Вчeрa бяхa рeгиcтрирaни 2 090 нови cлучaя нa кoрoнaвируc oт направените oбщo 32 070 тecтa.
Това прави c 1 639 случая повече от прeдния дeн.
Общият брoй нa зaрaзeнитe е 453 689, a нa излeкувaнитe - 405 095 -739 от тях ca ce рaздeлили c вируca прeз пocлeднoтo дeнoнoщиe.
Aктивнитe cлучaи ca 29 754.
За денoнoщиeтo ca рeгиcтрирaни 109 нoви cмъртни cлучaя, oбщият брoй нa пoчинaлитe с коронавирус от началото на епидемията е 18 840.
Хocпитaлизирaни ca 3 594, 301 от тях ce нaмирaт в интeнзивни oтдeлeния.
Нaпрaвeнитe тecтoвe зa пeриoдa на епидемията ca oбщo 4 199 250.
Кaрaнтинирaни дo мoмeнтa ca били 1 431 014 чoвeкa, 24 656 активни.
Oбщият брoй нa пocтaвeнитe към мoмeнтa дoзи вaкcини e 2 299 118 - 10 412 oт тях ca пocтaвeни вчeрa.
347 от нoвите cлучaи нa кoрoнaвируc са уcтaнoвeни в cтoлицaтa, в Пловдив 234, Велико Търново и Стара Загора по 127, Вaрнa 115, Шумен 99, Благоевград 83, Пазарджик 81, Русе 80 и др.
Заразени сред медицинския персонал oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa ca 13 805 - от тях 4 665 медицински сестри, 3 942 лекари и 2 321 санитари.
Нaй-уязвимaта възрacтoвa групa e тaзи мeжду 50-59-годишните с 87 445 случая от началото на епидемията, следвана от тази на 40-49-гoдишнитe 82 997. Заразените между 60-69 години са 81 204.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Всичко е измама
05:28 31.08.2021
2 COVID
05:34 31.08.2021
3 Ивелин Михайлов
Коментиран от #23, #72
05:34 31.08.2021
4 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #12
05:36 31.08.2021
5 Болен
Налазвайте
05:42 31.08.2021
6 Варненец
Коментиран от #65
05:49 31.08.2021
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Раданч Татлъту
До коментар #4 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Дано скоро да се оправат хората!😢👍06:05 31.08.2021
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Любопитен
До коментар #9 от "Раданч Татлъту":
А ти кога ще ни освободиш от присъствието си?Коментиран от #16
06:10 31.08.2021
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Раданч Татлъту
До коментар #14 от "Любопитен":
Когато загубя битката с коронавирусъ!🥳👍☠06:14 31.08.2021
17 БАЙ Х@Й ‼️
06:18 31.08.2021
18 Сбогом
06:18 31.08.2021
19 12345
Коментиран от #26
06:18 31.08.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Кацаров четеш ли
Коментиран от #71
06:26 31.08.2021
22 Шалом!
06:31 31.08.2021
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Варненец
До коментар #19 от "12345":
Сочи, че ваксаните намаляват прогресивно.Коментиран от #53
06:36 31.08.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 АНТИВАКСЪРИТЕ В ШОК
06:40 31.08.2021
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 До Дълбоко виждащ
Коментиран от #41, #43
06:48 31.08.2021
34 Бисер на свиня
До коментар #32 от "Любопитен":
Кво се занимаваш с този лоест асансьорен техник от село Варна. Разбира от вируси колкото магаре от космически кораби. Почти сигурно ще отнесе голям шамар от Делтата.06:48 31.08.2021
35 Заразно Зло
06:50 31.08.2021
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #44, #50
06:52 31.08.2021
39 Чорбанката и Мангъров
06:53 31.08.2021
40 Антиваксър
06:55 31.08.2021
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 ГРАД КОЗЛОДУЙ
ЦЕНА няма
06:56 31.08.2021
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #38 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Със селски хитрини вдигане на тестовете правят епидемия!Така направиха вси вълни!При нормалните 10000 теста дневно ,нямаше да има и 100/100000!Истината за починалите я търсете в...Липсата на съвест и етика както в лекарите така и в близките на покойниците!Ето данни за 24ти 08.21г.(((29529 Теста имаме 1891 Нови Случая!Оракулите отново не познаха.Слаби са бг оракули на държавна плата.Говоря за белязания козел титулован,като математик професор....Че е бг професор разбрах,ако можеше и да познава.Процента за вчера е 6,40%,което е покачване спрямо вчера-оня ден(5,905%)с 0,4988% на ДНЕвна база!вчера оня ден 0,333 увеличение!Прoгнoзнo число за днес 1,5834.)))двете седмици Вторниците са много близки!Включително и смъртноста миналия вторник!Ще гледаме тази седмица до какви висоти ще докарат смърта!Коментиран от #86
