Дълги години Tesla нямаше официално представителство в България, но това изглежда е на път да се промени и след като по-рано през годината се появиха слухове за първи дилърски център на територията на страната ни, ето че те най-после са потвърдени. Информацията за това идва от сайта на Tesla, където са споделени четири свободни позиции за работа в столицата ни, като всяка от тях е на пълен работен ден.
Отворените позиции за момента са свързани с продажби и обслужване на клиенти, като по-конкретно се търсят Customer Experience Specialist, Sales Advisor, Delivery Advisor и Store Manager. Обявите за работа са достъпни на сайта на Tesla, като за всяка една от тях е представено кратко описание, както и задължения и изисквания за кандидатите.
За позицията Customer Experience Specialist, компанията търси човек, който ще отговаряте за осигуряването на гостоприемно и първокласно обслужване на клиенти, които получават новата си Tesla. Той ще бъде част от екипа за обслужване на клиенти, който подпомага дейностите по продажбите и доставките, като конкретно ще изпълнява ролята на експерт по предаване на автомобилите, способен да отговори на всички въпроси, които клиентите ни могат да имат относно новата си кола.
Sales Advisor ще има ролята в подпомагането на клиентите по пътя им към притежаването на автомобил Tesla. Той ще бъде експерт по продуктите, който споделя ентусиазма към мисията на Tesla и може да представи предимствата от притежаването на Tesla на потенциалните клиенти. Той ще работи с клиентите, за да разбере техните нужди, да ги запознаете с автомобилите Tesla и да ги насочвате през процеса на продажба, за да се увери, че вземат информирано решение.
Delivery Advisor ще отговаря за съпровождането на клиентите през целия процес на доставка и за осигуряването на безпроблемно и изключително преживяване при получаването на техния автомобил Tesla. Той ще бъде експерт по доставки, като ще допринася със собствени съвети към пакета от услуги за собствениците, като го проверява и адаптира според нуждите, за да гарантира успешната доставка.
Store Manager-ът ще отговаря за изпълнение на задачите на обекта, така че да бъдат постигнати всички цели. Той трябва да доказал способности и склонност към развитието и насочването на хората, за да постигат отлични резултати в работата си, да бъде лидер, който се ангажира с ежедневните дейности на екипа си, работата на магазина и общуването с клиентите. За момента не е представен срок за кандидатстване, което прави сроковете за бъдещето отваряне на шоурума неясни. Въпреки това, след появата на няколко зарядни станции на компанията на територията на страната ни и непрестанните оплаквания от собственици, бъдещи такива и критици на марката, че официално представителство на Tesla в България липсва, сега изглежда дойде и това време. Очаквайте повече подробности при появата на още официална информация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Слънчасалия
Коментиран от #19, #23, #28, #30, #34
12:05 23.05.2026
2 предимство
12:20 23.05.2026
3 Хайде юруш
Коментиран от #7, #8
12:37 23.05.2026
4 Къде
Коментиран от #6
12:40 23.05.2026
5 ои8уйхътгрф
Аз ли не виждам позиция Service Manager или такава НЯМА? Ще си купите нова Теслъ- ОК, а къде ще я обслужвате? В Гърция? В Мамалигария?
Коментиран от #14
12:45 23.05.2026
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Срив на продажбите
До коментар #3 от "Хайде юруш":
Абсолютно вярно! Едно време Тесла модел У беше най-продаваният автомобил в Европа, А сега е само най-продавания електромобил.В общите продажби вече се срина на трето място за първото тримесечие в Европа!
На практика тази година само през март месец е бил най-продаваният автомобил в Европа!
Коментиран от #11
12:59 23.05.2026
9 А, бе,
13:17 23.05.2026
10 Купувач
Коментиран от #22
13:26 23.05.2026
11 Хаха
До коментар #8 от "Срив на продажбите":
Сега като станеш голям шеф в Тесла, продажбите ще се увеличат,слънчасал.Коментиран от #12
13:30 23.05.2026
12 Имаш ли мнение? Нямаш!
