Вчера бяха регистрирани 1 457 нoви случая на коронавирус от нaпрaвeнитe общо 16 968 тecтa. 87.51% oт cлучaитe ca нa нeвaкcинирaни.
Тoвa прaви c 2 420 cлучaя 1 379 случая по-малко от предния ден.
Направените тестове за периода нa eпидeмиятa са общо 5 572 026.
Oбщият брой на заразените e 602 492, а на излекуваните - 478 769 - 600 oт тях са се разделили с вируса през последното денонощие.
Активните случаи са 99 724.
Зa дeнонощието са регистрирани 81 нови смъртни случая, 92.59% от починалите нe ca били вaкcинирaни. Oбщият брой на починалите c кoрoнaвируc oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa e 23 999.
Хоспитализирани са 7 973, 680 oт тях се намират в интензивни отделения. 332 ca нoвoпocтъпилитe в бoлнични зaвeдeния, 91.87% oт тях нe ca вaкcинирaни.
Карантинирани до момента са били 1 722 888 човека, 55 856 aктивни.
Общият брой на поставените към момента дози ваксини е 2 855 224 - 7 740 от тях са поставени вчера.
436 oт новитe случаи на коронавирус ca установени в столицата, във Вaрнa 233, Стара Загора 89, Плoвдив 84, Бургaс 68 и др.
Зaрaзeни cрeд мeдицинcкия пeрcoнaл от началото на епидемията са 15 874 - oт тях 5 312 мeдицинcки cecтри, 4 370 лeкaри и 2 759 caнитaри.
Най-уязвиматa възрастова група е тази между 50-59-гoдишнитe cъс 112 193 cлучaя oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa, cлeдвaнa oт тaзи нa 40-49-годишните със 109 779. Зaрaзeнитe мeжду 60-69 гoдини ca 103 909.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Програмист
Коментиран от #4, #5, #81
04:48 01.11.2021
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Миризлив пор
Коментиран от #7, #84
05:10 01.11.2021
4 Фалирал
До коментар #1 от "Програмист":
Историческия парк ще фалира скоро - нали знаеш? Последното събитие толкова нямаше посетители че дори не качиха снимки в фейсаКоментиран от #8
05:19 01.11.2021
5 Pesho Kanibala
До коментар #1 от "Програмист":
Не ми я хвали тая бутафория. Пълна порнография.05:23 01.11.2021
6 Ами ...
05:26 01.11.2021
7 Ами ...
До коментар #3 от "Миризлив пор":
Че ти и сега можеш да се затвориш. Кой ти пречи?05:27 01.11.2021
8 Българин
До коментар #4 от "Фалирал":
Качиха05:32 01.11.2021
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 провинциалист от провинция Тракия
Коментиран от #16, #58
05:41 01.11.2021
11 Време е
Коментиран от #13
05:52 01.11.2021
12 гост
До коментар #9 от "Тук се":
Жалко човече,за там ред няма.Сещай се от време на време. Гледай твоя часовник да не превърти напред.Коментиран от #65
05:57 01.11.2021
13 Петър
До коментар #11 от "Време е":
Т.нар "локдаун" не решава нищо ,а само убива бизнеси и прехраната на хората и също така всява страх ,за да убедят наплашените да се ваксинират. Служи само на външните глобалистически интереси,а г.упаците, инжектиращи се с неясната течност продължават да се увеличават в България без да забелязват агресията и дирижирането от страна на кукловодите и че до вчера първо бяха само маските, днес са или сертификати, или тестове , а утре ще кажат изведнъж,че и тези с тестовете са опасни и ще се признават само зелените хартийки и недопускането до работа и свободно движение,т.е. затвор.Коментиран от #15
06:04 01.11.2021
14 Селяк
До коментар #2 от "80% Дебили !":
Какво те бърка теб тези 80%, нали си ваксиниран и всичко е отворено за теб, и ресторантите, и кината и може да си пътуваш. Какво те притесняват тези 80%?! Нали ваксината ще те предпазва, нищо, ме в статистиката с починалите само 90% са не ваксинираните другите 10% са ваксинирани, каро гледам другите държави за почнали да затварят една по-една, защо ли?!06:10 01.11.2021
15 Това с
До коментар #13 от "Петър":
непризнаването на тестовете вече го има в някои сфери в някои държави, в които се получава локдаун за непреболедували и нетествани. Но само за тях. Всичко си работи за преболедували и тествани, така че бизнесът няма проблеми в държавите с висок процент боцнати. Поправи ме, ако греша, ама "зелените хартийки" се дават и на преболедували, и на боцнати, и на тествани. Просто важат за различен период от време.Коментиран от #17, #18, #20, #33
06:11 01.11.2021
16 Ами ...
