20 Март, 2015 11:39 25 176 33

Кои са най-добрите официални автосервизи в САЩ

  • автосервизи-
  • рейтинг

Интересно проучване, проведено от американската компания J.D. Power and Associates, показва кои са най-добрите официални автосервизи. Изследването е направено през месеците ноември и декември миналата година сред 70 000 собственици на нови коли.

В проучването са включени автомобили, слезли от конвейерите на компаниите през периода 2010 - 2014 година. Дилърските сервизи са оценявани по няколко критерия, основните от които са качество и бързина на ремонта, качество на персонала и обслужване, както и удобно местоположение на сервиза.

Максимумът точки, които могат да наберат официалните автосервизи, е 1 000. Естествено, нито една марка не събира максимален бал, но с най-предно класиране при премиум брандовете се оказва Jaguar. Ето и класирането за най-добрите сервизи на луксозни автомобили.

При масовите автомобили пък печели марката Buick. Високи позиции заемат сервизите на Mini (834 т.) и Volkswagen (818 т.). Нелошо се представят и сервизите на японските и корейските марки, а най-малко доволни клиенти има от сервизите на Dodge и Jeep.

Изследването показва и още любопитни факти. Един от тях е, че 73% от хората, записващи час за даден сервиз, правят това по телефона. Малък е процентът на клиентите, които предпочитат онлайн записването. Почти две трети от анкетираните предпочитат да обслужват автомобила си в един и същ дилърски сервиз.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Златко Пердашиян

    4 1 Отговор
    nai dobriat serviz e BAI BORIS s dvete otverki .za 10lv pravi diagnostika na ladata i nastroiva karburatora za liatoto !!!
  • 2 Румен Янев

    2 4 Отговор
    Като гледам класацията виждам че няма нито едно франсе или жабарче !!! Толкова ли са здрави че изобщо не ходят по сервизи ???Или направо ги връщат за скрап
  • 3 Graf Von Popoff

    3 0 Отговор
    Бат Динко е най-добрия. Сега копа за втори канал и ше стане монополист в махалата.
  • 4 Фиат

    0 2 Отговор
    Погледни пак мило мишленце...

    Коментиран от #6

  • 5 Димитър

    4 0 Отговор
    Щото в САЩ не карат френски автомобили, как да ги има...
  • 6 KVO

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Фиат":

    Кво да гледам, фиат е на 17 - то място от 20 възможни - отново, за пореден път мега провал на италианските кенефи!!!!!

    Коментиран от #11

  • 7 Vasik Atanasova

    8 1 Отговор
    АМА ДАЙТЕ ДА ВИДИМ В БЪЛГАРИЯ КОИ СА

    Коментиран от #8, #16

  • 8 кара Лада

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Vasik Atanasova":

    И аз това чакам, да кажат за у нас.
  • 9 Фани

    2 1 Отговор
    Това е класация за Русия не е от значение
    На мен би ми било по интересно да има класация за бг
  • 10 борислав

    3 1 Отговор
    при чупливите коли естествено сервизите да са най добри.
  • 11 Роман "Маверика"Ценов

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "KVO":

    Колега народа го е казал-Купи си ФИАТ да те е ЯД,тези коли са италианско разочарование.
  • 12 Тодор

    4 0 Отговор
    В БГ Бай Иван е по-добър от 99% от официалните сервизи.Ама как да стане,като едно че вземат предимно некадърници,друго и дори да вземат свястни момчета,със заплата от 600-700лв каква мотивация ще имаш да работиш качествено...при положнение,че същите кадри в чужбина вземат тройно повече

    Коментиран от #26

  • 13 ghost navigator

    5 0 Отговор
    В Един такъв сервиз в БГ (официален)няма да казвам на коя марка
    Сметнаха за по-добре да престържат два износени спирачни диска,вместо да ги заменят с нови
    А колата е в гаранция....
  • 14 Димитър

    4 1 Отговор
    Не знам кои са най-добрите ,но знам кои са най-лошите официални в България първо Skoda Еуратек София и най-вече Пловдив където трагедия е пълна ,а за отношението да не говорим все едно си им длъжен. София Франс Ауто Peugeot Пловдив ...място където претупват работата ,да не говорим ,че често забравят елементарни неща ( като да ми затегнат болтовете на джантите след смяна на гуми ,бяха сложени само на ръка за малко да се пребия,да ти сменят някой друг филтър въпреки,че е писан в цената като сменен). Същите са ХААС - 60 ЕООД....качество нула,частите са като по някой други магазини ,но няколко пъти по -скъпи, никакво отношение към клиентите !

    Коментиран от #15

  • 15 ghost navigator

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "Димитър":

    Така е
    Как да си купи човек нова кола
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 SkyactivG

    2 1 Отговор
    В официален сервиз се ходи, ако си в гаранция или те бие прекалено парата. Та ще си я карам Стар Моторс до 8-мата година маздата, а след това масло, филтри, накладки, дискове, свещи, кабели и т.н. консумативи всеки може да ми смени.

