''В нашия алианс има патоанатом, д-р Божилова от Шумен, която е заплашена от нейния работодател, че ще я прати в COVID отдел''. Това заяви един от създателите на Лекарския алианс за нормалност - лабораторният специалист д-р Георги Тодоров. Част от организацията са и други противници на мерките срещу пандемията - д-р Атанас Мангъров, д-р Антония Първанова и др.
Тодоров се включи по скайп в предаването ''Честно казано с Люба Кулезич по ТВ Евроком, а гост в студиото бе д-р Иво Ватев от Пловдив, който е общопрактикуващ лекар и специалист по образна диагностика.
''Слушахме за рекорди, антирекорди. Играе се на принципа - ако не слушаш, ще играе тоягата. Създаваме алианса, защото искаме мислещи хора. Не може хората да живеят в страх и терор. Обаждат се по телефона колеги и ме заплашват , разкри д-р Иво Ватев
''Нормалността беше преди март, преди да ми кажат, че когато някой се закашля първо е коронавирус и после всичко друго. Това са глупости. Нашият алианс означава, че ние ще направим мрежа, че във всеки един момент ние ще знаем какво става в различните градове. Когато има нещо ние ще го съобщим на хората, за да се пазят. По-често няма нищо - гарантирам ви, че ще се справим с това, което пристига. В медицината най-важното нещо е грижата за хората'', заяви още д-р Ватев.
''Първо - няма власт, която да е застанала без да претендира, че се грижи за хората. От втория ден след изборите, която и да е власт казва, че се грижи за хората. Второ - днес Борисов каза, че нарушава закона, защото е готов да открие приемна, на което и да е място, въпреки че да откриеш такава приемна трябва да минеш през Медицински надзор. Те са незаконни'', заяви от своя страна д-р Тодоров.
''Трябва да щадим психиката на хората. Обади ми се младо момче, което е карантинирано без симптоми. Сегашните мерки не помагат. Как ще лекуваш болните по телефона, като кашляш по телефона. Не добра е организацията на здравеопазването. Това понятие първа, втора, трета линия е пародия'', смята пловдивският медик.
''Трябва специфично да си решаваме проблемите. Да не гледаме Испания, Италия. Нашата икономика не е като на Франция. Не подкрепям този локдаун. Дано Борисов удържи на думата си. Доц. Кунчев, министър Ангелов, оставете хората да си живеят нормално, не ги плашете, каза още д-р Ватев.
Апелът на лекарите от Алианса за връщане на нормалността е диагнозите да се базират на медицински методи за справяне с кризата и да не се внушава паника сред населението.
Целия разговор на Люба Кулезич с медиците можете да изгледате след 12:00 във видеото:
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 др Гей Билтс
Коментиран от #5
11:25 05.11.2020
2 Си ган
11:26 05.11.2020
3 Пенсионер
На всички е ясно кои са най-големите преносители на вируса- учениците.
За бога стига с експерименти. Училищата на дистанционно обучение
Коментиран от #14, #26
11:28 05.11.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 гост
До коментар #1 от "др Гей Билтс":
Защо Курнелка като цъфна с Ковид не отиде при Мангъра да я цери с аспирин и чай от лайка а отиде във ВМА да я лекува Мутавчийски ?Коментиран от #8, #9, #30
11:29 05.11.2020
6 ТаУмВзе
11:29 05.11.2020
7 КОРОНАТА
Коментиран от #13, #23
11:29 05.11.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Бачо Киро
До коментар #5 от "гост":
Мутафчийски е хирург, умник... В болницата е под наблюдение, те всички политици са много ценни... да не мислиш, че я лекуват с лекарства за ковид.... Аман от галфони...Коментиран от #28
11:36 05.11.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Просветен илюминат
ПоЗдрави
12:05 05.11.2020
12 Просветен илюминат
До коментар #10 от "Име":
А с какво подобриха и неизплашиха другите им колеги хората и какъв е резултата?Всеки говори общи приказки и теории.Ако прочетете обясненията на специалисти по темата и аз мога да публикувам такива,те професорите ни дори и термините и наименованията на техния език не споменават,говорят като журналисти.