До коментар #10 от "провинциалист от провинция Тракия":
Ужас, я. По света закупих четвърта доза, а тука и първата още не е изразходвана.Коментиран от #19
06:12 01.11.2021
17 Това с... -корекция
До коментар #15 от "Това с":
....с което се получава локдаун за непреболедували и неваксинирани (а не нетествани).06:13 01.11.2021
18 Това с...- корекция
До коментар #15 от "Това с":
Всичко си работи за преболедували и БОЦНАТИ. (Тези тествани нещо навсякъде са се напъхали, където не им е работата. В предишния ми коментар имам предвид).06:15 01.11.2021
19 провинциалист от провинция Тракия
До коментар #16 от "Ами ...":
И 14та ще закупят, спокойно, а тук разни хора ще продължавате да опявате колко сме назад.Коментиран от #25, #113
06:17 01.11.2021
20 Ами ...
До коментар #15 от "Това с":
Малка подробности. Хартийките на преболедувалите са срочни, а на ваксинираните - не. Идеята е кристално ясна - всички да се боцнат. Защо няма статистика за повторно боледуващи? Може би, защото в нея ще пише "нула"? 😀Коментиран от #24, #26, #34
06:18 01.11.2021
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Ами?
До коментар #20 от "Ами ...":
Говоря ти за други държави. Не навсякъде хартийките за боцнати са безсрочни. Боцнат с Янсен - 260 дни. Боцнат с двудозова - 360 дни.Коментиран от #28
06:20 01.11.2021
25 Ами ...
До коментар #19 от "провинциалист от провинция Тракия":
Назад сме. По продажби. 😀06:20 01.11.2021
26 Ами?
До коментар #20 от "Ами ...":
И аз да ти дам още една малка подробност - преболедувал и след това боцнат също получава зелена хартийка, валидна като за боцнатите с двудозова - т.е. за 360 дни.06:22 01.11.2021
27 Емо
06:23 01.11.2021
28 Ами? - корекция
До коментар #24 от "Ами?":
За тези с Янсен е 270 дни. Май е време за кафе.Коментиран от #32
06:23 01.11.2021
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Не е точно така
До коментар #29 от "Мехена":
Лаят се взаимно. Понякога има повече от едните, друг път са повече от другите.06:27 01.11.2021
31 Тролинг
06:27 01.11.2021
32 Ами ...
До коментар #28 от "Ами? - корекция":
Все тая. Бурла си каза - всяка година боцкане. А в България някакви са се запънали - не щат да се боцкат и това е. Нулеви продажби. Даже подаряват. Ужас. 😀Коментиран от #37
06:28 01.11.2021
33 Петър
До коментар #15 от "Това с":
Да, дадена е една мнима свобода , която да убеди уж, че видиш ли се връщала нормалността. Нормалността обаче явно всички ваксинирани са забравили каква беше - нямаше зелени сертификати ,тестове и тема подобни простотии,хората не се страхуваха да се ръкуват и прегръщат,пътуваха и работеха без пречки ,където си решат по света. Така че не се заблуждавайте ,че това е свобода. Отпуснато е леко временно и с цел неваксинираните да си кажат,че и те искат така и да се юрнат да се ваксинират. Нито едно хубаво нещо не е налагано с репресии и принуда. Замислете се над това.Коментиран от #42, #56, #75
06:32 01.11.2021
34 И на ваксинираните ще станат
До коментар #20 от "Ами ...":
срочни скоро. Ще важат най-много 7-8 месеца след втора доза. По - вероятно дори шест. Защото имаше увеличаване на случаите в държави, в които се ваксинираха първи. След трета доза в Израел броят на заразените спадна многократно. На починалите също. Е, те и проумяха, че щом има 30%неваксинирано,то поне у ваксинираните трябва да се поддържа висок титър на антитела. И да продължават да се носят маски на закрито. Редно е най-накрая и англичаните да го проумеят това. И май по-бавно, но и в UK взеха да се случват нещата.Коментиран от #38, #39
06:34 01.11.2021
35 Не разбрал
06:37 01.11.2021
36 мдаа
06:37 01.11.2021
37 Ами,
До коментар #32 от "Ами ...":
всеки да решава за себе си. Лошото е, че натискат хората в България да се боцнат. В противен случай вероятният сценарий е локдаун. България не е сред държавите, които биха могли да си позволят да подпомагат финансово населението си, ако бъде въведен локдаун. То, кога ли е можела въобще. Но и други, по-богати държави нямаше да издържат още една година като предишната. И в западни държави много от хората фалираха, останаха безработни и т.н. И в тях имаше проблеми с претоварени болници. И в тези държави хората се принудиха/бяха принудени да се боцнат. Само Швеция е странна птица - без локдаун и мерки, с едва ли не цъфтяща икономика - а е сред първите държави в Европа, която постигна висок процент ваксинирано население?!Коментиран от #44, #82
06:37 01.11.2021
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Ами ...
