1 Ноември, 2014 10:14 9 471 21

Запознайте се с Great Wall H6 Domino

  • great wall h6 domino-
  • great wall h6-
  • h6-
  • литекс моторс

Great Wall H6 Domino e най-новото допълнение в семейството на българския автомобилен производител „Литекс Моторс”. Специалната версия е разработена на базата на един от най-успешните SUV автомобили в Китай, който се произвежда и в България - Great Wall H6. Моделът Domino се отличава от базовата версия на H6 с двуцветен дизайн – автомобилът ще се предлага в няколко цветови комбинации, изцяло съобразени с индивидуалността на клиентите.

Great Wall H6 Domino ще бъде оборудван с LED фарове за мъгла, кожен салон, навигационна система и други екстри, част от които до този момент не са били част от оборудването на Great Wall H6.

Официалният дебют на Great Wall H6 Domino се състоя в рамките на двудневен тест драйв, в който участваха журналисти от водещи български медии и специализирани  издания. Българските журналисти имаха възможност да тестват новия бензинов двигател на Great Wall H6 – 1.5 Turbo и да проверят как се държи автомобилът на разнообразен терен – специално за тях бе подготвен маршрут, който даваше възможност за шофиране по магистрала, натоварен градски трафик и тесен планински път.   

Новият 1.5 - литров бензинов двигател с турбо компресор има максимална мощност от 143 к.с. при 5600 оборота в минута. Бензиновият Great Wall H6 има литрова мощност от 95,3 к.с.  - сравнима с тази на Mercedes Benz SLS AMG GT. Българският автомобил разполага с последно поколение система за управление на двигателя от BOSCH с процесор MED17 и турбо компресор от Honeywell – световен лидер в създаването на транспортни решения за автомобилната индустрия.

Още от базовото си ниво Great Wall H6 се предлага с хромирани предна решетка и елементи на дневните светлини, хромирани странични елементи на вратите и под страничните прозорци, хромирани дръжки на вратите, 17” алуминиеви джанти, потъмнени стъкла, безключов достъп и запалване на двигателя, автоматичен климатик, заден асистент за паркиране и много други.

С това оборудване автомобилът се предлага на цена от 27 490 лв. без ДДС (с Great Wall Leasing), като интелигентното компютърно управлявано 4х4 задвижване, разработено от американския гигант BorgWarner, е достъпно на минимално доплащане от 2000 лв. с ДДС. Топ нивото на оборудване на Great Wall H6 1.5T - Premium се предлага за 34 575 лв. без ДДС (с Great Wall Leasing), с 4х4 задвижване, възможност за данъчен кредит и 5-годишна гаранция.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    0 0 Отговор
    Брао начи.
  • 2 Japoneze

    1 0 Отговор
    Италианците ги купуват като топъл хляб,приличен SUV без пари - за 3-4 техни заплати - на изплащане месечните им вноски са колкото харчат в Мола.
  • 3 Нема Бира

    0 0 Отговор
  • 4 F430

    1 3 Отговор
    НИКОГА НЕБИХ СИ КУПИЛ КИТАЙСКА КОШНИЦА ПРОИЗВЕДЕНА В БЪЛГАРИЯ.ЗА ТЕЗИ ПАРИ ЩЕ СИ КУПЯ МЛ,КАИЕН,ТУАРЕГ,КЮ7.КОЙТО КОПУВА ТЕЗИ КОЛИ ЗА МЕН НЕ Е ФРЕД С МОЗЪКА.И ЦЕНАТА ВЪОБЩЕ НЕ Е НИСКА ЗА КИТАЙСКИ АВТОМОБИЛ ПРОИЗВЕДЕН В НАЙ БЕДНАТА ДЪРЖАВА В ЕВРОПА.ЗА 32 000 ЛЕВА МОЖЕ И 5 ГОДИШЕН ДЖИП ДА СИ КУПЯ НО НИКОГА НЯМА ДА СИ КУПЯ БЪЛГАРО-КИТАЙСКА КОШНИЦА.СПОРЕД МЕН ТОЗИ ДЖИП ТРЯБВА ДА СТРУВА НЕ ПОВЕЧЕ ОТ НЕ 42 000 ЛЕВА А 22 000 ЛЕВА.ЗА ТЕЗИ ПАРИ АКО ИСКАМ ДА СИ КУПЯ НОВ ДЖИП ЩЕ СИ ЗЕМА ДАЧИЯ ДЪСТЕР КОЯТО Е СЪС ДВИГАТЕЛ НА РЕНО

    Коментиран от #6, #9, #11, #12, #14

  • 5 V850

    0 1 Отговор
    До F430, Вие сте изключително неграмотен, и комплексиран, аз също не бих си купил такъв автомобил, но не го натрапвам на другите, още по малко да им крещя. Прочетете няколко книжки, ако можете!
  • 6 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "F430":

    голям познавач си . но е хубаво първо да се научиш да пишеш , а след това да даваш мнение
  • 7 боко

    1 0 Отговор
    Гришата лапна доста от тортата КТБ, та можеше да свали цените на колите повечко, поне докато се наложи на пазара в България. Не ми се ще да знам резултатите от краш тестовете на това возило, ако изобщо му се правят такива. Не е убедително представянето и не бих го купил.
  • 8 правда

    1 1 Отговор
    от 3 години имам Ховъра,мога да ти кажа г-н боко ,че разликата с предишната ми колае много голяма.Разликата е,че преди си мислех,че карам кола с която зимата ще пътувам спокойно,но не беше така .Откакто съм с Ховъра знам,че като се качи семейството ми наистина ще стигна желаната дестинация независимо от снега навън.Подръжката ми е в пъти по изгодна от другите коли.Аз съм супер доволен сега чакам Ховър Х8 и ще си я взема нея,а вие си карайте боклуците на европа..
  • 9 S Doichinov

