Нов начин за следене на камерите за средна скорост

27 Септември, 2025 12:07 40 149 72

  • камери за скорост-
  • приложение

Вече е наличен специален модул в приложението на Амарант

Само няколко седмици след като правилата за контрол на средната скорост влязоха в сила, пътищата в България се усещат различно. Тол камерите вече не следят само моментната скорост – те измерват времето за преминаване на цял участък и санкционират при превишаване на средната скорост.

Резултатът? Над 8000 глоби само от 9 септември досега. Много шофьори вече се сблъскаха с това. Други все още се адаптират. Но за всички остава един ключов въпрос:

Как да се движим спокойно, без да живеем в постоянно напрежение? Тук се появява новият модул в приложението Амарант – функционалност, създадена да улесни шофирането и да ви даде повече спокойствие зад волана.

Нов начин на шофиране

Контролът на средната скорост следи цялостното поведение на водача – колко време ви е отнело да преминете даден участък и дали средната ви скорост е в рамките на допустимото. Това изисква нов подход към шофирането:

Повече внимание
Повече предвидимост
Повече информация

Какво предлага новият модул на Амарант?

Амарант вече се използва от стотици хиляди шофьори за цялостен контрол върху автомобила ви. С новия модул за средна скорост приложението предлага още:
Известия, когато наближавате участък със средна скорост
Карта с всички засегнати отсечки – директно в приложението
Проследяване на вашата средна скорост в реално време
„Умни“ напомняния, ако надвишите лимита

Новата реалност

Контролът на средната скорост е част от по-широка и позитивна промяна в пътната безопасност в България.
Съвременният шофьор не разчита на късмет – той разчита на информация, технологии и изградени навици.
Модулът за средна скорост е наличен в последната версия на приложението.
Просто го активирайте и шофирайте с още една стъпка пред останалите.
Изтеглете приложението от ТУК или от сайта на Амарант България.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 59 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 123

    89 9 Отговор
    Заробването продължава

    Коментиран от #28, #35, #48

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Име

    11 20 Отговор
    Интересно, ще го пробвам
  • 4 Сър Мастър Бейтс

    63 31 Отговор
    А ето алтернатива на 100ното приложение в телефона ви - спазвайте ограниченията. Не е много трудно.
  • 5 Иван

    17 18 Отговор
    Много коли имат данни за средна скорост. Трябва само да нулирате средната скорост когато започвате участък със средна скорост.
  • 6 Ддд

    55 1 Отговор
    Това реклама на ново приложение ли е?

    Коментиран от #21

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Хи хи

    36 45 Отговор
    Щом джигитите ревът, значи камерите работят добре ! Още много такива камери да има за тарикатите, дето си мислят че могат да правят квото си искат !!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 ДрайвингПлежър

    84 5 Отговор
    До Мастър Бейтс
    поне 50% от ограниченията са изкуствени хранилки - те не са поставени от "властите" за да бъдат спазвани. Те са поставяни за да бъдат нарушение, защото е видимо, че пътят безопасно позволява по-висока скорост.

    До Иван (5) колата ми има средна скорост... ама ако ми кажеш на участък в който има 8 ограничения - т.е. 16 пъти промяна на скоростта и без яснота до къде важат, защото така е направено, че може да се тълкува колко е средната скорост може и да я спазя...

    Рекета на милиционерите и мутрите е пълен! А ЖЕРТВИТЕ ПО ПЪТИЩАТА НЕ НАМАЛЯВАТ!

    Коментиран от #23, #38

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Хи хи

    9 33 Отговор
    Това със средната скорост има огромен потенциал ! Вижте например гугъл мапс как изчислява за колко време ще се премине дадена дестинация ! Има ограничения има всичко, но гугъл калкулира даже задръстванията !! Ето това трябва да се ползва, минеш ли за по кратко време - ГЛОБА !!

    Коментиран от #20

  • 17 камери и кръв

    24 0 Отговор
    Новините на факти: камери и кръв

    Залагате за следващата новина - камери или кръв

    Камерите са като маските - повод за списувание
  • 18 Хи хи

    7 27 Отговор

    До коментар #15 от "ДрайвингПлежър":

    Ограничението по скорост е "ДО", а не "ПОД" Ако има ограничение да не се кара под определена скорост, НИЕ го спазваме !!! Дотогава ти ще ядеш глоба след глоба, докато се научиш да спазваш скоростта !!

