27 Ноември, 2014 13:46, обновена 27 Ноември, 2014 13:50 6 259 27

BMW извади хибрид с 680 коня

  • bmw-
  • 5er-
  • 5er gt-
  • power edrive-
  • x7

Най-мощният баварски автомобил с комбинирано задвижване носи името Power eDrive и разполага с три мотора с 500 кВт (680 к.с.). BMW представи прототип на силовата установка, монтиран на хечбека 5er GT, но се предполага, че тя ще стане основен коз в ръкава на бъдещия голям всъдеход X7.

Хибридната "петица" GT има четирицилиндров бензинов турбодвигател с обем 2.0 литра и мощност 230 к.с. Единият от двата електромотора с 205 коня задвижва задната ос, а другият с 270 к.с. е монтиран на мястото на хидротрансформатора в осемстепенната предавателна кутия.

Захранва ги комплект йон-литиеви батерии с капацитет 20 кВтч и възможност за зареждане от битовата мрежа. Акумулаторите са разделени на два блока, разположени в трансмисионния тунел и под задната седалка. Заради намалялото пространство вместимостта на бензиновия резервоар е намален от 70 на 30 литра.



Основната тяга се осигурява от задния електромотор, а предният осигурява на хечбека двойно предаване. В случай на необходимост от пълна мощност при ускорение се включва двигателят с вътрешно горене, който също задвижва предните колела.



5er GT Power eDrive може да измине само на ток до 100 км. При комбинирана работа на трите мотора автономният пробег се увеличава до 595 км.



Освен на хибридното BMW X7, което се очаква през 2017 г., новата установка вероятно ще се монтира също на следващото поколение на флагмана 7er. Не е изключено от мощната система да се възползват също Rolls-Royce Ghost и Phantom.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кобрата

    2 2 Отговор
    BMW-то е перфектно, обаче ауспусите наподобяват тези от на старо Audi A4

    Коментиран от #2, #3, #15

  • 2 Златко Пердашиян

    2 5 Отговор

    До коментар #1 от "Кобрата":

    pich bmw i mercedes sa markite vsichko drugo e talash.

    Коментиран от #4, #6

  • 3 asdd

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Кобрата":

    e ti kakvo si mislish? Che ste ostavqt da visqt tezi aspusi li? ... :D nqma da go dopusnat tova NIKOGA!
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 БМВ680катъра

    2 0 Отговор
    вместо да извадят 680 коня,да бяха ги сложили .....
  • 8 Shmeker

    1 2 Отговор
    Ауди нямат такива. По-скоро е Фокус дизел
  • 9 Shmeker

    2 1 Отговор
    Браво на БМВ,това е сериозна мощност
  • 10 Име:

    1 0 Отговор
    Грозноватично е, ама понеже е БМВ е перфектно....

    Коментиран от #20

  • 11 John Gottin

    0 0 Отговор
    Абе що 680к.с. аз ги сметнах 705к.с., ама сигурно е дефорсирано да не засрамва прекалено много Японските хибриди. Странно що пък баш на тоя модел да го представят ?!, нали преди няколко дни писахте за една черна 5ца-GT дето била най-грозния и непродаван модел на BMW ?! :))))))
  • 12 John Gottin

    1 0 Отговор
    BMW излиза от завода с вратите настрани (дори и хибридите;).
  • 13 John Gottin

    0 0 Отговор
    BMW излиза от завода с вратите напред ;)дори и хибридите;))))))))
  • 14 Mr. Swaggerson

    1 0 Отговор
    И ха, да вдигне 200 и то взело че му свършил бензина. И защо и е на 4 цилиндрова кола 2 ауспуха? И това, че са постигнали тези резултати, не означава нищо и аз мога да си взема е36 и да и сложа 2 акумулатора и 1 стартер да го вържа на задните колела и да кажа, имам хибрид, двигателя е 1.6(че иначе много гори) с АГУ естествено. И да кажа, че мотора е 1200 кВт измерено на предното ляво колело и че вдига 0-100 назаде по-бързо от Голф Двойка Ге-Те-И(което е втората най-бърза кола правена някога).
  • 15 John Gottin

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Кобрата":

    Колата е тестова и с тежък камуфлаж (виж под задния джам), BMW проектират гърнетата за правилен звук и никога не са имали такива. Оригиналните ще са по-плоски и кюнците ще са по формата на бронята.
  • 16 John Gottin

    1 0 Отговор
    А ха, и кат мине 200 минава в икономичен режим на ток. И кат имаш мерак да доработваш е36 по-добре се пробвай с 318ис щото ем щи гори по-малко от 1.6 ем щи е по-лесно да му сложиш хибридно турбо Т3/Т4, а 2та акумолатора мое си ги оставиш за 1200те кВт на предна лява колона ;)
  • 17 555

    2 0 Отговор
    Поредния баварски боклук с големите реклами,който на втората година губи половината от цената си.

    Коментиран от #18

  • 18 Александър

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "555":

    Тоагава карай колата която ти си направил и толкова...
  • 19 Златко Пердашиян

    0 1 Отговор
    bas lovy 4e zadnicata nyma da e sashtata
  • 20 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Име:":

    Мале, иначе щото японските хибриди са най-красивите коли на света Отзад много ясно пише Hybrid Test Vehicle, ама кой да чете. Купето е просто тестово муле за остановката и в серия ще изглежда много по-различно включително и ауспусите.

    Коментиран от #21

  • 21 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Никой":

    Да бе тя ще е съвсем различна. Някфа е такава красота като тая 3та серия ще стане.....
    http://www.caricos.com/cars/b/bmw/2014_bmw_3-series_gran_turismo/
    Ехехехе как ви се изменя усещането за дизайн само според емблемката....
    или новата х5-ца / х6 (страшни красавици)

    Коментиран от #22

  • 22 Никой

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Име:":

    Никой не е казал че е красива. Въпрсът е, че почти всички днешни хибриди са направени да се отличават от тълпата и това означава да са със смел дизайн, който в повечето случаи нес е приема добре. Тойота са добър пример. И да, ГТ-тата не са най-красивите коли на света и никой не е казал обратното. Не разбирам какъв ти е проблема.

    Коментиран от #23

  • 23 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Никой":

    Какъв пример е тойота? Приуса грозен ли е? Мен си ми харесват грийн такситата...
    Проблем - нямам, просто си се присмивам по залитанията на някой хора по емблемки. Не става въпрос само за тази статия...Изказвам си негативното мнение относно дизайна...

    Коментиран от #24, #25, #26

  • 24 бончук

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Име:":

    Я не си ври носа където не ти е работа, не се заяждай с хората без причина
  • 25 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Име:":

    Типичен пример си ти самия за това, за което говориш за другите. Щом ти харесва как изглежда Приуса, значи бая си заличнил по японските емблеми.

    Коментиран от #27

  • 26 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Име:":

    grozen e estestveno ama nesi priznavash
  • 27 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Никой":

    Залитнал по японските - Да, но не само по тях.
    До коментар #24 от "бончук":

    Мога ли да ти цитирам коментара на много следващи статии, отговаряйки на други хора?