ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Основите на физиката не се променят. Когато има действие ще има и противодейстние. Такива устройства се продават и сега. Всеки може да си купи но са скъпички. Който нарушава закона той да си копува.
Тази система е еквивалентна на опцията при навигациите за предупреждение на места с камери. Нищо незаконно в това няма, понеже не е с радар, а с навигационна карта. Корейците просто го интегрират в компютъра, за да намаля колата. Радарите са незаконни, но пък те засичат всякакви камери, стационарни и мобилни.
Малко не ми е ясно ако някой кара много близо зад теб и Genesis-а ти реши внезапно да намали какво ще стане. А и бих предпочел да си платя глобата ако мина покрай камера с 200, отколкото да усетя какво е да намали колата ти от 200 до 50 например, само за да си избегнеш глобата.
Чл. 24. (1) Водачът на пътно превозно средство не трябва да намалява скоростта рязко, освен ако това е необходимо за предотвратяване на пътнотранспортно произшествие.
(2) Преди да намали значително скоростта на движение на управляваното от него пътно превозно средство, водачът е длъжен да се убеди, че няма да създаде опасност за останалите участници в движението и че няма да затрудни излишно тяхното движение. В този случай водачът на пътно превозно средство, което няма стоп - светлини или те са повредени, подава своевременно сигнал с ръка.
Професоре да беше написал и предишния член 23 - А ?
Чл. 23. (1) Водачът на пътно превозно средство е длъжен да се движи на такова разстояние от движещото се пред него друго превозно средство, че да може да избегне удряне в него, когато то намали скоростта или спре рязко.
Защо спорите за глупости?Ясно е,че шефьорите сме все от страната на булката,а КАТ винаги е от страната на зетя.
А и това устройство ще е радар-детектор или както там му казват.Само ще улавя сигнала и ще предупреждава,без да смущава засичащия уред.В някой държави са забранени подобни уреди и затова най-вероятно колите ще се предлагат с или без него,в зависимост от закона в съответната държава.Доколкото знам тук са разрешени радар детектори,а антирадарите не.Някой ако знае със сигурност,кое как е,да сподели.
Умник, аз говоря за тази система дали ще гледа дали има някой зад теб преди, да е решила да намаля. Предполагам, че знаеш в България какви шофьори има, които карат на една педя зад теб и ако тази система реши да намалява без да гледа дали зад теб има кола, представяш ли си каква лютеница ще стане? Същото се отнася и ако колата реши да намали от някоя много висока скорост. Според мен тази система няма да е много удачна, защото ще предизвика доста инциденти, а и реално елиминирва част от дохода на държавата.
Защо да го пиша, колега професор, след като този, на когото отговарям, е написал именно това?...
Все пак благодаря за усилията да повториш казаното от него, макар че това е нещо, което всеки шофьор твърде добре знае. За разлика от това, което аз цитирах.
В БългАРИЯ ЗА превишена скорост с повече от 30км трябва да взимат книжката за 5 години!Само така ,ще се отървем от хора които убиват децата си и всичко , що видят на пътя!
Напрягате си мозъците, но едва ли могат да стигнат нивото на инженерните мозъци! Едва ли не са помислили за подобен сценарии. Другото което е няма как пътя да е предвиден за движение с до 50км/ч а ти да летиш с 200! Ако го правиш, то и в совалка да си пак ще гризнеш дръвцето!
Грешиш ! За малко повече от 20 години и към 2 000 000км зад волана нямам нито една катастрофа по моя вина, а от тези километри горе поне една пета от тях са със скорост над 160км/ч , целта е човек да кара според способностите си и според условията, аз винаги анализирам пътя и условията и знам с колко мога да карам без да правя ПТП-та , също зависи и от автомобила, ще ти дам един пример, спокойно мога да кажа, че е по-безопасно да карам Subaru Legacy с 200км/ч отколкото Лада 2103 със 140км/ч .
Наскоро видях листовките и бях потресен, въпросите са много глупави и повечето нямат нищо общо със шофирането на автомобил, трябва да направят шофьорския изпит много по-труден, като във Финландия например, сега книжките се раздават на всеки, без значение дали може да кара, ако направят шофьорския изпит по-труден, ще се избегнат много бъдещи фатални катастрофи .