До коментар #11 от "Хаха":
Нещо да кажеш за фактите или дойде само да псуваш и да се заяждаш?Забрави безплатната крадена нафта в гаража? Ами 20-те милиона през 2028? Дай малко по-сериозно, че губиш форма
13:36 23.05.2026
13 бат Данчо
13:39 23.05.2026
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Хахохи
До коментар #10 от "Купувач":
Супер новини, това е добро начало и аз.съм сигурен, че продажбите ще тръгнат нагоре. Това беше едно от нещата който ме.спилаха да си купя Тесла... другото е цената, ама.ако си умен и работиш или.изкарваш кинти няма причина вече.да.не си купиш най-добрата кола за.парите си! Иначе щом.и.byd вече.продаваш официално нещата почват да причичат на нормална и цивилизована държава.Коментиран от #25
14:36 23.05.2026
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Гост
До коментар #22 от "Хахохи":
Давай Теслю,ти си!15:14 23.05.2026
26 Афганов
16:02 23.05.2026
27 Мъск
17:05 23.05.2026
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Тесла Клуб 🇧🇬
Коментиран от #41
17:57 23.05.2026
32 Тесла Клуб 🇧🇬
18:01 23.05.2026
33 анонимен
Коментиран от #37
18:29 23.05.2026
34 Чистач на кенефи
До коментар #1 от "Слънчасалия":
не търсят.Коментиран от #40
18:39 23.05.2026
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 клуб КарамЕЛ
До коментар #33 от "анонимен":
Явно искаш си в групата на 3-фазните 🚀Малко елементарен английски, гурбет, взимаш кола и само й задаваш 🇧🇬 в навигацията - тя си знае къде да зареди и за колко 18 мин. Tesla Supercharger са през 100 км в цяла Европа. Няма карти, няма приложения - само ръгаш дудука и си ти. Летиш с 260 или 330 (ако вземеш Плад) и само викаш пай се, газим!
ПП
Опа, няма нужда. Директно от магазина в София наесен
Коментиран от #39
01:59 24.05.2026
38 И с представителство и без
08:05 24.05.2026
39 Димов
До коментар #37 от "клуб КарамЕЛ":
Нашият приятел продължава с неспирна напоителна пропаганда за Тесла,като самият той се вози на дизел.Като се повреди Теслата,къде ще препоръчаш да се насочим с репатрак,гръчко или влашко?10:32 24.05.2026
40 Димов
До коментар #34 от "Чистач на кенефи":
Те и там няма да го вземат.Този се вживява като консултант и визионер,но нещо няма желаещи да му ползват грандиозните идеи,дори безплатно.Коментиран от #43
10:36 24.05.2026
41 Само не
До коментар #31 от "Тесла Клуб 🇧🇬":
Разбрах защо музиката е почти изцяло черна, а не видях нито един такъв?10:45 24.05.2026
42 Българин
12:10 24.05.2026
43 Безплатно?
До коментар #40 от "Димов":
Всъщност в идеите които споделям вече са хвърлени милиарди и всички ги ползваме не безплатно а на отрицателни цениQH 49 12:00 - 12:15 -4.93 4012.7
QH 50 12:15 - 12:30 -4.92 3990.7
QH 51 12:30 - 12:45 -3.81 3946.8
QH 52 12:45 - 13:00 -3.81 3931.5
QH 53 13:00 - 13:15 -4.01 3888.7
QH 54 13:15 - 13:30 -2.01 3936.8
QH 55 13:30 - 13:45 -1.01 3923.4
QH 56 13:45 - 14:00 -5.00 3629.9
Днес цял ден тока заради идеите ми с фотоволтаиците и батериите е на отрицателна цена.
Батериите вече имат мощност да захранват цяла България в продължение на 3 часа напълно самостоятелно, ако бъдат изключени всички електроцентрали включително соларните и мрежови връзки към съседните страни.