    Коментиран от #22

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Хи хи хи

    18 3 Отговор

    До коментар #16 от "Хи хи":

    Скоро ще трябва пред всеки автомобил да тича и човек с червен флаг. Така е било при първите парни автомобили. Хи хи
    За съм да има контрол, но да е и адекватен. Магистрала Люлин. Струма до някъде - 120 км.ч. Превараме се с тировете. 140 не може ли да ограничението, пътя е хубав.
  • 21 Ем.

    19 1 Отговор

    До коментар #6 от "Ддд":

    Достатъчни са до тук А1 и Waze
  • 22 ДрайвингПлежър

    35 7 Отговор

    До коментар #18 от "Хи хи":

    Объркал си се нещо колега, законът казва, че не трябва да карате бавно без причина, че трябва да пропускате другите - това, че КАТ не си върши работата облагодетелства такива като вас - хора, които очевидно имат страх от автомобила не трябва да го ползват и да пречат на активно ползващите го

    Коментиран от #25, #26, #27, #37

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 ицо

    26 3 Отговор
    софия-лом през петрохан 60км средна скорост, европейско звучи

    Коментиран от #36

  • 25 Хи хи

    14 23 Отговор

    До коментар #22 от "ДрайвингПлежър":

    Ами значи ИМА причина, може да е спаднала гума, може стъклото ти е е замъглено, защо смяташ, че ВСЕКИ на пътя трябва да е точно като тебе ??!! Може да му е лошо на човека и да е намалил !!!
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 1944

    4 26 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    тва комунетата хич не обичате реда и законите. и пари за глоби немате.

    Коментиран от #65

  • 29 Просто е

    11 22 Отговор
    Спазвайте ограниченията за скорост - моментна, средна, всякаква - те съществуват с причина (особено по бъгавите нашенски пътища е неоправдан риск да превишаваш скорост) - и проблемът е решен! Без хитруване, дебнене, приложения, джинджифил.... Имате си скоростомери на таблото!
  • 30 ЧИЧО

    24 3 Отговор
    Най голямата причина са пътищата и на много места неправилно поставени знаци.От София към Варна след магистралита на всяко кръстовище има ограничение 60км атова е главен път. Също на всеки мост 70км за товарни камиони. Как там ще измерват средната скорост!
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Бат Санде

    45 4 Отговор
    Всичко в България се прави не за повишаване безопасноста и намаляване на жертвите, а за събиране на пари. Ако искаха да постигнат посочените цели щяха да оправят настилката, маркировката и сигнализацията както е в нормалните държави. Всеки който е ходил там знае, че всичко е така направено, че трябва много да си нагъл за да нарушиш. Тук целта е тупане на брашнения чувал докато пуска!
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Футура

    15 2 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Директно мозъчно чипиране и връзване в мрежата без възможност за прекъсване на връзката. Тогава никой няма да наруши никакво правило, компютъра майка винаги ще знае всичко за нейните пиленца и ще наказва лошите, а ще храни добричките. Толкова е просто и логично. Смартфоновете само изглеждат като приятели, всъщност са чудесни предатели, ама на кой му пука, докато не му се добие до главата.
  • 36 Скоростомер

    22 1 Отговор

    До коментар #24 от "ицо":

    Когато я хванеш тая скорост, ела ме ритни - в България средната транспортна скорост, ако се спазват всички ограничения навсякъде е не повече от 47 км/ч - засичал съм я лично. Това е европейско.
  • 37 Мито

    18 6 Отговор

    До коментар #22 от "ДрайвингПлежър":

    Все пак не забравяй че има хора, които за първи път карат по твоя път, по който ти минаваш всеки ден. Нормално е да шофират по-бавно с повишено внимание.
    От друга страна не можем да очакваме КАТ да ни реши проблемите на пътя. Когато има ужасен трафик сутрин, всички са изнервени и бързат за работа и тогава си личи кой кой е - клаксони, псувни, присветкане с фаровете. Все някой ти пречи да караш " като хората ". Приятелче, ако бързаш толкова, просто тръгни по-рано.

    Коментиран от #39

  • 38 Сър Мастър Бейтс

    9 23 Отговор

    До коментар #14 от "ДрайвингПлежър":

    Без да се обиждаш, кой си ти да определяш къде ограничението е "разумно" и кое не е. Ако оставим всеки да решава кое е разумно и кое не ще настъпи хаос, което е обратно на целта на занятието. Ограниченията за скорост са ни повече от щедри - в много страни ограниченията са доста по-строги. Като искаш да караш с 200, писти бол.

