Най-евтините нови коли у нас или употребявани премиум автомобили: Какво да изберете?

26 Септември, 2025 10:27 29 266 64

  • евтини коли-
  • нови автомобили-
  • употребявани автомобили-
  • премиум автомобили

Не отхвърляйте новите достъпни автомобили заради стереотипи

Най-евтините нови коли у нас или употребявани премиум автомобили: Какво да изберете? - 1

Много българи, когато купуват кола с бюджет от 30 000 до 40 000 лева, са изправени пред труден избор: нова, достъпна кола или употребяван, но премиум модел.

Развенчаване на митовете за достъпните автомобили

Според експертите на ARC Europe, които в съветите си третират източноевропейския блок и в частност България, хората не трябва да вярват на остарели митове за най-евтините нови автомобили на пазара. Такива превозни средства редовно идват в сервизните центрове, а механиците ги смятат за обикновени съвременни автомобили, сравними с конкурентите от други страни, независимо от произхода им.

Според ARC Europe, новите достъпни коли нямат специфични недостатъци и са се доказали добре, особено в таксиметровата индустрия и сферата на споделеното ползване на автомобили, където пробегът е значителен, а неизправностите са типични за всички превозни средства с интензивна употреба.

Единственият належащ проблем с липсата на резеврни части на склад вече е до голяма степен решен и ключови части се предлагат на разумни цени и с разумни срокове за доставка. Следователно, новите, достъпни автомобили могат да бъдат интелигентен избор.

Предимствата на употребявания лукс

Пазарът на употребявани луксозни автомобили показва обратната ситуация. Собствениците на немски или японски автомобили не бързат да ги продават, избирайки ремонт, вместо да ги продадат. Бюджет от 30 000 до 40000 лева често е недостатъчен за преминаване към по-нов модел от същия клас.

Ако обаче опростите търсенето си и разгледате седани на четири или пет години, шансовете ви за успешна покупка се увеличават.

Що се отнася до новите автомобили единственото предупреждение е да не се купуват екзотични модели, които не се предлагат в България, тъй като намирането на резервни части след потенциални аварии или повреди може да бъде трудно. В това число влизат и набиращите популярност китайски коли, които имат представителства у нас, но все още не са оптимизирабли доставките на резервни части, но най-яркия пример е с електромобилите Tesla. Те стават все повече у нас, но поддръжката и намирането на части е изключително трудна, скъпа и времеемка задача.

Като цяло, всеки от предложените варианти е валиден. Според експертите е важно да се вземе решение на "трезва глава" и въз основа на фактите, както и да се премине през пълна проверка преди закупуване на употребяван автомобил.

Изборът между нов, достъпен модел с пълна гаранция и употребяван немски премиум с по-висок клас комфорт, но и с потенциални рискове е въпрос на личен приоритет и внимателно проучване. А кой е вашият предпочитан избор при този бюджет и защо, можете да споделите в коментарите по статията.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 45 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 софийски моряк

    75 43 Отговор
    предпочитам нова лада пред стар опел !

    Коментиран от #34

  • 2 Име

    51 17 Отговор
    Много правилно казват хората, ама това на Ганьо трудно ще му влезе в главата
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Пич

    127 34 Отговор
    Реалността - Нова кола , само ако имате пари за нова кола !!! Ако имате пари за нов трицилиндров автомобил , това не е нова кола , а нов проблем!!!

    Коментиран от #5

  • 5 Директора👨‍✈️

    65 67 Отговор

    До коментар #4 от "Пич":

    Ти колко нови 3 цилиндрови си карал, че ми е интересно просто?
    Отърсете се от сиромашкото мислене, хора. То ви дърпа назад. Кола втора употреба, жена втора употреба... живот втора употреба.

