Вчера бяха регистрирани 5 256 нoви случая на коронавирус от нaпрaвeнитe общо 53 300 тecтa. 87.01% oт cлучaитe ca нa нeвaкcинирaни.
Тoвa прaви cъс 78 случая повече отпредния ден.
Направените тестове за периода нa eпидeмиятa са общо 5 522 475.
Oбщият брой на заразените e 587 765, а на излекуваните - 477 530 - 1 581 oт тях са се разделили с вируса през последното денонощие.
Активните случаи са 96 797.
Зa дeнонощието са регистрирани 154 нови смъртни случая, 92.21% от починалите нe ca били вaкcинирaни. Oбщият брой на починалите c кoрoнaвируc oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa e 23 872.
Хоспитализирани са 7 680, 676 oт тях се намират в интензивни отделения. 939 ca нoвoпocтъпилитe в бoлнични зaвeдeния, 88.18% oт тях нe ca вaкcинирaни.
Карантинирани до момента са били 1 697 106 човека, 44 933 aктивни.
Общият брой на поставените към момента дози ваксини е 2 847 489 - 23 164 от тях са поставени вчера.
1 250 oт новитe случаи на коронавирус ca установени в столицата, Варна 501, Пловдив 452, Благоевград 269, Стара Загора 255, Бургас 249, Софийска област 181, Монтана 164, Русе 161, Пазарджик 156, Враца 149, Перник 141, Плевен 140, Велико Търново 139, Хасково 124, Добрич 107, и др.
Зaрaзeни cрeд мeдицинcкия пeрcoнaл от началото на епидемията са 15 816 - oт тях 5 293 мeдицинcки cecтри, 4 357 лeкaри и 2 750 caнитaри.
Най-уязвиматa възрастова група е тази между 50-59-гoдишнитe cъс 111 487 cлучaя oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa, cлeдвaнa oт тaзи нa 40-49-годишните със 108 999. Зaрaзeнитe мeжду 60-69 гoдини ca 103 300.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дърт пръч
Коментиран от #3, #39
06:11 30.10.2021
2 no name no face no number
Коментиран от #42
06:12 30.10.2021
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Ковид фашисти
Коментиран от #7, #8, #49, #103
06:13 30.10.2021
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Кикоман
Коментиран от #62, #169
06:15 30.10.2021
7 no name no face no number
До коментар #4 от "Ковид фашисти":
Сега четох изказванията на собственика ма хиполенд и некакъв друг . Пълни неадекватници и двамата повече в техните магазини няма да стъпя. Ще дават наклон на ....народа тия. ....06:16 30.10.2021
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Варненец
Коментиран от #162
06:20 30.10.2021
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Г Л
Коментиран от #17
06:22 30.10.2021
13 ГРАД КОЗЛОДУЙ
ХОРА
СЪБОЛЕЗОВАНИЯ на БЛИЗКИТЕ
Коментиран от #16
06:23 30.10.2021
14 Баба Гицка
До коментар #11 от "Варненец":
Този е хипхопхондрик, чедо. Страх го е повеке от умрелио вирос на ваксините колкото от истинския жив.06:24 30.10.2021
15 Хехе
Коментиран от #19, #20, #47
06:25 30.10.2021
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Голем си
До коментар #12 от "Г Л":
майтап. Сигурно са ти правили поне 17 ваксини още от бебе.Вече трябва да си трансформер.
Коментиран от #21
06:26 30.10.2021
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Сигурно
До коментар #15 от "Хехе":
му е много голям ... акъла.06:27 30.10.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Варненец
До коментар #17 от "Голем си":
Майтап си ти, онези ваксини не бяха с условие, уж да го изкараш по-леко и да можеш да ръсиш зараза. Онези ваксини си бяха истински, тези само им викат ваксини, но не са.Коментиран от #22, #165
06:31 30.10.2021
22 И откъде
До коментар #21 от "Варненец":
знаеш всичко това?Коментиран от #25, #26
06:33 30.10.2021
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Хехе
До коментар #20 от "Варненец":
Ти си мислиш, че да можеш да пишеш правилно и грамотно се изисква висше образование, но той е доста интелигентен и много добър цигулар и пианист!! Просто е много мързелив, дори го мързи да си работи по професията! А иначе, който иска да се ваксинира, който не иска няма да може да ходи в Молла! хахаха Забравих, Добро утро!Коментиран от #30
06:36 30.10.2021
25 БАЙ Х@Й‼
До коментар #22 от "И откъде":
Ами четем дебелите книги, а не се образоваме от "Биг Брадър" и "Пайнър мюзик" ‼️Коментиран от #29
06:37 30.10.2021
26 Варненец
До коментар #22 от "И откъде":
Ами не съм карал едра шарка, дори и леко, не съм я пренасял и не съм заразявал никого. Всъщност заради ваксината против едра шарка, тази болест се смята за изчезнала от 1980-та. А в момента, заради уж ваксите, в целия свят има бум на новозаразени, следи статистиката. Колкото повече набодени, толкова повече болни. Е, то си е политика, но все пак. Лятото при нас, туристи, никакви мерки, а нямахме и процент заразени, сега като започнаха сезонните грипове, стана рай за бялата мафия.Коментиран от #81, #104
06:40 30.10.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Нощ
Ако нямаше зелен сертификат и не трябваше хората да се тестват за да отидат в мола, ресторант или на работа щяха да се правят по 15000 теста и да има под 1500 заразени.
Въвеждането на сертификата усложнява ситуацията .
А дали не бе това целта?
Коментиран от #34, #121
06:43 30.10.2021
29 Че кога
До коментар #25 от "БАЙ Х@Й‼":
сварваш? Ти си тук нонстоп.А тънките листовки на ваксините и лекарствата четеш ли ги?
Чел ли си т.н. "информирано съгласие"? Какво пише там?
Коментиран от #38
06:44 30.10.2021
30 Варненец
До коментар #24 от "Хехе":
Много ми дреме за мола, той е за кифли и селяни. Пък ти не знам от кои си щом си решил да се боднеш, за да ходиш ма мол.06:48 30.10.2021
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Нут
До коментар #27 от "РЕАЛИСТ":
Аз лежащ болница , лежах заради успокоението на семейството ми , не че имах нужда. Пътеката е 6 дни , ако си напълно здрав на третия ден не те изписват , трябва да лежиш шест дни.В стаята бяхме трима , аз и единия 82 годишен дядо бяхме в добре , дядото и бабата му ги довели децата , за да са спокойни , нямаха оплаквания , болницата естествено на яма против да ги приеме , търговско дружество са.
Истината която видях в болницата е че 70 процента от хората са там заради страха, в това число бях и аз.