Включително да захранва индустрията само с тези батерии.
Мощността на фотоволтатичното производство в слънчево време също е повече отколкото консумацията на България.
Колко електрическа енергия се съхранява в твоите идеи за водород и синтетични горива които се споделят от всички антиелектрици?
Коментиран от #44
12:15 24.05.2026
44 анонимен
До коментар #43 от "Безплатно?":
Идеите не са твой тротинетка,не си приписвай чужди заслуги.Едно въпросче,защо отрицателните цени на тока в събота и неделя и рекордните субсидии от държавата с фиксирани цени на тока от ФЕЦ,не сваля цената на борсата? Цените са рекордно високи и производството с голямо енергопотребление в Европа се мести в Азия.Коментиран от #45, #46, #47, #48
12:22 24.05.2026
45 Не разбрах
До коментар #44 от "анонимен":
Значи въпросът ти е защо отрицателната цена на борсата не свалят цената на борсата?Колко повече от отрицателна да я свали?
Данните нали са точно от цената на борсата.
Също така не разбрах как гарантираните изкупни цени на фотоволтаиците които са записани в тази таблица от борсата, защото продават тока по борсови цени означават дотации от държавата?
От 2017 година насам няма гарантирани цени за големи фотоволтаични централи. Продават на цената на борсата. Има преференциални цени само за малки покривни домашни централи, но като теглиш чертата накрая си на минус и е по-добре сам да си съхраняваш и използваш произведената енергия.
Тези централи са малко в България и въобще не влизат в статистиката на ЕСО
Тоест всичко е постигнато с частни инвестиции по напълно пазарни принципи.
В момента имаше само програма за подпомагане на батерии, не на фотоволтаици. Но ключовата дума е подпомагане защото по-голямата част от цената на батериите беше платена от частните инвеститори и спечели този който иска най-малък процент помощ за мегават час.
12:34 24.05.2026
46 Така е
До коментар #44 от "анонимен":
Но пък си абсолютно прав, че тези идеи въобще не са мои. Аз не съм измислил фотоволтаиците или батериите нито пък тяхното използване, както ми приписват антиелектриците.Аз просто подкрепям тези идеи, точно както те подкрепят идеите за водорода и синтетичните горива и смятат че те са бъдещето, а модата на батериите ще отмине.
В момента псуват всеки който подкрепя идеята за батериите от всякакъв вид включително в електромобилите и за съхранение на енергия, защото тя уби техните идеи които подкрепяха
- излишната възобновена енергия ще се съхранява във водород
-Водородът е бъдещето на автомобилния транспорт защото се зарежда бързо
-гуруто Тойода знае най-добре от всички и трябва да повтарят дословно всичко което е казал, дори това напълно да противоречи на логиката и здравия разум
Моите идеи винаги са били аргументирани със здрава логика, математика и физика като винаги съм споделял АРГУМЕНТИ срещу ВЯРАТА на антиелектриците, КОИТО НИКОГА НЕ СА ИМАЛИ СОБСТВЕНО МНЕНИЕ
12:38 24.05.2026
47 Димов
До коментар #44 от "анонимен":
Ти да видиш другите му идеи.Като микроТЕЦ в мазето и да продаваме топла вода и ток на комшиите.Да си купим десетки електромобили,които да зареждаме евтино на нощна и да продаваме тока скъпо на комшиите на дневна.И последно фотоволтаичен навес с батерии в задния двор на блока и да продаваме ток на електричарите.Велики идеи има нашият приятел, грандиозни бих казал.До една неосъществими и счетоводно икономически необосновани.Коментиран от #49, #50
12:43 24.05.2026
48 Същата работа
До коментар #44 от "анонимен":
Като обвиненията, че аз съм писал от тяхно име всичките им идеи за перпето mobile, синтетични горива, водород и всякакви противоречия с физиката, като максимален въртящ момент при изключен от скорост двигател, съответно максимална мощност при същите условия. Що мамата имала само твърдост или еластичност и не можела да притежава и двете. Наклона на Шипка бил 30% за цялата дължина. Ако по този наклон автомобила по техните изчисления се нуждае от 50 киловата на гумите, било напълно достатъчно горивото да осигурява 45 kW защото КПД на ДВГ осигурява ли останалите (защото има над 100% КПД)Сега ще се окаже че аз през цялото време съм писал сам със себе си да защитавам водорода, синтетичните горива, както и всички идеи на гуруто Тойода, както и аз съм писал от името на Димов че бъдещето принадлежи на audi a4 купено за 1000 евро , което на метан харчи 3 евро на 100 км и затова никой няма да си купи по-скъп автомобил.