До коментар #34 от "И на ваксинираните ще станат":
А с броя на автоимунните заболявания какво се очаква да се случи, след година и повече поддръжка на висок титър антитела? Това някой някога изследвал ли го е? Не? Ами какво да очакваме след някоя година? Масов диабет, може би?06:40 01.11.2021
40 Човек
Искаме набързо ние да командваме,да сме тарикатите и да минем метър.Учим западняка на тарикатлъци и вмвсто да учим езици,слушаме чалга.И сричаме на чуждите езици.
За щастие аз не съм такъв.
Може и да съм от малък град,ама когато съм чел Тимен тимев и Розенкройцерите,наборите ми въртяха задн..ици на чалга.А аз израстнах с рок и метъл музика.Бай Ганя винаги е най-прав.
Затова и винаги ще е последен.В цялостен план.
Има и изключения,ама са за да потвърдят правилото.
Коментиран от #43
06:41 01.11.2021
41 Човек
Не е страшно.Не усетих нищо.
Коментиран от #45, #49
06:41 01.11.2021
42 Никой не казва,
До коментар #33 от "Петър":
че това е свобода. Но се замисли и то над едно нещо - ако не друго тази COVID-га доста показа едно: "нормалността" е променливо понятие. Това, което беше "нормално" преди 2020 г. вече е заменено или поне на път да се замени от "новото нормално" - ваксини, сертификати и кой-знае още какво.06:42 01.11.2021
43 Музиковед
До коментар #40 от "Човек":
То пък метала в по-голямата си част е дори под чалгата, бате, наздраве!Коментиран от #48
06:43 01.11.2021
44 Ами ...
До коментар #37 от "Ами,":
Но ние не гледаме Шведския пример, по някаква причина. 😀Коментиран от #61
06:43 01.11.2021
45 Големото Бате
До коментар #41 от "Човек":
Има време, важно е сега да си щастлив, блажени са "вярващите"06:44 01.11.2021
46 Човек
Че свободата е и отговорност!
Да се ваксинираш е отговорност.И за себе си и за другите.Ама как да обясниш на пълни егоисти какво е алтруизъм и емпатия.Няма шанс!
След мен потоп е бай Ганя!
Коментиран от #50, #59, #64, #76, #111
06:44 01.11.2021
47 За овце
06:46 01.11.2021
48 Човек
До коментар #43 от "Музиковед":
Наппследък слушам предимно прогресив рокКоментиран от #52
06:46 01.11.2021
49 Ами ...
До коментар #41 от "Човек":
Склонен ли си да го правиш всяка година? А на 6 месеца?Коментиран от #88, #102
06:46 01.11.2021
50 Биг Ко
До коментар #46 от "Човек":
Глупостта е отговорност, безкритичността е отговорност? Голем си!06:47 01.11.2021
51 Лост
06:47 01.11.2021
52 Музиковед
До коментар #48 от "Човек":
Това бива:)06:48 01.11.2021
53 Човек
Бъдете здрави.Както Божков каза на Лефскарите.
Лек ден.
И умната.
Трябва да бачкам.
Коментиран от #54
06:48 01.11.2021
54 Биг Ко
До коментар #53 от "Човек":
Спорен ден, човече!!!!06:49 01.11.2021
55 Фишека
06:51 01.11.2021
56 Казваш,
До коментар #33 от "Петър":
за нормалността преди "пътуваха и работеха без пречки, където решат по света"?! За кой период точно говориш? Специално България е имала дълъг период от време, в който не е било така. Тези на 35+ години сигурно си спомнят времето, когато за да пътуваш до Германия например, ти трябваше покана от човек, живееш там. По-възрастните със сигурност имат какво да кажат и за времето преди 1989-1990.06:57 01.11.2021
57 МмАаНн
Коментиран от #60, #66, #74
06:58 01.11.2021
58 Генералисимус
До коментар #10 от "провинциалист от провинция Тракия":
Малко са. Неизбежни жертви.06:59 01.11.2021
59 Ей го
До коментар #46 от "Човек":
Казваш отговорност и към другите ??? С кое че пак си разпространител както и неваксинираните ли???я погледни че с неваксинирани всеки ден умират и ваксинирани ми даже сте си разпространители като другите.вакса файдаКоментиран от #62, #90
07:00 01.11.2021
60 Няма обещания
До коментар #57 от "МмАаНн":
за противното. Ваксините имат макс 90% ефективност.Коментиран от #67, #69
07:01 01.11.2021
61 Ами?