    Коментиран от #8, #14, #50, #54, #55

  • 6 сектант

    67 19 Отговор
    Колите ги правят да издържат по 5 години вече, за това втора ръка а и то в най-голямата схема на Европа - България, където мозъците са ни едни ходещи схеми кой как да мине другия и да не се мине себе си, много ясно, че най-добрия избор е дори нова Дачия на изплащане отколкото някакъв дръгналник за 40 000 особенно рейндж роувър или нещо друго, на което в последствие ремонта му след няколко месеца каране ще излезе на още 20 000 отгоре - и накрая какво ? Дал си маса пари на механик за пари които си можел да си караш новата кола в гаранция и да си фондация "лек живот". Ново, върнато от лизинг или от оторизиран продавач - това е.
  • 7 Всичко друго е пълнеж!

    25 101 Отговор
    Автомобилите са Мерцедес, Ауди и БМВ!

    Коментиран от #10

  • 8 Мнпцдчвцч

    56 26 Отговор

    До коментар #5 от "Директора👨‍✈️":

    Първа употреба, ама на кредит, аре нема нужда.

    Като почнете да плащате поне "бюджетните" нови коли в кеш, в брой, или на ръка, тогава ела да ми обясняваш за сиромашкото ми мислене и накъде ме дърпа.

    Коментиран от #15

  • 9 Хеми значи бензин

    15 64 Отговор
    Никога не дъм карал кола под 8 цилиндъра а тези 3,4 цилиндъра дори не ги коментирам.

    Коментиран от #39, #42, #52

  • 10 Аха

    45 9 Отговор

    До коментар #7 от "Всичко друго е пълнеж!":

    И сервизите са измислени за тях.
  • 11 Вервайте ми!

    31 73 Отговор
    Купих нова КИА 2025 г., сега е на 8000 км., проблем след проблем. Имам Ауди и Мерцедес на 3 години на 20 000 км. и на 75000 км.! Продавам Киата, не се лъжете по обещания и др.
    Марките е прав колегата по горе са Мерцедес, Ауди и БМВ!
  • 12 Авто сервиз

    40 28 Отговор
    За мен има няколко марки коли .Мерцедес , Народната кола ,Тойота (лексус) и евентуално Хонда , но с уговорката да е от старите модели

    Коментиран от #27

  • 13 Турбо

    55 8 Отговор
    Ако карате малко километри годишно , кола втора ръка ще ви свърши работа.За повече километри само нова.
  • 14 Пич

    35 25 Отговор

    До коментар #5 от "Директора👨‍✈️":

    Как да отговоря на човек без пари , който мечтае за Дачия !? Ама хайде - нито съм карал , нито мисля да карам трицилиндров автомобил !!!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Госта.

    46 8 Отговор

    До коментар #15 от "ои8уйхътгрф":

    Добре смяташ но ти у ягва факта че тези 4-5 г.трябва да имаш ГАрАНТИРАНА работа и свеждаме въпроса до ДЪРЖАВНА службичка .ВВ частния бизнес кой ще ти гарантира работа пет години??? И ако стане фал с доходите гориш .

    Коментиран от #24

  • 17 Като гледам колко разбирачи

    50 9 Отговор
    Са пуснали коментар падам от смях
    Карали само мерджани лексуси баварци
    Смешници

    Карате 20 годишни опели и се пазарите с гаражните майстори за по евтини турски части

    Статията е написана да облъчва такива безмозъчни като вас за евро автомобили те за американски и най вече китайски качеството е сходно а цените в пъти по евтини
  • 18 ПЗСпсзспз

    60 8 Отговор

    До коментар #15 от "ои8уйхътгрф":

    Затуй, втора, трета, пета ръка, за 5-6 хил. лева и като се окоти, я бракуваш без да ти пука особено. Като телефона в джоба!

    Но, като ви е зор обаче да влизате в дългове и всеки месец да треперите и да правите сметки на кой кредитор колко да платите, моля, заповядайте. Само после да няма сълзи и сополи държавата да помага и да възпира събирачите на вземания.
  • 19 я оня с ламбото

    24 5 Отговор

    До коментар #15 от "ои8уйхътгрф":

    И мнооогото свободно време, дето го хаби по разните пролиб форуми.
    Ти, ламбото на кредит ли го взе?
    Плащаш две- получаваш едно!

