Четири нови модела на Great Wall стъпиха на българска земя. Вижте и колко струват у нас

7 Ноември, 2025 10:53 12 386 22

  • great wall-
  • haval-
  • h6-
  • h9-
  • jolion-
  • poer-
  • gwm

HAVAL H6, HAVAL JOLION PRO, HAVAL H9 и POER вече са налични за продажба в България

Четири нови модела на Great Wall стъпиха на българска земя. Вижте и колко струват у нас - 1

Китайските автомобили у нас продължават да се разрастват и обновяват, като сега родният пазар е маркиран от официалната премиера на четири нови модела от GWM (Great Wall Motor). Премиерата им за България се състоя късно снощи в столицата и е своеобразен нов етап в 14-годишното присъствие на бранда в България. Иновациите са HAVAL H6, HAVAL JOLION PRO, HAVAL H9 и POER

HAVAL H6

Четири нови модела на Great Wall стъпиха на българска земя. Вижте и колко струват у нас

2.0T бензинов двигател, който генерира 231 к.с., свързан с усъвършенствана 9-степенна DCT трансмисия. Налична е и версия AWD задвижване от BorgWarner. Интериорът е първокласен, а технологичният акцент пада върху 14.6-инчовата мултимедия с безжична свързаност (Huawei HiCar/ICCOA) и 9-инчов head-up дисплей, който държи цялата важна информация право пред погледа ви. Не са пропуснати и множеството системи за асистенция и безопасност, които редуцират умората зад волана. Цената на този интелигентен SUV започва от 63 990 лв. с ДДС. Моделът ще се предлага у нас и в хибридна версия (H6 HEV): Комбинацията от 1.5Т бензинов двигател и електромотори с безстепенна DHT трансмисия осигурява системна мощност от 243 к.с., като същевременно поддържа комбиниран разход от 5.9 л/100 км. Нивото на комфорт и безопасност остават същите. Хибридът идва на цена от 74 990 лв. с ДДС. И двете версии на HAVAL H6 се предлагат с щедра 7-годишна гаранция или 200 000 км пробег.

HAVAL JOLION PRO

Четири нови модела на Great Wall стъпиха на българска земя. Вижте и колко струват у нас

HAVAL JOLION PRO е насочен към младите и активни клиенти, които държат на динамиката и стила. Този модел влиза в играта с нова хибридна технология от GWM, която комбинира 1.5-литров бензинов двигател и електромотор, управлявани от DHT хибридна трансмисия. Системната мощност на силовия тракт тук достига 189 к.с., а въртящият момент – 375 Нм. Предлага се напълно оборудван на цена от 67 990 лв. с ДДС, също с 7-годишна гаранция.

HAVAL H9

Четири нови модела на Great Wall стъпиха на българска земя. Вижте и колко струват у нас

HAVAL H9 е истински Off-road представител, който дори се стреми към премиум комфорт. Конструиран върху усилена рама, той се задвижва от 2.0Т бензинов двигател с мощност 217 к.с. и 380 Нм въртящ момент. Офроуд потенциалът се дължи на 8-степенната ZF автоматична скоростна кутия и най-важното – електронната блокировка на преден и заден диференциал, гарантираща максимално сцепление във всякакви условия. H9 е 7-местен и предлага ДДС кредит, което го прави и ценово по-атрактивен. Цената на това офроуд чудовище, в най-високото ниво на оборудване, е 109 990 лв. с ДДС, отново със 7 години гаранция.

POER

Четири нови модела на Great Wall стъпиха на българска земя. Вижте и колко струват у нас

POER е пикап, предлагащ се с 5 години или 150 000 км гаранция в две модификации: POER Commercial: Работягата, предназначен за професионална употреба, разполага с 2.0Т бензинов двигател с 217 к.с. и интелигентно 4х4 задвижване BorgWarner. Снабден е с 6-степенна механична кутия и предлага впечатляваща товароносимост от 1050 кг. Цената на този професионален партньор в най-високото ниво на оборудване е 65 990 лв. с ДДС. Втората е POER Passenger: Той също има 2.0Т бензинов двигател и 4х4 задвижване, но разчита на 8-степенна ZF скоростна кутия за по-голям комфорт. Интериорът е по-луксозен, с дигитално 7-инчово табло, безжично зарядно и 360-градусова камера. Цената на Passenger версията е 73 990 лв. с ДДС.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 22 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име

    22 9 Отговор
    ми не са ниски цените, но са разумни, а качеството вече май е по-на ниво. Щото първите пяха ужас.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 не е баш така

    18 3 Отговор

    До коментар #2 от "СЕЛЯНИН":

    Има 10% мито, което скача до 45% за някои електрички. Като сложиш транспортните разходи и липсата на сервизи из Европата, малко не е толкова просто и за това постоянно се откриват нови заводи на китайките из ЕС. Има си причини, защо само най-големите успяват да продават стока на друг континент. А за цените им сега, то е ясно. Като всеки нов друг, ще гледат да подбиват, колкото могат, иначе няма много шанс...

