Наточеният Macan GTS дебютира като по-достъпна алтернатива за невероятно ускорение

24 Октомври, 2025 19:35 2 388 3

  • porsche-
  • macan-
  • gts
Наточеният Macan GTS дебютира като по-достъпна алтернатива за невероятно ускорение - 1

Porsche представи електрическият Macan GTS, който се очертава като най-динамично усъвършенстваният SUV в гамата, като преодолява с прецизност разликата в представянето между стандартния 4S и наточения Turbo вариант.

Двумоторното му електрическо задвижване развива 510 к.с. при нормално шофиране, като достига 563 к.с. при включен Launch Control, генерирайки въртящ момент от 990 Нм. Тази чиста сила се превръща в блестящ спринт от 0 до 100 км/ч за едва 3,8 секунди, достигайки 0-200 км/ч за 13,3 секунди, с електронно ограничена максимална скорост от 250 км/ч.

Наточеният Macan GTS дебютира като по-достъпна алтернатива за невероятно ускорение

Шасито на GTS е неговата отличителна черта, като разполага със спортно въздушно окачване, което понижава височината на каросерията с 10 mm, осигурявайки най-ниския център на тежестта в цялото семейство Macan. Това се допълва от специално разработени амортисьори за прецизна маневреност. Разпределението на мощността е определено с превес към задната част, за почти перфектно разпределение на теглото между предната и задната част в съотношение 48:52.

Наточеният Macan GTS дебютира като по-достъпна алтернатива за невероятно ускорение

Съхранението на енергия се осъществява от батерия с капацитет 100 kWh (с приблизително 95 kWh използваема енергия), която осигурява впечатляващ пробег до 585 километра. Използвайки своята 800-волтова архитектура и максимална скорост на зареждане с постоянен ток от 270 kW, автомобилът може да възстанови енергийните си запаси от 10 до 80 процента за невероятните 21 минути при оптимални условия.

Наточеният Macan GTS дебютира като по-достъпна алтернатива за невероятно ускорение

Визуално GTS се отличава с нов спортен дизайн пакет, включващ преработени предни и задни брони, преобразувани странични прагове и стандартни 21-цолови алуминиеви джанти, с опция за 22-цолови джанти RS Spyder Design. Салонът е облечен в разширен Race-Tex материал, покриващ GT Sport волана, конзолата и адаптивните 18-позиционни регулируеми спортни седалки.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бен тен

    5 0 Отговор
    С параметри на Tesla Model Y, и с вероятно двойно по-висока цена, това си остава един крайно нишов автомобил.
  • 2 Всяко

    4 0 Отговор
    Китайче е като този варел, но десет пъти по евтино!
  • 3 как може

    5 0 Отговор
    Да оскверняват великите изобретатели. Не става въпрос само за Порше но и за други автомобили. Ако света продължава да се води по инакополовите в скоро време ще има имплантиран и израстък в седалката. Щом дадеш гас ще ги изпраща в небесата. Трябва да се върнем в Средновековието и да почнат пак прочисването на вещици.