Volkswagen се отказва от идеята за хибриден пикап

8 Ноември, 2025 13:00 1 562 6

  • vw-
  • volkswagen-
  • пикап-
  • ranger-
  • amarok-
  • ford-
  • хибрид

Amarok няма да последва плановете на Ford и Ranger

Volkswagen се отказва от идеята за хибриден пикап - 1

Volkswagen спира плановете си за пускане на електрифициран Amarok на световния пазар, като решава да запази настоящото поколение с утвърдените дизелови и бензинови двигатели. Въпреки че има ясен и достъпен път към технологията за plug-in хибриди чрез споразумението за споделяне на платформа с Ford Ranger, ръководството на германския автомобилен производител окончателно е отложило концепцията засега.

Бранд директорът на Volkswagen Commercial Vehicles, Натан Джонсън, потвърди, че главният изпълнителен директор Стефан Меча е взел окончателното решение, като е обявил, че „глобалното решение“ е, че опциите за PHEV и изцяло електрически Amarok „вече не се обсъждат в този момент, в това поколение“. Тази стъпка идва въпреки наличната plug-in хибридна конфигурация на Ranger –система, комбинираща 2,3-литров бензинов двигател с турбокомпресор и електрически мотор за комбинирана мощност от 277 конски сили и 40 километра пробег само на електричество от 11,8 kWh батерията.

Докато настоящият Amarok, базиран на Ford, ще се придържа към традицията до следващото си поколение, което вероятно ще се появи в края на десетилетието, стратегията на Volkswagen в Южна Америка се променя драстично. Първото поколение Amarok, разработено от VW, не само продължава да се произвежда, но вече е планирано да бъде заменено от хибриден модел през 2027 година.

Този нов пикап, предназначен изключително за Южна Америка, ще се произвежда в Аржентина и ще се движи на шаси с рама, доставено от китайския автомобилен гигант SAIC – платформа, която се използва и за модели като Maxus Interstellar X и LDV Terron 9. Инвестицията от 580 милиона долара е насочена специално към създаването на регионален автомобил, адаптиран към местните нужди, като се гарантира, че този електрифициран пикап от ново поколение няма да се припокрива с глобалната версия, която се продава в момента.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 6 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Либерал

    9 5 Отговор
    Умно решение на Фолксваген. Преставете си блок от 20 етажа и 100 апартамента и всички с електроавто. Къде са контактите за зареждане или ще подават кабели от всички апартаменти.

    Ако 50 процента в БГ са електро. Колко Беляне-та трябва да построим

    Коментиран от #3

  • 2 Буха ха

    8 2 Отговор
    Най добре изобщо да се откаже от идеята за пикап и други варианти и да произвежда само Голф.
  • 3 Хеми значи бензин

    5 7 Отговор

    До коментар #1 от "Либерал":

    Блока е комунистическа измислица хората в Свободния Сят живеят в Къщи.
    Комун дерите взеха къщите на хората и ги набутаха в панелки още не можем да се опрявим от това.

    Коментиран от #6

  • 4 Умен

    7 4 Отговор
    Немците са некадърници неземни! А dsg кутията е библейско наказание
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Ком

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Хеми значи бензин":

    Да де, това не е отговор на постинг № 1
    Извън темата.

    В къщи сега живеят бившите комунисти, преобазували се в днешните най- яростни и гадни евроатлантици, крадци, грабители на народа и военолюбци.