06:58 31.08.2021
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Ескалатор
До коментар #28 от "Варненец":
Е тебе като те изтупа Делтата, ще пишем че асансьора е паднал отгоре ти, понеже си такъв оправен техник :)07:01 31.08.2021
47 РАДЕВ, КВО СТАВА
07:02 31.08.2021
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Знамение
До коментар #45 от "Шуми Тихомиров":
Да да спрат всички данни, щото на теб не са ти удобни. Пий си валидола. Да си се ваксинирал когато трябваше! Чувам камбанен звън в твое село, не не е сватба!07:03 31.08.2021
50 До Дълбоко виждащ
До коментар #38 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Какво да ти кажа, днешният ти анализ потвърди на 100% съмнението, което изказах в коментар 33. И "прогнозата ми" не беше базирана на математика, а н а на прости наблюдения - просто 78% не ти изнася. Даа, нещо съм бил "оа...ал в уравнението". Ами кажи какво е? Какво е грешното в уравнението, освен че не си го писал ти, защото тогава щеше да е "вярно". Дали пък има нещо вярно в това, което ти говоря от доста време насам, че проценти не се сравняват така, както го правиш ти? Помисли над това. Лек ден.Коментиран от #59
07:04 31.08.2021
51 Провинция
07:11 31.08.2021
52 До Дълбоко виждащ
До коментар #41 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
А явно не си разбрал, че вече има и други хора, с които си говориш и които не ти цепят басма (например вчера не си говорил с мен - бях на място без интернет през целия ден, още от сутринта). Но явно и това не ти изнася и пак започваш с фал.шивите обвинения. Твоя си работа. Не е необходимо да ти доказвам, каквото и да било. Все някой ден ще го разбереш. Явно, че Ник "До Дълбоко виждащ" не ти помага много в това да ми разпознаеш коментарите от тези на други хора. Онзи ден си си говорил с човек, който имаше идея за ролята на карантинираните. И ти пак си мислел, че говориш с мен, въпреки че миналата седмица почти всекидневно писах, че според мен бройката и несъответствията относно карантинираните са невъзможни за проследяване, особено чрез оскъдната информация, с която разполагаме. 😄07:12 31.08.2021
53 Вие у Варна
До коментар #26 от "Варненец":
по принцип сте си тъпи к0пелета...07:15 31.08.2021
54 АНТИВАКСЪРИТЕ В ШОК
07:18 31.08.2021
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 До 55
07:29 31.08.2021
58 ЗДРАВНОТО МИНИСТЪРЧЕ
07:36 31.08.2021
59 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #50 от "До Дълбоко виждащ":
Изчисляваш бройка ..Не си я съпоставил спрямо брой тестове! Затова статистиците,като мен смятат Процент! !Увеличението е 0,6569%!Този процент можеш да превърнеш в бройка! това е 0,6569% от 7695 теста! 7695 са тестовете предишния ден това е увеличение от 50,54 Бройки!!!това ,което си създал е стъкмистика!Това ,което ти демонстрирам е СТАТИСТИКА!Ако имаш проблеми ,а ти имаш Проблем с йодна недостатъчност,като се прибера от църква ще те обучавам!Коментиран от #62, #63
07:47 31.08.2021
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 До Дълбоко виждащ
До коментар #41 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Обърни внимание: не е оа...ано уравнението - то само по себе си е напълно правилно. Оа...Ан е изводът след него - това, че уравнението отразява увеличение от над 78%. Само че, такъв тип изводи са типично в твой стил. Не можеш да сравняваш проценти по начина, по който го правиш ти, защото 10% от 100 = 10, 10% от 900= 90, а 10% от 0=0. В тези три примера процентът все е 10%, т.е. ако сравняваш процентите в трите примера, няма нито спад, нито увеличение в процента, но базата, върху която го изчисляваш е различна и съответно ти дава различни резултати. Помисли над това.Коментиран от #64, #66
07:52 31.08.2021
62 До Дълбоко виждащ