Коментиран от #114
06:49 30.10.2021
33 БАЙ Х@Й‼
До коментар #27 от "РЕАЛИСТ":
Даааа. Когато доводите свършат и не можете да УбЕдите започвате с ОбИдите‼️ А не са ли считали за глупаци едно време хората които са казвали че Земята е кръгла( сфера) ❓ А не дадоха ли Нобелова награда на създателя на препарата ДДТ❓ Днес същият препарат е забранен за широка употреба, а се присмиват на плоскоземците‼️Коментиран от #41
06:49 30.10.2021
34 ббб
До коментар #28 от "Нощ":
Аз се съмнявам, че някой в България прави нещо нарочно във връзка с ваксините, зелените сертификати! Просто нашите безмозъчницци гледат как го правят в ЕС и те като папагали повтарят, същото важи и за Зеления сертификат!Вчера един лекар по телевизията каза, че ако ти падне сатурацията ПОД 95 да тръгваш към болницата, което не е вярно! Моята сатурация си я следя от една година редовно и повечето пъти ми е 94, а когато ти падне ПОД 90 -88 е време за болница!
Коментиран от #43, #117
06:51 30.10.2021
35 А юмручето е
До коментар #8 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
стара, запазена марка на дедо шорош. Дано рогатия по - скоро си го прибере и слугите му с него.06:51 30.10.2021
36 Варненец
До коментар #27 от "РЕАЛИСТ":
Аз съм се ваксинирал, като дете, но с истински ваксини, срещу истински болести. Това НЕ СА ваксини, това са инкубатори на нови варианти, а в болниците не е толкова страшно, сложи маска на телевизора си. Те и за протестите излъчват вяли новини, че били по 70 души, но онзи ден във Варна, центъря беше затворен, хиляди бяха. Такива облъчени от телевизора, еднокнижници, знаем какви сте.06:54 30.10.2021
37 Анонимен
До коментар #27 от "РЕАЛИСТ":
След толкова години лъжи и кухи обещания сме станали здравословно недоверчиви! Чисто и просто като къпан милиционер!06:54 30.10.2021
38 Варненец
До коментар #29 от "Че кога":
Не го е чел и аз няма да го прочета, защото предпочитам да чета книги, не пропагандни материали и да се подписвам на документи, които да освобождават някого от отговорност, че ме е отровил.Коментиран от #46, #53
06:56 30.10.2021
39 Дано да доживееш до този
До коментар #1 от "Дърт пръч":
"друг път". Защото много не успяват.Коментиран от #58, #115
06:56 30.10.2021
40 На ишлеме
До коментар #11 от "Варненец":
гърби при доъртото сорос. Не може по друг начин да си изкара прехраната и се продава за мизерни стотинки. Тези на магистралата са в пъти по - достойни от тоя.06:57 30.10.2021
41 Прочети
До коментар #33 от "БАЙ Х@Й‼":
ПЪРВИЯ си коментар под тази статия (коментар 25), в който, без да си се опитал да аргументираш преди това, НАПРАВО си започнал (деня) с обидите. Това за "А не са ли считали за глупаци едно време хората които са казвали че Земята е кръгла( сфера)" - въпрос на гледна точка е, кои, в случая, влизат в ролята на "плоскоземците", и кои в ролята на "поддръжници на теорията за кръглата земя".Коментиран от #44, #71, #85, #93
06:58 30.10.2021
42 Досадни новини са докато не
До коментар #2 от "no name no face no number":
умре някой член на семейството ти. Особено под 55-60 годишен. Тогава "досадната новина" се превръща в трагедия. И семейната трагедия е още по-голяма ако починалият е носел основната част от доходите в семейството.Коментиран от #50, #78
06:59 30.10.2021
43 Нощ
До коментар #34 от "ббб":
Подкрепям.Казвам му управленска импотентност.
Имам чувството че никой не знае какво прави, защо го прави и какво резултати очаква.
07:00 30.10.2021
44 Варненец
До коментар #41 от "Прочети":
Ти защо се смяташ за обиден, че ти е споменал източниците ти на информация и нивото ти на образование, много точно ти го е казал.Коментиран от #48
07:02 30.10.2021
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Нямам нищо просто
До коментар #38 от "Варненец":
вижданията ти, ама прочети го това "информирано съгласие", за да знаеш поне, какво пише вътре, и да не се чудиш, защо хората не приемат довода ти за "информираното съгласие". То е смешно и глу паво да коментираш лист и половина хартия с 20 реда текст, който даже не си и прочел.Коментиран от #52
07:03 30.10.2021
47 Да не си
До коментар #15 от "Хехе":
пишеш автобиографията, 4264бе готин? Много си информиран. Ма не се срамувай, ще те разберем, а на теб ще ти олекне. Не си виновен, че такъв си роден07:03 30.10.2021
48 Грешиш,
До коментар #44 от "Варненец":
коментарът му не беше отправен към мен. Казах му го като страничен наблюдател.07:04 30.10.2021
49 Те серификатите с какво да помогнат?
До коментар #4 от "Ковид фашисти":
Ваксинациите евентуално могат(ако са реални, а не фалшиви). Но ровенето с тампон в носа с какво да помогне. Ще намалеят евентуално случаите само заради онлайн обучението и заради това, че тинейджърите няма да могат да шетат по моловете. Но това няма как да стане веднага. А ваксиниралите се с първа доза сега ще имат евентуално защита към средата на декември(живот и здраве) До тогава колко ли още хора ще се простят с живота?07:05 30.10.2021
50 Варненец
До коментар #42 от "Досадни новини са докато не":
Ясноо, ето закакво тъжиш, за доходите, които е носел, не за човека. Ако не беше хобит, дали нямаше да почине, от усложнения след грип тип А, примерно? Знае ли се? А дали от болницата са ти казали истинската причина за смъртта?Коментиран от #65
07:05 30.10.2021
51 Хехе
Напъвате се, измисляте си всякакви конспирации просто, защото си седите вкъщи, носят Ви храна и какво друго Ви остава, освен Фейсбук и новинарските сайтове!! хаха Това е само мое съмнение, моля никой да не се обижда, ако не е вярно! Ако е вярно, моля сложете палче нагоре! хихи
Коментиран от #55, #60
07:08 30.10.2021
52 Варненец
До коментар #46 от "Нямам нищо просто":
Значи викаш, много съм необразован, щото не съм прочел лист и половина с 20 реда текст, това за кьорави ли е написано, че за 20 реда им трябва лист и половина? Ами нямам намерение да го чета, защото нямам намерение да стъпя в пункт за отрова.Коментиран от #54, #59
07:08 30.10.2021
53 Ти цял ден пишеш пропагандни
До коментар #38 от "Варненец":
материали тук, повечето от които са абсолютни фейк новини. Пропагандираш широко антиваксърството и зарибяваш други лековерни. А във Варна положението е все по-лошо и все повече хора умират.Коментиран от #64, #108
07:08 30.10.2021
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Много си прав. Явно точно това
До коментар #51 от "Хехе":
правят. Но палче нагоре от такива не чакай. Имаш го от мен обаче.07:11 30.10.2021
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Дърт пръч
До коментар #39 от "Дано да доживееш до този":
Ако можеш да ми обясниш каде е обикновения ГРИП ще се ваксинирам за ковид-1907:13 30.10.2021
59 Не казвам, че си
До коментар #52 от "Варненец":
необразован. Това ти го твърдиш. Казвам, че е неа декватно да коментираш нещо, което не си чел.Коментиран от #69
07:14 30.10.2021
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #6 от "Кикоман":