Само стойте гледай как ще се отрече от думите си. Няма да му е за първи път!
Коментиран от #52
12:44 24.05.2026
49 Така е
До коментар #47 от "Димов":
Никъде няма изградени фотоволтаични навеси в световен мащаб и тази идея ще си остане в главата ми!Поне в твоята реалност няма такива!
Нито пък някога ще има енергийни общности нито в България нито някъде другаде по света.
Човекът много ясно и точно ти го каза - Това не са мои идеи а преразказ на света който ни заобикаля. Неща които ти гледаш но не виждаш.
Знам че няма да стигнеш до края за това Ще копирам последния абзац от предишния коментар
Сега ще се окаже че аз през цялото време съм писал сам със себе си да защитавам водорода, синтетичните горива, както и всички идеи на гуруто Тойода, както и аз съм писал от името на Димов че бъдещето принадлежи на audi a4 купено за 1000 евро , което на метан харчи 3 евро на 100 км и затова никой няма да си купи по-скъп автомобил.
Само стойте гледай как ще се отрече от думите си. Няма да му е за първи път!
12:46 24.05.2026
50 Много дълго стана
До коментар #47 от "Димов":
Затова само есенцията защото не четеш по повече от три реда.Сега ще се окаже че аз през цялото време съм писал сам със себе .... както и аз съм писал от името на Димов че бъдещето принадлежи на audi a4 купено за 1000 евро , което на метан харчи 3 евро на 100 км и затова никой няма да си купи по-скъп автомобил.
Само стойте гледай как ще се отрече от думите си. Няма да му е за първи път! (Не питай откъде знам)
Но не забравяй че за разлика от тези лъжи които ти написа в коментара си, но не можеш да цитираш къде съм ги казал, аз съм давал и мога отново да дам цитати.
Коментиран от #51
12:49 24.05.2026
51 Димов
До коментар #50 от "Много дълго стана":
Колко пъти да ти ги цитирам,един ли сто ли?На хората им омръзна да ти слушат гениалните идеи, които досега не си осъществил.
Коментиран от #53
13:44 24.05.2026
52 Димов
До коментар #48 от "Същата работа":
Наклона на Шипка е не повече от 10%,измерено от Габрово или село Шипка до върха.Ако мериш на определени участъци,може и да са 30%,зависи къде меришЗа пореден път те хващам да изкривяваш твърдения на опонента и да си натаманяваш опорките.Коментиран от #54
13:47 24.05.2026
53 Имаш ли мнение? Нямаш!
До коментар #51 от "Димов":
Никога не си цитирал!Защото ще се види че вадиш думи от контекста
Но пък аз мога да цитирам дословно
25 Димов
И едно Ауди А4 на метан кара с 6 лв/100 км. И струва 2 бона.
16:54 24.02.2021"
Това твоя идея ли е?