    Коментиран от #20, #25

  • 18 qwerty

    1 0 Отговор
    на мен ми харесва "american service center" - това е официалния на мерцедес в арлингтън, върджиния. закараш си колата за смяна на масло и започват екстрите като безплатни ключодържатели, кафета, хамбургери, измиване на автомобила и още глезотийки и то само за 89,90$.
  • 19 йордан иванов

    3 0 Отговор
    В София като си оставиш колата за ремонт в голям сервиз, я ползват за донор...всеки си взима и сменява части на поразия...
  • 20 Киро

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "SkyactivG":

    Тя тая мазда до 8 години ще е изгнила...супер гнилочи са тея японски кошове

    Коментиран от #30

  • 21 Гроздето и лисицата

    0 0 Отговор
    Жалкото е, че никога няма да го твърдите това от опит, но пък сте доста убеден в твърдението си :)
  • 22 Vasik Atanasova

    5 1 Отговор
    АЗ ПРЕДЛАГАМ ДА ОБМЕНИМ ИНФОРМАЦИЯ ПО МЕЖДУ СИ ЗА СЕРВИЗИТЕ В БГ ЧЕ ДА СМЕ СИ ПОЛЕЗНИ ЕДИН НА ДРУГ
    ТУК ВЪВ ВАРНА НЕ РАЗБИРАТ

    Коментиран от #24

  • 23 аха

    0 1 Отговор
    Интересно проучване, проведено от американската компания J.D. Power and Associates.

    Абе хора, честно, на Вас ясно ли Ви е, че става въпрос за корено различен пазар?! Ние сме "друга чекия" 'дет викат старите.....
  • 24 BENZ

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Vasik Atanasova":

    Balkan Star i Bavaria Auto sa tragedia.Moto Phoe spored men sa nai tochni .
  • 25 BENZ

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "SkyactivG":

    shto tvoita 8 godini garancia li ima?
  • 26 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "Тодор":

    Колега прав си и то доста!Използват на макс хората за жълти стотинки а за една смяна на масло например корейска марка за 7 литра масло и филтри 700 лева!!!!! При положение 4е в не официален сервиз излиза 180 лв. с същото масло и филтри!А заплатите са както ти каза!Срамота!

    Коментиран от #27, #28

  • 27 Джон Смит

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Така е защото плащаш за още поне двама, които се дводят на щат! В еуратек, вкархаме фирмената шкода за смяна на масло, е в протокола от ремонта имаше още двама, за които плащахме, че огледали колата, след ремонта!
  • 28 BENZ

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    taka e v BG.mehanicite v otoriziranite servizi v chujbina sa mnogo dobre plateni.
  • 29 Аз

    2 0 Отговор
    Приятел замина за САЩ и кара новичко ФВ 2.0ТДИ - смяна на масло и консумативи в официален сервиз му струва от по-евтино, отколкото на Реното му 2.0 ДЦИ в сервиза на Рено, докато живееше в България. Смятайте тук в официалните сервизи какво дране пада...
  • 30 Аз

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Киро":

    Киро - 20годишната тояга дето търкаляш е по-добра нали?
  • 31 Julio

    1 1 Отговор
    ТМ Ауто - сервиза е добър с прилични цени (приемчиците на Лекс са кръгла нула - единствените които не си записват какво им казва клиента в резултат на което се налага да се ходи отново).
    Стар Моторс - скъп - без забележки...
    Ауто Бавария - приемчика е свестен но три пъти ходих за диагностицирането на един проблем (резултата е че ми подмениха два елемента без нужда - тъй като е гаранция минах без финансови загуби но ми загубиха време).
    Порше София - най-скъпия от споменатите - бавна доставка на резервни части...
    Киа - достъпен - без забележки...
    Мото Пфое - скъп - проблем със свободни часове...
    Рено - достъпен, калпав...
    Балкан Стар - "пускай музиката по силно..." (истински лаф за гаранционна кола - товарна)
    Нисан - скъп, без забележки...
    Хюнадй - прилични цени, без забележка...
    Ситроен - прилични цени, среден кантар обслужване...
    Пежо - прилични цени, проблем със запазване на час...
    Толкоз като инфо от мен за фирмени сервизи...
  • 32 Julio

    1 0 Отговор
    Няма база за сравнение на американска смяна на масло с европейска. По някви причини картерите на сравними модели в щатите побират с литър до два по-малко масло от колкото европейските им версии. От там следва и по-честата му смяна което пък влияе в/у цената. На бензиностация могат да ти сменят масло за 10-15 долара но интервала на смяна е доста по-стеснен....
  • 33 ТеодорМ

    0 0 Отговор
    В Америка първо се кара в пъти повече отколкото в България. Освен това както е казал Julio, техните автомобили са предназначени за техния пазар, което включва не само разлика в маслените радиатори, но и разлика в двигателите, защото тамошните горива са различни. Освен това автомобилите са много повече. От там и интервалите за смяна на тености е различен, както и цената на труда. Да не говорим че там само F сериите на Форд се продават повече отколкото всички взети автомобили в България, така че и обоорота на сервизите е по-голям. Това също е определящ фактор за цената.