Тенденцията ще се оправи само,ако им дадат парите от ес.Засега има надежда да им дадът 1,3милиарда и ще се кротнат и ""НЕЩОТО""ще се скрие.Когато правех ежедневна статистика и я спрях защотоги хванах в Очевадна лъжа.Не бяха уйндурдисали Новите случаи и ги оправиха след 6часа ви повтарях,активните случаи са тези,които им правят шашмата!. От това,което видях има един само с моите разбирания мисля Възраждане се казва.Вси друго е подлога на империалистите.Това възраждане не мога да си представя,че ще бъде пуснато при недосегаеми,ако е живот и здраве на 14 ще бера мушмола и дообирам ябълки.Живот и здраве казвам ,ако оцелея на пътя сред вас бг-Няма да гласувам ни за оня ни за някой друг.Съжалявам ,че си губих времето 2 пъти!07:15 30.10.2021
63 ВАРНЕНДКИТЕ ПАТЛАДЖАНИ
До коментар #20 от "Варненец":
НЕ ГИ ЗНАМ НО В ПЛОВДИВСКИТЕ СЕЛА АЗ ЛИЧНО СЪМ ВИЖДАЛ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ОБРАЗОВАНИ И ПИШАТ С ТАКЪВ ПОЧЕРК КОЙТО Е МЕЧТА ЗА ВСЕКИ.И МОГАТ ДА СМЯТАТ НА РЪКА А НЕ С КАЛКУЛАТОРИ.Коментиран от #80
07:17 30.10.2021
64 Варненец
До коментар #53 от "Ти цял ден пишеш пропагандни":
Мдааа, във Варна яко мрем, направо през един. На теб кой ти го каза това, телевизора ли? Не мрем, а сме на площада, на протест срещу фалшиви мерки, за някакъв измислен грип.Коментиран от #67, #72, #120
07:17 30.10.2021
65 Не тъжа аз. За щастие нямам починали
До коментар #50 от "Варненец":
толкова близки роднини. Но познавам такива семейства, които си загубиха опората в семейството. На жена с 2 деца ученици и 900 лв заплата и е много трудно да се справя. Няма много време за тъга, защото и кредит имат.Дано да са по-редки подобни случаи, но за съжаление все по-често умират и сравнително млади хора, не само старци на 75+.Коментиран от #73, #86, #116
07:17 30.10.2021
66 И аз
До коментар #56 от "Варненец":
ей сега го намерих в Интернет. Точно ваксина си пише:"Заявявам че:
1. съм запознат с ползите от ваксината срещу COVID-19 …………………………… (вписва се търговското име на ваксината), рисковете от заболяването и неговите усложнения; показанията, начина на приложение, противопоказанията, взаимодействието с други лекарствени продукти и очакваните нежелани лекарствени реакции на прилагания биопродукт;
2. уведомен съм, че при възникване на нежелани реакции след ваксинация следва да съобщя за появата им по всяко време на медицински специалисти или на Изпълнителната агенция по лекарствата чрез попълване на електронен формуляр за съобщаване на нежелани лекарствени реакции от немедицински лица, достъпен на следния линк: ... -за-съобщаване-на-нежелани-лекарствени-реакции-от-немедицински-лица.
3. съм съгласен да ми бъде/да бъде (ненужното се зачертава) приложена ваксина срещу COVID-19 ………… (вписва се търговското име на ваксината).
Коментиран от #75, #105, #168
07:18 30.10.2021
67 Коце
До коментар #64 от "Варненец":
ти ли си? Възраждане форевър!Коментиран от #74
07:19 30.10.2021
68 Поли Дъ Кмета
Няма страшно, имам сили за още!
07:19 30.10.2021
69 Варненец
До коментар #59 от "Не казвам, че си":
Прочетох го, даже го коментирах по-горе. Чети ти.Коментиран от #95
07:19 30.10.2021
70 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #56 от "Варненец":
Без информирано писмено съгласие..СА ПОДСЪДНИ.Така е записано в конституция бг са подсъдни Чл.29,ал.2.Сертификати,маски противоречат на конституцията!затваряне без военно положение -също.След време могат да ги спукат от гонене,ако дойдат други горе!07:22 30.10.2021
71 БАЙ Х@Й‼
До коментар #41 от "Прочети":
Чудя се как точно да ти отговоря , възможно по-меко ‼️ Първо кое точно в ком.25 те обиди ❓ - че чета дебели книги или че не се ограмотявам от "Биг Брадър" , който между другото ползва заемка от "1984" , ама мнозина няма как да знаят това❗Наистина ли си функционално неграмотен и не разбра елементарния факт за споровете едно време за Земята и това което се учи днес за нея ❗ За това , че вчера почна с коментара за гробищата , а после се направи , че си забравил какво си писал и обясненията , че нямаш ник за да пестиш място , а всъщност така се криеш и заяждаш мисля няма нужда от коментар ‼️Коментиран от #90
07:22 30.10.2021
72 Цяк ден от площада ли цъкаш по
До коментар #64 от "Варненец":
клавиатурата? Силно се съмнявам. Същият си като онзи Последният софиянец. Който месеци наред все беше по площадите. Сега щял да гласува за Кирчо и Кокорчо. Нищо, че и те са ЗА ваксини и т. н. А ти за кого? За родния Костя? Той много обещава, нали? Нищо че все абсолютно неизпълними неща. А книжки съм сигурен, че не си обичал никога да четеш и ти личи.Коментиран от #82
07:23 30.10.2021
73 Варненец
До коментар #65 от "Не тъжа аз. За щастие нямам починали":
А преди хобита, никой не умираше, направо по 1000 години карахме. Винаги са умирали и млади и стари, това е живота, а на вас хипохондриците, трябва да ви се забрани телевизията.Коментиран от #124
07:23 30.10.2021
74 ПППП
До коментар #67 от "Коце":
Колега ама това Коцето ли е, че той не е от Варна , а от едно забуттано село около Варна! Мисля, че се казваше " Миззерник" в това село има 10 човека и един с интернет сигурно е на " варненецо"Коментиран от #84
07:24 30.10.2021
75 Варненец
До коментар #66 от "И аз":
Точка 1 в края, какво пише? Това е опорна точка за всеки адвокат, веднага ще каже, че то е спомената думата ваксина, но ти си се съгласил да те набодат с биопродукт.Коментиран от #83
07:25 30.10.2021
76 Интензивното
Коментиран от #87
07:25 30.10.2021
77 ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #57 от "Пфф":
инсулт не е шизофрения господине07:25 30.10.2021
78 Изтъркаха се
До коментар #42 от "Досадни новини са докато не":
наивните ти доводи. Кухи фрази. Кажи им да ти спуснат други. Ако близкият ти е по - възрастен, не доходоносен, и си отиде от друго, тогава не е трагедия?! Е много си умен!07:26 30.10.2021
79 Оня
Коментиран от #88, #96
07:26 30.10.2021
80 БАЙ Х@Й‼
До коментар #63 от "ВАРНЕНДКИТЕ ПАТЛАДЖАНИ":
😃😃😃😃 СМЯТАНЕ НА РЪКА Е В ПЪРВИ КЛАС , ДО ДЕСЕТ С ПРЪСТИТЕ НА ДВЕТЕ РЪЦЕ ‼️ ДРУГОТО Е НА УМ , ЗА КОЙТО ГО ИМА ‼️07:26 30.10.2021
81 mi6osp
До коментар #26 от "Варненец":
"В момента в целия свят има бум на новозаразените"Лъжеш. За света този пик е по-нисък от предишните, т.е с по малко заразени и починали. Това е влиянието на ваксинирането на 3.5 милиарда души. По нисък е и за всяка държава с висок процент на ваксинирани. Но за държавите с нисък процент на ваксинирани - България, Румъния, Украйна, Русия и други този пик е по-висок от предишните и продължава да расте. Вероятно този продължаващ ръст ще окаже влияние на статистическите данни за света, в който половината възрастни не са ваксинирани, но държавите с висок процент ваксинирания една по една премахват ограниченията заради епидемията. А тези с много неваксинирани хитреци тепърва налагат локдауни.