    И последно, не е за теб, а за останалите:
    Богатият не е богат, защото дава, а защото взема!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 смЕх

    49 13 Отговор
    Ааа ,статия за "баровци" ,които си взимат нова Дачия за 50 бона и гледат отвисоко "сиромасите" с пет годишни Мерцедеси - абсолютен смЕх .
  • 22 за едни и същи пари

    36 11 Отговор
    Ми то фотото по горе е красноречиво. Погледнете и кажете честно, кое ще изберете лявото или дясното ? Ако някой каже, е ще избере дясната кола, значи или е луд, или много лъже.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Баба

    25 25 Отговор
    Имам два Дъстъра ...купувани нови.
    Единият е 1.6 бензин на 90 000 км.
    Вторият 1.0 бензин на 60 000 км.
    Никакви проблеми...освен сервизно обслужване.Което е евтино.
    Забравих какво е да те бъзикат майстори разбирачи.

    Коментиран от #46

  • 27 Сър Мастър Бейтс

    18 4 Отговор

    До коментар #12 от "Авто сервиз":

    Нормално, че така ще кажеш. Мерцедес и "народната кола" ви направиха милионери.
  • 28 Хапопои

    11 23 Отговор
    Така бях миналата година. Купих чисто нова дачия дъстър 3цил. на газ 100к.с., за тези 40к можех да взема 6-7г. Мерцедес Е, 4-5г. Ауди а4/а6 или друга марка до 20-25к на 3-4г. още в гаранция.
    Да караш кола от магазина няма аналог, съжалявам, дори и най-евтината и не луксозна кола, има тръпка. Ако съм играч ще карам пак нова Тесла, иначе 2-ръка между 1 и 2г. е най-добре да се купува.

    Коментиран от #30, #33

  • 29 Сър Мастър Бейтс

    36 6 Отговор
    Не мисля, че самата покупна цена за семейство с двама работещи с нормални професии е проблем. Проблемите започват като вземеш таралясника. Почва се с каско от около 5% от стойността на автомобила. Второ, обслужване само в оторизирания сервиз, ако не искаш да ти отпадне гаранцията, където ти режат главата. Трето, трепериш някой рейсър да не те отнесе или лелка с очила да не паркира върху предницата ти. За БГ и особено за София според мен е по-добре дърта кошница - отделяш едни 500-600 лева на година за поддръжка и си свиркаш.
  • 30 Сър Мастър Бейтс

    40 10 Отговор

    До коментар #28 от "Хапопои":

    Кажи честно сега, като я натовариш тая Дачия с 4 пасажера + багаж, можеш ли на двулентов път да изпревариш ТИР? Ама честно!
  • 31 бай Даньо

    27 26 Отговор
    Поредната "статия" платена от Дачия. Никога не бих купил румънска кола. Не съм и карал но вероятно са еднодневки и свършват на 100 000км. Тойота на толква е тъкмо разработена . Междудругото най голямата грешка е да се слагат на едно място Мерцедес , Ауди и Тойота в един кюп. Аудитата от собствен опит знам свършват на 150 000км . Това което купива българина ( защото е по евтино ) европесйки коли малки модели на по 7-10 години е боклук . Купува се японска кола на 3 години от средн клас. След 3 години пазара се залива с лизингови и цените са наполовина на нова. Не е много лесно да те излъжат и за пробега ( в Европа и Америка) защото лизвани коли имат лимит за година каране ( около 20 000км ) тоест най много на 3 години да е на 60 000км има бижута на 30 000. Тойота, Хонда, Субару, някой Мазди на 3 години с 50 000км са бижу. Имат пред себе си 10 години безпроблемно каране и 200 000 км на половин цена без да те срам че караш Киа. Глей как ще ми изтрият коментара ....