Коментиран от #57
13:56 24.05.2026
54 И това мога да цитирам
До коментар #52 от "Димов":
Искаш ли? Сметките за 50 kW мощност излизат само за този наклон! А всички антиелектрици обяснявахте, че 15kW на колелата не би ли реални , защото такава мощност не била на двата на баничарка, а на мотопед.13:59 24.05.2026
55 Слънчев удар
ВяЕЦ 6,53% 245.8
ФЕЦ 41,18% 1550.85
Товар на РБ 3789.96
ССЕЕ - зареждане 1720.40
Както виждаш дори няма нужда да се зарежда в електромобили вече, защото батериите в момента зареждат с по-голяма мощност отколкото произвежда слънцето в днешния облачен и дъждовен 24 май. Очевидно в региона има достатъчно излишна енергия, щом при това слабо слънце цените въпреки това са отрицателни, както видяхме от предишния удар срещу антиелектриците - сайта на БНЕБ Българската независима енергийна борса.
Очевидно света през цялото време е вървял след идеите които аз подкрепях, които са точно противоположни на идеите на антиелектриците, чиито идеи подкрепя те вие .
Колко от автомобилите в България се движат на етанолът който ти горещо препоръчваше, Димов?
Колко водород се произвежда от излишната евтина енергия? Колко водородни станции има в България и колко водородни автомобили?
Ти вече направи ли си водородна зарядна станция в гаража, след като обясняваше колко е лесно с Ник Димов или някой от другите си никове?
Коментиран от #56
14:24 24.05.2026
56 анонимен
До коментар #55 от "Слънчев удар":
Какво може да се очаква от слънчасалия,да ти публикува копипейст от ЕСО по пладне уикенда.Коментиран от #58
14:29 24.05.2026
57 анонимен
До коментар #53 от "Имаш ли мнение? Нямаш!":
Цитатите за безумните ти идеи Пещерско електроzомби са ни втръснали, антиелектриците ги знаят и ти се смеят.Хахахаха кънти в главата ти ,не ги ли чуваш?Коментиран от #59
14:34 24.05.2026
58 Така е
До коментар #56 от "анонимен":
Обикновено на антиелектриците им отнема около три години да разберат какво точно им се казва днес. Така че не съм учуден, че не виждаш с каква мощност се зареждат батериите и ще ти отнеме около три години за да се сетиш че ако нещо цял ден се зарежда с 2000 мегавата, то цяла нощ трябва да го разреждаш със същата мощност , за да освободиш батериите за следващата сутрин в която ще започнат също да се зарежда с мощността на АЕЦ Козлодуй.По законите на перпето мобиле и антифизиката които са учили антиелектриците, батериите само се зареждат защото при тях не важат принципите на законите за запазване на енергията.
След три години ще продължиш да обясняваш как слънчевата енергия може да се ползва само през деня
15:38 24.05.2026
59 Така е
До коментар #57 от "анонимен":
Абсолютно си прав че всички до стръсване се чу ли цитатите на антиелектриците как някога съм казвал че Тесла ще продава гарантирано 20 милиона автомобилът през 2030, само защото шеста година не сте разбрали че въпроса е През коя година ще прекъсне 50% ръст на Тесла - ето ви таблица за справкаРазбира се всеки антиелектрик казва че някога съм твърдял че Тесла ще продава 20 милиона през 2030, но досега няма жив човек който да е видял оригинала на този цитат. Затова от години би моля да бъдете поне едно от 100-те места на което съм го казал, но досега няма нито един източник на тази информация която се намира само в главите на антиелектриците И както винаги няма никаква връзка с реалността.
15:42 24.05.2026
60 Слънчасалия
Коментиран от #61
17:43 24.05.2026
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Гост
До коментар #61 от "Стана ли ти оная работа":
Да цитирам ли?Коментиран от #71
19:10 24.05.2026
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Цитирай?
За шест години "намерихте"
Само един саркастичен коментар писан лично от тебе или друг антиелектрик, който обеща 20 милиона през 2028.
