4 Февруари, 2015 09:26 15 251 36

Ето я най-мощната нова Corsa

  • opel-
  • corsa-
  • opc
Компанията Opel се подготвя да покаже пред публика най-мощната Corsa. Това ще се случи по време на предстоящото през следващия месец автомобилно изложение в Женева, но визията на автомобила, както и основните ТТ данни са вече известни. Новата Corsa OPC е оборудвана с 1.6-литров бензинов мотор, който разполага с мощност от 205 конски сили. Максималният въртящ момент на този агрегат е 280 Нм и се предава на предните колела през шестстепенна механична скоростна кутия.
 
Така екипирана новата генерация на Opel Corsa OPC може да ускорява от 0 до 100 км/ч. за 6.8 секунди. Доускорението от 80 до 120 км/ч. пък става за 6.6 секунди. Максималната скорост на малкия хот-хеч е 230 км/ч. За сравнение ще кажем, че предишната Corsa OPC разполага с мощност 192 коня, а във версията си Nurburgring Edition - с 210 к.с. Преките конкуренти Ford Fiesta ST и Renault Clio RS са с мощ от 180 и 200 конски сили, съответно.
За да издържа на прекалената за подобен автомобил мощност, новата Corsa OPC получава изцяло пренастроено кормилно управление, амортисьори Koni на предния мост, както и спирачни апарати Brembo с 330-милиметрови дискове. Последните се предлагат заедно с диференциал с повишено триене и по-твърдо окачване, като влизат в т.нар. Performance Package. Външно новото поколение на Opel Corsa OPC се отличава с ефектен аеродинамичен обвес, с огромен заден спойлер, който се явява декоративен елемент и с ауспухна система Remus.
 
Вътре подобренията също не са малко. Основните са свързани със значително по-спортните предни седалки, различните уреди на арматурното табло, както и с по-качествени материали. Салонът е тапициран с естествена кожа, която е с черен цвят, а част от декоративните тегели са бели. Повече информация относно най-мощната нова Corsa очаквайте в началото на следващия месец, когато наш екип ще ви направи свидетели на премиерата на Corsa OPC директно от Женева.

Технически характеристики и разход на гориво за моделите на Opel , вижте ТУК

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 230

    0 0 Отговор
    Хммм, максималната скорост е доста ниска за кола с 205 к.с.
    Иначе от 0-100 е ок.

    Коментиран от #2, #5, #6

  • 2 skier

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "230":

    Ми колко да е, все пак иамй предвид тегло, междуосие и т.н. То законите на физиката не могат да се пренебрегват
  • 3 Тони

    3 0 Отговор
    Ти колко често караш с 230?

    Коментиран от #4

  • 4 230

    0 4 Отговор

    До коментар #3 от "Тони":

    Еми случва ми се да ти кажа, ама не с опел..........
  • 5 Бате Цецо

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "230":

    До голяма степен ускорението и масималната скорост зависят както от мощността, така и от предавателните числа на скоростната кутия. При еднаква мощност и промяна на предавателните числа поже да се увеличи макс скорост за сметка на ускорението или обратното.
  • 6 Шиничи Ясуко

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "230":

    Дано не ти се случва да караш с 230 в Испания,че.......
  • 7 гост

    0 4 Отговор
    Голф 5 ГТИ преди 10 години има по-добри показатели със еквивалентна мощност. А той е значително по-голям (20см),по-тежък (200кг) и не е някаква спортна версия както е ОПЦ, а базовото ГТИ. Опел може да си правят колкото искат коли, но в технологично отношение са 10г след конкуренцията. Астрите от 2000г им бяха добри, спортните двигатели от 90те също, но оттам насетне нищо добро не са показали или пък да са направили нещо иновативно. Явно ГМ си ги държи изкъсо.

    Коментиран от #10

  • 8 baraba

    0 1 Отговор
    опел си е опел,другите са гола ръждица

    Коментиран от #9

  • 9 скрапажия

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "baraba":

    точен коментар в десетката
  • 10 230

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    100% съгласен!!!
  • 11 Shmeker

    3 1 Отговор
    Корсата трябва да се сравнява с Поло, а не с голф.
  • 12 до госта

    2 1 Отговор
    Тоя сравнява корса с голф,а не корса с поло?
  • 13 БУМЕР КАМОР

    0 2 Отговор
    niama miasto rajdivia kosh pri mercedes benz

    Коментиран от #15, #16, #17

  • 14 C20XE

    1 2 Отговор
    Доускорението от 80 до 100 км/h.нещо ми се струва че ще продължи цяла вечност тей кат глеам................Даваите мисъл стига оплювахте марките ей комплексари недоучени!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 15 C20XE

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "БУМЕР КАМОР":

    карай си дъртия меч,ко оплюваш,не се научихте на възпитание ейййййййййй,Ганю си е Ганю
  • 16 C20XE

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "БУМЕР КАМОР":

    Щот се едно не съм виждал ръждив мерджан на по 6-7години,аре молятисе,ся всичко е....................беше то OLD SCHOOL някога :P
  • 17 Autohouse Randm