    Коментиран от #40, #42

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 ДрайвингПлежър

    29 3 Отговор

    До коментар #38 от "Сър Мастър Бейтс":

    Интересна теза колега... казваш, че аз като водач не мога да преценявам "кое е разумно и кое не"

    Интересна е, защото ЗАКОНЪТ всъщност изисква точно това от мен!!! Спомнящ ли си? Държи те отговорен, дори ако спазваш ограниченията, защото изисква да преценяваш!!! Е щом си задължен да го правиш, значи нужда от ограничения няма!!!

    И очевидно не правиш разлика какво значи ограничение. Че не може да сложиш 40 на прав като конец път около който няма нищо. Че е безумно да сложиш 50 в "индустриални зони", които са изоставени от десетилетия и там и да чакаш да се спазва!!!

    Всички първокласни артерии, които трябва да поемат трафика са ограничени през 50 метра с 60 заради забравен от бай-тошово време текезесарски път!!! И МИЛИЦИОНЕРИТЕ го ползват това, да те цакат!

    По същество вие сте роби!
    И вероятно твърде глупави, и послушни, за да не разбирате, че така пътна безопасност не се гради и че скоростта сама по себе си не е нещо лошо!!!

    Коментиран от #43, #45

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Ввв

    11 3 Отговор

    До коментар #38 от "Сър Мастър Бейтс":

    Много говориш,нищо не казваш,истински кандидат за партия ГРОБ
  • 43 Сър Мастър Бейтс

    7 16 Отговор

    До коментар #40 от "ДрайвингПлежър":

    Даваш примери с някакви маргинална пътища между Долно и Горно нанадолнище. В преобладаващото мнозинство от пътищата ограниченията са 90 за двулентов път, 120 за скоростен път и 140 за магистрала. Аз живея в Западна България и тук е така. Абсолютно адекватно, за да се пътува комфортно и да се стигне до дестинацията ти навреме. В Гърция по магистралите ограничението е 110-130 км/ч. В САЩ на перфектни 4 лентови магистрали е 65-75 мили в час, което е 90-120 км в час. Пак казвам, ограниченията ни са повече от щедри, имайки предвид пътната ни настилка и (не)компетентноста на шофьорите ни. Пробвай някой път да караш по ограниченията - гарантирам ти, че ще пристигнеш много по-релаксиран и свеж.

    Коментиран от #44

  • 44 ДрайвингПлежър

    18 1 Отговор

    До коментар #43 от "Сър Мастър Бейтс":

    аз пак ти казвам максималната скорост може да е 90 и тя да е ОК, но са единици пътищата на които може да я поддържаш без да имаш през няколко стотин метра ограничение!!! Трудно може да направиш повече от тина км/ч средна скорост по тия пътища, ако спазваш всички безумни знаци!

    Махнат ли се тия хранилки "нарушенията" по пътя ще паднат наполовина!

    Коментиран от #46

  • 45 Сър Мастър Бейтс

    5 7 Отговор

    До коментар #40 от "ДрайвингПлежър":

    Законът изисква да преценяваш кое е разумно и кое не, но в рамките на ограниченията (правила на играта) . Никоя страна/държава не позволява на индивида да определя ограниченията по собствено усмотрение. И това е съвсем нормално, за да се осигури безопасността на всички. Представи си, всеки път когато излезеш на пътя ставаш част от една определена съвкупност от шофьори - на различна възраст, с различни шофьорски умения и различен автомобил. За да стигнете всички там за където сте тръгнали са нужни общи правила, ако няна такива настава хаос. Представи си какво ще стане ако няма светофари в натоварен град. Програмистът пише програми на определен компютърен език, аз пиша спрямо правилата на българския език. Надявам се хващаш мисълта ми, нали?
  • 46 Сър Мастър Бейтс

    6 7 Отговор

    До коментар #44 от "ДрайвингПлежър":

    Нормално е когато имаш някакъв второстепенен път, който се влива в твоя от ляво или дясно да имаш ограничение за по-ниска скорост. Да, наистина съм попадал на единични безумни ограничения, но това са изключения. Подозирам, че си надъхан младеж с БМВ (от ника ти), няма лошо всеки минава такъв период, просто помисли, че не си единствения на пътя и че нашите животи зависят от действията на всеки един отделен шофьор.