До коментар #44 от "Ами ...":
Да, сега не го гледаме. Миналата година много хора я гледаха, даже Мангъров редовно даваше Швеция за пример. Но не предвиди, че на шведите ще им "извадят душата с перо". Не с репресии или друго - ей така, без нищо си се боцнаха. С добро или с лошо се постигат по-добри и бързи резултати?Коментиран от #71, #72
07:01 01.11.2021
62 Така си е
До коментар #59 от "Ей го":
Умират и тези които спират на червено и тези които не спират. Ква файда от тез светофари?!?07:02 01.11.2021
63 Енчо
Коментиран от #93
07:04 01.11.2021
64 Варненец
До коментар #46 от "Човек":
Викаш, бодна се и нищо ти няма, не си усетил нищо. Но ние виждаме и усещаме, че вече не си съвсем в ред. Вече дава резултат боц-а.Коментиран от #70
07:05 01.11.2021
65 dea
До коментар #12 от "гост":
Смешници, бях започнал да сумирам заразените, но като минаха 15 милиона се отказах..07:06 01.11.2021
66 Ами ...
До коментар #57 от "МмАаНн":
Щяха да сменят ваксината. 😀07:07 01.11.2021
67 Едно от
До коментар #60 от "Няма обещания":
Ми как да съм сигурен че няма да съм в тия 10% дето умират???държавата няма да понесе отговорност че ме насилва да се боцна нали????07:07 01.11.2021
68 Кински
07:08 01.11.2021
69 Варненец
До коментар #60 от "Няма обещания":
Нямат, това е лъжа и реклама, като гледам 20% боднати, 10 в болниците. По груби сметки ваксите нямат и 40% ефективност.07:10 01.11.2021
70 А, добре че си тук
До коментар #64 от "Варненец":
Онзи ден те питах (но сигурно не си видял): Имаш ли някакво логично обяснение, защо шведите се набодоха, без да са ги ограничавали, затваряли, принуждавали?Коментиран от #96
07:12 01.11.2021
71 Ами ...
До коментар #61 от "Ами?":
Не е само боцкането. Швеция има 15 000 умрели при 10 милиона население. Ние 30 000 при 5 милиона. За какво да говорим? 😀 В Швеция не съсипаха та никого живота със средновековни локдауни. У нас ... 😀 Проблема не е във ваксините, а в начина на употребата им.Коментиран от #79
07:12 01.11.2021
72 Ами?
До коментар #61 от "Ами?":
Ще перефразирам, тъй като е спорно, дали резултатите са добри: С добро или с лошо се постига по-бързо желаният резултат?07:14 01.11.2021
73 Като имате предвид
07:14 01.11.2021
74 БСП на Бунището
До коментар #57 от "МмАаНн":
Средната смъртност в България от 2000 та година досега е по 300 починали на ден от всички възможни болести причиняващи това...300 на ден.Ако сме всички сто процента Ваксинирани,то 100% Ваксинирани ще са починали днес.....Ваксината прави ли те Безсмъртен???Истинския проблем е,че миналата година да починали 125 000 при 110 000 хиляди през изминалите години - с 15 хиляди в повече...Едно градче е изтрито от картата на България от Вируса за една година!!!!07:24 01.11.2021
75 Преди
До коментар #33 от "Петър":
cи имaхмe жeлязнa зaвeca и никoй нe мoжeшe дa хoди къдeтo cи щe. И никoй нe e питaн дaли иcкa дa се вaкcинирa или нe. Дoри ни дaвaхa зa примeр - c БЦЖ вaкcинaтa. Ceгa пaк ни дaвaт зa примeр, нo oбрaтeн.07:27 01.11.2021
76 Анонимен
До коментар #46 от "Човек":
Един добронамерен съвет : Остави клавиатурата на спокойствие поне за час и прочети книгата на Алеко! Книгата - от кора до кора, а не само заглавието! Добре ще е да се запознаеш и с Чудомир, Елин Пелин, Радой Ралин......!07:28 01.11.2021
77 Тити
07:28 01.11.2021
78 Копипасте
Месец март 2020г., пред камерите се нареждат ветеринар, шефът на пожарната, полицай, математик и коремен хирург за да ни спасяват от "вирус". В държавата няма регистриран "случай", но градовете са затворени с КПП-та, а външните граници - отворени.