    0 3 Отговор

    До коментар #13 от "БУМЕР КАМОР":

    otnovo s tochen komentar po temata. mercedes e caria na patia.
  • 18 Кобрата

    0 3 Отговор
    Какъв Opel, та това си е Vauxhall

    Коментиран от #19

  • 19 Опел фен

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "Кобрата":

    много, ама много си проС. Освен емблемите и обратния волан между опел и воуксхол няма никаква разлика

    Коментиран от #22, #31

  • 20 Фан

    0 1 Отговор
    Искам да има сравнение с Клио РС
  • 21 Опел

    0 1 Отговор
    Не обръщайте внимание на мразещите (хейтерите) и комплексарите, които обичат да се изявяват в интернет пространството, защото може би просто няма къде другаде да се изявът !!! Това са хора, които явно няма какво друго да правят, освен да плюят и да обиждат всичко останало, което те не харесват . По темата : Опел са практични, непретензиозни автомобили , изключително здрави и евтини за поддръжка. Поради тези причини това ги прави изключително подходящи за пазар какъвто е българския .... а именно автомобили втора употреба . Колкото до успехите на Опел на пистата , както и традициите на марката, повечето автомобилопрозводители могат единствено да завиждат.
  • 22 X16SZR

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "Опел фен":

    Воксхола е с 10 грама по тежък от Опела заради по-тежката емблема. Но Holden е най-тежкия ...
  • 23 pyle

    0 2 Отговор
    Корсата е в класа на поло... и не мисля, че ще върви повече от Фиетса СТ и 208 гти....
  • 24 c16xe

    0 0 Отговор
    покажи ми голф 5 с еквивалент на този мотор че ми е интересно 1.6 280 NM ??
  • 25 stigaaaa

    0 0 Отговор
    tuka samo kompleksari pishat... opela gniel, mercedesa ne... a tiq koito pi6at nqmat dori sobstven avtomobil i karat na bashtite si 31 godishnite mercedesi 190 E ili D i tamni stakla i vatre bufera dani krisko i gledat stra6no :D mercedesa gnie, bmw-to gnie, opela sashto. kato kajat mercedesa bil carq na patishtata.. ama te samite ne sa karali a sa chuvali nqkoi koito se e vozil nqkade na edin hubav mercedes i go razkazvat kato svoq istopriq :D ai stiga veche :D
  • 26 Maurice

    0 1 Отговор
    При всички директни сравнения(Поло ГТИ, Фиеста СТ, Клио РС, DS3), Корса издиша от към динамика. При положение, че се позиционира като спортен хеч, значи остава на заден план всичко останало, като практичност, комфорт....... Остава ценовото противопоставяне, но Опел и там не печели.
    "не е някаква спортна версия както е ОПЦ, а базовото ГТИ" Това ме разби тотално! Колко гладък мозък имаш, за да изцепиш такава чутовна глупост?

    Коментиран от #27, #28

  • 27 stigaaaa

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Maurice":

    choveka e pisal bazovo GTI :D za nego i 1.4 , 1.6 , 1.9 sdi sa bazovo GTI :D
  • 28 c16xe

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Maurice":

    ами комфорта го има ,прочети материалите само естествена кожа и тн.. а и седалките са .... на черното бяло ако кажеш ок

    Коментиран от #29

  • 29 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "c16xe":

    Абе мен, аз не казвам, че Корса не е комфортна. Искам да кажа, че ако търся комфорт, ще си взема Корса 1.2 или 1.4 и ще си я карам. Когато говорим за хотхеч, комфорта отстъпва влияние на динамиката.
  • 30 ASTRA GSI16V

    1 0 Отговор
    Опел форевър ее хейтъриии
  • 31 Кобрата

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "Опел фен":

    То се видя кой е просТ, по начина по-който си го написал се разбира
  • 32 ВАГ

    0 2 Отговор
    След 2-3 години тези коня ще умрат заради ръждата и ще стигне до джамовете . 1.6 като има 280 нм мислите ли ,че е издръжлив двигател ? ако мислите ще се излъжи те себе си.

    Коментиран от #33

  • 33 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "ВАГ":

    Ти българин ли си? А на училище ходил ли си след втори клас?
  • 34 Голяма излагация

    0 0 Отговор
    Жалко за хлопел, 2015г кола, а ХОНДА Civic 91г. ВТИ дава 7,7секунди, жалко наистина.Да не цитирам други бигачки!
    Поне под 6сек да беше!
  • 35 БамБам

    0 1 Отговор
    На синът ми Голфа е 1997 и е 224 коня 2900 кубика в6 със спортен филтър съм УБЕДЕН,че върви много повече от тази ЧИСТО НОВА кола от Рюселсхайм,жалко,че хлапето го удари в джипа на съседа.Преди това с Голфа правеше луди неговите връстници с Опел Астра,Фиат Пунто,Алфа 143 и Фолксваген Поло.
  • 36 Измишльото

    1 0 Отговор
    Аве Бам Бън що не спреш да ръсиш глупости във всеки свой пост ?Вземи си изпий хапчето и виж ,че не всичко е Гоулф и БмВ :)