Коментиран от #89, #92, #134
07:26 30.10.2021
82 Варненец
До коментар #72 от "Цяк ден от площада ли цъкаш по":
Сигурен ли си? Прочел съм повече книги, отколкото си виждал, дори по тАлАвизора, който те е образовал теб :)07:28 30.10.2021
83 Значи,
До коментар #75 от "Варненец":
ти като се наричаш Варненец си нямаш име?Ако пък те наречем човек, вече няма да си Варненец?
Коментиран от #91
07:29 30.10.2021
84 Варненец
До коментар #74 от "ПППП":
Нито съм Коце, нито съм от село. Вероятно ти в момента пишеш, преди да отидеш в нужникО у дворО. :)07:30 30.10.2021
85 БАЙ Х@Й‼
До коментар #41 от "Прочети":
Истинският " Биг Брадър" ::: "Големия брат е литературен герой от романа 1984 на британския писател Джордж Оруел. Той е загадъчен диктатор в Океания – тоталитарна държава, доведена до своята логична завършеност, в която управляващата Партия упражнява тотален контрол над жителите в името на своите интереси."07:30 30.10.2021
86 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #65 от "Не тъжа аз. За щастие нямам починали":
Дори и кредита им знаеш...........От две години нямам близки починали и котарака е в цветущо здраве.Във входа няма починал в блока има от инфаркт не дойдоха и след час.може и ковид да го пишат,но си отиде от инфаркт човека говорех си с него.Тия трупове къде се валят.Отивам на книжна борса...Някой са го изкарали,но те са яки няма...Чета за недосегаеми...Карат гопо 4-5 пъти...Няма гушнал букета..Дъщерята на гала не знам пак ли го кара ,не се чува за нея....тая нинова го изкара десетина пъти и тя стърчи по тв...Ааа,забравих кунчев спря да ни плаши...що ли??07:31 30.10.2021
87 Варненец
До коментар #76 от "Интензивното":
Кажи им го на ваксите, ама те след боц-а, не им е останало много с което да мислят.07:31 30.10.2021
88 ПППП
До коментар #79 от "Оня":
Като знам, че за най - малкото отивате да Ви видят по телевизията в Съдебен спор, примерно и няма дъщеря й да викве телевизията и да собщи по новините за тази смърт на майка й !! Не ти вярвам, не че не е възможно, но по телевизията не се показват разстроени роднини на починали от ваксините! Аре бегай е ти си съчиняваш, като " варненеца"Коментиран от #94, #111
07:32 30.10.2021
89 Варненец
До коментар #81 от "mi6osp":
Лъжеш ти, в Белгия, Норвегия и Дания, връщат мерките и даже са по-строги, а са яко набодени, пишеше го вчера в точно този сайт.Коментиран от #173
07:33 30.10.2021
90 Виж какво,
До коментар #71 от "БАЙ Х@Й‼":
от доста време не пиша коментари, а вчера 100% няма поства коментар от мен. За гробища пък никога нищо не съм поствал, по никакъв повод. Оруел съм го чел. Но понеже го сложи в едно изречение с "Пайнер", а то си е обида, защото не съм фен на музиката им, та реших, че говориш за "риалити"-формата. Казах ти го като страничен наблюдател. Ако беше функционално грамотен, за какъвто се имаш, коментар 48 щеше да ти подскаже, че не само един човек тук пише, без да ползва ник. Въобще, какъв ти е проблемът с неползването на ник. Като толкова държиш да се идентифицираш, ползвай сайт, изискващ за писане на коментари регистрация, или поне си ползвай името по паспорт. Докато не го направиш, няма какво да мрънкаш по въпроса за никовете.Коментиран от #99
07:35 30.10.2021
91 Варненец
До коментар #83 от "Значи,":
Ей, неграмотния, я виж, кой те е упрекнал за името. Не съм аз, но съм съгласен с него.Коментиран от #97
07:35 30.10.2021
92 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #81 от "mi6osp":
Не е по нисък,по нисък е само в твойто тв.Дупченето само може да помогне на този,който не го е "карал" да го караТЕЖКО!Колкото до тези страни където уж има много...Всичко е за дупченето.Тези руснаци вчера лъжеха ,че преболедуването пречело на еректилната функция и на възпроизводството при мъже и жени...Трябваше стар човек ,като мен да ги извика сутринта ..със се камерите им да видят ...Истината.Снощи някой написа ,че се хващал псориазис от преболедувалите...Ептен сте изтрещели -дупчените!07:39 30.10.2021
93 БАЙ Х@Й‼
До коментар #41 от "Прочети":
Е "Прочети" , в "1984", властта е строго разпределена. Съществуват следните министерства:•Министерство на мира – занимава се с войната и военните действия;
•Министерство на истината – занимава се с новини, забавление, образование и изкуство – изцяло пропагандни;
•Министерство на изобилието – занимава се с икономически афери (купонна система и гладуване);
•Министерство на любовта – занимава се със закона и реда, както и с мъчения и промиване на мозъци.‼️ нима в САЩ днес няма точно министерство на отбраната, а страната не води войни по целия Свят❓ Нима днес новините не съобщават това което властта им каже и не крият това , което същата тази власт им каже .......
