След като електрификацията не върви по план, Kia сваля цените на електромобилите си у нас

30 Октомври, 2025 13:00 6 553 16

  • kia-
  • електромобили-
  • цени-
  • българия

Към новите, по-ниски цени, клиентите получават безсрочен екобонус до 5000 лвева за безплатно зареждане

След като електрификацията не върви по план, Kia сваля цените на електромобилите си у нас - 1

Kia България обяви съществени промени в ценовата политика за електрическата си гама за 2026 година, въвеждайки по-ниски цени за ключови модели и безсрочен екобонус за зареждане. Този ход идва на фона на амбицията на марката да пренесе успеха си от SUV сегмента, където Sportage е бестселър за 2024 година, към електрическата мобилност.

Така от началото на 2026 година електромобилите на марката, Kia EV6 и Kia EV9, ще се предлагат с много по-добри цени на българския пазар. Към новите, по-ниски цени, клиентите получават безсрочен екобонус до 5000 лвева за безплатно зареждане. Този бонус се осъществява чрез иновативната платформа Kia Hypercharge, която е ключов елемент в стратегията за електрификация на марката.

След като електрификацията не върви по план, Kia сваля цените на електромобилите си у нас

Kia Hypercharge работи в роуминг с всички големи зарядни мрежи в България, предоставяйки достъп и безплатен заряд на клиентите до над 1 600 зарядни станции в страната. Платформата е част и от международното обединение Hubject, което оперира с повече от 15 милиона потребители в 63 държави. Чрез тази мрежа, клиентите на Kia разполагат с достъп до над 1 000 000 зарядни станции на територията на Европа.

Инфраструктура: Kia Hypercharge активно подобрява междуградската електромобилност в България, инсталирайки зарядни станции с мощност от 22 до 1400 kW. Фокусът е върху бързите зарядни станции с мощност до 1440 kW, които служат като ключови точки за високомощно зареждане.

След като електрификацията не върви по план, Kia сваля цените на електромобилите си у нас

Партньорство: Компанията е официален представител на австрийската марка KEBA, италианския производител на бързозарядни станции alpitronic (Hypercharger) и китайските производители Sino и Beny.

Електрическите превозни средства продължават, макар и доста по-бавно от очакваното, да набират популярност сред потребителите у нас, търсещи екологични и безшумни решения. Допълнителни стимули като безплатното паркиране в синя и зелена зона в големите градове обаче са единственото предимството на електромобилите.

Сега, с тези нови, по-добри цени и безсрочен екобонус, Kia България прави агресивна стъпка, насочена към ускоряване на прехода към електрическо бъдеще на автомобилния парк в страната. А дали това ще се случи, предстои да видим. Ето и новите цени на електромобилите Kia.

След като електрификацията не върви по план, Kia сваля цените на електромобилите си у нас


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Правописна грешка?

    11 3 Отговор
    Два пъти правописна грешка?

    "Kia Hypercharge активно подобрява междуградската електромобилност в България, инсталирайки зарядни станции с мощност от 22 до 1400 kW. Фокусът е върху бързите зарядни станции с мощност до 1440 kW, които служат като ключови точки за високомощно зареждане."


    В България никъде няма зарядна станция 1400 kW. Най-мощната е 400 киловата. На 1400 или 1 440 киловата няма автомобил в България който да може да зарежда с пълната мощност на зарядната.

    То не че и в световен мащаб има автомобил който зарежда с такава мощност.

    Коментиран от #8

  • 2 Ив3

    11 1 Отговор
    ИВ3 все още е с висока цена, 69 000лв. е много за това което предлагат. Външно е "ок", в новия стил на киа, но вътре разочарова с качеството и материалите. Вече има и други масова ел. мпс строен ц3еъркрос/Опел фронтера за по 50 000лв., дано успеят с другите модели.
  • 3 Оооо

    16 5 Отговор
    70 бона...?! И 50 бона са мноооого за обикновени автомобили. Тва са грешно похарчени пари, хеле па да си купиш токомобил втора употреба.

    Коментиран от #16

  • 4 ?????

    22 6 Отговор
    Поиграха си с електификацията.
    Пооскубаха балъците и се връщат към добрия стар ДВГ.