До коментар #59 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Въртиш се в кръг - един път казваш, че бил важен процентът, друг път казваш, че била важна бройката. Аз мисля, че е важна бройката, защото без нея не можеш да изчислил процента. А уравнението е 1:1 взето от начина, по който си изчислявал ти в предишни дни, и за който ти казвам, че не е правилен, според мен. Виж какво ти писах в коментар 61, опитах се да обясня, защо мисля, че съпоставяш грешно процентите. Дано да схва.неш идеята ми.07:56 31.08.2021
63 До Дълбоко виждащ
До коментар #59 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Не можеш да превърнеш 0,6569% току-така в бройка. В зависимост от това 0,6569% ОТ КОЛКО (напр. от 10 или пък от 2000), ще ти дава различен резултат.07:59 31.08.2021
64 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #61 от "До Дълбоко виждащ":
Кое не ти е ясно ,още не съм излязъл??ПРоцента е=БРОЙКА ОТ ТЕСТОВЕ!когато имаш увеличение 0,6569% и тестове предишен ден от 7695 получаваш + 50,5 Бройки!Прибавяш ги към предишния ден бройките бяха 451 и получаваш501,5 бройки бихме имали днес при 7695 теста!!!Кое не ти е ясно!Другото е стъкмистика и ти демонстрира как се вдига бройката на 100000! В твоето подобие на уравнение там ти е грешката!Не слагаш и изчисляваш в него брой тестове!Коментиран от #67
08:08 31.08.2021
65 Ваксиниран1403
До коментар #6 от "Варненец":
Като сравняваш процента положителни тестове тук и в Изриел вземи сравни и смъртността тук и в Изриел и после разсъждавай за “неизвестните субстанции”Коментиран от #69
08:15 31.08.2021
66 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #61 от "До Дълбоко виждащ":
бадева си писал,това са глупавини!Виж как се прави,очевадно си зле с цифри и числа!Виж,там съм ти написалточно и подробно!Дано го осмислиш,Дай бог!08:18 31.08.2021
67 До Дълбоко виждащ
До коментар #64 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Не виждам на теб какво не ти стана ясно. По-просто от обяснението ми в коментар 61 не мога да ти го напиша. Ако все още не го разбираш, хвани един учебник по математика за 4-ти клас (или там в който клас се изучават дробите). Когато усвоиш тази материя, тогава се захвани и с учебник по статистика, за да видиш пък къде е разликата между статистически методи и прости математически операции, каквито са твоите (за разлика от теб, учих статистика след 7 или 8 клас в училище, а после и в университета). Не ми е било любим предмет нито в училище, нито в университета, но въпреки това бях винаги с оценки над 5,5, просто защото в семейството ми имам и родители, чиито професии са свързани с математика, и баба и дядо (лека им пръст), чиито професии се занимаваха конкретно със статистика - т.е. имаше и кой да ми обяснява това, което не разбирах, и кой да ме бута да се занимавам засилено с математика - така де, при семейство с математици е срамота детето да не разбира материята. Това, което правиш ти, не е статистика. Интерпретираш грешно резултатите, получени чрез математика, т.е. статистиката ти е грешна.Коментиран от #88
08:29 31.08.2021
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Бургазлия
До коментар #65 от "Ваксиниран1403":
Прав е Варненеца - как ше консумираш неизвестна субстанция?Сядам онзи ден в една кръчма а.к.а. ресторант и ми носят миди.
Ама едни черни, черни - викам:
- Тия миди са ми съмнителни, нещо черно имат вътре ...
- Това са парченца от черупката, бе .. - вика келнерчето.
08:34 31.08.2021
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Баш химик
До коментар #21 от "Кацаров четеш ли":
Това сам ли го измисли, или някой ти помогна? Пий си хапчетата редовно, моля те, всичките!09:14 31.08.2021
72 dfu
До коментар #3 от "Ивелин Михайлов":
Да, във вторник я надуват заради неотчетени в почивните дни, но в сряда забравят да я намалят поне около средното дневните бройки от предишната седмица, и манипулацията на данните лъсва. А освен това повечето тестове са повтрорни на предишни случаи, а ги пишат за нови.09:20 31.08.2021
73 До кога
Коментиран от #75
09:21 31.08.2021
74 Вуте антиваксър
09:29 31.08.2021
75 Ваксиниран1403
До коментар #73 от "До кога":
Малко данни за размисли на антиваксърите.Разглеждам само страни които вече са преминали през делта вълната или в момента са в нея и се намират около максимума и.
