VW започна да прави по-добрите си електромобили за Китай

14 Октомври, 2025 10:21 2 570 8

  • volkswagen-
  • китай

Новият електрически автомобил Volkswagen ID.UNYX 07 е показан на патентни снимки

VW започна да прави по-добрите си електромобили за Китай - 1

Volkswagen продължава да развива своята електрическа гама, като този път светлина видяха патентни снимки на новия Volkswagen ID.UNYX 07. Електрическият 4,8-метров „седан“ ще се произвежда във версии с мощност до 340 конски сили и обещава пробег над 600 километра.

Новият Volkswagen ID.UNYX 07 ще бъде представен до края на тази година, съобщава уебсайтът CarNewsChina. Електромобилът е вторият модел от линията ID.UNYX и, подобно на популярния кросоувър VW ID.UNYX, той ще се произвежда в Китай в завода на Volkswagen в Анхуей.

Тук, за съжаление на европейските потребители, започва познатата история. Докато ние в Европа продължаваме да очакваме пробиви в електрическата мобилност, Volkswagen очевидно насочва по-добрите и по-иновативни продукти към китайския пазар.

VW започна да прави по-добрите си електромобили за Китай

За разлика от кросоувъра Volkswagen ID.UNYX, който използва архитектурата MEV, новият седан ще бъде изграден върху нова електрическа платформа. Този ход, насочен изцяло към Китай, повдига въпроси за приоритетите на германския гигант.

Дизайнът е в духа на своя брат – с извит преден капак, релефни странични стени и наклонени фарове, свързани с диодна лента. Електромобилът Volkswagen ID.UNYX 07, който е алтернатива на VW Jetta, има внушителни размери:

Дължина: 4853 мм;
Широчина: 1852 мм;
Височина: 1566 мм;
Междуосие: 2826 мм.

VW започна да прави по-добрите си електромобили за Китай

Интериорът е разсекретен само частично, но снимката показва скосен волан и голям централен екран. Оборудването включва панорамен покрив и 19-цолови джанти. Новият Volkswagen ID.UNYX 07 ще дебютира във версия със задно задвижване и мощност 231 конски сили, а по-късно се очаква и версия със задвижване на всички колела с впечатляващите 340 конски сили.

Ключов елемент, който вероятно ще поддържа цената ниска за китайските потребители, е батерията: CATL ще разработи нова литиево-желязо-фосфатна (LFP) батерия за електрическия автомобил, а пробегът ще надхвърли 600 километра. Комбинацията от нов модел, иновативна платформа, голям пробег и потенциално по-ниска цена, благодарение на LFP технологията, създава усещането, че китайският пазар получава по-добрия и по-изгоден електрически Volkswagen.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kaлпазанин

    9 0 Отговор
    Както върви ,всички марки в Европа ще се преместят в Китай ,ама и това че е до време защото ако погледнете в нета китайците си правят вече собствени и то къде къде по модерни евтини ,ние сега мислим за нова капачка на бутилките която ще се отваря автоматично

    Коментиран от #5

  • 2 Немските паркетници

    5 2 Отговор
    вече не струват.
  • 3 хъхъ

    4 1 Отговор
    Което доказва, че китайските електромобили са по-добри и VW нямат шанс, ако не ги догонят.
  • 4 Знаем си

    5 0 Отговор
    А най-калпавите и най-скъпите за Еуропата, нали...
  • 5 Абе....

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Kaлпазанин":

    Аз тия капачки ги късам, шото като взема да пия и от тях капе айрян и боза по дрехите.

    Коментиран от #6

  • 6 Как успяваш?

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "Абе....":

    Според мрънкащите за капачките, да откъснеш капачка е физически невъзможно, защото са вързани с изключително здрав материал който не може да се скъса с голи ръце.

    Не знам аз ли съм Супермен със свръх сили, като тебе, но и аз това правя - след като ги отворя просто ги късам и не мрънкам. А понякога е дори удобно, когато трябва да отвориш и затвориш капачката с една ръка, без да се притесняваш С коя ръка ще си държиш капачката и с коя бутилката. Тогава не ги късам.

    Коментиран от #7, #8

  • 7 Бай Пеньо

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Как успяваш?":

    Аз па си нося секачки в джоба задължително, че да се не напъвам да ги късам!
  • 8 Просто е

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Как успяваш?":

    Като я усучеш 5 пъти и готово! Тва с капачките е идиотско...как сега ше събираме капачки за благотворителност, както са ги вързали за шишето? А като го изхвърляш шишето, капачката си трябва, щото го мачкаш и после завиваш да не поема въздух и да заема по-малко място в торбичката или контейнера.