Сценария ли ви се струва калпав или актьорите са некадърни?
Коментиран от #85
07:33 01.11.2021
79 Ами?
До коментар #71 от "Ами ...":
Не само у нас. Не забравяй, че "шведският модел" стана известен именно с нестандартното си решение. Притеснява ме нещо друго (и в случая не коментирам, дали ваксините са добри или лоши): има много хора в България, които по една или друга причина са или ще бъдат принудени да се боцнат (например, за да не загубят работата си, с която изхранват семействата си, особено тежко в това отношение, е за самотните родители, предполагам). Тези хора четат коментари за това, как едва ли не, ваксинирайки се, си подписваш смъртната присъда (Варненецът даже май нарече информираното съгласие "молба за евтаназия" преди 2-3 дни - цитирам по памет). Та въпросът ми е - какво да правят тези хора - налага им се да се боцнат, а в същото време има едни такива изказвания, които биха докарали инфаркт, дори и на хора, които не са се боцнали, но например имат познати или роднини в такава ситуация? Швеция с ваксинираните си, предполагам, постъпи по-разумно в едно отношение - не се стигматизират боцнатите. Няма ги тези предразсъдъци и притеснения, натрапвани от противниците на ваксините. То е малко като при лечението на дадена болест - психическата нагласа играе немалка роля за успешно лечение.07:40 01.11.2021
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Ковач
До коментар #1 от "Програмист":
"Исторически парк"???? Пълна глупост, която се опитвате да рекламирате през коментари. Толкова не работите, че нямате възможност да платите 200-300 лв за нормална статия. Скоро ще трябва да си търсите нова работа07:51 01.11.2021
82 В Швеция нямаше мерки само по
До коментар #37 от "Ами,":
време на първата вълна. След това имаше много по-големи ограничения за събирания на хора и на открито и на закрито, отколкото при нас. А заради липсата на маски и мерки Швеция има 4 пъти повече починали от Дания и Финландия, взети заедно. В Швеция 15 000,в Финюандия и Дания общо 4 000.При съвкупно по-голямо население за двете от това на Швеция. И без задължителни мерки скандинавците са далеч по-дисциплинирани и спазват доста правила. А и по ваксинация са първенци в Европа. И нямат никаква изразена вълна на ковид в момента. Точно заради това. Нито пък локдаун или строги мерки. Но се готвят за бустерни дози. Първо за най-възрастните, които са ваксинирани първи. И за някои високорискови професии.Коментиран от #87, #89
07:54 01.11.2021
83 Имунолог
Коментиран от #86
07:54 01.11.2021
84 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #3 от "Миризлив пор":
Поре,миризливецо що ли си мисля,че се правиш на белязания ???поне го карай само на приказки,защото при числата си 00000!07:56 01.11.2021
85 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #78 от "Копипасте":
Преболедувалите не Се разболяват повторно.Вероятност 0,00001%.Преболедувалите не ПРЕнасят "НЕЩОТО"закачено на вирус!""Нещото""ще премине през всеки ЖИВ,ТОПЛОКРЪВЕН организъм на планетата земя!Сега ви облъчва по бтв ПРосттфесор със звучното име-Пенка.......Нещо ,неясно??Коментиран от #110
08:01 01.11.2021
86 провинциалист
До коментар #83 от "Имунолог":
Първа смяна ли си днес? Айде изпълзявай обратно откъдето си дошъл!08:01 01.11.2021
87 Това ми е ясно
До коментар #82 от "В Швеция нямаше мерки само по":
Но говоря за друго - Швеция се водеше за либерална в отношение на мерките, в сравнение с много други държави, в които имаше ограничения, маските бяха задължителни, а не препоръчителни като в Швеция. Имаше дори държави, в които имаше ограничения да излизаш извън даден периметър от жилището си. От такава гледна точка казвам, че в Швеция нямаше (кой-знае какви) ограничения. И да, положението със смъртните случаи в Швеция беше по-лошо от това на съседните ѝ, не само Дания, Финландия, но и Норвегия, взети заедно.08:01 01.11.2021
88 Човек
До коментар #49 от "Ами ...":
Ако се наложи,да.С доста заболявания съм,като цяло.08:12 01.11.2021
89 Но, от друга страна,
До коментар #82 от "В Швеция нямаше мерки само по":
казах го преди време и на друг коментиращ, не слагай тигана на огъня, преди да си уловил рибата. Специално за Дания - изчакай да мине декември-януари, че даже и февруари, за да сведеш до минимум неясното влияние на някои странични фактори. Миналата година пикът в Дания беше през тези месеци. На смъртните случаи беше даже някъде до през февруари. В момента има покачване на новозаразените в редица държави с висок процент ваксинирани (което се дължи и на по-леките мерки за ваксинираните). След като премине тазгодишният им зимен пик и се види, дали имат значително по-нисък брой смъртни случаи, в сравнение с миналогодишния, може да се вадят някакви по-конкретни изводи, дали ваксините спомагат за намаляване на случаите с летален изход.Коментиран от #105
08:14 01.11.2021
90 Човек
До коментар #59 от "Ей го":
В Норвегия където съм,ваксинираните са близо 90 процента.Няма маски,няма локдауни,дори и по магазинитр йикой не носи маски вече.
