направиха. Виж сега колкото и да се напъвате предпочитам да слушам световната банка и МВФ а не нашите козячета какви ги ръсят.

    Коментиран от #93

  • 87 Българин

    0 4 Отговор

    До коментар #85 от "Атина Палада":

    не може да ти се отрече,че си много умна-но си на грешната страна -с твоите гени до сега 3 деца трябваше да родиш-не да пишеш дивотии тук :)

    Коментиран от #89, #92

  • 88 Атина Палада

    2 1 Отговор

    До коментар #79 от "Факт":

    Не е вярно.Клиничните лаборанти са с химия и биология. С нищо друго!Чувал ли са за медицинска химия?Ние нямаме право да взимаме кръв..Медицинска сестра взима кръв...

    Коментиран от #95

  • 89 Атина Палада

    1 1 Отговор

    До коментар #87 от "Българин":

    А вие как може да не знаете ,че клиничните лаборанти са само с химия от университет?

    Коментиран от #91

  • 90 23999

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Гробар":

    А колко напуснаха България,
    повече от 2 млн и при това, че
    няиаие никаква война?
  • 91 Българин

    1 1 Отговор

    До коментар #89 от "Атина Палада":

    това не е вярно-има си специалност лаборант в мед .университети -учи се сега 3 години

    Коментиран от #96

  • 92 Атина Палада

    1 0 Отговор

    До коментар #87 от "Българин":

    Остави това дали съм умна или глупава ;) все пак русите не се славим с много ум;)) коментирай написаното в коментара ми..Вярно ли е или не ,според теб..Ако не смяташ така,хайде давай аргументи да ме опровергаеш.

    Коментиран от #94

  • 93 Историк

    0 1 Отговор

    До коментар #86 от "Антитрол":

    "Така ли ти казаха от посолството - а как мислиш йената стигна тези нива които е днес."

    Явно е че нямаш грам икономическо образование.
  • 94 Българин

    3 2 Отговор

    До коментар #92 от "Атина Палада":

    аз съм демократ -не харесвам диктатори-особено глупави и с комплекси -и както знаем от историята-всеки диктатор завършва зле -мислиш ли за 2-ро.....:)

    Коментиран от #98, #99

  • 95 Факт

    0 1 Отговор

    До коментар #88 от "Атина Палада":

    Разликата между клиничен лаборант и лаборант е огромна. Разбира се, това не променя нищо за това, което казах.

    Коментиран от #97

  • 96 Атина Палада

    0 1 Отговор

    До коментар #91 от "Българин":

    Не,не зная какво има сега...Обаче твърдя,че в клинична лаборатория търсят медицинска химия от университет...Тя е с малко по малко биология...Става ! Има и друга специалност,с повече биология...И двете стават...Има клинични лаборатории ,които предпочитат с повече химия,други пък с повече биология...По мое време такова три годишно обучение за лаборанти ...не съм чувала...
  • 97 Атина Палада

    1 0 Отговор

    До коментар #95 от "Факт":

    Тук не е мястото да обяснявам с подробности...Лаборант и точка:)
    Колкото до предходният ти коментар...Ами такава работа съм си намерила ...все пак е работа...

    Коментиран от #102

  • 98 Атина Палада

    1 0 Отговор

    До коментар #94 от "Българин":

    Амиии второ;) Ние не можем да сколосаме това да изгледаме и направим човек,ти и друго...С две заплати при тоя глобализъм:)))) си е мизерия...
    Това да е живо и здраво и да стане човек...Пък и на мен часовника ми напредна много;)))) прехвърлих 40-те..за кога?

    Коментиран от #101

  • 99 Файърфлай

    2 1 Отговор

    До коментар #94 от "Българин":

    Аз пък не харесвам демокрацията.Не харесвам и диктатурата,но при нея управлява един,може да е умен,може да е посредствен,може да е пълен идиот.Но е един.При демокрацията управляват стотици,понякога хиляди.И повечето от тях са ....пълни идиоти.
  • 100 МИТ

    1 1 Отговор
    Тоест загубите са 0000,00001% за Русия, при условие че УКрайна беше 50 млн и трябваше до 20 г да стане над 100 млн се очаква да станат едвам 15 млн население и то с пенсионерите, а за Русия която е близо 150 млн и се очаква да станат над 200 млн до 2100, заедно с загубите от войната и то близо 3 години едвам над 1 млн хора твърде малко за да се засегне с нещо Русия

    Коментиран от #103

  • 101 Българин

    0 2 Отговор

    До коментар #98 от "Атина Палада":

    40 не са много-задължително момиченце и да прилича на теб :))
  • 102 Мдаа

    1 1 Отговор

    До коментар #97 от "Атина Палада":

    Ти и лаборант не си :)) По принцип руските фантасти всичките си измислят някаква паралелна "личност" и така си живеят "онлайн".

    Коментиран от #104

  • 103 Съвет

    1 1 Отговор

    До коментар #100 от "МИТ":

    Принципно не позна за нито едно нещо, така че не играй на игри които изискват късмет.
  • 104 Атина Палада

    1 1 Отговор

    До коментар #102 от "Мдаа":

    Ха ха ха ,за теб да не би лаборант да е нещо престижно?
    Ако си измислях,щях да измисля нещо престижно а не лаборант..сиреч обслужващ персонал:)
  • 105 Начо Крика

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "Атина Палада":

    Аха, и защо Зеленски проси оръжие, а не отваря шампанското?
  • 106 А след "демокрацията"

    3 1 Отговор
    в България,я напуснаха 3 000 000 българи!Ми сир ки!
  • 107 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️ истинският

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ❗❗":

    ZЛЕ е щом пак пуснаха НИКОКРАДЕЦА
    🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
  • 108 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    2 1 Отговор

    До коментар #81 от "Историк":

    Имаш предвид страната с
    НАЙ-ГОЛЯМ ВЪНШРН ДЪЛГ В СВЕТА
    ли ❓
    35 ООО ООО ООО ООО $$$ или вече е повече ‼️
    И онази с МАЙДАНА/мегдана ли ❓
  • 109 Ксаниба

    2 1 Отговор
    и поне 66 милиона окраинеца са напуснали окраин!! А колко са бегали в Русия, знаете ли????!!!
  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Митрофански козар

    2 2 Отговор
    Сатанисти, дарагой! Аз никъде не мърдам от Чечня. Кеф ти кози, кеф ти руснаци!
Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания