Вчера бяха регистрирани 3 097 нoви случая на коронавирус, от нaпрaвeнитe 8 587 PСR-тecтa.
Според Единния информационен портал това прави c 22 случая повече от предния ден.
Oбщият брой на заразените e 177 665, а на излекуваните - 79 522 - 4 290 oт тях са се разделили с вируса през последното денонощие.
Активните случаи са 92 581.
Зa дeнонощието ca рeгиcтрирaни 157 нови смъртни случая, общият брой на починалите c кoрoнaвируc oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa e 5 562.
Хоспитализирани са 7 151 човека, 588 от тях се намират в интензивни отделения.
Кaрaнтинирaнитe oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa ca 612 887, oт тях 47 396 aктивни са активни. Направените тестове за периода са общо 1 058 417.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Петър
Коментиран от #36, #83, #108
06:15 12.12.2020
2 Цигаристан
06:18 12.12.2020
3 БАЩИЦАТА.....КОМАНДВАЩ ДЪРЖАВАТА
Коментиран от #18
06:18 12.12.2020
4 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
Коментиран от #8
06:19 12.12.2020
5 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #10
06:19 12.12.2020
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Козлодуеца цяла нощ дежурен спами
Коментиран от #23, #24
06:21 12.12.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
06:21 12.12.2020
12 Последния Софиянец
Коментиран от #27, #93
06:22 12.12.2020
13 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
06:23 12.12.2020
14 до тоЪ
06:23 12.12.2020
15 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ....ВИРУСОТРЕПАЧА
06:24 12.12.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Фаро
Коментиран от #28
06:29 12.12.2020
18 Нека
До коментар #3 от "БАЩИЦАТА.....КОМАНДВАЩ ДЪРЖАВАТА":
Мутрокомуниста - бащица бори вируса яко !!?06:33 12.12.2020
19 БАЦЕ АВЕ НАЛИ НА 21.12 ЩЕШЕ ДА
Коментиран от #29
06:35 12.12.2020
20 Шпек Салам Народен
Пазете се,доколкото можете,че ако ви се наложи да влезете в болница,ще са ви необходими големи връзки.Сериозно.
Коментиран от #43, #112, #123
06:39 12.12.2020
21 Швеция?
Коментиран от #22
06:39 12.12.2020
22 Същото
До коментар #21 от "Швеция?":
и в случая с България! Егаси! Вече съвсем се разми информацията.06:42 12.12.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Смъртта е част от живота
Коментиран от #33, #124
06:54 12.12.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Протестирай сам!
До коментар #12 от "Последния Софиянец":
И без ресторанти можем. Ако трябва и до октомври. От Баце нищо не зависи. И след изборите ще е така. Който и да изберем. Дано ваксините навън имат ефект, за да се осмелим и ние да си ги слагаме. Иначе локдаунът ще продължи с години. Особено през ноември/април за нашите географски ширини. И да ти отворят ресторанта сега кой ли ще се накъса да идва... Освен онези от отровното трио, ако ги храниш безплатно...Коментиран от #56, #65
07:02 12.12.2020
28 Ела в която и да е болница с ковид
До коментар #17 от "Фаро":
отделение да видиш дали са измислени. Или отиди до някоя погребална агенция. Болнава нация сме и без ковид, а сега мрем като мухи...Коментиран от #39, #66, #81
07:07 12.12.2020
29 А ако имаше в момента
До коментар #19 от "БАЦЕ АВЕ НАЛИ НА 21.12 ЩЕШЕ ДА":
служебен кабинет на Радев да не би да си мислиш, че щеше да е по-различно? Наивник! Нищо не зависи от Баце то ти, нито от който и да е в тази държава. От вас самите зависи да се опазите живи.Себе си и близките си. Не всички карат тази гадост леко и почти безсимптомно...07:13 12.12.2020
30 Човек от щаба
07:17 12.12.2020
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Ццц
До коментар #26 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
"Там, където глупостта е образец, разумът е безумие" - Гьоте.Коментиран от #34
07:21 12.12.2020
33 Прав си, но какво от това.
До коментар #25 от "Смъртта е част от живота":
Факт е, че сега измират 2 пъти повече хора от обичайното. А без мерки този брой би нараства през цялата зима. А болниците са почти на ръба, защото няма лекари в ковид отделенията, няма да има кислород до леглата на всички нуждаещи се ако вместо 588 в интензивните отделения след месец са двойно и тройно повече. Затова са гадните мерки и гадните ваксини. Защото иначе се мре, много яко се мре. Част от тези, които се смятат за много здрави и неуязвими също не са...07:21 12.12.2020
34 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #32 от "Ццц":
БОРИСОВ е престъпник мутра ЧОВЕКОМРАЗЕЦ двуличниккрадът ми никът
07:24 12.12.2020
35 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
07:31 12.12.2020
36 Нищо подобно не са казали.
До коментар #1 от "Петър":
И НОЩ какво са виновни, че на черния петък беше фраш по всички магазини с народ. Или искате всичко да затворят? За да ги плюете както пролетта? Ами няма пари за компенсации, затова не затварят всичко. А всеки си има глава на раменете. Не могат да бъдат опазени хора, които не искат това... Или трябва да стрелят като в Албания?И в Северна Корея? Бойко направи услуга на Радев като не си подаде оставката. Сега него и служебния кабинет щяхте да плюете. Защото ситуацията нямаше да е по-различна. Нито в болниците, нито където и да е. Но и това ще се случи най-вероятно в обозримо бъдеще. След изборите(когато и да са) нормално правителство няма да може да се състави...Коментиран от #51
07:31 12.12.2020
37 МАНГЪРОВ....ОПИТНОТО МИШЛЕ НА....БСП
Коментиран от #67
07:33 12.12.2020
38 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ....ВИРУСОТРЕПАЧА
07:34 12.12.2020
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 перничанин
До коментар #20 от "Шпек Салам Народен":
Браво човече, евала за точния коментар.07:39 12.12.2020
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Д-р Иванов
Още 3097 човека изработват антитела, а 157 нови места са освободени в болниците.
Така трябва да се чете!
07:48 12.12.2020
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Последния Софиянец
До коментар #40 от "Я сам от село":
Не хвърляй храна.Скоро ще ви трябва.Коментиран от #58
07:50 12.12.2020
50 Мутафчийски
До коментар #48 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Яко се мре!Коментиран от #53
07:51 12.12.2020
51 Човек от щаба
До коментар #36 от "Нищо подобно не са казали.":
Е, ама Джъмбо въртят коледна реклама 1 минута от 1 месец по всички телевизии, а от моловете са на борсата. Когато интересите са чуждестранни, вирусът няма значение, защото чуждестранните интереси крепят "нормалното" правителство. Макар, че не виждам нищо нормално бивша комунистическа мутра да управлява под псевдоним тиква, бивша труженичка в завод за поцинковани кофи, с интелект по-нисък от продукцията да е председател на НС, Тома Биков да не е в зоопарка, а в парламента и т.н и т.н.Коментиран от #77
07:57 12.12.2020
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #50 от "Мутафчийски":
Ама мутафчийски да е–отвърнало ЕХОООТО!!08:00 12.12.2020
54 Човек
08:00 12.12.2020
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Нико
До коментар #27 от "Протестирай сам!":
Само не знам кой ще плаща сметките на затворените бизнеси .То хубаво ама сме в България08:05 12.12.2020
57 Другия с коня
До коментар #16 от "Последния Софиянец":
Абе вие няма ли да се спрете...Тва вашето на Нищо не прилича....Поне пред Смъртта се Смирете....Март са изборите - хайде ,прибирайте се в Инфекциозните и престанете да разнасяте Вируса.....Коментиран от #60
08:10 12.12.2020
58 Я сам от село
До коментар #49 от "Последния Софиянец":
Смитото зеие не е храна бре умник. Оно стае само за фърганйе по такива като тебе и оня айдук Ристето, дека сака да става депутат та да крадне по-лесно, че му се не работи ич.08:12 12.12.2020
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Я сам от село
До коментар #57 от "Другия с коня":
Прав си колега, но то трябва и акъл, а на последователите на Христо Иванов им липсва.08:15 12.12.2020
61 ГРАД КОЗЛОДУЙ
РОМИ И РЕ МОНТ В ГЕТАТА а
ромите ромките не плащат ток вода данъци здравни осигуровки точат нзтк точат нтй точат телк а
държавата ПРАВИТЕЛСТВОТО АБДИКИРА от БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ който плащат всичко това ако не е герб наглст
Коментиран от #84
08:15 12.12.2020
62 Жоро
08:23 12.12.2020
63 Ние
08:24 12.12.2020
64 Марто
08:25 12.12.2020
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Тази опорка
До коментар #28 от "Ела в която и да е болница с ковид":
доста се поизтърка.Помолете да ви спуснат друга.Ако погледнеш някой плаж , означава ли че човечеството още не е открило дрехите?08:31 12.12.2020
67 Гост
До коментар #37 от "МАНГЪРОВ....ОПИТНОТО МИШЛЕ НА....БСП":
Натам вървим - към даден имунитет! До края на януари с тези темпове половината ще сме го изкарали, т.е. Мангъров е прав! Но ти си слагай ваксина, за да си "здрав" и "некомунист" ...Коментиран от #68, #69, #72
08:45 12.12.2020
68 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ....ВИРУСОТРЕПАЧА
До коментар #67 от "Гост":
А ЩО НЕ БРОИШ ТРУПОВЕТЕ В БГ И ШВЕЦИЯ....У НАС 3000 У ШВЕЦИЯ 9000.......МАНГЪРОВ КВА ОТГОВОРНОСТ НОСИ ЗА УМРЕЛИТЕ....ЧЕ НЕ СЕ РАЗБРАКоментиран от #73
08:50 12.12.2020
69 КОВИТО.....БЛАТОТО ЗА БСП
До коментар #67 от "Гост":
А УМРЕЛИТЕ...ИЛИ ТЕ НЕ СА ВАЖНИ ЗА ТЕБ.....Коментиран от #71
08:51 12.12.2020
70 ouhu
09:03 12.12.2020
71 Гост
До коментар #69 от "КОВИТО.....БЛАТОТО ЗА БСП":
Каквато и стъкмистика да броиш, стадния имунитет е неизбежен и натам вървим! С ваксини няма да стане, а е ясно че зора е за пари! Реално трябва да се ваксинират такива, които нямат антитела, не са се срещали с вируса и са в рискови групи - възрастни, с хронични заболявания и т.н. Ако искаш и ти си боцкай!Коментиран от #90, #132
09:06 12.12.2020
72 Не знам как ги правите
До коментар #67 от "Гост":
тези сметки. Мисля си, че досега, за 9 месеца, са го "минали" около 200 000, от тях едни вече "оздравели", втори - още активни, трети - починали. Айде да ги закръглим грубо на 250 000, че и на 500 000, ако щете, за тези, които го "минават" анонимно. За 9 месеца говорим и виждате при това с какви проблеми в болничната система. Казвате: "До края на януари с тези темпове половината ще сме го изкарали..."?! Как си го представяте за два месеца да го минат още около 2,5 МЛН. души?! За жертвите от неполучили помощ болни хора, било от Ковид или друго, при такова число в рамките на 2 месеца пък въобще не искам и да си помислям.Коментиран от #75
09:08 12.12.2020
73 Гост
До коментар #68 от "ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ....ВИРУСОТРЕПАЧА":
Егати проЗтия безкнижник си - как точно Мангъров да "носи" отговорност за умрели и заразени!? Да не би той да е пуснал вируса или лично да им е кихнал заразата...Коментиран от #88
09:09 12.12.2020
74 СусБе
09:13 12.12.2020
75 Гост
До коментар #72 от "Не знам как ги правите":
Ами да - до края на януари с тези темпове 50 процента. Поне 10 пъти повече са го изкарали към момента от стъкмистиката в статията, вкл. аз и семейството ми, както и поне 50 мои роднини и познати! Много малко от тях са си правили скъп писиар тест! Интересно защо не правят масово тестове за антитела и от какво се страхуват? Вероятно от безсмислието от масовото ваксиниране, което се готвят да направят!?Коментиран от #79, #80
09:15 12.12.2020
76 Ние
09:21 12.12.2020
77 То защото в моловете все български
До коментар #51 от "Човек от щаба":
вериги има? Съгласен съм, че всичко трябва да затвори, а не да има избирателност.Но моловете по- често ги използват за безцелно размотаване на топличко зимата. Затова са потърпевши в случая. А да си рискуваш живота на близките, размотавайки се 2 часа сред тълпата в Джъмбо, за да си купиш Коледна украса или няколко евтини боклука за подарък си е повече от нелепо. Някои хора още си мислят, че няма ковид и че са безсмъртни... И не им пука особено, че ще заразят после някой по-възрастен член от семейството си и вместо с подарък ще го"зарадват" с болничен престой в някое ковид отделение. Ако има места все още след празниците... Е, то легла сигурно има във всяка болница, но те не лекуват и не спасяват... Оцелелите ще имат много Коледи и занапред. Животът е един...09:22 12.12.2020
78 Гост
Коментиран от #82, #85
09:24 12.12.2020
79 Ами имам доста познати, които
До коментар #75 от "Гост":
бяха сигурни като теб, че са изкарали коронавируса. Е, когато за пореден 3-ти път се разболя племенникът ми решиха след оздравяването да си направят тестове за антитела цялото семейство.И са отрицателни за голямо тяхно нещастие. А на племенника му направиха и втори в друга лаборатория. Пак отрицателен. Не всеки, който си мисли, че е преболедувал, всъщност е. Тези, които са си загубили трайно обонянието за поне 2 седмици най-вероятно са го изкарали, но с други грипоподобни симптоми не се знае дали не са карали някой прост риновирус, а не ковид... Не че вярвам на 100%и на тестовете за антитела.Особено,когато тези, които ги правят са претоварени и изморени...Коментиран от #87
09:32 12.12.2020
80 Възможно е да са го изкарали 10 пъти
До коментар #75 от "Гост":
повече, но това е само Ваше предположение. Замислям се, ако сте чели коментарите под сутрешната статия на "Факти" през последните месеци - прави ли Ви впечатление как се смени тонът. Допреди около 2 месеца тези, които не вярваха излизаха с аргумента - "да бе, къде ги тия заразени. Аз в семейството си нямам такива, нямам и сред приятелите и никой от нас/не познава лично заразен човек". Постепенно започнаха един по един да пишат хора, че вече има случаи в обкръжението им или дори те самите. Плюеха ги и им казваха, че лъжат. Сега вече, едва ли не всеки го е минал и има по 50 роднини, които също са го минали (дали си правят тест или не, тяхна работа. Не, че върши кой-знае каква работа, но ако не знаят, че са го минали със 100% сигурност, то пак си остава предположение. Не мисля, че до края на януари 50% ще са го минали. А дори и да е така, явно никой няма да разбере, щом не се отчита реално в статистиката, т.е. никаква файда. Тъпото е обаче с тези ваксини, защото хич не ми допада идеята за тях, а ми се струва, че ще намерят начин "легално" да принудят хората да се ваксинират. Дано греша!09:39 12.12.2020
81 99ьц9ьц9ць
До коментар #28 от "Ела в която и да е болница с ковид":
Живея в град със средни размери за БГ. И за твое сведение поради кончината на наша близка жена (на 93 години, без корона) се наложи да общувам с хората от погребалната агенция. Попитах ги имат ли много работа покрай тоя вирус. Отговорът беше "НЕ, не повече от предните години."Тогава реших да попитам същото и други хора от тоя бранш.( Понеже съм управител на автосервиз и имам още 4 такива фирми, които са ни клиенти. (едната е от съседен, по-малък град).)
Те също отговорих ,че не се наблюдава повишена смъртност.
Е, аз на хора които познавам ли да вярвам или на теб, дето не те знам кой си?!
Коментиран от #89
09:43 12.12.2020
82 Но иначе въпросът за лекарството
До коментар #78 от "Гост":
е интересен. Предполагам (не съм нито лекар, нито вирусолог, биотехнолог или нещо подобно, затова само предполагам), че има връзка с характера/вида на вируса. Може би нещо в спецификата на вируса не позволява да а бъде създадено лекарство, например ако мутира често (?!). Може пък и да е свързано с някакви срокове за изпитания, например за лекарствата да са нужни по-дълги изпитания, преди да бъдат одобрени, отколкото за ваксините.Коментиран от #141
09:46 12.12.2020
83 Бройката
До коментар #1 от "Петър":
УЧАСТИЕТО на Пунта Мара избори Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!ГЛАСУВАНЕТО за ПРЕСТЪПНИЦИ е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!
Ляво-дясната истина на всички данъкоплатци,
по света и у нас:
НЕВЪЗМОЖНА е просперираща и демократична държава, без ДЕМОКРАТИЧНИ избори!
С АКТИВНА РЕГИСТРАЦИЯ!Без "мъртви души" в избирателните списъци!
БЕЗ ПРАГ на ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ! Без "избираеми места" в бюлетините!!
С ДИСТАНЦИОННО гласуване! По пощата!
НЕВЪЗМОЖНА е просперираща, правова и демократична България, без ДЕМОКРАТИЧНИ избори, както на Запад!
Другото е манипулация и Пунта Мара!
УЧАСТИЕТО на Пунта Мара избори Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!
ГЛАСУВАНЕТО за ПРЕСТЪПНИЦИ е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!
Да се знае!
09:50 12.12.2020
84 гостенчето Ради
До коментар #61 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Ама това не е от сега ,нито от последните години. Герб са виновни дотолкова,доколкото нямат желание да се справят с вече съществуващ проблем. Набий си го в чутурата, запомни го и стига драска едно и също.Коментиран от #86
09:52 12.12.2020
85 Ами защото лекарството не би
До коментар #78 от "Гост":
стопирало по никакъв начин ръстът на броя на заразените, а евентуално би редуцирало смъртните случаи до по-поносима бройка. Бъди сигурен, че и за лекарства работят. Но сега борбата е да се върне животът в нормалното си русло, а не да следва локдаун, след локдаун. И да се раздават милиарди за помощи, компенсации, затворени ресторанти, училища и магазини. А и за лекарствата да не би да няма изпитания? Те без странични ефекти ли са? Разликата е, че като не можеш дъх да си поемеш си готов на всякакво експериментално лечение, което ти дава шанс да оцелееш, а не мислиш за чипове и простотии. Но всеки се надява той да не стига до болница, лечение с кислород или не дай си Боже интубация. Затова повече ни е страх от ваксини, отколкото от самото заразяване с ковид-19.Само тези, които са загубили близък и то не на 75+,а на 30-40 години, без придружаващи болести биха си сложили ваксината без да се замислят, ако още не са преболедували вируса, но най-вероятно са. Естествено, че сега има огромна конкуренция между фармацевтичните компании да произведат и продадат възможно най-много ваксини. Но този, чиято се окаже с много странични ефекти до месеци ще е аут от играта. Поне с такива, които са очевидни. За дългосрочните и от ваксините, и от лекарствата никой не може да бъде сигурен какви ще бъдат от днес за утре.09:55 12.12.2020
86 Не така
До коментар #84 от "гостенчето Ради":
Заварени или нови проблеми, управляващите трябва да ги решават!Няма значение за какъв проблем става въпрос!
Няма кой друг да го решава, нали?
Ако е некадърен Борисов-ОСТАВКА!
10:01 12.12.2020
87 Гост
До коментар #79 от "Ами имам доста познати, които":
В нашето семейство сме си правили аз и жена ми и сме с положителни тестове за Ковид и двамата лекувани по телефона от джипитата! Жена ми има и положителен за антитела lgg около 6 пъти над нормата. Аз и децата ще си правим другата седмица, защото се заразих от нея и проявих по-късно синмтоми.Коментиран от #95
10:02 12.12.2020
88 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ....ВИРУСОТРЕПАЧА
До коментар #73 от "Гост":
ТОГАВА ДА НЕ ГОВОРИ ГЛУПОСТИ ПО МЕДИИТЕ.......ТАКИВА КАТО МАНГЪРОВ С ЛОПАТА ДА ГИ РИНЕШ......ОТГОЕОРНОСТ ЗА БОРБАТА С КОВИТО И НОСЯТ ПРАВИТЕЛСТВАТА В СЪОТВЕТНИТЕ СТРАНИ.......ЗАТОВА ХОРАТА СЕ СЪОБРАЗЯВАТ С ТЕХНИТЕ МЕРКИ...Коментиран от #91
10:07 12.12.2020
89 Кога е било това?
До коментар #81 от "99ьц9ьц9ць":
Края на ноември? Декември? Никой не ти говори за лятото, че дори и октомври. Живея във Варна и тук определено от месец и нещо има очевиден ръст на погребенията. Не че по принцип ноември, декември и януари не са месеци с висока смъртност. Но хората сравняват с предходни години и казват, че има бум на погребенията сега. А ти ако искаш вярвай! Щом така ти е по-спокойно не вярвай, не питай, не чети. И дай Боже да не ти се налага да ходиш скоро на погребение на близък човек. От сърце го желая на всички! И на себе си го пожелавам.10:07 12.12.2020
90 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
До коментар #71 от "Гост":
СТАДНИЯТ ИМУНИТЕТ Е НЕИЗБЕЖЕН.....НО КОЛКО ТРУПА ЩЕ ПЛАТИМ ЗА ТОВА Е ВАЖНО.......ЕДНО Е 30 000. А ДРУГО 90 000 ...ПРОМЕРНОКоментиран от #98
10:12 12.12.2020
91 Гост
До коментар #88 от "ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ....ВИРУСОТРЕПАЧА":
ГолЕмобуквен безкнижник - какво каза идолът ти танте Меркел още през есента бе, смотан? Че 70 процента трябва да минем през вируса или се правиш, че те помниш?! И тантето ли е мангъристка?Коментиран от #94, #96, #103
10:13 12.12.2020
92 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ....ВИРУСОТРЕПАЧА
Коментиран от #97
10:16 12.12.2020
93 ПСИХИАТЪР
До коментар #12 от "Последния Софиянец":
ИМАШ ЗАПИСАН ЧАС ЗА ПРЕГЛЕД ПРИ МЕН, ДА НЕ ЗАБРАВИШ , ЧЕ СТАВАШ ПО ЗЛЕ.10:18 12.12.2020
94 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
До коментар #91 от "Гост":
ВСИЧКИ ЩЕ МИНЕМ ПРЕЗ КОВИТО...ВАЖНО Е КОЛКО ТРУПА ЩЕ ОСТАВИМ СЛЕД НАС......ЕДНО Е 30 000...ДРУГО 130 000....ПРИМЕРНО.....ЗАТОВА СЕ ЗАТВАРЯТ ДЪРЖАВИ И КОНТИНЕНТИ....ДА СЕ НАМАЛИ БРОЯ НА ТРУПОВЕТЕ....АМА ТИЯ С ПРОМИТИТЕ И БЕТОНИРАНИ МОЗЪЦИ НЕ ГО РАЗБИРАТ....10:19 12.12.2020
95 Ами тогава най-вероятно и ти
До коментар #87 от "Гост":
и децата ще се окажете с антитела, които ще намаляват и ще изчезнат до месеци. Аз лично не вярвам на Мангъров, който говори за доживотен имунитет при преболедували, особено при такива, които са го преболедували сравнително леко. Но поне 6 месеца най-вероятно няма да са ви нужни ваксини точно на вас. Но колко от тези, които си мислят че са преборили точно ковид инфекция са си правили тест за антитела. Не би било зле да се направи безплатен скрининг на всеки, който си мисли, че е преболедувал от ковид през последните 2 месеца. За по-отдавна боледувалите просто няма смисъл.Коментиран от #104
10:19 12.12.2020
96 МАНГЪРОВ....ОПИТНОТО МИШЛЕ НА....БСП
До коментар #91 от "Гост":
И ЩО МАНГЪРОВ НИЩО НЕ КАЗВА ЗА УМРЕЛИТЕ ОТ КОВИ....ИЛИ НЕМА ТАКИВА....10:21 12.12.2020
97 Гост
До коментар #92 от "ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ....ВИРУСОТРЕПАЧА":
Ами заминавай в Русия, като ти харесва, че там ги ваксинират, кво ни занимаваш с глупости! Явно яко драпаш да попаднеш в първата група ваксинирани, но внимавай че както проф. Костов се изказа има риск от стерилност от ваксината, наред с другите странични "благини"...Коментиран от #99
10:23 12.12.2020
98 Гост
До коментар #90 от "ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП":
Ти тъпо безкнижно ли си, че не разбираш че със затваряне не можеш да избягаш от вируса!? Колко време предлагаш да се крие и децата да не стъпват в училище /явно нямаш деца/-2,3,5...10 години или колко...Коментиран от #101
10:26 12.12.2020
99 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
До коментар #97 от "Гост":
ЩО БЕ.....И У НАС ШЕ ГИ ВАКСИНИРАТ.......ПО ЖЕЛАНИЕ....ЩОМ И ДРУГАРЯТ РАДЕВ ИСКА ДА СЕ ВАКСИНИРА....ЗНАЧИ ИМА ЗАЩО...ИЛИ ТИ НЕ ВЯРВАШ НА РАДЕВ И НИНОВА.....10:26 12.12.2020
100 БАЙ МУ
Коментиран от #106
10:27 12.12.2020
101 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
До коментар #98 от "Гост":
ОТ ВИРУСА НЯМА БЯГАНЕ....НО МОЖЕ ДА СПАСИШ ЖИВОТЕЦА СИ...ИЛИ ТОВА НЕ ТЕ ИНТЕРЕСУВА.......ЗАТОВА ЗАТВАРЯТ ДЪРЖАВИ, А НЕ СЛУШАТ ТАКИВА КАТО МАНГЪРОВ.....10:28 12.12.2020
102 ПРОТЕСТИТЕ....БОРЦИ ЗА СТАДЕН ИМУНИТЕТ
10:30 12.12.2020
103 Оффф
До коментар #91 от "Гост":
Че тя затова ли иска да затваря тотално германците след нова година ? Затова ли в момента мерките им са по-драстични от нашите?Защото е привърженик на любимия ви стаден имунитет?