19:19 24.05.2026
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Цитати
До коментар #65 от "Гост":
Ти ще повториш ли глупостта, как фотоволтаични панели не могат да захранват индустрия аз само осветлението на цеховете, при положение че всеки слънчев ден в България сега пролетта произвеждат над 100% от потреблението на БългарияКоментиран от #79
19:23 24.05.2026
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Гост
Коментиран от #80
19:27 24.05.2026
75 Гост
Коментиран от #81
19:33 24.05.2026
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Гост
19:38 24.05.2026
79 Гост
До коментар #71 от "Цитати":
За твое сведение Теслю слънчасал, индустрията работи 24 часа,а не само по обяд и то ако има слънце.Не случайно всички енергоемки производства затварят и бягат там където има евтина енергия.Шефът продаде леярната,а новият собственик сега си я гледа като паметник.Коментиран от #82, #83
19:42 24.05.2026
80 Димов
До коментар #74 от "Гост":
Нашият приятел помни колкото му изнася,бързо забравя микроТЕЦа в мазето, продажбите на ток от електрички, фотоволтаичните навеси в задния двор на блока, Екселските таблици.19:52 24.05.2026
81 Това си го писал ти
До коментар #75 от "Гост":
Точно както ще бъде постигната и крайната цел за следващите осем години - 20 милиона продажби през 2028 година.2020 499 904
2021 786 348
Затова мнение и тази таблица ли говориш?
На 100 места има таблицата и моите аргументи
Истинската таблица която се различава от тази, която сам си направил за да клеветиш
Истинската таблица започва от обещанието на Тесла през 2015 и през 2020 числото е друго.
Нали бях обещавал 20 милиона продажби през 2030 ? Къде е този цитат? Навсякъде в оригиналната таблица 20 милиона са през 2030 както е и оригиналното обещание на Тесла в което навсякъде казвам че няма да изпълни..
Коментиран от #84
19:54 24.05.2026
82 Димов
До коментар #79 от "Гост":
Ако беше рентабилно металургията да работи на ФЕЦ и перки,то европейската металургия, също в Китай и Индия щяха първи да преминат на еко ток.Пък те продължават да работят с въглища.Коментиран от #85
19:56 24.05.2026
83 Е така де
До коментар #79 от "Гост":
Знам че нямаш мобилен интернет затова гледай само първите няколко секунди от клипа.Обясняват ти Каква е мощността на батериите и за колко часа могат да захранват цяла България..
19:57 24.05.2026
84 Гост
До коментар #81 от "Това си го писал ти":
Мога да ти цитирам още.Коментиран от #86, #89, #91
19:58 24.05.2026
85 Ти да видиш
До коментар #82 от "Димов":
Казваш никоя металургия не е инсталирала нито един фотоволтаик, а термопомпите захранване от фотоволтаици е невъзможно да съществуват. Особено пък да им сложиш и батерия и да работят и вечерно време на слънчев ток?Имаш ли си понятие Какъв е капацитетът имаш ли представа Каква е мощността и какъв е капацитетът на инсталираните до днес батерии в България? А това е само началото, защото идеите ми се изпълняват по-бързо отколкото дори аз съм си представял. Опорните ви точки от преди две години когато нямаше нито един мегават батерии вече се сринаха, но вие още не знаете.
Все още ли препоръчваш горещо етанол за придвижване, защото метанът нещо не те кефи въпреки че е най-евтиният транспорт - само за три евро на 100 км с audi a4 за 1000 евро?
За разлика от тебе аз мога да цитирам тези твои изказвания, ах ти не можеш за микротеца в мазето и купуването на пет тесли за да продаваш ток и да се пенсионираш !
20:01 24.05.2026
86 Цитирай
До коментар #84 от "Гост":
Чакам с нетърпение!Аз да цитирам ли за Шипка, за това че стоманата няма свойството еластичност? Че фотоволтаици и батерии не могат да захранят 20 киловата пещ за топене на алуминий?
Че фотоволтаиците в България осигуряват три процента от мощността в България среднодневно и стигат само за осветление?