07:39 30.10.2021
94 Варненец
До коментар #88 от "ПППП":
То ясно си личи, кой си съчинява. Според вас боднатите, се търкаляме в чували с трупове вътре, а никой от нас, не познава толкова близък, който е починал от това. Аз познавах, записани, че са починали от това, но не и наистина от хобит.Коментиран от #110
07:39 30.10.2021
95 Не знам,
До коментар #69 от "Варненец":
в коментари 38 и 52 твърдиш нещо друго. Или искаш да кажеш, че в тях лъ жеш?Коментиран от #98
07:41 30.10.2021
96 За жалост
До коментар #79 от "Оня":
си прав. В болниците убиват възрастните още преди да се появи ковида. Лично ми се случи. И го знам по гадния начин.07:41 30.10.2021
97 Постът е
До коментар #91 от "Варненец":
за това, дали ваксините може да се нарекат формално продукт.Ако си чел или подписвал какъвто и да е договор, ще ти е ясно.
Коментиран от #101
07:42 30.10.2021
98 Варненец
До коментар #95 от "Не знам,":
Прочетох го после и го коментирах, а ти защо не прочете коментара ми? Все още съм на мнение, че няма да го прочета в пункт за отрови. Онлайн видях за какво иде реч, молба за евтаназия.07:44 30.10.2021
99 БАЙ Х@Й‼
До коментар #90 от "Виж какво,":
Здравей ‼️ щом не си ти , не се коси❗ А онзи за когото е се разпознава , бъди сигурен ‼️ Приятен уикенд ☕Коментиран от #106
07:45 30.10.2021
100 Д-р
07:45 30.10.2021
101 Варненец
До коментар #97 от "Постът е":
Именно, формални ваксини, формален продукт, формално съгласие, а накрая боз и чао, никой не носи отговорност.Коментиран от #102
07:46 30.10.2021
102 Браво
До коментар #101 от "Варненец":
Как ги мяташ думичките, същински фокусник!Сега ако кажеш, че ти нямаш никаква форма, ще си върхът!
07:49 30.10.2021
103 Просветен илюминат
До коментар #4 от "Ковид фашисти":
Отново възможност да се продават фалшиви за 250лв,нещо което няма как да промени това:Психологичната операция „Коронавирус“ е поръчана от акционерите на ФРК на САЩ за преразпределение на глобалния финансов пазар и тотален контрол над населението с последващо ваксиниране и евентуално чипиране. Но всичко това нямаше да се случи без подчинената на световното задкулисие и наградена с огромни права Световна Здравна Организация (СЗО).
07:50 30.10.2021
104 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #26 от "Варненец":
Мислили ли сте,защо има Ваксини до живот и как действат на ЦНС???Защо ЦНС прави така ,че някой ваксини да са до живот ,а други не???07:50 30.10.2021
105 И какво толкова страшно има в този
До коментар #66 от "И аз":
текст? Повечето лекарства имат не по-малко странични реакции, а няма къде да се обадиш даже. Аз лично съм бил със зверска алергия и то получена от противоалергично лекарство. Не беше упоменато в листовката на лекарството. Поне не и в тая тогава. В интернет жена ми изрови на английски информация нова информация и беше упоменато, че има такава реакция в по-малко от 1 на 10 000 души, приемащи медикамента. Да не мислиш, че някой ми е платил затова, че 10 дни в болница се опитваха да ме лекуват с медикамент, който ми вреди и ако не го бях разбрал сам преди 15 години едва ли щях да съм между живите.Към нищо друго през живота си не съм проявявал силна алергична реакция освен към група противоалергични.След година имаше нова листовка въпросният медикамент и там беше описано всичко. Явно по време на изпитанията, които едва ли са били върху десетки хиляди хора никой не е проявил подобна на моята алергична реакция. А вече 20 години тези лекарства са на пазара и никой не ги е спрял заради това, че в много редки случаи вредят и дори могат да предизвикат смърт, ако алергичната реакция я проявиш не в болница, а у дома си и няма кой да извика линейка или не пристигне навреме.Коментиран от #132
07:52 30.10.2021
106 Приятен и на теб
До коментар #99 от "БАЙ Х@Й‼":
Имай предвид, и ти, и Варненеца, че в момента има коментари на поне трима души, които не ползват ник. Аз изчезвам, така че остават още поне двама. С коментара си относно ползването на обиди не исках да те засегнат, а просто да ти обърна внимание върху това, че доводът ти в коментар 25 беше спорен. Приятен уикенд! Кафето е прекрасна идея.07:52 30.10.2021
107 Мисирков
07:55 30.10.2021
108 Просветен илюминат
До коментар #53 от "Ти цял ден пишеш пропагандни":
Свидетели сме на добре планирана психологична операция срещу населението с помощта на дезинформация и медийна пропаганда. Не на последно място и с помощта на корумпирани, марионетъчни правителства, които сляпо изпълняват команди отгоре. Българското правителство и Кризистния Щаб в лицето на Борисов, Мутафчийски и Ананиев от самото начало знаят, че въпросният „смъртоносен“ вирус е лъжа, а тестовете отчитат широк спектър от „не смъртоносни“ вируси, но въпреки това въведоха Карантина, с което нарушиха правата, личния избор, свободната воля и правото на мирен и спокоен живот на българския Народ и способстваха за унищожаване на икономиката.Обществото отдавна е получило значими доказателства в съществуването на група хора, имащи глобална власт. Тази шепа олигарси — дегенерати, са учредители на частната Федерална резервна банка на САЩ, безконтролно печатащи долари. Тези хора напълно контролират Световната Здравна Организация, чиято дейност започва да предизвика голяма тревога сред човечеството.
07:56 30.10.2021
109 Радослав
07:58 30.10.2021
110 И защото по някаква случайност
До коментар #94 от "Варненец":
точно ти не познаваш такъв трябва да твърдиш, че ковид е просто безобидно грипченце ли? А, ние, които познаваме сме гадни лъжци, нали? Хайде скрий се някъде, че дотягаш с простотията си вече?Коментиран от #125
07:58 30.10.2021
111 Оня
До коментар #88 от "ПППП":
Да се чуди човек да те съжалява или да те бие07:58 30.10.2021
112 Умен по цялата глава
Коментиран от #131
08:01 30.10.2021
113 Тонев
08:01 30.10.2021
114 Кински
До коментар #32 от "Нут":
Ти вярваш ли си? В болницата те вземат само когато си много зле .иначе те връщат за домашно лечение.казват ти си добре .щом си на крака, стой си вкъщи и си пий хапчетата .личен опит.и то беше в период когато не бяха толкова много случаитеКоментиран от #161
08:02 30.10.2021
115 Ами ...
До коментар #39 от "Дано да доживееш до този":
Колко много? 😀08:04 30.10.2021
116 Ами ...