    Коментиран от #47, #49, #50, #67

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Гошо

    3 6 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Така трябва ве, кат искаш свобода има достатъчно кътчета по света да си доживееш скапания живот-острови, държави от т.нар.трети свят и т.н.
    Никой не ти е длъжен да ти гледа скапаната таратайка колко е бърза,Ясно
  • 49 ДрайвингПлежър

    17 3 Отговор

    До коментар #46 от "Сър Мастър Бейтс":

    Не, не е нормално да имаш ограничения!!!

    Нормално е ако е път с ниска натовареност да нямаш излишно затапване на трафика - достатъчно е да има добра видимост - а повечето кръстовища са буренясали до безбожност! ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЗА безопасността е и всяко кръстовище да има ускорителна лента!

    А ако се пресичат основни артерии или дори по-натоварени пътища ЗАДЪЛЖИТЕЛНО двата потока трябва да се разделят с детелини, тунели, надлези и т.н.

    Ето това е пътна безопасност, а не ограничение на скоростта!

    П.С. следващия път като тръгнеш някъде по-далече се загледай колко пъти имаш ограничение И/ИЛИ табела за населено място, което не е разположено на самия път, а някъде в страни... хиляди са такива! Селото е на 2 км, но понеже пътя минава през землището по кадастър са сложили и табела, която те принуждава да караш с 50 - а МИЛИЦИОНЕРА е застанал в храста зад табелата... нищо, че е пустош!

    Коментиран от #53

  • 50 ДрайвингПлежър

    7 2 Отговор

    До коментар #46 от "Сър Мастър Бейтс":

    Съжалявам искам да ти отговоря подобаващо в интерес на дискусията, но в крайна сметка няма как да победя цензурата...
  • 51 Сър Мастър Бейтс

    4 7 Отговор

    До коментар #47 от "ДрайвингПлежър":

    Правото ти е безапелационно в рамките на определеното от закона/експерта. Тези хора затова се наричат експерти, защото знаят повече по темата от средностатистическия човек и са преценили, че определената скорост е безопасна за всички участници в движението. Ти може да си сина на Фитипалди, но този пред теб вчера да е взел книжка. Затова, за да може и двамата да се придвижвате в безопасност е наложено това ограничение. А ако наистина си сина на Фитипалди, както казах по-горе, има Кондофрей и много други такива писти, където можеш да се изявяваш.
  • 52 ДрайвингПлежър

    8 2 Отговор
    Влизаш в същото противоречие, или по-точно отказваш да го признаеш, защото е неудобно и политически некоректно

    Ако сам заявяваш, че тези хора са експерти и знаят повече от какъв бяс ще изискваш от мен - след като смяташ, че аз нямам никаква експертиза да определям скорост различна от максимално позволената?

    На каква база закона ме държи отговорен, че не съм преценил да се движа с по-ниска скорост след като експерти за преценили друго и след като самия закон, както и ти ме смятате за некомпетентен да преценя?!

    Само, че ако това се поправи, както би трябвало, едни четвърт милиард, откраднати от доба на българския шофьор няма да вляза в милиционерските джобчета... а ти си вярвай, че било за безопасност!

    Коментиран от #57

  • 53 Сър Мастър Бейтс

    6 8 Отговор

    До коментар #49 от "ДрайвингПлежър":

    Какво значение има на какво разстояние е населеното място? Ще ти отговоря - никакво. Когато изведнъж чичо Манчо на три рикии ти излезе с ръждясалата си Корса от вторпстетенен път, кое според теб е по-добре: Отговор А - да нямаш ограничение, т.е. да караш с 90 или Отговор Б - да имаш ограничение 60? В кой случай, се пита в задачата, ще успееш да спреш по-бързо? Ами ако е зимата в пълен мрак по добре посветените ни пътища?

    Коментиран от #55

  • 54 реалист

    16 0 Отговор
    През 89-та когато падна "режима" за кратко вярвах, че и аз ще карам Mercedes S600 V12 по магистрали без ограничения.. От тогава насам само дупките, глобите и тъпанарите станаха по-големи... И все още има овце дето си мислят, че туй било за добро...
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 ДрайвингПлежър

    12 3 Отговор
    Отговорът не е нито А нито Б - отговорът съм ти го дал в коментар 46!
    Но масовата медийна пропаганда явно ви пречи да разберете, че милиционерщината не е решение!