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "F430":

    Взимай и в сервиза ще ти кажат какво си си купил:-)
  • 10 Лео

    1 0 Отговор
    Прекрасна джипарка. За съжаление, нямам финансова възможност да си я купя. Всеки си има мнение, и не е хубаво да ругаете колегите. Все пак парите са си техни и да си ги дават където искат.
    Аз ако имах възможност да си купя този джип, щях да го направя заради "сервизите" само разбирачи, които се учат на колите ни! Заради, разхода на хориво, като се има на предвид, старите коли си харчат, и също така има гаранция 5 години. Но не можем да отречем, че новата кола си е нова. Да няма да е луксозна като С класата на Мерцедес, но за нашия стандарт на живот е чудесна. Както каза колега по-доло качваш се и караш, не се притесняваш, дали няма да те остави на пътя. Дори и да стане, и ако е в гаранция, си я взимат и ремонтират. Но няма да се научим, че новата ламарина, не е като старата. Няма да караш дръгел ента употреба!
  • 11 430F

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "F430":

    абе пишеш нещо за мозъка, но от това как и какво пишеш ме обземат съмнения, за целостта на твоя мозък. Тук не става въпрас за колата - това наистина е въпрос на личен избор. Става въпрос, че ми писна от тийнчета, дето не са виждали 100 лв. на куп да се правят на разбирачи и да мърсят пространството по-долу с глупави постове...
  • 12 Dian Dimov

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "F430":

    и после като си кОпиш Q7 ще имаш ли кинти за маслата да си ги смениш или не дай боже някакъв по -сериозен ремонт.Не се научи българина че трудното е не самата покупка на даден автомобил а последващата му подръжка и обслужване....затова по улиците е пълно с немски премиум-и без читави гуми примерно ...
  • 13 дженев

    0 0 Отговор
    стига с тия изцедени мотори и фул електроник....дайте нещо класическо и достъпно.......китайките на Ганчев не са за българина
    ако и така да ги презентират.Има по -добри алтернативи.
  • 14 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "F430":

    Само така пич...карай немско и ги остави другите да си чукат главите.
  • 15 F430

    0 0 Отговор
    ЕМИ ТЕЗИ ДЖИПОВЕ КОИТО ИЗБРОИХ В МИНАЛИЯ МИ КОМЕНТАР СА ДОСТА ПОД 35 000 ЛЕВА И ОСТАНАЛИТЕ 10-15 000 ПОД ЦЕНАТА НА ТАЯ БЪЛГАРСКА КАРУЦА ОСТАВАТ ЗА ПОДРЪЖКА.ХОРАТА КОИТО КОПУВАТ МОДЕЛИТЕ НА ТАЗИ ФИРМА СА ТАКИВА КОИТО ХЕМ НЯМАТ ПАРИ ЗА ХУБАВА КОЛА НО ХЕМ ИСКАТ КОЛАТА ДА ИМ Е НОВА.АКО КОЛИТЕ ИМ БЯХА ТОЛКОВА ДОБРИ НЯМАШЕ ДА СЕ КОПУВАТ ТОЛКОВА МАЛКО.АЗ ПО ЧЕСТО ВИЖДАМ АУДИ,БМВ,МЕРЦЕДЕС И ПОРШЕ ОТ КОЛКОТО ТАЗИ БЪЛГАРО-КИТАЙСКА ЩАЙГА

    Коментиран от #16, #18

  • 16 S Doichinov

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "F430":

    Не съм имал коли от тези които изброяваш но някой беше писал за Таурега-смяна на горивна помпа и дюзи-24хил.лева.Ако наистина е така сам виж за какво ще ти останат пари.Ако е с въздушно окачване и там изненадите не са малки.Гуми,масла и филтри сати най-малкия проблем
  • 17 ivaylo mihaylov

    2 0 Отговор
    Моето менние е, че колата е добра за нас и нашите условия.
    Правих тест на дизеловата версия и не открих негативи в колата. Да, спирачките са малко твърди, скоростите малко трудно се включват и волана не дава добра обратна връзка. Но като разход даде 7,6л, вози меко и набира добре за конете си. материалите в Н6 са на добро ниво и са приятни на допир, дизела е тих и няма вибрации вътре в купето. Качеството на дисплея и уредите не отстъпва на европейските марки.
    Генерално това не е бюджетна кола и е над качеството на европейските бюджетни, но цената му е съизмерима с тях.
    Отоврете на страницата, направете тест драйв и тогава ги коментирайте колите.
    5 г. гаранция и безплатна пътна помощ гарантират безпроблемната употреба през първите години.
  • 18 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "F430":

    Прав си, но трябва да отидеш на уроци по български език. Не ти го казвам за лошо, така само ще ти се присмиват, че не можеш да пишеш.
    кУпувам се пише с У, а не с О.
    Ако като пишеш, някоя дума ти я подчертава значи не ти е написана правилно.
  • 19 гост

    1 0 Отговор
    Тук в статията има нещо сбъркано ми се струва? В оборудването на H6 и преди си имаше кожен салон, а не само в H6 Domino???
  • 20 CarPro

    0 0 Отговор
    Hhahahahh poredniqt kitaiski plastmasenqk a dizaina e mnogo isturkan
  • 21 ФРЕД

    0 0 Отговор
    Не съм ФРЕД , Иван съм.