Коментиран от #15
12:08 05.11.2020
13 Диверсия 007
До коментар #7 от "КОРОНАТА":
Айде па да има!!!! При тежък случай - прием на болен с 80-90% поразяване на бял дроб, 30- 40 годишен, не пушач, спортист,без заболявания, за какви сапътстващи заболявания иде реч?!!12:08 05.11.2020
14 Склери,
До коментар #3 от "Пенсионер":
стига спами с един и същ тъп коментар.12:10 05.11.2020
15 Просветен илюминат
До коментар #12 от "Просветен илюминат":
Какво е това, което виждат под електронен микроскоп?Тъй като вирус никога не е бил забелязан под електронен микроскоп, е трябвало да се изнамери методология, за да се „извлекат” веществата, които по общо мнение са резултат от вирусна активност.
Нека използваме като пример Полио, който по общо мнение е бил първият вирус идентифициран и след това заснет под електронен микроскоп. Това, което ни се показва, са всъщност „изкуствени частици”, което включва сложен процес по всмукване на неутрална маса през много фин филтър във вакуум, която след това е фотографирана. Това не е нещо, което в действителност се забелязва в кръвта или в тъканна проба!
Тази форма на изследване е силно замърсена и въпреки това е приета и публикувана в научната общност. Въпросът е защо? Има ли план?
Коментиран от #16
12:12 05.11.2020
16 Просветен илюминат
До коментар #15 от "Просветен илюминат":
Моят въпрос е, ако те никога не са идентифицирали някакъв вид вирус под електронен микроскоп, как така имат ДНК секвенция от него?Какво реално показва това? По същество, това, което казват, че са способни да определят, са „маркери”, но тогава трябва да запитаме „маркери за какво”, особено ако нищо не е било изолирано като вирус!
Отново сме изправени пред друга хипотеза, която реално не помага с нищо на болния човек, но по-нататък съм сигурна, че ще излязат с ваксина срещу нещо, което на са били способни да изолират.
Коментиран от #17
12:14 05.11.2020
17 Просветен илюминат
До коментар #16 от "Просветен илюминат":
Ненадеждното тестванеКогато става въпрос за този тестващ метод, в действителност той се оказва крайно ненадежден. Имаше много фалшиви положителни проби. В резултат на това, трябваше да открият друг начин, за да диагностицират корона вируса във всеки, който имаше грипоподобни симптоми или дори само кашлица, така се обърнаха към съществуваща технология, рентгеново изследване на гърдите и КТ (компютърна томография, бел.пр.).
В края на краищата, всеки, който имаше течност в белите дробове, се определяше като заподозрян носител на вируса и незабавно беше поставян под карантина.
Така беше и когато броят на „засегнатите” хора се повиши драматично в рамките на няколко дни. Въпросът е, всички те ли имаха т.нар. вирус или някои от тези хора преживяваха бактериална пневмония или сърдечна недостатъчност, тъй като тези състояния също включват течност в белите дробове?
Коментиран от #18
12:15 05.11.2020
18 Просветен илюминат
До коментар #17 от "Просветен илюминат":
Между другото, корона вирусът се предполагаше, че произлиза от „вирус по котките”, друга хипотеза, която никога не беше доказана.Във всеки случай, не бях изненадана да открия, че смъртността не беше по-висока от всяка друга през т.нар. сезон на грипа. Когато направих изчисленията, тя беше 2.1% от хората, които бяха диагностицирани с ТОРС, която беше точно същата като тази през всички други сезони на грипа.
Не е нужно да казвам, че точно такава беше и смъртността в началото на нашествието на COVID-19. Обаче, когато „нов и подобрен” тестващ метод с КТ на гърдите беше внедрен, смъртността също се увеличи, защото вече не само хора с грип, но се включиха и други състояния, които бяха „заподозрени”, че са свързани с вирус.