20:03 24.05.2026
87 Гост
25.Нищо не се е променило за две години
Коментиран от #90
20:03 24.05.2026
88 Гост
29.Това ли е геометричната прогресия
Тази таблица я публикувам вече трета година
Коментиран от #93
20:06 24.05.2026
89 И какво значение има
До коментар #84 от "Гост":
Каквото и да цитираш, цитирай аргументите ми защо в света ще премине на електромобили задвижвани от най-евтината възможна енергия - слънчевата, която никой не може да ти спре и която всеки който има покрив над главата , включително на колиба в Африка може да си произведе самостоятелно.Случва ли се вече по цял свят? Сринаха ли се мрежите както пророкувахте, свърши ли енергията? Стана ли по-скъпа в сравнение с 2022 като вдигнаха цената на газа?
За антиелектриците отрицателните цени означават вдигане на цените на тока
Колкото повече електромобили се продават на година означава че има по-голям срив на продажбите им.
Други антиматематически цитати искаш ли?
20:06 24.05.2026
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Да се върнем на въпроса
До коментар #84 от "Гост":
Моите или вашите прогнози се сбъдват?Светът премина ли на водород, синтетични горива, етанол или метан които препоръчвахте горещо?
Модата на електромобилите отмина ли?
Увеличи ли се производството на въглищна енергия да захранва електромобилите или само преди дни на 8 май затвориха и американските тецове защото не могат да се борят с фотоволтаиците и батериите? Особено с батериите които им взеха хляба вечерно време, когато им бяха единствените печеливши часове
20:10 24.05.2026
92 И аз мога да цитирам
20ОТГОВОР
До коментар 402 от "Сложи ги 20":
Защо автомобил с 3/100? Една кола на метан прави 6лв на 100км разход. Колкото и прави Тесла. Край край край няма как да го докараш. Предсмъртна агония и гърчене в мъки на електрофилските мантри хахахаха.
22:04 16.09.2020
407 Гост
20ОТГОВОР
До коментар 403 от "Радев":
Как смееш да имаш работа? Щом не можеш да отговориш значи не си прав хахахаха напусни веднага работа и живей в този сайт да правиш компания на самотният луд че вече никой не му се връзва хахахаха
Коментиран от 408
22:06 16.09.2020
408 Радев
10ОТГОВОР
До коментар 407 от "Гост":
Слушам!Утре напускам!хахахах майтап голям майтап.Сега се прибирам.
Пробвах влачене на 5 скорост на равен път.Под 1200 оборота не можах да падна почна да придърпва.Скорост 45-50 км в час.Разход 2.5 л\100 км при десетина километра пробег.Това е резултата.На по дълъг път може и по точен резултат.
Коментиран от 409, 410
22:47 16.09.2020"
20:14 24.05.2026
93 Да ти припомня ли
До коментар #88 от "Гост":
Помниш ли как с разход 2,5 на 100 обяснявахте две години как автомобила на Радев се е движил с 23,45 kW мощност?Всички антиелектрици без изключение с всички антиелектрически никове, защото вярвахте безрезервно, че 2,5 л дизел имат 25 kW мощност, защото точно така пишело в учебника по перпето mobile , ъъъъ ДВГ според вас де.