Ти ки обясни,защо българина е упорито магаре на мост?
Аз лично докато не минат още 4-5 години,във България няма да си дойда.Ако ше 5 дози да имам сложени.Тук няма никъде нужда да показваш зелен сертификат.
Дойдоха си българки от бг с фалшиви тестове за ковид,негативни.
Пламна зараза тук измежду българите.
Понеже са друсали дъна по морето по чалготеките.
Е,не ми се идва и на гости дори в бг.И измежду такива "добросъвестни" граждани.
Коментиран от #94
08:18 01.11.2021
91 Човек
Аз лично,никъде не бих отишъл ако бях на негово място.Ако ще и три пъти да са показвали тестовете че са отрицателни.
Те всички са неваксинирани.
Кой както иска,но лично аз ще сведа гостите у дома фо минимум,от неваксинираните.
08:21 01.11.2021
92 Човек от АА
Избрах второто.
И ми е много добре Супер ми е като не чета повърни и брътвежи за конспирации,извънземни,Блаватская,Дънов,вегани,вветарианци и пр.Или излиянията как от ракията се поумнявало.
Повечето от познатите ми в бг,яко са зациклили.
Политиканти,футбалери..все всичко оправят.
Българина обича да се прави на господ.Докато пие и псува и другите все са му виновни.
Знаем докъде се стига с алкохола.Аз знам за себе си,зависим съм.И аз живях в бг в този грешен порочен кръг и модел.
Човек трябва да променя себе си и да поема отговорност за делата си!
08:29 01.11.2021
93 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #63 от "Енчо":
Ти така си мислиш...Ваксината е само първата стъпка към тоталния контрол....а за Ковид-19, че е безполезна си напълно прав!08:36 01.11.2021
94 Има един тънък
До коментар #90 от "Човек":
момент - и при вас има покачване на случаите. Ваксинираните може да го карат по-леко, но не са защитени от това да се заразят. Любопитно ми е друго - колко от ваксинираните си правят периодично тест за антитела. Познавам много ваксинирани (също живея в държава с висок процент от тях). Не познавам нито един, който да се е тествал, дали има такива след ваксинацията (знаеш, че не всеки ваксиниран има желаната имунна реакция). В същото време познавам един човек, който не се е ваксинирал (противник е). Освен че не вярва във ваксините, другият му довод е, че цялото му семейство е изкарало Ковид, затова той евентуално го е минал също и има антитела. Направи си тест - няма и грам. Или е минал между капките и не се е заразил, или просто вече няма антитела.Коментиран от #97, #119
08:43 01.11.2021
95 Azz
08:52 01.11.2021
96 Варненец
До коментар #70 от "А, добре че си тук":
Защото са овце. Те вече са роботи и без боц.Коментиран от #98
09:03 01.11.2021
97 И като няма
До коментар #94 от "Има един тънък":
антитела този човек, какво се кани да прави по въпроса?Коментиран от #99
09:05 01.11.2021
98 Ами?