12:17 05.11.2020
19 Просветен илюминат
Коментиран от #20
12:18 05.11.2020
20 Просветен илюминат
До коментар #19 от "Просветен илюминат":
Някъде от нашите професори и специалисти да сте чули подобни неща?12:19 05.11.2020
21 възмездие
12:20 05.11.2020
22 Тра-ла-ла
12:32 05.11.2020
23 Истината е, че
До коментар #7 от "КОРОНАТА":
Опасността може да не е толкова голяма за всички, но за някои е огромна Това че 80% не разбират даже, че са носители останалите 15% го карат като лека настинка 4.5% го карат тежко 0.5% умират прави вируса много по- страшен от един грип защото се разпространява мълниеносно през без симптомите или леко болните и стига до милиони. 0.5% ат 7000000 са 35000 за България. 0.5% от 7000 000 000 са 35 000 000 за света. А ако процента не е 0.5%, а е 5%.Кое е приемливото ниво на жертвите. Ако ти или твоите близки са в тези бройки тогава дали е безопасен?
12:43 05.11.2020
24 От болницата
Коментиран от #32
12:54 05.11.2020
25 Просветен илюминат
13:06 05.11.2020
26 сила
До коментар #3 от "Пенсионер":
за бога легай си вече13:31 05.11.2020
27 Васил
Коментиран от #29
13:37 05.11.2020
28 Дългия
До коментар #9 от "Бачо Киро":
А не бе, не с лекарства за ковид , сигурно с кюфтета и бира ! Аман от галфони!13:37 05.11.2020
29 Шамара
До коментар #27 от "Васил":
Борисов си стои в къщи и никой не го лекува,! А твойта принцеса е в ВМА без симптоми и на системи за по сигурно!Коментиран от #31
13:45 05.11.2020
30 Centurion
До коментар #5 от "гост":
Те пък във ВМА като я излекуват!!!Нали няма лечение и всички медикаменти които прилагат са спорни.Оргамизма сам преодолява заразата това е истината.Паниката замъглява разума.Страха пълни отделенията,страха допринася за смъртта.Стрсха не спира смъртта, страха спира живота!!!Тестовете не са валидирани,не са коректни,80% са невярни и обявяват здрави хора за позитивни!Теста не е диагностициране,той служи само за трупане на печалби!Болест има,никой не отрича,но степента и на опасност е прекалено преекспонирана.Това ще лъсне догодина във статистиката на починалите.Със сигурност ръст няма да има,даже напротив!!! Остават два месеца и лъжата ще лъсне!Коментиран от #33
13:49 05.11.2020
31 Centurion
До коментар #29 от "Шамара":
Ама ти тези постановки на Борисов за истина ли ги вземаш??? Болестта е удобен начин да се покрие,нищо повече! Повечето не са били болни или заразени,просто стана модерно,хора с някаква публична известност да обявяват ,че са с Ковид,да печелят състрадание,и да участват в тази глобална театрална постановка,може би и срещу пари.13:56 05.11.2020
32 възмездие
До коментар #24 от "От болницата":
А лек прецизен и бърз прорез около капана на кутията в коуто би трябвало да има мозък искаш ли, за да се разбере какво е съдържанието – все пак трябва да има нещо, което да замества мозъка.. някаква пихтия, слез например!14:30 05.11.2020
33 даскала
До коментар #30 от "Centurion":
Напълно съм съгласен с теб ! Но , голямо НО , страхът и истерията , насадени в наивниците , ще остане . От тях , каквато и статистика и данни да се пишат , пак няма оттърваване . Простият и наивния са като малки деца , това са възрастни с детски манталитет ! Те вярват в „дядо Коледа “ или „дядо Мраз“ , но за разлика от децата , които в един момент престават да вярват в „дядо........“ , простите и наивните , продължават да вярват , защото ИСКАТ ДА ВЯРВАТ !13:46 07.11.2020