Учудвам се как може да пишете такива глупости? Основните причини за катастрофите са несъобразената скорост както и неправилно изпреварване. Затова за тези нарушения направо книжки трябва да взимат! Човек може да кара според способностите си когато се качи на някоя състезателна писта, при положение,че участвуваме в движението законите за другите важат и за нас!Особено сериозни мерки трябва да се вземат срещо мотоциклетистите и автомобилистите които не се съобразяват с ограниченията на скороста!
Не се лови на тия дечурлига, нямат елементарно чувство за отговорност. Не трябва по никакъв начин чрез коментарите да се допуска пропагандирането за неспазване на законите и модераторите трябва да обръщат внимание на това.
Ограниченията по пътищата не трябва да са еднакви за всички автомобилисти, едно Lambo Gallardo спира за по-малко разстояние от 180 до 0км/ч отколкото една Лада спира от 110 до 0км/ч . , скоростта играе роля в 10% от случаите, след пияните и надрусани шофьори, тези които карат с несъобразена скорост, неопитните шофьори, твърде старите шофьори и самоубийците, скоростта е след всички тези фактори, повечето от катастрофите които съм виждал на извънградско са били със скорост под 90км/ч.
Виж какво,напълно си прав.Обаче кажи ми как да ги спазвам тия ограничения като ми се налага да минавам по 1000км почти всеки ден?Говоря за София-Варна-София.Семеен човек съм,трябва да се прибера,да взема децата от децката градина,да напазарувам и да се прибера в къщи.И то в приятния трафик в столицата.Противна работа.В градовете спазвам ограниченията но извън тях не,особенно на магистралата.Все пак си прав и нищо не ме оневинява,но пък влез и в моето положение.....................
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 skier
09:58 02.07.2014
2 Пламен Бакърджиев
Коментиран от #4
10:14 02.07.2014
3 ivaylo mihaylov
10:31 02.07.2014
4 Maurice
До коментар #2 от "Пламен Бакърджиев":
Отиди да си го закОпиш това устройство от мъгъзинъ!Коментиран от #5
11:14 02.07.2014
5 Кольо Фильов
До коментар #4 от "Maurice":
Нямъ как да си кОпи оти зо стари Волва свършиха бройките11:35 02.07.2014
6 Кобрата
11:52 02.07.2014
7 Никой
Коментиран от #8, #9
12:08 02.07.2014
8 Fill Hristovski
До коментар #7 от "Никой":
Да, разбира се. Мини със 150 отгоре в Швейцария например и глобата ти ще е колкото няколко Genesis-a.13:26 02.07.2014
9 Киро Стоев
До коментар #7 от "Никой":
Не ти е ясно щото не знаеш правилата за движение.Нямаш право да караш много близо.
Трябва да спазваш дистанция
Коментиран от #10, #13
13:30 02.07.2014
10 Goo Gle
До коментар #9 от "Киро Стоев":
А на теб това правило известно ли ти е? =>Чл. 24. (1) Водачът на пътно превозно средство не трябва да намалява скоростта рязко, освен ако това е необходимо за предотвратяване на пътнотранспортно произшествие.
(2) Преди да намали значително скоростта на движение на управляваното от него пътно превозно средство, водачът е длъжен да се убеди, че няма да създаде опасност за останалите участници в движението и че няма да затрудни излишно тяхното движение. В този случай водачът на пътно превозно средство, което няма стоп - светлини или те са повредени, подава своевременно сигнал с ръка.
Коментиран от #11
14:50 02.07.2014
11 Кольо Фильов
До коментар #10 от "Goo Gle":
Професоре да беше написал и предишния член 23 - А ?Чл. 23. (1) Водачът на пътно превозно средство е длъжен да се движи на такова разстояние от движещото се пред него друго превозно средство, че да може да избегне удряне в него, когато то намали скоростта или спре рязко.