    Коментиран от #5

  • 5 Така е

    23 5 Отговор

    До коментар #4 от "?????":

    Хората се усетиха и предпочитат да си купят по-евтино автомобил с ДВГ. Ще трябва да намалят цените още няколко пъти по 5000 лв, за да обърнат тенденцията.


    Никой няма против да кара много коне и да прави компромис с пробега и времето се зареждане, но малко хора са склонни да направят компромис с цената, която трябва да платят. Тоест да доплатят за неудобствата които им създават електромобилите.

    Коментиран от #7

  • 6 Бегай

    19 5 Отговор
    Много скъпо на ток бе пич. 0,30 лв за дома 1 кw, на пътя 0,9 лв. Средно 15 кw на 100 км е 13,5 лв на ток, 5 л дизел е 12 лв, на газ 10 л е 10,60 лв. А, след 6 години електричката струва ли нещо?

    Коментиран от #10

  • 7 А компромис

    3 13 Отговор

    До коментар #5 от "Така е":

    На нафтата литър за 3 лева правиш ли, или се пазариш на касата на бензиностанцията
  • 8 Име

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Правописна грешка?":

    Първо това не е правописна, а фактологична грешка и второ и по-важно НЕ Е ГРЕШКА. Или поне така пише и в сайта на Kia за България.
  • 9 МЪСК

    2 9 Отговор
    "След като електрификацията на КИА не върви по план..."

    Трета поредна година, най-продаваната кола в Света - всички знаеме коя е тя

  • 10 Не бягам, летя 🚀

    3 9 Отговор

    До коментар #6 от "Бегай":

    Токът на Електрохолд е 18 стинки киловата с ДДС. С автономна инсталация 12 киловата точеца е безплатен.
    Имам 700 коня на 2 моста (Raven Ludicrous+) и карам на БГ ток. 🇧🇬⚡
    Ти купуваш гориво от Ирак, Либия, Саудитска Арабия, Египет, Тунис и Бразилия. От март 2025 в Лукойл Нефтохим вече не влиза руски нефт. Хем си хвърляш парите, хем пушиш отрова с гърнето.

    Коментиран от #12, #15

  • 11 Фалшива реклама

    4 0 Отговор
    Цените са си същите от доста време. Единственото ново е този бонус за зареждане ДО 5000лв, демек за най-евтините EV3 може да е и 2000.
  • 12 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "Не бягам, летя 🚀":

    ...но скоро ще се въведе и нова таксичка .Справка - Швейцария -5.8 цента на километър или 22.8 цента на киловатчас?Това ще дойде и тук.Федералният съвет на страната е открил конституционна процедура, която да позволи да бъдат таксувани електромобилите и средствата да отиват за поддръжка и разширяване на пътната мрежа.
  • 13 мани беги

    3 1 Отговор
    скъпи са ... който казва, пише, че са евтини, то значи получава народна пара чрез фирмите си, пере пари или върши други престъпления или има мно крипто ... по принцип такива коли карат и тези, които са обатачени с лизинг и кредити, но те нямат висок стандарт на живот, а само си мислят, че го имат, но всъщност са роби на лизинговите къщи, банките, робовладелеца ... а пък банкерите и др. робовладелци са в големи зависимости, обатачени и пак нямат свои пари за такава трошка ... общо взето никой читав човек не може да си купи такива скъпи коли ... няма как да стане без обатачване и зависимости ... изключение правят криптаджиите, които са отрано в пирамидалните структури и си плащат на брокерите и данъка ... видите ли някой със скъпа кола - обатачен е в куп проблеми

    Коментиран от #14

  • 14 мани беги

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "мани беги":

    плащат си високите такси към брокерите, банките, държавата, за да извадят виртуалнте къмто реалните/фиатните мангизи, за да си купят скъпи играчки
  • 15 007

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Не бягам, летя 🚀":

    И сигурно си опъваш кабела от балкона всяка вечер да зареждаш Теслата ,а аз отивам на бензиностанцията и за една минута ми я пълнят до горе. Нямам ли къща с гараж в ,който има зарядна станция никога няма да си купя електрокар.
  • 16 Ха! Симпатяги!

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Оооо":

    Че аз ако имам 70 бона ще спра да ходя повече на работа бре вместо да купувам някакви електрокарчета за фасон. 2000 лева за Голф на старо е много, но ако е с газ и хваща окото може пряко сили, но нито стотинка повече.