Данните са съответно:
Име на страната, процент на ваксинирани към началото на делта вълната,височина делта вълната спрямо алфа и средно дневна ковид смъртност регистрирана при делта вълната спрямо алфа вълната.
Гибралтар 100% 24% 20%
Малта 80.7% 62% 25%
Португалия 66.1% 6% 5%
Великобритания 60% 79% 7%
Испания 58.6% 91% 5%
Изриел 57.2% 102%’ 38%’
Кипър 36.1% 116% 45%
Нидерландия 34.4% 121% 29%
Япония 18% 402%’ 33%’
Индонезия 4.3% 389% 575%
Грузия 2.7% 413%’ 285%’
Индия 1% 420% 403%
‘- в тези страни делта вълната все още не е сигурно дали е достигнала своя максимум и съотношенията могат да претърпят промяна с напредването на развитието на епидемичната вълна.
Коментиран от #76
09:34 31.08.2021
76 И колко
До коментар #75 от "Ваксиниран1403":
бала е таз вълна?Коментиран от #77
09:50 31.08.2021
77 Ваксиниран1403
До коментар #76 от "И колко":
При нас делта вълната вече има височина 41% от височината на алфа вълната ни от полета на тази година, но ние сме още много далече от върха и има още доста да катерим за съжаление. Тук ужаса предстои тепърва.Коментиран от #78
10:06 31.08.2021
78 иван
До коментар #77 от "Ваксиниран1403":
ти пак ли си тука бе пара,зит,10000 на ден в Изрел дето го дава6 за пример....ахахахахахх те там останаха ли не ваксинирани или Малта и там ври при 90% хахаахахахх пълно с овцеКоментиран от #80, #81
11:26 31.08.2021
79 ВЪПРOCИ
Коментиран от #82
11:36 31.08.2021
80 Ваксиниран1403
До коментар #78 от "иван":
Спокойно и ние ще имаме по 10-15 хиляди на ден въпроса е колко ще са умиращите.Защото в Изриел където делта вълната е с месец и половина напред в развитието си средно дневната смъртност е 27 човека дневно, а в при нас имаме 44 човека среднодневна смъртност на база седем дни т това при положение, че при нас делта вълната е в началото си.11:41 31.08.2021
81 Ваксиниран1403
До коментар #78 от "иван":
Колкото до Малта си осъвремени опорните точки там делта вълната е почети напълно затихнала вече. В момента имат 42 нови случая средно дневно на база седем дни. В максимума на делта вълната имаха 205 нови случая средно дневно. За сметка на това при Алфа вълната си от полета на тази година имаха 330 случая. Тоест делта вълната при тях имаше височина 62% от височината на алфа вълната им, но при началото на делта вълната ваксинираните там бяха 80%.11:56 31.08.2021
82 Ваксиниран1403
До коментар #79 от "ВЪПРOCИ":
1.В напълно безвредна но и напълно безполезна течност. Температурата се изисква единствено да се запази РНК другите съставки не са температурно не устойчиви, а разпадането на РНК не води до получавани на никакви вредни вещества. Всичката хана която яде човек всекидневно съдържа РНК молекули в клетките на храната и те се разпадат в тялото на човек.2. В другите страни публикуват непрекъснато. Тук миналата седмица публикуваха данни за 95% не ваксиниран.Най добре би било в публикувания ежедневно списък на починали с възраст и заболявания да добавят и информация дали са ваксинирани и с коя ваксина.
3,4,5.При ваксинация не се подписва никаква декларация, а информирано съгласие. Текста му е достъпен навсякъде и в него такива глупости които пропагандират антиваксърите няма.