    Коментиран от #32

  • 32 Сър Мастър Бейтс

    27 5 Отговор

    До коментар #31 от "бай Даньо":

    По принцип съм съгласен, че 3-4 годишна японка купувана от официален представител/първи собственик е най-добрата сделка от финансова гледна точка. Но! Мит е, че такива коли се продават на половин цена. Би могъл да се намери 4 годишен екземпляр на около 60% от стойността си като нова, но задължително ще бъде на 100к километра и отгоре. 3 годишна до 60к държи около 70-80% от стойността си като стой та гледай. За БГ говоря, на Запад не вярвам да е кой знае колко по-различно.

    Коментиран от #61

  • 33 Здрасти

    10 6 Отговор

    До коментар #28 от "Хапопои":

    2025 година няма какво да ме накара да си купя кола с 3 звезди от EuroNCAP
  • 34 Порно

    11 16 Отговор

    До коментар #1 от "софийски моряк":

    По добре пеша , отколкото в нова Лада. А Опел не бих взел и нов. Въпреки че сега Опела е вариант на Пежо. Виж, нова Тойота си заслужава. Има бензинова Корола по 40 000. А ако караш повече от 20 000 км годишно - Октавия дизел. Разбира се , за всеки селски бек препоръчвам 15 годишен немачки премиум.
  • 35 Гражданин

    10 6 Отговор
    Не съм толкова богат, че да купувам евтино. Кой го е казал, сещате ли се?
  • 36 @@@

    22 1 Отговор
    Само обслужването ,застраховките и данъците на возило от клас 200 хиляди и нагоре е около 10 хилки на година, това без да се налага ремонт.Ако нещо излезе и влезе в сервиз, фактурите в официалните сервизи са такива цифри, че ще ви падне капата.И преди да почнете да ми обяснявате за марките и кое било топ, първо се запитайте вие за себе си харчите ли по 20 хиляди на година, за вашите си кефове
  • 37 Бръм

    14 7 Отговор
    Айде бре, направиха ли я тая Дачия 150к.с. и ускорение минимум 10сек/100км !?
    Какво ме интересува икономията, ако не мога да изпреваря безопасно един тир.
  • 38 Жоро

    10 11 Отговор
    Масово се купуват коли по 40 хиляди и нагоре. Българите са богати! ГЕРБ е направило заплатите им високи!
  • 39 123

    19 4 Отговор

    До коментар #9 от "Хеми значи бензин":

    И като караш кола с 8 цилиндъра , какво ?Угаждаш си на егото и усещаш превъзходство над останалите които карат напр. с 4 цилиндъра.Това приятелю се нарича комплексарщина.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Факт

    24 4 Отговор
    След месеци търсене на "читава" кола втора употреба на 2,3,4 год. Установих, че няма нищо под 40хил лева и то на около 100хил км. Тогава отидох в Донгфенг и взехме нов седан за тези пари 190к.с, автоматик и пълен с екстри, за колегата по горе, ускорение 6 сек. А Дачия за тези пари е пълно дърво отвсянъде

    Коментиран от #56

  • 42 Колата с 8 цилиндъра и 1000км на година.

    11 4 Отговор

    До коментар #9 от "Хеми значи бензин":

    Здраве 8 цилиндров фен. Колко километра минаваш на година с този 8 цилиндров дъргел, защото аз имам 3 цилиндров двигател.
    С моя 3 цилиндров двигател минавам над 60 000 на година и разхода ми е 6/100 газ. При теб как е?
    Колата ми е нисък клас ( няма кожа и автомат ), но има всички други възможни екстри, а твоята?