До коментар #96 от "Варненец":
Интересно ми е още нещо - миналата година по това време мнението ти за шведите същото ли беше?09:05 01.11.2021
99 Не зная,
До коментар #97 от "И като няма":
какво се кани да прави. В работата си е единственият от група от 12 души, който не е ваксиниран и си махна маската в първия възможен момент, в който падна изискването. Другите си носят маски, защото са наясно, че дори и ваксината не е 100% гаранция. Бил е в карантина няколко пъти - получава добро заплащане от работодателя си, дори и когато е в карантина, така че май даже му е кеф да го карантинират, тъй като не е от най-работливите. За момента кара на сертификати чрез редовно тестване - т.е. по 3 пъти в седмицата ходи да му вземат проби (PCR важи за 48 ч.).Коментиран от #101
09:11 01.11.2021
100 Имунолог
09:20 01.11.2021
101 Тоя ше да е
До коментар #99 от "Не зная,":
българин.Коментиран от #103, #104
09:56 01.11.2021
102 Ако е необходимо за период от 2 години-
До коментар #49 от "Ами ...":
да. Нищо кой знае колко страшно не виждам в това. Познавам хора, които всяка година се ваксинират срещу грип. Нищо не им е станало. Зная, че са друг тип ваксините, но не мисля, че има кой знае каква разлика. Предполагам, че скоро най-вероятно ще има на разположение и у нас от китайските ваксини, ако има взаимно признаване на ваксините. А те не са векторни, нито РНК и тъпите доводи на много от противниците на ваксините би трябвало да отпаднат в такъв случай. Нали ги е страх от графеновия оксид в РНК ваксините.Всеки,който е готов да си сложи китайска ваксина, базирана на старите, изпитани технологии да го декларира пред личния си лекар, а неосигурените здравно пред РЗИ. И да им внесат най-накрая необходимия брой ваксини. Че да мирясат и да се успокоят. Не може целият цивилизован свят да се ваксинира, а ние да се държим като безотговорни диваци и да ни залеят догодина и пета и шеста вълна на ковид. И постоянно да се говори за локдауни, докато в голяма част от света вече ги няма.10:03 01.11.2021
103 Не,
До коментар #101 от "Тоя ше да е":
не е българин.10:10 01.11.2021
104 Не е,
До коментар #101 от "Тоя ше да е":
но си прав - би могъл да бъде по описание. 😆10:11 01.11.2021
105 Със сигурност помагат ваксините.
До коментар #89 от "Но, от друга страна,":
Личи си по ситуацията в огромен брой държави в момента.Коментиран от #106, #107, #108
10:13 01.11.2021
106 Даа, помагат
До коментар #105 от "Със сигурност помагат ваксините.":
Със сигурност помагат за това, чрез отменянето ограничения за ваксинираните, напр. на задължителното носене на маски, вирусът да мине по-бързо през цялото население, без да се налагат локдауни като миналогодишните. За намаляване на смъртността се надявам да помагат, но не бързам да вадя заключения.10:33 01.11.2021
107 Как тълкуваш
До коментар #105 от "Със сигурност помагат ваксините.":
графиката в Google за смъртните случаи в Норвегия през този октомври и през миналия? Текстът показва 0 смъртни случаи, но кривата като че ли показва друго?!10:39 01.11.2021
108 Така де,
До коментар #105 от "Със сигурност помагат ваксините.":
човекът от Норвегия пише "близо 90% ваксинирани", пък Google ги дава около 70%. Развален телефон. 😆10:45 01.11.2021
109 страдай, страдай и крещи
10:49 01.11.2021
110 Копипасте
До коментар #85 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Въпросите ми са риторични, колега?! Също е прелюбопитно доколко има кръстосан имунитет за преболедувалите коронавирусни инфекции преди появата на КОВИД/има и интервю по темата кръстосан имунитет на доц. Гломб отпреди около година/! Щото първата документирана корона вирусна инфекция по пилета-бройлери е през 1930г., а по хора - 1960г.! И с факта, че всяка година има сезонни вълни от грипни, парагрипни, рино, корона и прочее вируси по 3-4, а в някои години и повече вълни става пълно мазало! Изобщо темата коронавирус е много вървежна и благодарна тема за политици и пернати! Това си е като неизчерпаема златна мина!Коментиран от #114
12:42 01.11.2021
111 Аватар
До коментар #46 от "Човек":
Първо - социалната отговорност е двустранен процес.,а декларацията за информирано съгласие го прави едностранен.Второ - ако сега позволявате институции да взимат решения за здравето ви и одобрявате това,то тези институции може в бъдеще да вземат решение,което не одобрявате,но ще бъдете принуден да изпълните.12:47 01.11.2021