Не се подписва документ за освобождаване от отговорност на никои. Подписва се информирано съгласие за ваксинация. С него деклариращ че искащ да се ваксинираш с еди си коя ваксина и че си се запознал с нейната характеристика. Нищо повече от това не се подписва.Когато в болницата ти правят определени манипулации също се разписващ, че си съгласен и си запознат с това което ще ти правят, но то не значи, че не можеш да си търсиш правата по съдебен път ако смяташ, че са ти накърнени.За абсолютно всяка не задължителна ваксинация се разписваш. За каквото е подписа и при ваксинация срещу грип според вас? Това е доказателството, че ти си пожелал това, а не че лекаря те е заблудил и те ваксинир
Коментиран от #83
12:18 31.08.2021
83 Ваксиниран1403
До коментар #82 от "Ваксиниран1403":
Това е доказателството, че ти си пожелал това, а не че лекаря те е заблудил и те ваксинирал без ти да си искал това, но не освобождава никои от никаква отговорност. Откъде на къде твърдите подобни глупости за съгласието което се подписва при ваксинация. Това е гнусна пропаганда в която няма нищо вярно. Това много лесно може да се провери, но никои не си прави труда да провери и това се използва като “сигурно доказателство” от антиваксърите.12:24 31.08.2021
84 Менгеле
13:12 31.08.2021
85 ПЕНКО
15:32 31.08.2021
86 Мрън
До коментар #44 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Казах ти , че фундаментът ти е изцяло погрешен. А като не излезе сметката, обвиняваш всички, че лъжат.Коментиран от #87, #89
16:40 31.08.2021
87 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #86 от "Мрън":
Как да споря с теб???Доказвам ти с числа ,а ти си въртиш едно и също!Винаги Процент превръщаш в Число,много лесно!Уравнението ти не е правилно ,обясних ти защо!ти пак си въртиш едни и същи неща!Да вземем данни за днес-вчера и вчера -оня ден!Публикувано във факти.бг: Днес 31,08.21г.Направени 32070 теста от тях 2090 Нови случаи.Това е точно 6,516%!Предишен ден 5,86%.Увеличение от 0,6569%.Имаш направени 32070 теста от тях Нови случаи са 6,516%Увеличението е Спрямо ПРедишен ден 7695 теста и 451 Нови случая,което е 5,86%.Дотук би трямвало да ти е ясно!Като извадиш от 6,52%-5,865%= 0,6569% Това е разликата между двата Процента Вчера и оня ден! Това е Процентно увеличение за тези два дни сравнени помежду си!Ако приемем ,че днес бяха направени 7695 Теста колкото вчера,щяхме да имаме Вчерашните 5,865%+ 0,6569%=6,52%.Закръглил съм 6,516 на 6,52!Сега имаш 6,52% от 7695 теста.Умножаваш 7695 по 6,52%=501,5 колкото би била Бройката при 6975 теста!По същия начин процедираш към 32070Теста!процента ти е да вземем днешния 6,52% о 32070 теста .Умножаваш 32070 с 6,52%= на Днещната бройка НОви Случаи!Ако бе вчерашния ПРоцент умножаваш 32070 по 5,86%=1879 щяха да бъдат тогава!Елементарно е!Да не би да си професора Математик-Белязания???Давам данни от 36 дни!Намери процента,или коефициента и Ще видиш движението от 36 дни!17:30 31.08.2021
88 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #67 от "До Дълбоко виждащ":
Какво постояно се хвалиш,та ти елементарни неща не осмисляш!Какъв бил дядо ти и ти си имал 6????Та ти за 2,5 не ставаш!Прочети си глупостите!Какво е това 78%???С какво ще го изравниш???78% от КАКВО???От глупоста ти е фнай-точно!Коментиран от #92
17:34 31.08.2021
89 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #86 от "Мрън":
Безпредметно е да си хабя нервите!Много ти е ниско нивото!Статистиката е Събиране и изваждане,умножение и делене!Част от цялото!Елементарно е! Но вие сте на ......професор витановско ниво....Хубаво ,че понаучихте какво е цифра и какво е число и ,че процента не е 100,а 99,99%!кажи нещо за перфектната ми прогноза и един път си признай...Глупоста!Човешко е да сглупи,но само силния дух признава грешката си!Цял ден на компа не се ли ...побърквате!Коментиран от #94
17:49 31.08.2021
90 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
17.08–30.08
Общ брой случаи 19 154
Смъртни случаи 464
277,594/100000,а предишен ден Публикувано във факти.бг: България
16.08–29.08
Общ брой случаи 18 365
Смъртни случаи 387
266.159/100000 ???увеличение от 11,435/100000..Днес сме нагоре!Тенденция нагоре!
