Great Wall H6 Domino e най-новото допълнение в семейството на българския автомобилен производител „Литекс Моторс”. Специалната версия е разработена на базата на един от най-успешните SUV автомобили в Китай, който се произвежда и в България - Great Wall H6. Моделът Domino се отличава от базовата версия на H6 с двуцветен дизайн – автомобилът ще се предлага в няколко цветови комбинации, изцяло съобразени с индивидуалността на клиентите.
Great Wall H6 Domino ще бъде оборудван с LED фарове за мъгла, кожен салон, навигационна система и други екстри, част от които до този момент не са били част от оборудването на Great Wall H6.
Официалният дебют на Great Wall H6 Domino се състоя в рамките на двудневен тест драйв, в който участваха журналисти от водещи български медии и специализирани издания. Българските журналисти имаха възможност да тестват новия бензинов двигател на Great Wall H6 – 1.5 Turbo и да проверят как се държи автомобилът на разнообразен терен – специално за тях бе подготвен маршрут, който даваше възможност за шофиране по магистрала, натоварен градски трафик и тесен планински път.
Новият 1.5 - литров бензинов двигател с турбо компресор има максимална мощност от 143 к.с. при 5600 оборота в минута. Бензиновият Great Wall H6 има литрова мощност от 95,3 к.с. - сравнима с тази на Mercedes Benz SLS AMG GT. Българският автомобил разполага с последно поколение система за управление на двигателя от BOSCH с процесор MED17 и турбо компресор от Honeywell – световен лидер в създаването на транспортни решения за автомобилната индустрия.
Още от базовото си ниво Great Wall H6 се предлага с хромирани предна решетка и елементи на дневните светлини, хромирани странични елементи на вратите и под страничните прозорци, хромирани дръжки на вратите, 17” алуминиеви джанти, потъмнени стъкла, безключов достъп и запалване на двигателя, автоматичен климатик, заден асистент за паркиране и много други.
С това оборудване автомобилът се предлага на цена от 27 490 лв. без ДДС (с Great Wall Leasing), като интелигентното компютърно управлявано 4х4 задвижване, разработено от американския гигант BorgWarner, е достъпно на минимално доплащане от 2000 лв. с ДДС. Топ нивото на оборудване на Great Wall H6 1.5T - Premium се предлага за 34 575 лв. без ДДС (с Great Wall Leasing), с 4х4 задвижване, възможност за данъчен кредит и 5-годишна гаранция.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
10:29 01.11.2014
2 Japoneze
10:40 01.11.2014
3 Нема Бира
10:47 01.11.2014
4 F430
Коментиран от #6, #9, #11, #12, #14
10:59 01.11.2014
5 V850
11:25 01.11.2014
6 гост
До коментар #4 от "F430":
голям познавач си . но е хубаво първо да се научиш да пишеш , а след това да даваш мнение11:28 01.11.2014
7 боко
11:38 01.11.2014
8 правда
15:05 01.11.2014
9 S Doichinov
До коментар #4 от "F430":
Взимай и в сервиза ще ти кажат какво си си купил:-)16:34 01.11.2014
10 Лео
Аз ако имах възможност да си купя този джип, щях да го направя заради "сервизите" само разбирачи, които се учат на колите ни! Заради, разхода на хориво, като се има на предвид, старите коли си харчат, и също така има гаранция 5 години. Но не можем да отречем, че новата кола си е нова. Да няма да е луксозна като С класата на Мерцедес, но за нашия стандарт на живот е чудесна. Както каза колега по-доло качваш се и караш, не се притесняваш, дали няма да те остави на пътя. Дори и да стане, и ако е в гаранция, си я взимат и ремонтират. Но няма да се научим, че новата ламарина, не е като старата. Няма да караш дръгел ента употреба!
17:41 01.11.2014
11 430F
До коментар #4 от "F430":
абе пишеш нещо за мозъка, но от това как и какво пишеш ме обземат съмнения, за целостта на твоя мозък. Тук не става въпрас за колата - това наистина е въпрос на личен избор. Става въпрос, че ми писна от тийнчета, дето не са виждали 100 лв. на куп да се правят на разбирачи и да мърсят пространството по-долу с глупави постове...19:34 01.11.2014
12 Dian Dimov
До коментар #4 от "F430":
и после като си кОпиш Q7 ще имаш ли кинти за маслата да си ги смениш или не дай боже някакъв по -сериозен ремонт.Не се научи българина че трудното е не самата покупка на даден автомобил а последващата му подръжка и обслужване....затова по улиците е пълно с немски премиум-и без читави гуми примерно ...20:02 01.11.2014
13 дженев
ако и така да ги презентират.Има по -добри алтернативи.
20:52 01.11.2014
14 Кобрата
До коментар #4 от "F430":
Само така пич...карай немско и ги остави другите да си чукат главите.20:59 01.11.2014
15 F430
Коментиран от #16, #18
22:20 01.11.2014
16 S Doichinov
До коментар #15 от "F430":
Не съм имал коли от тези които изброяваш но някой беше писал за Таурега-смяна на горивна помпа и дюзи-24хил.лева.Ако наистина е така сам виж за какво ще ти останат пари.Ако е с въздушно окачване и там изненадите не са малки.Гуми,масла и филтри сати най-малкия проблем12:19 02.11.2014
17 ivaylo mihaylov
Правих тест на дизеловата версия и не открих негативи в колата. Да, спирачките са малко твърди, скоростите малко трудно се включват и волана не дава добра обратна връзка. Но като разход даде 7,6л, вози меко и набира добре за конете си. материалите в Н6 са на добро ниво и са приятни на допир, дизела е тих и няма вибрации вътре в купето. Качеството на дисплея и уредите не отстъпва на европейските марки.
Генерално това не е бюджетна кола и е над качеството на европейските бюджетни, но цената му е съизмерима с тях.
Отоврете на страницата, направете тест драйв и тогава ги коментирайте колите.
5 г. гаранция и безплатна пътна помощ гарантират безпроблемната употреба през първите години.
15:38 02.11.2014
18 Кобрата
До коментар #15 от "F430":
Прав си, но трябва да отидеш на уроци по български език. Не ти го казвам за лошо, така само ще ти се присмиват, че не можеш да пишеш.кУпувам се пише с У, а не с О.
Ако като пишеш, някоя дума ти я подчертава значи не ти е написана правилно.
20:18 02.11.2014
19 гост
05:58 03.11.2014
20 CarPro
19:13 03.11.2014
21 ФРЕД
13:47 04.11.2014