Пълни глупости!
Коментиран от #109
10:31 12.12.2020
104 Гост
До коментар #95 от "Ами тогава най-вероятно и ти":
Никой лекар в света не може да твърди, че няма доживотен имунитет от коронавируса, освен нощ в България, щото те са "най-добрите специалисти" в света! Няма как да се направи такова изследване, защото най-отдавна заразените са на не повече от 1 година. Липсата на антителата не означава, че нямат клетъчен имунитет, защото изследвания за това не се правят. Според едно изследване вирусът е с произход от Австралия. Ако не знаеш към момента там почти няма регистрирани заразени, а на мачовете присъстват по над 50 хил. зрители...Коментиран от #105, #116, #121
10:33 12.12.2020
105 Това го твърди само Мангъров,
До коментар #104 от "Гост":
а той не е от НОЩ. Ясно?!!!Коментиран от #107
10:36 12.12.2020
106 Гост
До коментар #100 от "БАЙ МУ":
Що не ходиш да се лекуваш в психиатрична клиника, ГолЕмобуквено, проЗто безкнижно същество? Там ще ти набутват в дъто напълно безплатно няколко антиковидни ваксини за успокоение на нервите ти!Коментиран от #136, #142
10:37 12.12.2020
107 Гост
До коментар #105 от "Това го твърди само Мангъров,":
Кога Мангъров е твърдял, че "няма" доживотен имунитет!? Дата, статия, моля! Защото това непрекъснато се внушава от калинките от НОЩ!?Коментиран от #128, #144
10:39 12.12.2020
108 БКПатки
До коментар #1 от "Петър":
И ти какво радваш ли се ? Аз ако съм на мястото на правителството отдавна да съм казал на всички да се спасяват кой както може. Как държавата ще издържа цяла година всички равотещи, като им плаща заплати, обезщетения и прочие. И всички са отворили уста и само реват като бременни хипопотами. По време на война някой да плащо обезщетениая на бизнесите, които затварят про всякакви причини. Всеки е поел риск и ще си търпи последиците. Направил хотел с хиляда стаи, които в нормално време се пълнят на 30 %, сега реве, че му умрял бизнеса. Ще умре естественно. Консервираш, преустройваш и чакаш по-добри времена. Има трудова борса - все още. Тия дето плачат , че не получават пари, не ги получават защото не могат да докажат доходи, което означава, че в добрите времена не са плащали данъци, осигуровки и т.н. Сега Борисов и на тях даде. Е, какво искаш ?Коментиран от #113
10:42 12.12.2020
109 Гост
До коментар #103 от "Оффф":
Хайде виж изказванията на тангбтето от пролетта! Пък и в Германия децата май ходят на училище и не е точно, като у нас...10:42 12.12.2020
110 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
Коментиран от #115, #122
10:44 12.12.2020
111 МАНГЪРОВ....ОПИТНОТО МИШЛЕ НА....БСП
10:45 12.12.2020
112 Прав си
До коментар #20 от "Шпек Салам Народен":
Но как да се пазим сами? Трябва отговорност от всички. Колко се разхождат заразени, и без предпазни средства с ясното съзнание какво вършат? Като прибавим и тези, които все още нямат симптоми и не знаят, а са заразни. Дори и ти да си с маска, не е достатъчно.А пък най-често се заразяваш на работа, където никой не спазва мерки, прекарваш часове наред в помещение с лоша вентилация. А на шефът ти не му дреме.