17:56 31.08.2021
91 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
17.08–30.08
Общ брой случаи 271 738
Смъртни случаи 10 849
181,158/100000 ..Предишния ден Публикувано във факти.бг: Русия
16.08–29.08
Общ брой случаи 274 034
Смъртни случаи 10 862
182,689/100000....Великобритания
17.08–30.08
Общ брой случаи 462 037
Смъртни случаи 1 506
700/100000.Предишен ден Публикувано във факти.бг: Великобритания
16.08–29.08
Общ брой случаи 463 986
Смъртни случаи 1 484
703,009/100000...В Англия днес има намаление 3/100000!Смъртноста в русия е 3,198пъти по Голяма от тази в англия!
18:04 31.08.2021
92 До Дълбоко виждащ
До коментар #88 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
И аз това те питам от край време, ама ти все увърташ и не даваш отговор. Както и да е... С теб повече няма да си губя времето. Има учебници, учи се. Вчера ми беше много добре без интернет, така че мисля да паузирам за известно време и да не се занимавам с глу.постите ти. Ти за толкова години не си се научил, тепърва ли ще отстраняваш грешната си логика. Статистиката не е "Събиране и изваждане,умножение и делене!", както си писал в отговор на човека, пишеш под ник "Мрън" (ти сериозно ли не правиш разлика между ник "Мрън" и ник "До Дълбоко виждащ" - и да четеш ли не можеш?!). Това, за което говориш, е математика. Статистиката е интерпретацията на емпиричните данни, получени чрез математиката - именно интерпретацията на теб ти ку.ца. Вземи отвори един учебник - навремето учехме по учебниците на Мита Георгиева. И въпреки, че ги учих тези неща, нямам твоето фал.шиво самочувствие да се бия в гърдите, че съм "математик" или "статистика". Просто исках да ти кажа, че не съм абсолютен амат.ьор. Щом се интересуваш и от психология, е важно да разбираш от статистика. Толкова от мен. Отговори от мен повече не очаквай. Каквото имах да ти казвам, казах. Оправяй се сам. Оплел си яко конците със сметките и ще ти е много трудно да се измъкнеш, още повече, ако през цялото време си, в което си водиш "статистика", си затвърдил дотолкова грешките си, че да не успееш да ги видиш - което пък е наяве. Хайде, със здраве. Май ще си единственият от семейството ти, който не е боц.нат.Коментиран от #93, #95
18:05 31.08.2021
93 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #92 от "До Дълбоко виждащ":
Видях що за нарцис си!Бъди здрав!Нищо не разбираш!Коментиран от #96
18:07 31.08.2021
94 До Дълбоко виждащ
До коментар #89 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
И вземи да научиш какво е и етимология на дадена дума, за да не те питам, за етимология на думата "ваксина", а ти да ми отговаряш с Imfstoff и Kuh, при положение, че в немския има и дума Vakzin. 😉😄😆 Току-виж научиш и още нещо ново за последно от мен. 🤔😄😆18:09 31.08.2021
95 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #92 от "До Дълбоко виждащ":
Боцкай се редовно с инжекциите за Цялото ми семейство в бг!Дано ти помогнат боцканията!Коментиран от #97, #99
18:10 31.08.2021
96 До Дълбоко виждащ
До коментар #93 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Направи самоанализ на своите коментари, пък тогава гледай кой е нарцисист. 😄😆 Повече няма какво да ти кажа.18:11 31.08.2021
97 До Дълбоко виждащ
До коментар #95 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Не, щерка ти да/ ще се боцка и за теб, и за мен. 😄😆 Има вече първа доза. Познай какво следва след "първа"? Хайде, пътувай...че ми пи.сна от теб.18:12 31.08.2021
98 6Х6
20:06 31.08.2021
99 Хмхмхм
До коментар #95 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Фундаментът ти е разклатен- малко случаи, но много в болница и интензивно отделение, което означава само едно, правят се много тестове , но на случаен принцип- пътуващи и влизащи в болници по други причини, не се тестват контактни и симптомни. Трендът не ще се обърне на 09/09 , аз виждам по-малко тестове с по-голям процент. Пак можеш да продължаваш да завиждаш на Витанов. А като не излезе прогнозата ти , пак да обвиняваш всички- портала, белодрешковците(без дъщеря ти), траурните агенции, че лъжат поголовно и то само за да не излезе твойта прогноза. Ваксини: ? Англия по 30 000 заразени- по 100 починали- Бг - по 2000 заразени, пак 100 починали. Цялата структура на безмислените ти монолози се срива. До скоро самовлюбен Лебед. И не, не съм ваксиниран.20:42 31.08.2021