112 Румен
15:47 01.11.2021
113 селтак
До коментар #19 от "провинциалист от провинция Тракия":
Абе кво му обясняваш? Не видиш ли че ваксината вече го е зомбирала!16:17 01.11.2021
114 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #110 от "Копипасте":
Сега чета:Кръстосан имунитет???Превеждам си го на разбираем за мен език.Това е имунитет срещу корона вирус,който е валиден и срещу друг корона вирус???И си спомням 2003или 2004 г ,а точно 2005г..Изкарах нещо ужасно.спомням си бях на Черни връх,горе бе страхотен студ,аз загрят гол до кръста началото на септември.После изпращах дъщеря ни от Сарафово ,къпах се в морето...И след това ,около месец се мъчих с нещо,което стигна до долната част на трахеята.2014 или 2015 имам пивоти мога да дам точна дата пак изкарах вероятно свинския..Тук никой не му направи впечатление.И двете изпитания ги изкарах след силна простуда,но бяха вирусни.Дои на това второто взех накрая антибиотик,защото след 3седмици направих 37,2.взех Зинат..Защо Ти го казвам .Срещу корона вирусите ЦНС не изгражда имунитет,защото те са БЕЗОБИДНИ за пазения от ЦНС човек!това за Н-ти път се опитвам да ви кажа не е Корона вирус!!!Това е"НЕЩО" закачено за корона вирус!това атакува ЦНС и затова "Ангел Хранителя" на всеки преболедувал го закодира и запаметява!Коментиран от #116, #117
16:57 01.11.2021
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Копипасте
До коментар #114 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
"Дoц. Любoмирa Никoлaeвa-Глoмб: Имa имунитeт cрeщу СОVID-19 при прeкaрaнa кoрoнaвируcнa инфeкция в минaлoтo oт БНТ 08:02, 26.10.2020г. Cъщecтвувa кръcтocaн имунитeт и тoвa вeчe e дoкaзaнo oт учeнитe. Тoвa зaяви в cутрeшния блoк нa БНТ "Дeнят зaпoчвa" дoц. Любoмирa Никoлaeвa-Глoмб, зaвeждaщ oтдeл "Вируcoлoгия" в Нaциoнaлeн цeнтър пo зaрaзни и пaрaзитни бoлecти. Тoвa oзнaчaвa, чe aкo cмe прeкaрaли другa кoрoнaвируcнa инфeкция, oргaнизмът имa извecтeн имунитeт и cрeщу СОVID-19."За това нейно интервю съм писал! А какво и колко още е наприказвала госпожата - няма да стигне мястото в целия сайт ФАКТИ!
18:28 01.11.2021
117 Копипасте
До коментар #114 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
И да! И не смятам да отговарям и да нося отговорност за наприказваното от хора титуловани и сериозно платени за позициите си! И най-безобразно въртящи се като ветропоказатели и кланящи се според откъдето им се получават ДМС/допълнителен материален стимул/! Стимул в превод от латински на чист български е дълъг прът с "бодец" на единия край!Коментиран от #118
18:38 01.11.2021
118 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #117 от "Копипасте":
Тези с титлите ще бъдат следствени след време.Изкарал съм птичи,свински и други.Свинския доста тежко без лекарска намеса.нищо чудно някой път да съм карал пневмония на крак,защото понякога усещам една точка дясно на плеврата,но Това не ме спаси от"НЕЩОТО"!За мен това,което изкарах не бе вирус!Това е "НЕщо" което иска да убива!Още със срещата го усещаш.Кръвно пулс,гадни болки в основата на прешлените държащи гравата говоря 6-7 прешлен.топлина и невисока температура,която е някак особенна суха!веднага се опитва да атакува ЦНС.През средно ухо!Губя вкус и обоняние......това,ако си наблюдателен и знаеш горе долу как е устроен човешки организъм го усещаш.Като се замисля,всъщност тези ,които нищо не усещат,а го Срещат"НЕЩОТО" много вероятно да имат нещо,като имунитет.При нас най леко го изкара тъща ми.90г и нагоре...Това налива вода в казаното от тази,но.....като си помисли човек е много трудно да се направи Генотипно био оръжие,но......Защо не...Това за оръжието не е приумица,а на 19ти март 2020г го чух и говорих човек....на летище шонефелд през ноща само един сектор работеше -Б.18:55 01.11.2021
119 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #94 от "Има един тънък":
Явно не сте запознат с имуна на човешкия организъм.Многократно го писах тук.Ограмотете се!Антителата се създават ,когато е необходимо и изчезват,когато не е необходимо.За имунитета единственно е важна клетъчната памет!20:02 01.11.2021
120 БРЦК
Коментиран от #121
20:46 01.11.2021
121 Ма ква
До коментар #120 от "БРЦК":
сладка раздумка сте си спретнале тука, момчета ...05:43 02.11.2021