10:46 12.12.2020
113 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ....ВИРУСОТРЕПАЧА
До коментар #108 от "БКПатки":
МНОГО СИ ПРАВ.....АМА СЕ ПРАВЯТ ЧЕ НЕ РАЗБИРАТ.....10:47 12.12.2020
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Гост
До коментар #110 от "ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП":
Стига с тая Швеция бе, мозък! Като процент от населението в яко залостените с месеци Италия, Испания и Белгия има много повече починали от Швеция, а защо ли...Коментиран от #118, #119, #133
10:49 12.12.2020
116 Пак казвам, не съм
До коментар #104 от "Гост":
вирусолог, затова и ще попитам - към мутиращ вирус може ли да бъде създаден доживотен имунитет? Доколкото разбирам, създава се имунитет (било то кратко- или дълготраен) за някакъв щам. След няколко месеца или година вирусът е мутирал, т.е. от досегашния имунитет (ако е въобще още актуален) пак полза няма. Какво излиза - човек има някакъв имунитет към по-стара "версия", но вирусите като че ли рядко мутират обратно към предишна версия.10:51 12.12.2020
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ....ВИРУСОТРЕПАЧА
До коментар #115 от "Гост":
АМИ ЩОТО ПЪРВО ТЯХ ГИ УДАРИ ВИРУСА....И СИ БЯХА НЕПОДГОТВЕНИ...КАТО РУСИЯТА И САЩ. И КИТАЙ....И АКО РАЗЧИТАХА НА СТАДНИЯ ИМУНИТЕТ НА МАНГЪРОВ......ДОСЕГА ДА СА ОСТАНАЛИ БЕЗ ПОЛОВИНАТА НАСЕЛЕНИЕ.....АМА КВО МУ ДРЕМЕ ЗА ТОВА НА МАНГЪРОВ.....10:56 12.12.2020
119 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
До коментар #115 от "Гост":
И КАКГО УСТАНОВИ ТОВА, ЧЕ НЕ СЕ РАЗБРА.....БЕ МОЗЪК ПРОМИТ10:57 12.12.2020
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Я кажи, колко международни полета
До коментар #104 от "Гост":
има на ден до Австралия и как карантинират всички идващи отвън и после ми разправяй за мачове и други простотии. Дори в Оман всички влизащи с полети в държавата от опасни дестинации, каквато в момента е цяла Европа го правят с отрицателен PCR тест, направен до 96 часа преди полета. На летището се взема проба от всеки пътник и те карантинират в хотел да чакаш резултат. Храна ти носят до вратата на стаята. Следва PCR тест на 8-и ден. И едва ако и той е отрицателeн ти махат гривната и може да се движиш свободно. А той се бави 2 дни като резултат. Така че минимум 10 дни си заточен в хотел за своя сметка. В Китай е по подобен начин, че и по-строго. В Австралия също. Като са свели заразяванията на ден до едно и двуциврена бройка под 20 и нямат смъртни случаи могат да си позволят да разпускат мерки в Австралия. А там мерките бяха зверски 6 месеца наред. Какви мачове те гонят? Че и с по 50 000 зрители. Те общо 6 стадиона имат с подобен капацитет, а мачове не са играни месеци наред. До края на ноември маските им бяха задължителни и навън, а някъде и още са. Ресторантите им бяха затворени с месеци също. Мерките в Австралия бяха сред най-строгите в света. И пак ще ги въведат ако има и най-малък ръст на заразяванията. Мачове му се приискали...Коментиран от #135
10:59 12.12.2020
122 Преувеличавате за Швеция
До коментар #110 от "ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП":
Следя данните за Швеция. Действително има увеличаване както в броя на заразените, така и на починалите (за справка: на 24 ноември имаха 6500 починали, днес, 3 седмици и половина по-късно, са 7514), но все още не са стигнали 9000 смъртни случая. Но да, с това темпо докъм средата на януари е много вероятно да стигнат 9000 починали :(Коментиран от #125
11:00 12.12.2020
123 И ще почне да повтаря
До коментар #20 от "Шпек Салам Народен":
.... Или си мислите, че няма?11:00 12.12.2020
124 Хмм
До коментар #25 от "Смъртта е част от живота":
Преждевременната смърт не е нещо редно, нормално и "част от живота". Ако знаеш, че утре ще умреш, ще го приемеш ли спокойно и нормално?Никой от тези хора не се е готвил да умре, макар и да са на "пределната" възраст 60-70 години и с някое придружаващо заболяване! И откъде си толкова сигурен, че не са си следили здравословното състояние, повечето възрастни го правят! Редовно ходят на лекар, младите са по-нехайни...
11:01 12.12.2020
125 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
До коментар #122 от "Преувеличавате за Швеция":
ВИЖ ДАННИТЕ НА СЗО.........Коментиран от #129, #134
11:02 12.12.2020
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 лъжат
Коментиран от #131
11:04 12.12.2020
128 Твърди че има, а не че
До коментар #107 от "Гост":
няма. Какво не разбра?11:06 12.12.2020
129 Погледнах ги
До коментар #125 от "ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП":
СЗО дава дори по-ниски стойности от Worldometers. Според СЗО починалите са 7354.11:07 12.12.2020
130 ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП
До коментар #126 от "Гост":
РДЕВ СИ ЗНАЕ НЕГО СИ......ДА РАЗМАХВА ЮМРУЧЕТА И ДА ВИКА ОТ ШИПКА ЧЕ НЕМА ВИРУС........АМА И ТОЙ ЩЕ СЕ ВАКСИНИРА ПРОТИВ КОВИТО......А ПАНИКАТА......КАТО ГЛЕДАМ МАЙ ВСИЧКИ НОРМАЛНИ ХОРА СА В ПАНИКА.....ОСТАНАЛИТЕ СА С ПРОМИТИ И БЕТОНИРАНИ МОЗЪЦИ....Коментиран от #137
11:08 12.12.2020
131 Уфф, аман от параноици 😉
До коментар #127 от "лъжат":
Нищо лично, но тук се трият всякакви линкове. Пише го в правилата за използване на сайта. Без значение към какво си пратил линк.11:09 12.12.2020
132 Химера
До коментар #71 от "Гост":
Не разбрахте ли да не разчитате на мангъровия стаден имунитет!След 3 до 5 месеца си пак девствен и готов за заразяване!