Коментиран от #14
14:57 02.07.2014
12 ярослав станчев
А и това устройство ще е радар-детектор или както там му казват.Само ще улавя сигнала и ще предупреждава,без да смущава засичащия уред.В някой държави са забранени подобни уреди и затова най-вероятно колите ще се предлагат с или без него,в зависимост от закона в съответната държава.Доколкото знам тук са разрешени радар детектори,а антирадарите не.Някой ако знае със сигурност,кое как е,да сподели.
15:13 02.07.2014
13 Никой
До коментар #9 от "Киро Стоев":
Умник, аз говоря за тази система дали ще гледа дали има някой зад теб преди, да е решила да намаля. Предполагам, че знаеш в България какви шофьори има, които карат на една педя зад теб и ако тази система реши да намалява без да гледа дали зад теб има кола, представяш ли си каква лютеница ще стане? Същото се отнася и ако колата реши да намали от някоя много висока скорост. Според мен тази система няма да е много удачна, защото ще предизвика доста инциденти, а и реално елиминирва част от дохода на държавата.16:59 02.07.2014
14 Goo Gle
До коментар #11 от "Кольо Фильов":
Защо да го пиша, колега професор, след като този, на когото отговарям, е написал именно това?...Все пак благодаря за усилията да повториш казаното от него, макар че това е нещо, което всеки шофьор твърде добре знае. За разлика от това, което аз цитирах.
17:41 02.07.2014
15 Бай Иван
Коментиран от #17, #18, #19, #20
20:11 02.07.2014
16 dhcp
21:26 02.07.2014
17 Нен Нен
До коментар #15 от "Бай Иван":
Грешиш ! За малко повече от 20 години и към 2 000 000км зад волана нямам нито една катастрофа по моя вина, а от тези километри горе поне една пета от тях са със скорост над 160км/ч , целта е човек да кара според способностите си и според условията, аз винаги анализирам пътя и условията и знам с колко мога да карам без да правя ПТП-та , също зависи и от автомобила, ще ти дам един пример, спокойно мога да кажа, че е по-безопасно да карам Subaru Legacy с 200км/ч отколкото Лада 2103 със 140км/ч .06:38 03.07.2014
18 Нен Нен
До коментар #15 от "Бай Иван":
Хората които не могат да карат и с 80км/ч се трепят по улиците, не повече от 10% от катастрофите се дължат на скоростта .06:39 03.07.2014
19 Нен Нен
До коментар #15 от "Бай Иван":
И преди да се опиташ да ми опонираш ще ти кажа, че в Англия само 3 процента от катастрофите са заради превишена скорост .06:42 03.07.2014
20 Нен Нен
До коментар #15 от "Бай Иван":
Наскоро видях листовките и бях потресен, въпросите са много глупави и повечето нямат нищо общо със шофирането на автомобил, трябва да направят шофьорския изпит много по-труден, като във Финландия например, сега книжките се раздават на всеки, без значение дали може да кара, ако направят шофьорския изпит по-труден, ще се избегнат много бъдещи фатални катастрофи .06:46 03.07.2014
21 Бай Иван
Коментиран от #22
12:49 03.07.2014
22 Nickname
До коментар #21 от "Бай Иван":
Точно така. Много правилно!!!Не се лови на тия дечурлига, нямат елементарно чувство за отговорност. Не трябва по никакъв начин чрез коментарите да се допуска пропагандирането за неспазване на законите и модераторите трябва да обръщат внимание на това.
15:07 03.07.2014
23 Нен Нен
Коментиран от #24
16:52 03.07.2014
24 Бай Иван
До коментар #23 от "Нен Нен":
Като те гледам какви глупости пишеш явно си на 10 години. Ти виждал ли си Ламборджини въобще та го даваш за пример?Коментиран от #25
07:17 04.07.2014
25 zendera
До коментар #24 от "Бай Иван":
Виж какво,напълно си прав.Обаче кажи ми как да ги спазвам тия ограничения като ми се налага да минавам по 1000км почти всеки ден?Говоря за София-Варна-София.Семеен човек съм,трябва да се прибера,да взема децата от децката градина,да напазарувам и да се прибера в къщи.И то в приятния трафик в столицата.Противна работа.В градовете спазвам ограниченията но извън тях не,особенно на магистралата.Все пак си прав и нищо не ме оневинява,но пък влез и в моето положение.....................18:48 04.07.2014