    Коментиран от #45, #53

  • 43 Мдаа

    5 12 Отговор
    Без да се заяждам, ама ръчка през 2025г е пълна глупост. Нова кола автоматик това е би трябвало да е избора.
  • 44 висш пЕлотаж

    8 4 Отговор
    Качете се в такси отмодела който сте си избрали, и ще разберете на какво ще прилича колата ви след 300 - 400 хил километра. За сега най гадните таксита са Дачия, тя изглежда съсипана още от магазина след 200 00 км няма здраво място по окачването.
  • 45 Хефа на Хенефа

    9 3 Отговор

    До коментар #42 от "Колата с 8 цилиндъра и 1000км на година.":

    той може да изминава и 2000 километра на година но, със стил и кеф. А не като да пътуваш в на кучето в ...нали ! Идеята е да си угажда човек докато е жив. После кот такова :)
  • 46 Пежо

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "Баба":

    Колко взимат на час в сервиза?Май 76 лв, или греша?Когато се повреди, а няма части, дават ли заместващ автомобил?Въпрос на късмет, но някои собственици на нова Дачия са чакали за ремонт по 50 дни...А на въпроса в статията - трета възможност.Японска кола на 5-8 години е много добра алтернатива.Естествено, има десетки подробности, които имат значение
  • 47 Чоко

    10 3 Отговор
    Преди две години имах 15к лв в джоба и реших да видя дали мога да си позволя нещо от магазина. Разгледах какво предлага Дачия(нищо против, имам стара служебна Дачия и съм много доволен). Офертата беше давам тия 15к и после по около 780лв за пет години напред(в тези пари са включени вноската, данък, гражданска, Каско и едно базово обслужване годишно). Оказа се, че не мога да си го позволя. Взех един стар Мерцедес за 13к, обслужване, гуми, това-онова, дотук 2к за две години. Карам си го, минах вече към 35к км. Ако изкара още 5 години ще съм доволен. А ако трябва да сравнявам характеристики и екстри...даже няма смисъл да говорим.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Симо

    9 4 Отговор
    Твърдо съм на позиция за по-стар премиум автомобил. Горе долу, първата година след покупката излиза нещо за отстраняване и после започваш да си караш с нормална поддръжка като всеки друг автомобил, само че разликата във возенето и стоенето на пътя е несравнимо.

    Коментиран от #51

  • 50 007

    9 6 Отговор

    До коментар #5 от "Директора👨‍✈️":

    Еми аз си карам шест годишното Ауди, а ти си карай директорската Дачия. Нито по лукс ,нито по возия, нито по нищо може да бие Аудито ми.
  • 51 ои8уйхътгрф

    10 7 Отговор

    До коментар #49 от "Симо":

    "Нормална поддръжка като всеки друг автомобил"???? Да видим кво има за 40 бона от "премиума":

    - Ауди А4 около 2018г.
    - БМВ 3-ка около 2018г.
    - Мерцедес Ц-класа около 2017г.
    Всички тези коли са в добрият случай на 170 000км., а реалистично са на около 300 000км... Дори и базовото обслужване на тея "премиуми" с масло и филтри е поне 2 пъти по-скъпо... Консумативи като накладки и дискове са минимум 3 пъти по-скъпи, 4 амортисьора за Дъстър + труда + реглаж струват по-малко от 2-та предни амортисьора на А4 ама това го преглъщаш щото караш "премиум"...
    На кола с 300 000км. пробег задължително (премиум за 40 бона е на около такъв пробег) ще трябва да правиш в обозримо бъдеще охладителна система, климатик, турбини, дюзи... Да коментирам ли изобщо нещото наричано ДСГ чието пълно обслужване прескача 5 бона? И с ръчна кутия да е колата пак имаш едни 2 бона висящи за съединител и маховик...
    Важното- след 5 години ще има кой да ти купи неудачийкътъ за що-годе разумни пари, но "премиума" ти дето тогава ще е на 13-14 години никой няма да иска да го доближи...
  • 52 Паисий е жив

    5 4 Отговор

    До коментар #9 от "Хеми значи бензин":

    Хахахаха, аз винаги съм карал само 12 цилиндрови. Дори не знаех, че е конструктивно възможно да се направи 8 цилиндров. Това някаква инвалидна кола ли е? Ако е така - извинявай!
  • 53 ои8уйхътгрф

    2 7 Отговор

    До коментар #42 от "Колата с 8 цилиндъра и 1000км на година.":

    Алооооууууууу, недуразумениету миризливу- ти работиш с неудачийътъ и робите нямат право на мнение, въпросът е за личен автомобил...