Коментиран от #94
20:18 24.05.2026
94 Гост
До коментар #93 от "Да ти припомня ли":
Точно така,от 2,5 литра могат да се получат на входа 25 квт мощност ,да ти напомня една таблица в Ремикс,която съм публикувал много пъти.Колко ще стигне до изхода и колко ще са загубите,зависи от кпд.Коментиран от #97
20:43 24.05.2026
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Времената се менят
До коментар #94 от "Гост":
Но физичните закони си остават същите И аз си държа на думата за всичко което съм казал за онези 2,5 л.Времената обаче се смениха защото тогава нямаше изкуствен интелект, който да питаш, а днес просто може да му цитираш цялата дискусия и да ти каже всички грешки които си направил и за срам и резил продължаваш да правиш и да твърдиш че при 50 километра в час и разход 2,5 л мощността на горивото е 25 kW
Коментиран от #99
21:28 24.05.2026
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Димов
До коментар #97 от "Времената се менят":
За пореден път те хващам да изкривяваш твърдения на опонента и да си ги натаманяваш както ти е угодно.С 50 км/ч и разход 2,5 л/100 ще изгориш само 1,25 л,което ще ти даде 12,5 квт.Коментиран от #100, #101, #102, #103, #104
21:45 24.05.2026
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Кой изкривява
До коментар #99 от "Димов":
"Пробвах влачене на 5 скорост на равен път.Под 1200 оборота не можах да падна почна да придърпва.Скорост 45-50 км в час.Разход 2.5 л\100 км при десетина километра пробег"Това е условието, както и разход 15 на 100 при 30 км в час, за които всички анти електрици включително и ти смятахте, че 15 литра означават 150 киловата според таблицата на ремикс която продължава да цитира Гост.
22:30 24.05.2026
102 Кой се отмята
До коментар #99 от "Димов":
Днес с помощта на изкуствения интелект се правиш на умен с аргументите които давах на антиелектриците две години, а както виждаш и до 2026 когато гост продължава да цитира таблицата на ремикс?Нито физиката нито моите мнения са се променили от тогава насам.
Ако цитираш нещо което съм казал за "микротецовете и навесите" надали ще съм си променил мнението , но ти не цитираш, А лъжеш и вадиш от контекста
Както видя аз цитирах и пак мога да цитирам, за разлика от тебе
"25 Димов
До коментар 24 от "Хухуху":
И едно Ауди А4 на метан кара с 6 лв/100 км. И струва 2 бона.
Коментиран от 28
16:54 24.02.2021"
54 Димов
До коментар 51 от "Ама ти наистина ли задаваш този въпрос?":
Аз съм се возил на метан и не ти го препоръчвам. Бих ти препоръчал етанол.
18:19 24.02.2021
22:34 24.05.2026
103 Последно
До коментар #99 от "Димов":
Метан или етанол препоръчваш да си купят днес хората, вместо електромобил?22:36 24.05.2026
104 Чакам цитатите
До коментар #99 от "Димов":
За микротеца в мазето ! На въглища ли съм го препоръчал? Довърши си лъжата?22:37 24.05.2026
105 ДАСКАЛ ГЕНЧО
10000км 0 изминати с Е10, Е20, Сеат Толедо.
Само с етанол не е ефективно защото същия е много скъп, пък и разхода при Е10 и Е20 е доста по голям. Другия недостатък е силно преахлаждане на двигателя при спускане, горивния филтър на 5000км става червен и трябва да се сменя. Мощността не се променя съществено. Да караш с биогориво при неподходящ двигател е страшно.
15:12 25.05.2026
106 РАКЕТА ПЕЙТРИЪТ 🇧🇬
Дилема тука нема
България е водеща сила в прехода към чист ток. Соларни паркове и акумулаторни електроцентрали събират целия безплатен ток за нашите коли ☀️⚡🚀.
Нашенците от IPS (Интернешънъл Пауър Съплай) победиха ABB, Siemens и General Electric и взеха награда за иновация от SpaceX, връчена лично от Илън Мъск за участието на българската компания в проекта Hyperloop.
Гигафабриката на IPS в Челопечене прави 1/3 от батериите на Европа 💪
ЯКО ТОК И ЖИЦААА 🎸⚡🎸
19:35 25.05.2026
107 ХАНС
Последният един милион колата не е помирисвала сервиз.
В 130-годишната автомобилна история това е 🥇първият случай МПС да измине милион км без НИТО 1 обслужване или смяна на течности, ремъци филтри и тем подобни ДВГ драми.
100% алуминий, шаси като влакови релси.
Хилядолетният сокол. Вечният автомобил. Tesla Model S, обявен за най-значимият автомобил на 21 век, както Ford Model T е бил за 20-ти.
19:54 25.05.2026