Китайските автомобили у нас продължават да се разрастват и обновяват, като сега родният пазар е маркиран от официалната премиера на четири нови модела от GWM (Great Wall Motor). Премиерата им за България се състоя късно снощи в столицата и е своеобразен нов етап в 14-годишното присъствие на бранда в България. Иновациите са HAVAL H6, HAVAL JOLION PRO, HAVAL H9 и POER
HAVAL H6
2.0T бензинов двигател, който генерира 231 к.с., свързан с усъвършенствана 9-степенна DCT трансмисия. Налична е и версия AWD задвижване от BorgWarner. Интериорът е първокласен, а технологичният акцент пада върху 14.6-инчовата мултимедия с безжична свързаност (Huawei HiCar/ICCOA) и 9-инчов head-up дисплей, който държи цялата важна информация право пред погледа ви. Не са пропуснати и множеството системи за асистенция и безопасност, които редуцират умората зад волана. Цената на този интелигентен SUV започва от 63 990 лв. с ДДС. Моделът ще се предлага у нас и в хибридна версия (H6 HEV): Комбинацията от 1.5Т бензинов двигател и електромотори с безстепенна DHT трансмисия осигурява системна мощност от 243 к.с., като същевременно поддържа комбиниран разход от 5.9 л/100 км. Нивото на комфорт и безопасност остават същите. Хибридът идва на цена от 74 990 лв. с ДДС. И двете версии на HAVAL H6 се предлагат с щедра 7-годишна гаранция или 200 000 км пробег.
HAVAL JOLION PRO
HAVAL JOLION PRO е насочен към младите и активни клиенти, които държат на динамиката и стила. Този модел влиза в играта с нова хибридна технология от GWM, която комбинира 1.5-литров бензинов двигател и електромотор, управлявани от DHT хибридна трансмисия. Системната мощност на силовия тракт тук достига 189 к.с., а въртящият момент – 375 Нм. Предлага се напълно оборудван на цена от 67 990 лв. с ДДС, също с 7-годишна гаранция.
HAVAL H9
HAVAL H9 е истински Off-road представител, който дори се стреми към премиум комфорт. Конструиран върху усилена рама, той се задвижва от 2.0Т бензинов двигател с мощност 217 к.с. и 380 Нм въртящ момент. Офроуд потенциалът се дължи на 8-степенната ZF автоматична скоростна кутия и най-важното – електронната блокировка на преден и заден диференциал, гарантираща максимално сцепление във всякакви условия. H9 е 7-местен и предлага ДДС кредит, което го прави и ценово по-атрактивен. Цената на това офроуд чудовище, в най-високото ниво на оборудване, е 109 990 лв. с ДДС, отново със 7 години гаранция.
POER
POER е пикап, предлагащ се с 5 години или 150 000 км гаранция в две модификации: POER Commercial: Работягата, предназначен за професионална употреба, разполага с 2.0Т бензинов двигател с 217 к.с. и интелигентно 4х4 задвижване BorgWarner. Снабден е с 6-степенна механична кутия и предлага впечатляваща товароносимост от 1050 кг. Цената на този професионален партньор в най-високото ниво на оборудване е 65 990 лв. с ДДС. Втората е POER Passenger: Той също има 2.0Т бензинов двигател и 4х4 задвижване, но разчита на 8-степенна ZF скоростна кутия за по-голям комфорт. Интериорът е по-луксозен, с дигитално 7-инчово табло, безжично зарядно и 360-градусова камера. Цената на Passenger версията е 73 990 лв. с ДДС.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име
11:01 07.11.2025
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 не е баш така
До коментар #2 от "СЕЛЯНИН":
Има 10% мито, което скача до 45% за някои електрички. Като сложиш транспортните разходи и липсата на сервизи из Европата, малко не е толкова просто и за това постоянно се откриват нови заводи на китайките из ЕС. Има си причини, защо само най-големите успяват да продават стока на друг континент. А за цените им сега, то е ясно. Като всеки нов друг, ще гледат да подбиват, колкото могат, иначе няма много шанс...Коментиран от #21
11:20 07.11.2025
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 мани беги
Коментиран от #7
11:30 07.11.2025
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Брачед
До коментар #5 от "мани беги":
Кисело ли е гроздето?Коментиран от #8
11:39 07.11.2025
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Кръговрат на веществата
Коментиран от #12
11:47 07.11.2025
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Европеец
11:53 07.11.2025
12 Европеец
До коментар #9 от "Кръговрат на веществата":
Имам 2 H6-ци Supreme. Всяка година цената им като нови скачаше с по 5 хиляди лева. Започнаха на около 52, сега са 72. Мерси за митата и т.н., вместо за 50 бинки да караш готино джипче, сега трябва да извадиш 70.11:54 07.11.2025
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Гунчо
Коментиран от #19
12:23 07.11.2025
15 Присмехулник
16:29 07.11.2025
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 от коневръза в Килифарево
21:59 07.11.2025
18 Нии
10:35 08.11.2025
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Номерът на китайката
15:15 08.11.2025
21 кй87ъ6трхуй
До коментар #3 от "не е баш така":
Китаеца НЯМА НУЖДА да подбива цените, а дори у ивропътъ печалбата му е минимум 3 ПЪТИ ПО-ГОЛЯМА отколкото в Китай... Обяснявам ти го в цифри:- у вас официално, от дилъра, се продават хибридни "джипки" FORTHING T5 за 65 000лв. с ДДС
- това са по днешен курс към $38 500...
- същата тази "джипка" у Китай се продава за по-малко от $14 000... С вкл. китайско ДДС... От същите 20% като у вас... Без ДДС (при износ) цената пада до $11 500, че и надолу...
- при наличието на 10% мито за тая кола и транспорт цената ПРЕДИ облагане с ДДС цената става $15 000... С ДДС става $18 000 и това вече ВКЛЮЧВА печалбата на завода... Сложи ако щеш и $10 000 за печалба на дилъри, гаранции, реклами и т.н. и пак ОСТАВАТ едни $10 000 горница...
- от тези $10 000 (по-скоро 13-14 бона) горница дето остават поне 70% отиват обратно в Китай у завода производител, а остатъка се разпределя тук...
Вкратце- тези $10+бона които плащате в магазина за тоя китаец (и той пак е изгоден) ги плащате щото цените на вашите коптори са безобразно високи... Ако китаеца реши да подбива цени тая същата джипка вместо 65 бона ще я пусне 40 бона и ще разбие пазара...
17:09 08.11.2025
22 Опааа
21:07 08.11.2025