До коментар #65 от "Не тъжа аз. За щастие нямам починали":
Още повече такива семейства в нужда ще започнеш да познаваш, като започнат фалите.08:07 30.10.2021
117 Некомпетентен
До коментар #34 от "ббб":
мойта като пуша по 2 кутии цигари на ден като падне под 95 да бягам ли или?А това че масово при домашни условия се ползват оксиметри за по 20 лв от значение ли е?08:07 30.10.2021
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 Гост.
До коментар #64 от "Варненец":
Ако та тресне здраво друга песен ша запееш.08:10 30.10.2021
121 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #28 от "Нощ":
Правят много тестове,защото само така вдигат Бройката на 100000.Вчера бе 849/100000.При 1000/100000 се канят да затварят.Коментиран от #126
08:11 30.10.2021
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 Некомпетентен
До коментар #119 от "Антиваксо":
що бе баща ми е на 73 с доста заболявания и вече година нищо му няма даже не свети в тъмното08:12 30.10.2021
124 За втората седмица на октомври
До коментар #73 от "Варненец":
общата смъртност е скочила с 1200 души в сравнение с тази за същата седмица на 2020(когато също имаше ковид, но едва започваше втората(за България реално първа вълна). Интересно защо ли са умрели с 1200 души повече само за седмица. А през последната седмица на март и първата на април тази година разликите в общата смъртност със същия период на 2020 е още по-стряскаща и стига до над 1800 души на седмица. С какво ще го обясниш? Щом ковид не е опасен и от него не се мре повече, отколкото от грип А да речем? Дай някакво логично обяснение ако можеш?Коментиран от #127
08:14 30.10.2021
125 Просветен илюминат
До коментар #110 от "И защото по някаква случайност":
А как ще коментираш факта,че от МЗ при запитване дали разполагат с документ от частна или държавна лаборатория за изолирането на Ковид вируси те отговарят,че към момента не разполагат с такива данни?След като това е отговора на министерството,не е ли нормално да се попита на базата на какво се приема съществуване не вирус,за който няма доказателства?
И срещу какво всъщност да се ваксинирам е нормално да попитам и ми е ваксина?
Коментиран от #128
08:14 30.10.2021
126 Разгеле
До коментар #121 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
че си тук, да те питам - защо мислиш, че ваксините имат странични ефекти повече от аспирина? Дъщеря ти има ли някакви странични ефекти?Коментиран от #129, #130, #138
08:14 30.10.2021
127 Просветен илюминат
До коментар #124 от "За втората седмица на октомври":
Психологичната операция „Коронавирус“ е поръчана от акционерите на ФРК на САЩ за преразпределение на глобалния финансов пазар и тотален контрол над населението с последващо ваксиниране и евентуално чипиране. Но всичко това нямаше да се случи без подчинената на световното задкулисие и наградена с огромни права Световна Здравна Организация (СЗО).На 31 Декември 2019 година се появиха сведения за първите 27 заразени в китайския град Ухан.
11 Януари – 1 починал в Китай
20 Януари – 1 заразен в Южна Корея
22 Януари – 1 заразен в Тайланд
24 Януари – 2 заразени във Франция
25 Януари – 1 заразен в Австралия
26 Януари – 1 заразен в Канада
28 Януари – 1 заразен в Германия
30 Януари – ВНИМАНИЕ! Световната Здравна Организация обявява ИЗВЪНРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ!
Какво основание имаше СЗО за Извънредно Положение? Отговор: – Никакво! До този момент имаше 34 заразени и 1 починал. По късно на 11 Март отново без основание за това СЗО обяви Пандемия
Коментиран от #148
08:16 30.10.2021
128 Питал си
До коментар #125 от "Просветен илюминат":
МЗ за корона вируса?08:16 30.10.2021
129 Просветен илюминат
До коментар #126 от "Разгеле":
А ти защо си мислиш,че ваксините са полезни и помагат?От личен опит за вирус,който не е изолиран,МЗ не разполага с доказателства за него,няма и лекарство и се предлага експериментална течност от която:
Доктор свидетелства за опасностите от ваксината за COVID пред комитета на Сената на Тексас
Наскоро комисията по щатските въпроси на Тексас изслуша показания на лекари във връзка със законопроекта на Сената, насочен към предотвратяване на принудителната ваксинация и ваксинационните паспорти в Тексас. Законопроектът, спонсориран от сенатор Боб Хол, е необходим, тъй като корпорациите заплашват работниците да бъдат уволнени, ако откажат да се ваксинират за COVID и тъй като Системата за докладване на нежелани реакции (VEARS) на Центъра за контрол и превенция на заболяванията (CDC) отчита около 4000 смъртни случая и много други нежелани реакции.
Коментиран от #133
08:21 30.10.2021
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #112 от "Умен по цялата глава":
Казах ви я преди година и половина.Повтарям ви я от време на време,но вие,които се каните да слугувате на англосаксонците...не я приемате.Биологично оръжие направено за определен генотип.Ще премине през вси живи топлокръвни организми.Вие разчитате на англосаксонците...В момента те имат бази тук...и управляват.След няколко години ще ви вземат паричната единица...Вие сами се натискате за това...Накрая ще ви вземат езика и буквите ,които са вашата същност и от вас ще остане 0000000!Оня от берн казва ЗЕРО...Няма да ви спаси англосаксонския език,а само "НЕЩОТО".....08:24 30.10.2021
132 вбхйнмкл
До коментар #105 от "И какво толкова страшно има в този":
Аз също не виждам проблем с този текст. Детето ми се оказа алергични към аналгин. Най-обикновен аналгин. Гърлото и се поду, едва не умря. И какво?! Нима някой спира аналгина от производство и употреба?08:24 30.10.2021
133 Ти ваксиниран
До коментар #129 от "Просветен илюминат":
ли си? Имаш ли личен опит с конкретна ковид ваксина?Лично ли си питал МЗ за вируса? Какво ти отговориха?
Чел ли си научни публикации за ковид?