    Дизел, автомат, кожа, подгрев, вентилация и масаж на седалки, панорама, и още 20 неща които не си и сънувал, че ги има в кола дава среден разход от 5,7л./100км. Купена е нова, кара се по 45-50 000км. годишно и вече е на над 450 000км... Жената не ще да я сменя и чакам да изгърми нещо по-сериозно за да кажа "Не си заслужава ремонта, ей ти новата кола от дилъра, на 8км. и с найлоните на седалките"...
  • 54 Никси

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Директора👨‍✈️":

    е не може свите да смо Директори като тебе , нали требе да има балъци да ти изкарват заплатата да да си купуваш нови 3-цилиндрови щайги , докато има терикати като вас че има и балъци , но незабравяй че безплатните работници са на свършване , щото и на оня свет никой нищо не е занел и нема да занесе , гол си дошъл и гол си заминаваш един ден от този свят !!!.
  • 55 Даваш мнения на ангро

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Директора👨‍✈️":

    Дали нова кола наистина е нужна на човек, който няма да пътува повече от 15 или 20К км годишно? А за втора кола в семейството? Едната крайност е Ганьо куриер, склададжия, гипсокартонаджия, оборудвал се с нов 10-15 годишен немски премиум на 150К километра(250-300 реални преди да му оправят часовника), където е на късмет кое ще е за ремонт, колата обикновено стои пред панелката да я гледат съседите, другата крайност е купил си нова Дачия, Киа, сега има и евтини Ситроени и се чуди къде да измисли да отиде да върти километри - може да кара 3 часа в посока за 3 часа разходка, ама да я кара. Чисто нова кола е една от най-обезценяващите се покупки, за толкова много неща може да се похарчат за кеф тези пари или пък да се инвестират така, че като минат 5-7 години, колкото обикновено прекарва в първия собственик, не само не си назад с 50-80К, а си ги спестил и изкарал още толкова. Да се поддържа премиум на 10, еле пък 15 години, пък е наказание - скъпи части, дране от майстори, окаже ли се вече проблемна, като лавина започват един след друг проблемите. Само на Балканите толкова се държи кой какво точно кара. Позамогващо се общество, където допреди поколение или 15 години просто някаква кола в движение е било нещо нормално, и сега малко като тинейджъри с нови дрешки - събрани малко пари - по-лъскава количка като демонстрация.

    Коментиран от #58

  • 56 Нормален човек

    6 1 Отговор

    До коментар #41 от "Факт":

    И ние гледахме Aeolus Shine, но взехме Geely Coolray - suv, 1.5 turbo, 172 коня. Засега е супер. Така или иначе, след най-много 5-6 години масовите колие са китайски. И изобщо не ме интересува мнението на разни Бг разбирачи. Cooltay съм виждал на 230 000 бе з съществени проблеми.

    Коментиран от #57

  • 57 Факт

    3 1 Отговор

    До коментар #56 от "Нормален човек":

    Разбира се разгледахме и SUV вариантите, но при положение, че не са 4х4, а разликата в цената е над 15хил. лв се спряхме на Aeolus Shine , който със същите екстри и параметри е 40920 лв.. Клиренсът на този седан е 17 см, което го доближава до повечето SUV. Мотор Хонда 190кс, скоростна кутия авт. с двоен съединител Getrag, CMP платформата се прилага при повечето коли на Стелантис...
  • 58 кй87ъ6трхуй

    7 1 Отговор

    До коментар #55 от "Даваш мнения на ангро":

    Поредната повръня от безработен клоун... Такива като теб още вярват, че 5 годишна кола нов внос е на 60-70 000км., а такива просто НЯМА... И не щото такива коли не съществуват, а щото нямаш пари да си я купиш... При вас се внасят 2 вида автомобили- с огромен пробег и ударени... За коли на истински малко километри и в отлично състояние просто НЯМАТЕ ПАРИ...