    Ако имаш ВИДИМОСТ ще спреш дори и от скорост 90 - трябват ти 40 метра макс.
    А дори и при 60 може да нямаш и метър спирачен път, защото чичо ти Манчо е изскочил от храсталака в който е скрит пътя...

    Много малка, но много съществена разлика за това как се справяш с дадена опасност. Ограничението може да е 1 на 100 но ще го пренебрегне - видимостта ще накара всеки да намали виждайки опасност!
    А разделението на потоците ще направи така че дори на тоя път да са пияния чичо Манчо и месния джигит Гошко пак да се избегне колизия, защото добрата инфраструктура е това, което пази - не милицията!

    Изцяло грешна философия за безопасност и за това жертвите не намаляват, а само приходите от глоби се увеличават, ноооо... както решите на мен ми е през еди къде.

    П.С. Убий ме ако знам защо коментарите се трият в последствие?! Но пък ще го играя тп и упорит!

    Коментиран от #59

  • 57 Сър Мастър Бейтс

    5 8 Отговор

    До коментар #52 от "ДрайвингПлежър":

    Извинявай, но това, което пишеш влиза в графа "Размисли и страсти" или както аз казвам "Вафлички и храсти". Законът не казва, че ти си неадекватен или, че не можеш да шофираш. Той изисква от теб да си на 18, да имаш шофьорска книжка и да можеш да разчиташ знаците. Напротив, държавата и всички участници в движението силно се надяват да си адекватен и съвестен шофьор. Това, което пишеш е утопия. Няма държава без правила или както на теб ти се иска - такава, в която сам си определяш правилата. Ти искаш ли да живееш в държава, където някой утре ще намери за ОК да те наръга с нож?

    Коментиран от #58

  • 58 ДрайвингПлежър

    8 2 Отговор

    До коментар #57 от "Сър Мастър Бейтс":

    Така и не разбрах от къде докара този призив за пълна анархия ама карай.

    Искате си това, което си знаете, въпреки, че то ви убива. ОК, мнозинството печели... но мнозинството рядко е гаранция за правилност на решенията!

    ... а иначе говорехме за едно произволно кръстовище и как то да е безопасно без изнервя шофьорите и без да дава площадка за милиционерска корупция - но явно не са много желаещите пътищата да са такива...
  • 59 Сър Мастър Бейтс

    4 7 Отговор

    До коментар #56 от "ДрайвингПлежър":

    Само да. питам, в задачата ми да е имало условие за видимост? Условието пак - един и същ път, същия чичо Манчо ти излиза. С 90 или с 60 имаш по-добър шанс да предотвратиш ПТП? Понеже ти явно не искаш да признаеш очевидното, нека аз да ти кажа - с 60 имаш по-добър шанс да не очистиш себе си и пияния чичо Манчо. 1+1 винаги е правило 2.Затова е и знака там където е сложен. Освен това, живеем в отворен свят, като не ти харесват правилата тук си свободен да напуснеш. Желязната завеса падна 89та.

    Коментиран от #60

  • 60 ДрайвингПлежър

    11 2 Отговор

    До коментар #59 от "Сър Мастър Бейтс":

    Отново ще ти отговоря както преди.
    Ти искаш да сложиш знак 60, който ти дава фалшива сигурност
    аз ти казвам че вместо да сложиш 60 можеш да осигуриш на същото това кръстовище видимост и да дадеш на шофьорите предвидимост и време за реакция - кое ще е по-добре?

    Да сложиш 60 и чичо Манчо да те удари странично
    или да имаш не повече от 70 метра почистено от храсти кръстовище на което виждаш, че чичо Манчо идва, виждаш, че не намалява и имаш възможност да реагираш според ситуацията?!

    Ти просто искаш бетониране на една доказано неработеща система, само защото ти е позната. И упорито ще повтаряш едно и също милион пъти с надеждата, че на милион и първия щяло да стане чудо и да сработи! Дерзай. Следващия път ще караш с 60 както искаш и чичо ти Манчо ще те изненада. Тогава ще разбереш, че системата която подкрепяш не ти осигурява пътна безопасност, а е направена да осигурява бонуси на полицията и висшестоящите! Приключих!