Коментиран от #139
08:25 30.10.2021
134 Казах, че изчезвам,
До коментар #81 от "mi6osp":
но ще си позволя едно уточнение към твоя коментар. В много от държавите с висок процент ваксинирани действително затягат отново мерките (тук Варненец е ОТЧАСТИ прав). САМО ЧЕ - затягат ги основно за хора, които не са преболедували, ваксинирани или тествани. В някои отношения ги затягат дори и за тези, които са тествани (но не преболедували или ваксинирани). В известен смисъл се получава локдаун за неваксинираните и непреболедувалите.08:25 30.10.2021
135 Просветен илюминат
До коментар #122 от "Фирмите пишат,":
И като се разпада тогава каква е и ползата от нея? Да върви търговията и да се продава надежда за сигурност ли?Коментиран от #136
08:28 30.10.2021
136 Разпада
До коментар #135 от "Просветен илюминат":
се в организма, след като си свърши работата - а именно да формира имунен отговор, като профилактика на реална вирусна зараза, с възможен фатален край.Коментиран от #141, #142
08:31 30.10.2021
137 Доктор Мамбов
08:31 30.10.2021
138 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #126 от "Разгеле":
Засега няма,освен нервност и понякога неадекватност в разговор с мен!Дано да няма други.Ще се убедите на собствен гръб,че дупченето не ви пази.ДАно не ви свали имуна...Все пак очаквам да не надучи и внучките ми!!!Ако не сте разбрали,аз съм жив човек с възможност да...отговоря,особенно съм близо до берн...Там имам архангели,ако ме разбираш....получа ли...някаква лоша вестще си го изкарамьа съм педантичен така,както съм се отказал да местя дървени фигури или както сега режа меля цедя и доизцеждам ябълкова мъст........Зет ми след ваксината имаше възпаление на мястото поставяне отшумя.единия ми архангел има увеличени вси лимфни възли след инжекцията на пфайзер и още нещо за,което писах...Много вероятно дае от ваксината !Нали знаеш,че нарушавате конституцията,която е валидна за всички...Мислиш ли,че няма да дойде време???Едно време и тези от белене ,скравена и богданов дол са мислили,че няма да има последствия,нали???08:34 30.10.2021
139 Просветен илюминат
До коментар #133 от "Ти ваксиниран":
След като от 25г не ползвам лекарства и здравната система,според теб дали съм Ваксиниран и имам проблеми при справянето си в болестите?Мога да уточня само,че съм на 50г.
Не съм тук да се обяснявам и си чатя,а да споделям мнение различно от това на тълпата и не видя спорове и нямам за цел да убеждавам никой в това,което споделям и съм постигнал по пътя на себеопознаването.
Всеки е прав за всичко и винаги ще намери доказателства за да докаже собствените си убеждения и в това което вярва и за това моят път е един,твоят е друг,както и реалността в която живее всеки един от нас.
Ако лекаратвата и ваксините помагаха явно доста фармацевтични компании и аптеки трябваше да фалират до сега,а това така ли е?
Коментиран от #143
08:35 30.10.2021
140 Макаренков
08:37 30.10.2021
141 Просветен илюминат
До коментар #136 от "Разпада":
Образите на война обуславят и медицинското възприятие за човешкото тяло, представяно като армия от „клетки убийци” готови да атакуват „чуждите неприятели” (микроби) и злосторниците в системата (раковите клетки). Позовавайки се на измислицата за яростната биологичната борба в нашия организъм, медицинската наука е изградила концепцията за „имунна система”, представена като отбранителна система срещу заплахата от „микробите убийци” и „смъртоносните” тумори. Измислицата за „автоимунните заболявания”, при които явно имунната система атакува собствените си тъкани, само показва как една научна култура може да ослепее от собствените си вярвания.Връзката психика-мозък-орган, за подкрепящата роля на микробите по време на лечебния процес и най-вече за биологичния смисъл на всички болести, включително и рака, теорията за имунната система се разпада като къща от карти. При липсата на врагове, срещу които да се „бием”, да се „борим” и да „убиваме”, войната свърши.
08:38 30.10.2021
142 Просветен илюминат
До коментар #136 от "Разпада":
Как се тества организма за вирус?Проби се взимат от „инфектиран” човек или животно и се поставят в „клетъчен тип”, който се тества за вируса, който обикновено е чужд генетичен материал и е изкуствено въведен в клетката. Това е наречено трансфекция. Ако клетките покажат промени, наречени цитопатични ефекти, което означава структурни промени в клетката гостоприемник, тогава културата се смята за „позитивна за вирус”.
Повечето тестване понастоящем се прави на кокоши яйца, които съдържат пилешки ембрион, това е същият метод, който Робърт Кох използва, за да инжектира токсини от труп в живи същества. В този случай, те взимат проби от „засегнат” човек или животно и ги инжектират в кокоше яйце, в зависимост от това как ембрионът умира, се заявява, че вирусът е открит.
След това се твърди, че вирусът е бил изолиран. Проблемът е, че никога не е имало контролна група, така че дори ако стерилен разтвор се инжектира в яйцето, ембрионът ще умре.
Коментиран от #147
08:41 30.10.2021
143 Да, много
До коментар #139 от "Просветен илюминат":
от нещата които пишеш са мъдри. Наистина ли 25 години не си вземал никакви лекарства? И ако си сериозен скептик, не трябва ли да се съмняваш във всичко, което четеш?Коментиран от #151
08:42 30.10.2021
144 Д. Димитров
Коментиран от #155
08:44 30.10.2021
145 Ваксинолог
Харесва ли да ви слагат препарати, които ще "обучават" клетките ви да прозвеждат чужди компоненти за вашето тяло и имунните ви клетки да се насочат срещу тези компоненти и произвеждащите ги клетки? Какво мислите, че ще се случи в един хипер активен организъм като детския, ако редовно го инжектирате с такъв разтвор?
Благодаря предварително за мегакомпетентните коректи ваксърски отговори
Коментиран от #150
08:44 30.10.2021
146 афс
08:46 30.10.2021
147 Разпиляваш се
До коментар #142 от "Просветен илюминат":
в различни посоки. Концентрирай се в главното - ваксините (каквито и да са те) не заразяват, не съдържат активен вирус (или друг патоген) и не предизвикват тежките поражения от реална зараза, а ги профилактират, като формират предварително имунен отговор.08:46 30.10.2021
148 БАЙ Х@Й‼
До коментар #127 от "Просветен илюминат":
Като допълнение, всеки може да си изясни , кога и защо "внезапно почина" главния вирусолог на СЗО Питър Салама , само на 51 години ‼️Датата "говори" много сама‼️08:47 30.10.2021
149 Просветен илюминат
А на ваксърите им пожелавам смелост и воля да преглътнат това,което предстои да осъзнаят за избора си да се ваксинират доверявайки се на специалистите.
Не забравяйте,че науката и политиката вървят ръка за ръка и всичко за което си говорите е преди всичко за пари.
Коментиран от #152, #153
08:50 30.10.2021
150 Точно
До коментар #145 от "Ваксинолог":
това прави и вирусът, но с много по-голям риск от усложнения.А с вируса всяко дете може да се среща всеки ден.
Коментиран от #156
08:52 30.10.2021
151 Просветен илюминат
До коментар #143 от "Да, много":
Там е проблема,че от дете не обичам да чета и да вкарвам неща от отвън и да свалям шапка на някой си защото бил авторитет.Имам си филтър през който си вземам моето и ми е нужно,както и нещо което ме води и от дете знам защо съм тук и не малко хора до сега ми го казаха,след като ме срещнаха и получиха отговори на въпросите си.
