Във връзка с вирусната инфекция COVID-19 и усложнената грипна обстановка в страната, Комисията за защита на потребителите (КЗП) препоръчва на гражданите да използват електронната форма за подаване на жалба или сигнал, достъпна на интернет страницата на КЗП.
За това призовават от КЗП.
От Комисията напомнят, че при необходимост от консултации може да се използва горещата линия на потребителя 0700 111 22 или телефонът за търговци *2211 .
Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мечо
19:31 10.03.2020
2 Поощряване на клеветата и доносничествот
19:43 10.03.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 мани мани
20:04 10.03.2020
6 Гъдулан Нашмъркаев
И тия са една п.о.р.н.о.г.р.а.ф.и.я.
23:12 10.03.2020