    Коментиран от #61

  • 61 Сър Мастър Бейтс

    2 6 Отговор

    До коментар #60 от "ДрайвингПлежър":

    Пак намесваш видимостта. Пак ти казвам, тя е еднаква - на същото кръстовище си, със същата видимост каквато винаги ще имаш ако си на него. Параметрите са еднакви, гуми, слънцето свети по един и същ начин и в двата случая си трезвен и жена ти не ти е вдигнала кръвното. Единствената разлика е скоростта - 90 срещу 60. Айде стига смешки. По твоята логика що не увеличим скоростта на кръстовище? Тази дискусия почва да става трагикомична. Желая ти лека нощ!
  • 62 Хой Бай

    13 0 Отговор
    Изписваме си пари за магистрала ХЕМУС (140км/h), ама строим скоростен път (120 km/h) - Белокопитово - Буховци ... После се глобяваме за средна скорост да пълним бюджета и да отчитаме дейност като за магистрала, а то не е, понеже пътните платна видимо са доста по-тесни.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Майки

    6 3 Отговор
    Поредното следящо приложение на телефона за завършени идиоти.
  • 65 ТАС

    5 1 Отговор

    До коментар #28 от "1944":

    Какви комунистите те гонят.
    Това е тотално следене и все помалко свобода за всеки от нас.
    Най-лошото е че свикваме с това и го приемаме за даденост.

    В Китай има системи за подобен рейтинг, които решават дали да ти разрешат да си купиш билет за самолет влак и др, обществен транспорт на база налични точки.

    До къде ще стигне това следене?

    Преди 20г. четях книги от научната фантастика за подобно следене и влиянието му върху обществото. Вече виждам някой от ефектите описани там.
  • 66 не им пука за жертвите

    5 0 Отговор
    прсто трябва да си пълнят гушките
  • 67 ТАС

    5 1 Отговор

    До коментар #46 от "Сър Мастър Бейтс":

    За мен са ежедневие.
    Пътя по който отивам на работа всеки ден в участък от 10 км е с по две платна в посока.
    В този участък има 3 избелели знака за ограничение на скороста които можеш да разчетеш под 20 м разстояние, по закон е изискването 150м. И съответно това са трите места на които дебеха КАТ.
    Напоследък спряха защото хората взеха да ги снимат и глоните да падат.
    Има участък в, които в рамките на до 20м се сменят три знака за ограничение за скороста 70 >60 > 70,
    А ченгета чакат след последния и казват, че ограничението е 60.
    Просто покрай пътя се построиха много бази на фирми и всичко е правено на парче.

    Коментиран от #68

  • 68 ТАС

    2 0 Отговор

    До коментар #67 от "ТАС":

    Грешка разстоянието е 200м.
  • 69 фАНТОМасс

    2 0 Отговор
    Тези камери ще засекат ли любимия на всинца Бойко , който се хвали , че го набива на хората с 200 ?
  • 70 Шаран БГ

    4 1 Отговор
    Искрено не разбирам, защо всички " скачате против" № 14 "Драйвинг Плежър" ?
    Знам го този участък – това лято минах оттам – във Варненска губерня е !! На 35 км първокласен път !? Половината ограничения на скоростта са напълно излишни. Другата половина са задължителни , НО ако някой някъде, из милата Родина види знак " Край на ограничението за скоростта"....... Да се обади...Ще прескоча да го видя и аз !
    Само за АМ има ограничение за бавно движещи се ПС – под 50 кМ/ч не бива да пърпорят там !! По другите – кой колкото си може ....
    Един управник, когато е некадърник / а има власт/ , той мисли само за рестрикции и пари !! Не полага грижи и старание за облекчаване на човешкия живот !! Ще гледаме хубави пътища и магистрали на "куково лято" !! Когато се "прави нещо", трябва да се прави "да служи вечно" !! ТАКАВА ТРЯБВА ДА БЪДЕ НАГЛАСАТА НА ВСЕКИ човек, чирак, калфа, майстор, министър, държавен ръководител !! Правищ ли нещо – прави го "като за хората" , да бъде хубаво, здраво , добро. Че няма нищо вечно – нормално е...... Ама само да бъде "ден до пладне" и да се вземат парите..... И това на нищо не прилича !! "Консумативно "общество...... !? Тъпотия безпределна !!

    Коментиран от #71

  • 71 че нали като направят път трябва

    2 0 Отговор

    До коментар #70 от "Шаран БГ":

    бързо да се прецака че да почнат ремонти и да почне великото крадене схемата е проста от30г. затова в всеки град кметовете са милионери а нагоре милиардери
  • 72 Съвестен шофьор

    3 2 Отговор
    “Как да се движим спокойно, без да живеем в постоянно напрежение?“
    …пробвайте да спазвате праволата за движение!!!