    Коментиран от #21

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 мани беги

    21 6 Отговор
    не е евтино ... когато ги сложите в пакетче снакс зрънчо за 5лв. тогава е евтино

    Коментиран от #7

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Брачед

    10 12 Отговор

    До коментар #5 от "мани беги":

    Кисело ли е гроздето?

    Коментиран от #8

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Кръговрат на веществата

    21 6 Отговор
    Няма как...искат,не искат...китайските коли се търсят.Ако влезете в китайски сайтове за автомобили,ще се изненадате от избор и цени.А ЕС се опита и все още опитва да ги ограничи с мита,такси,еконорми и т.н.,а уж живеем в свободен свят Хората дават 7 години или 200000 км гаранция.

    Коментиран от #12

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Европеец

    13 2 Отговор
    Имам 2 H6-ци Supreme. Всяка година цената им като нови скачаше с по 5 хиляди лева. Започнаха на около 52, сега са 72. Мерси за митата и т.н., вместо за 50 бинки да караш готино джипче, сега трябва да извадиш 70.
  • 12 Европеец

    10 2 Отговор

    До коментар #9 от "Кръговрат на веществата":

    Имам 2 H6-ци Supreme. Всяка година цената им като нови скачаше с по 5 хиляди лева. Започнаха на около 52, сега са 72. Мерси за митата и т.н., вместо за 50 бинки да караш готино джипче, сега трябва да извадиш 70.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Гунчо

    5 11 Отговор
    купуваш си китайски наточен автомобил и се кръстиш нещо да не се чупи защото сервиз и части йок. Чакаш дори да е гаранционна !

    Коментиран от #19

  • 15 Присмехулник

    3 3 Отговор
    Много голям дувар!
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 от коневръза в Килифарево

    2 2 Отговор
    Аааа, добре. Те по едно време Great Wall - те се произвеждаха на българска земя, а сега вече и стъпиха на българска земя. Миии, добре смИ.
  • 18 Нии

    3 7 Отговор
    Тия китайски боклуци са за директен скрап!
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Номерът на китайката

    3 1 Отговор
    Имаше някаква далавера преди време с държавна поръчка за гранична полиция, за произведените в Ловеч китайски жипки. Вече обаче в МВР са баровци, с големи заплати и само премиум купуват.
  • 21 кй87ъ6трхуй

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "не е баш така":

    Китаеца НЯМА НУЖДА да подбива цените, а дори у ивропътъ печалбата му е минимум 3 ПЪТИ ПО-ГОЛЯМА отколкото в Китай... Обяснявам ти го в цифри:

    - у вас официално, от дилъра, се продават хибридни "джипки" FORTHING T5 за 65 000лв. с ДДС
    - това са по днешен курс към $38 500...
    - същата тази "джипка" у Китай се продава за по-малко от $14 000... С вкл. китайско ДДС... От същите 20% като у вас... Без ДДС (при износ) цената пада до $11 500, че и надолу...
    - при наличието на 10% мито за тая кола и транспорт цената ПРЕДИ облагане с ДДС цената става $15 000... С ДДС става $18 000 и това вече ВКЛЮЧВА печалбата на завода... Сложи ако щеш и $10 000 за печалба на дилъри, гаранции, реклами и т.н. и пак ОСТАВАТ едни $10 000 горница...
    - от тези $10 000 (по-скоро 13-14 бона) горница дето остават поне 70% отиват обратно в Китай у завода производител, а остатъка се разпределя тук...

    Вкратце- тези $10+бона които плащате в магазина за тоя китаец (и той пак е изгоден) ги плащате щото цените на вашите коптори са безобразно високи... Ако китаеца реши да подбива цени тая същата джипка вместо 65 бона ще я пусне 40 бона и ще разбие пазара...
  • 22 Опааа

    3 5 Отговор
    Кошници!