08:54 30.10.2021
152 йжгк
До коментар #149 от "Просветен илюминат":
надценяваш кукловодите, драги,природата и вселенските закони са по-силни от глупавите им "идеи"
Коментиран от #157
08:55 30.10.2021
153 Много
До коментар #149 от "Просветен илюминат":
се филмираш. Успокой топките.08:56 30.10.2021
154 Реалист
Коментиран от #158
08:56 30.10.2021
155 Просветен илюминат
До коментар #144 от "Д. Димитров":
Те вече така се объркаха в лъжите си,че дори и не могат да смятат вече какво пишат и правят от зор да се принуди населението да се инжектира.Използвам не случайно думата инжектира.
08:57 30.10.2021
156 Неточно
До коментар #150 от "Точно":
Детето си минава през тоя " вирус" като стой та гледай! Е, ако го променят може да е различно. И защо си мислите,че имунната система не разпознава вирусите и не знае как да се бори с тях!? А как ще реагира на един тотално неестествен разтвор с неясни функции?Коментиран от #159
08:57 30.10.2021
157 Просветен илюминат
До коментар #152 от "йжгк":
Да,но понеже имаме едно колективно робско съзнание от фалшиви закони и въздействие на подсъзнателно ниво,те умело от години контролират тълпата успешно и сега тази психологическа война е доказателство,че отново к с лъжа вземе ли се страхът на народа може да си правиш с него каквото искаш.Протестите не са решение,а никой не е готов да се откаже от системата и парите и да живее в синхрон с природните закони.
Ти готов ли си?
09:02 30.10.2021
158 Айде сега
До коментар #154 от "Реалист":
не ни разваляй уйкенда. Тамън сме набрале скорос и некъф ваксер ше ни се пъха под гумите!09:09 30.10.2021
159 Ясно ...
До коментар #156 от "Неточно":
А бабите и дедовците им как да минат през вируса?09:10 30.10.2021
160 Кочо
09:25 30.10.2021
161 123
До коментар #114 от "Кински":
Няма такова нещо. Стига да имаш положителен тест в болницата ще те вземат ако имаш желание и ще ти се радват защото ще приберат парите от пътеката, я разходите ще им са минимални. 70-80 % от пациентите с Ковид които са хоспитализирани реално нямат нужда от болнично лечение.09:30 30.10.2021
162 Провинция
До коментар #10 от "Варненец":
Процентът на новите случаи спада вече от два-три дни, но тук специално не акцентират на това, а на бройките! Манипулацията е жестока. И винаги пишат колко процента от неваксининираните са хоспитализирани и починали, а не обратното - колко процента от ваксинираните са! А техният процент никак не е малък! Изобщо, защо има ваксинирани хоспитализирани и починали?!Коментиран от #163, #166
09:33 30.10.2021
163 Ми щото
До коментар #162 от "Провинция":
са ваксери, как защо?! А процентът им е 100 - % неваксинирани.Чудя се, обаче защо изобщо има неваксинирани хоспитализирани и починали?! Като няма никакъв вирус.
Коментиран от #164
09:52 30.10.2021
164 Гост
До коментар #163 от "Ми щото":
Ми като няма никакъв вирус, а иди в Ковид отделението Пирогов и постой без маска 10 минути... Шъ отидиш, кога ме няма...Герой?10:20 30.10.2021
165 Онез ваксини са против болести, които
До коментар #21 от "Варненец":
хипотетично можеш да хванеш, но е по-вероятно да не хванеш. Дифтеритът и коклюшът са позабравени отдавна, а тетанус не се предава от човек на човек. Не е въздушно-капкова инфекция, а се пренася от тетаничния бацил.Варицела все още има, защото предимно в ромските махали има доста неваксинирани деца, а и все повече крайни антиваксъри има сред родителите. Ами направете подписка да ви внесат китайска или кубинска ваксина. Те са базирани на изпитаните стари технологии. Не са векторни или РНК. Гледам как ваксинират в Китай. След ваксината на всеки дават листче с час дата и място къде да отиде за втора доза. Като ги задължават за половин час да останат в залата за наблюдение, където столовете са подредени на метър и половина разстояние. Всеки си следи времето и напуска ваксинационния пункт след половин час. Това е, за да има лекар наблизо ако се прояви някаква алергична реакция. Никой не роптае, никой не протестира. Чужденците живеещи там си плащат равностойността на 15 щатски долара за всяка доза.Коментиран от #167
14:26 30.10.2021
166 Бройките са важни, защото зад тях стоят
До коментар #162 от "Провинция":
заразени, които разпространяват зараза в момента, когато и без друго е претоварена здравната система. Ако не ги открият и изолират след седмица-две заразените ще са още повече, умрелите също. А след месец да не говорим.14:30 30.10.2021
167 И ти се
До коментар #165 от "Онез ваксини са против болести, които":
ваксинира с китайска ваксина? Браво, откога я чакаш ...15:26 30.10.2021
168 Гост
До коментар #66 от "И аз":
"Заявявам че: 1. съм запознат с …………………показанията, начина на приложение, противопоказанията, взаимодействието с други лекарствени продукти и очакваните нежелани лекарствени реакции на прилагания биопродукт; 2. уведомен съм, че при възникване на нежелани реакции след ваксинация следва да съобщя за появата им по всяко време на медицински специалисти или на Изпълнителната агенция по лекарствата чрез попълване на електронен формуляр за съобщаване на нежелани лекарствени реакции от немедицински лица, достъпен на следния линк: ... -за-съобщаване-на-нежелани-лекарствени-реакции-от-немедицински-лица. 3. съм съгласен да ми бъде/да бъде (ненужното се зачертава) приложена ваксина срещу COVID-19 ………… (вписва се търговското име на ваксината)."С какво точно си" запознат" с показания и противопоказанията и т.н., като никой не ти казва какви са съставките, няма листовка или нещо подобно за нежелани реакции, но иначе си "запознат", но незнайно с какво! А ако ти стане нещо " важно" да уведомиш нам си ква агенция, но не и конкретно посочено медицинско лице, което да ти окаже спешна помощ, ако се наложи! Знаеш ли кога ще подпиша подобно нещо? Просто го махнете, ако искате повече боцнати и поемете отговорност за хората, като държава!
Коментиран от #172
16:18 30.10.2021
169 Фермер
До коментар #6 от "Кикоман":
Утре, като почнат да правят по 100000 теста, ще се увеличат и още как!17:06 30.10.2021
170 демократ
тези мъртавци тежат на вашата съвесст!
17:07 30.10.2021
171 демократ
главно роми и учиндолци ще останеме ние арийците
а останалите 10% ще показваме на чужденците
"имало такъв народ" глупендари.
17:25 30.10.2021
172 Има си
До коментар #168 от "Гост":
листовка всяка ваксина, още сега можеш да я дръпнеш и прочетеш. Ама твоя воля, можеш да четеш, можеш и да ... не четеш.18:29 30.10.2021
173 Този коментар е премахнат от модератор.