    Преди 4-5 години виждам интересна обява за Бентли Континентал и всичко е отлично по картинките, пробегът е разумен, цената е добра, колата е италианка и сняг не е виждала... По описание- като нова, отлична, сядаш и караш... Продавача снимал и талона на колата където се вижда ВИН-а, трябваха ми 1 обаждане до познат в Италия и 3 часа за да ми докладват пълната история на автомобила- пробегът е близо ТРОЕН и освен двете леки ПТП-та с минимални щети за финал е била зверски размазана отзад и колата е била обявена за тоталка...
    Такива автомобили се продават у вас щото искате нова и лъскава кола за минимум пари...
  • 59 Забавно и развлекателно четиво

    4 3 Отговор
    Благодаря на всички коментирали тук. Забавно и развлекателно е. Това което разбрах, че повечето хора не знаят какво означава “премиум” клас. Не всички модели Мерцедеси, БМВ-та и Ауди-та са “премиум” автомобили. Второ: по-добре е да се купи върнат от лизинг автомобил с гаранция, по-висок клас, отколкото нов но нисък клас. Има нови, 3 цилиндрови двигатели, които спокойно изкарват по 250-300х км, но те не са от най-евтините на СТЕЛАНТИС. Няма лошо в такъв двигател, лошото е когато купувача не се е пообразовал малко, а информацията му е ат форуми като БГ МАМА.
  • 60 Охотник

    5 0 Отговор
    Славчев стига глупости. "Премиум автомобили"? Германските дефектни каруци ли визираш? Само комплексираните мутри, и циганята мечтаят, за германска печка на всяка цена. Иначе живее на квартира, и не може да прочете един текст. Не знае, какво е данъци, но бизнесмени били. Колкото повече изпродтва народа, толкова по първосигнално живее.
  • 61 бай Даньо

    3 1 Отговор

    До коментар #32 от "Сър Мастър Бейтс":

    Няма да споря с теб защото не познавам толкова пазара в БГ . Но аз лично най добрата сделка която съм правл е Лексус на една година с 30 000 мили за около 60% от цената на нов. Единственото което мога да кажа е че ако цените в Европа и БГ на Тойотите са по нагоре то българина е по в час , америкаенеца е рядко гламав като става дума за коли , да го кажем научно пазара не работи ... американец е гламав и за купуване на къщи но това е друга тема.
  • 62 три цилиндъра

    0 4 Отговор
    три-цилиндров двигател и смяна на масло през 20 000километра- няма шанс да надживее 100 000 километра!!! Лошата част е, че лукса и на старо си е ЛИКС и подръжката си е . Аз лично за 20 000 лв. бих си взел стар лукс за 15 000 и да дам останалите за ремонт на лукса, но не и нова... ако обаче имам 80 000 бих си взел нова, но който може да задели 80 000 за нова, той Тея дилеми няма да ги има! -дилемата е за тези, които нямат!

    Коментиран от #64

  • 63 Реалист

    1 3 Отговор
    За 42000 миналата седмица си купих нов европейски автомобил с 5 години гаранция или 150000 км което настъпи първо.За същите пари можеше да се вземе някой 5 годишен немски половин милионник и след това безброй ремонти .
  • 64 Ехаа, склонен ли си да заложиш

    2 0 Отговор

    До коментар #62 от "три цилиндъра":

    Защото преди години купих Дайхатсу Куоре на 210х км, навъртях още 60х км и го продадох тотално читаво. Съединителят беше сменен 2 пъти, но двигателят не беше пипван. Няма лошо в 3 цилиндровите двигатели, проблема е в задкормилното устройство.