Подробности за най-икономичния Volkswagen Passat, който скоро ще се появи на пазара

24 Декември, 2025 13:15 1 092 17

  • volkswagen-
  • passat-
  • epro

Става дума за Passat ePro, чийто пазарен дебют е планиран за 2026 година

Подробности за най-икономичния Volkswagen Passat, който скоро ще се появи на пазара - 1

Германската легенда Volkswagen Passat се подготвя за мащабна еволюция, която обещава да сложи край на притесненията за пробега при електрифицираните автомобили. Новият Volkswagen Passat ePro, чийто пазарен дебют е планиран за 2026 година, се очертава като абсолютен рекордьор по икономичност и издръжливост в своята фамилия. Благодарение на иновативната си plug-in хибридна система, този седан е способен да измине впечатляващите 1300 километра с едно зареждане – дистанция, която доскоро изглеждаше непосилна за повечето модерни хибриди.

Сърцето на машината е усъвършенстваният 1.5-литров агрегат EA211 EVO II със 129 к.с., подкрепен от мощен електрически мотор със 197 к.с. Тази комбинация не само осигурява солидна динамика, но и позволява на автомобила да се движи напълно безшумно и екологично в градска среда. Тяговата батерия с капацитет 22 kWh осигурява около 150 км чист електрически пробег по цикъла CLTC, което е напълно достатъчно за ежедневните нужди на средностатистическия шофьор, без да се изразходва и капка гориво.

Подробности за най-икономичния Volkswagen Passat, който скоро ще се появи на пазара

Визуално и конструктивно Volkswagen Passat ePro запазва внушителното присъствие на бензиновия Volkswagen Passat Pro, разтягайки се на цели 5017 мм дължина. Интериорът обаче е мястото, където технологичният скок е най-видим. Арматурното табло е превърнато в истински дигитален команден център с три отделни екрана: 10,3-инчов панел за водача, централен 12,9-инчов дисплей на инфотейнмънт системата и допълнителен екран, разположен директно пред спътника на предната седалка. Така комфортът и забавлението са гарантирани за всички на борда.

Подробности за най-икономичния Volkswagen Passat, който скоро ще се появи на пазара

С този модел Volkswagen доказва, че класическият седан далеч не е казал последната си дума. Чрез прецизната смесица от познат дизайн и радикално ефективно задвижване, Volkswagen Passat ePro се позиционира като идеалното решение за тези, които търсят лукса на лимузината, съчетан с модерната икономичност. Остава само да видим дали този „маратонец“ ще успее да промени нагласите на пазара, когато се появи в шоурумите след броени месеци.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 този шлеп

    3 1 Отговор
    няма как да измине 150км само с тази малка батерия, 100км е възможно с елегантно каране
  • 2 Лудочка

    5 0 Отговор
    Вътре телевизор 23 инча.

    Коментиран от #10, #17

  • 3 Въпросче

    7 1 Отговор
    Аз имах Пасат и той изминаваше 1.400 км с едно зареждане на дизел. Кое точно му е новото на този електрокар?

    Коментиран от #4, #6, #15

  • 4 Джо

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "Въпросче":

    Не смърди в града

    Коментиран от #8

  • 5 Хеми значи бензин

    4 2 Отговор
    Начи да го зареждам два пъти хеммна чарджера хем на бензиностанция. Смисъш нулев
  • 6 Отговорче

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "Въпросче":

    Смисъла е че ти е харчел 6 на 100 а това горе 4 на 100

    Коментиран от #7

  • 7 Въпросче

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Отговорче":

    Харчеше ми 4,7 на 100.
  • 8 Въпросче

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Джо":

    Новите дизели не смърдят.
  • 9 Гост

    3 0 Отговор
    2.0 TDI правеше такъв пробег, защото резерваора му беше 75 литра, преди около 1ц години...
  • 10 още може

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Лудочка":

    малко е , трябва по голям телевизор да се сложи, и да свети така че пътя да не гледаш а само телевизията да зяпаш
  • 11 1200км със стария пасат минавах

    1 2 Отговор
    старите пасати имаха 100 литрови резервоари и нямаше значение колко горят защото нафта винаги е имало на аванта
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Знайко

    3 0 Отговор
    Интериора на новите автомобили е ужасен.
  • 14 Ко каза

    1 0 Отговор
    А ще ръждясват, ли и те като предишните 3 модела Пасат?
  • 15 Буко Баламата

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Въпросче":

    Минавал си ти 2000км.
  • 16 Хм...

    0 0 Отговор
    И пак големият телевизор без физически бутони в комбинация с лош софтуер?
  • 17 Весело

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Лудочка":

    Вместо предно стъкло да сложат 150 инчов стерео телевизор. И да почваме виртуално да пътуваме, виртуално да зареждаме гориво/електричиство, виртуално да ходим на рабога, виртуално да работим, виртуално да ходим на почивка ... Върха на технологичното развитие ще е като ни научат да се храним виртуално и да се размножаваме виртуално.