11:09 12.12.2020
133 Белгия никога не е била яко залостена.
До коментар #115 от "Гост":
В незалостена Швеция има по-сериозна дисциплина, отколкото в Ганьовска България.11:09 12.12.2020
134 Гост
До коментар #125 от "ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП":
Гледам официалните статистики - Швеция 2,3 процента починали от заразените. България - 3,2, Италия - 3,5, Белгия - 2,9, Испания - 2,7... И това според мен не са официални данни, защото отчитат само положителните писиар, а не реалните случаи...11:10 12.12.2020
135 Двуцифрена. Не си чета коментарите, за
До коментар #121 от "Я кажи, колко международни полета":
да ги коригирам и грешки са възможни. Но по-добре мерки, че дори и ваксини отколкото да циВрим над нечий гроб и да си скубем косите. И е все тая дали ще ги въвежда тиквата, пилотът, дългучът, небръснатият или кака ви Корнелия...11:16 12.12.2020
136 БАЙ МУ
До коментар #106 от "Гост":
ОТ ПАЦИЕНТИ НА ПСИХИАТРИЯТА НЕ МИ ТРЯБВА СЪВЕТ.....ЗНАЕШ И РАЗКАЗВАШ ПОДРОБНО КАК СА ТЕ ЛЕКУВАЛИ....11:17 12.12.2020
137 Мдааа
До коментар #130 от "ЩАБНИЯ ГЕНЕРАЛ ...ЛЮБИМЕЦ НА БСП":
Прав си, да те страх от вируса е точно нормалното състояние, макар че се опитват да ни втълпят обратното. Един без мозъчен тип снощи ме пращаше на психиатър. Страхът от смъртта е нормален и здравословен, естествен инстинкт за самосъхранение. Другото е безотговорност, безхаберие, цинизъм или откровена глупост.А, пък що се отнася до Радев, познай каква ваксина ще си сложи? Ще си сложи и още как!
11:28 12.12.2020
138 Аз40
Коментиран от #140
11:29 12.12.2020
139 На кой е потребно
11:32 12.12.2020
140 Ассссс пък 50
До коментар #138 от "Аз40":
На 70 годишните им е лесно, никъде не ходят, тях да ги зарази най-много някой крайно безотговорен и безмозъчен роднина. Но ние 50-годишните да му мислим, че сме на топа на устата. Хем на работа, хем най-уязвими,вече кой с една, кой с повече хронични болести
12:32 12.12.2020
141 Хмм
До коментар #82 от "Но иначе въпросът за лекарството":
Този въпрос и аз си го задавам от доста време. Никъде не се споменава за разработки за лекарства, за разлика от ваксините. Дори и да отнема по-дълго технологично време. За тях почнаха да говорят още преди повече от половин година, от началото на пандемията, а за лечение се опитват да приспособяват вече съществуващи и не много ефективни препарати. Не съм от тези, вманиячените в конспирации. Но ми е странно защо не хвърлят усилия в тази посока, а и никой не се сеща да пита експертитеКоментиран от #145
12:47 12.12.2020
142 НЕ ИСКАМ
До коментар #106 от "Гост":
АКЪЛ ОТ ТЕБ ......КОЙТО Е ЛЕЖАЛ В ПСИХОТО ЗНАЕ КАКВО ПРАВЯТ ТАМ.....И МОЖЕ ДА ОБЯСНИ КАТО ТЕБ ПОДРОБНО.....14:22 12.12.2020
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 Твърди, че има доживотен
До коментар #107 от "Гост":
имунитет Мангъров И откъде пък той го знае това? Някой глас ли му го нашепва? Ще е доживотен със сигурност, ако си го прекарал вируса преди месеци и се гътнеш от друго(катастрофа, друга болест и каквато и да е друга причина). Тогава са със сигурност си бил с доживотен имунитет. Ако живееш 1,2,5,10,20,30 години след заразяването с ковид Мангъров няма как да знае дали ковид няма да те повтори няколко пъти(Дай боже да изчезне през това време) И дали няма да караш по-тежко следващата зараза. Може да предполага, да се надява, да изказва хипотеза, но няма как да е сигурен.18:19 12.12.2020
145 Лекарствата не спират разпространението
До коментар #141 от "Хмм":
по никакъв начин. Живеят милиарди хора на планетата и ваксините в случая са по-важни, защото ще ограничат разпространението(поне на това се надяват всички). А коронавирусът предизвиква толкова разнообразни по вид и различни по тежест симптоми във всеки, че универсално лекарство, което да помага на всеки трудно би могло да бъде разработено. За кратък период от време пък е съвсем абсурдно да се направи. лекарства задържащи развитието на СПИН и удължаващи живота на инфектираните има вече, но са скъпи и не са общодостъпни за целия свят. А вече са минали почти 40 години от откриване на вируса(не помня точно кога се случи). Но тук става въпрос за много по-лесно предаваща се зараза(не е по кръвен и полов път като при СПИН) и затова ваксините са по-важни в краткосрочен план от лекарство. Грип има от много отдавна, но противогрипни лекарства започнаха да се ползват най-вече след епидемията от свински грип преди 10-12 години. И те имат доста странични ефекти при някои хора, а от други се понасят добре и са животоспасяващи.18:33 12.12.2020