Last news in Fakti

15 Април, 2015 09:31, обновена 16 Април, 2015 11:08 15 315 24

Свръхевтиното Renault ще се казва Kayou

  • renault-
  • nissan-
  • datsun-
  • xba-
  • kayou-
  • dacia-
  • citadine

Новият бюджетен модел, който Renault ще покаже на 20 май, ще носи името Kayou, съобщава индийският сайт Motor Octane. Субкомпактното автомобилче с вътрешнозаводски индекс XBA и прогнозна базова цена 3 500 евро ще се продава и под марките Dacia и Datsun.

Kayou ще бъде построен на платформата CMF-A, която дебютира с прототипа Datsun redi-GO CONCEPT на салона в Делхи миналата година. Серийната версия ще се оборудва с 0.8-литрово трицилиндрово моторче с мощност между 45 и 50 к.с. и петстепенна механична трансмисия. На по-късен етап може да се появи роботизирана скоростна кутия с един съединител.


Datsun redi-GO CONCEPT

Новият свръхевтин модел на Режията ще се произвежда в заводите на алианса Renault-Nissan в Индия и Мароко. Най-спряганото име за версията с емблемата на Dacia е Citadine ("Гражданка").

Dacia Citadine

Renault има наситена програма до края на годината. Французите ще представят три нови модела, сред които седан от клас D (наследник на Laguna и Latitude с предполагаемо име Atalans) и пикап на базата на Nissan Navara.

Технически характеристики и разход на гориво за моделите на Renault , ще откриете ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    2 2 Отговор
    То май е свръх-малко

    Коментиран от #2

  • 2 Kofti

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    И свръх-грозно... :D

    Коментиран от #4

  • 3 Klozet Fekalov

    2 0 Отговор
    ми вие кво искате за 3,5 евра ве ...

    Коментиран от #5, #24

  • 4 Стоян Стоянов

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Kofti":

    за тия пари - толкова. Голям (разбирай т. нар. премиум) автомобил Рено не могат да направят, колкото и да са се опитвали през годините. Намерили са печеливша формула в компактните и среден клас автомобили - харчат се сравнително добре.
    Естествено, в БГ не си ли с дърто немско возило - значи не струваш. Но светът не е БГ!

    Коментиран от #6

  • 5 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Klozet Fekalov":

    3, Ц-класа 2002 на 120 000км :D:D:D, ама такива лиспват, греша, има, но са блъснати
  • 6 E 46

    2 5 Отговор

    До коментар #4 от "Стоян Стоянов":

    Да, светът не е бг, но днес с евозих в едно наистина дърто немско возило - бмв е 46 328 - 192 к.с. Така, колата вървеше перфектно, ускоряваше брутално, звукът на редовия шестак е направо върхов. Като се прибрах сравних техническите параметри на колата с тези на чисто новите Пежо 508 (дизел с 200 к.с.). Французите нямат дори и в най-мощните си варианти, кола която да се движи така бързо и с такава лекота (сравняваме кола 1998 г с кола 2015 г.). Е да ти кажа, ако бях френски инженер в Пежо - мноооого щеше да ме е срам от мене самия и от компанията, в която работя!!!

    Коментиран от #7

  • 7 Име на гост

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "E 46":

    И твоето мнение трябва да ме накара да си купя БМВ от миналият век, така ли? Самите коли не са виновни, че тук се карат от силно комплексирани хорица. Бракми, дето не могат да шавнат зимата и метър ли ми хвалиш? Ти имаш ли идея , че вала на тоя шИстак тежи 100 кила? Звук има V8, ако ще говорим за това. Като ви чете човек писанията, ще реши, че всички вадите Ем-ки от магазина и закусвате с черен хайвер. Такива хвалби и у Немъчко сигурно нема. Вижте къв съм тарикат със 17-20 годишният кош и лепенка М. На гЪзчица и пуши синичко, ма ного бега. И къде бега, щото вдигането на шум на означава вървене. Дет вика един приятел, ако си купят нови гуми едно поднасяне няма да може да направят с тия ломбурници!
    Брато, живей си в миналият век, тури си една лепенка ВИС или СИК на Ем КЪТЪ и гледай страшно. На село е много вървежно! Недей да даваш примери за неща които грам не разбираш. Демек, не вдигай рака като не си учил. Статията е за бюджетно рено, а не за стар немски кокошарник. Ок!

    Коментиран от #8, #10, #13, #17, #23

  • 8 х7х7

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Име на гост":

    Много точно казано Браво..
  • 9 Валентин Петров

    0 0 Отговор
  • 10 гошо прупрунков

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Име на гост":

    7 000 лева нова кола, икономична . който иска да си купи панамера какво ми хвалите баварските летни играчки . това ако е цената и за българия значи скоро всички таксита ще са такива и щете нещете ще се возите ,ааааааааааа!!!
  • 11 Дядо Поп

    0 0 Отговор
    Като гледам накъде вървят нещата,след някоя и друга
    година коли втора ръка няма да се купуват по две при-
    чини:
    1.Новите модели ги правят с ресурс около 10 години,
    тъй,че кой би си купил кола,която трябва да подмени
    почти напълно,при всички коли пластмасите особено
    топлинно натоварените първи дават фира.
    2.Вместо да се правиш на техник по-добре е да си
    купиш ново,макар и не така марково,пък и фирмите
    почти си уеднаквиха качеството.

    Коментиран от #14

  • 12 mediator37

    0 0 Отговор
    Правят работа французите. Добре изглеждат бюджетните им коли на външен вид (което е много важно) и се продават. Решетката е много стилна. Щом са намерили ниша - Идеал Петров и брат му Робърт! Сред обществото дачията се слави като кола със здрава ходова част- за България това е от решаващо значение.
    Щом пазарът говори - точка по въпроса.
  • 13 бончук

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Име на гост":

    да не ти знае много устата че ако дойдеш на това село дето го подмяташ здрав кокал нема ти оставя.

    Коментиран от #15

  • 14 бончук

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Дядо Поп":

    пък и фирмите
    почти си уеднаквиха качеството. Ти сериозно ли?
  • 15 Име на гост

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "бончук":

    Може да се пробваш. Доста тарикатчета като теб съм шамарил през годините. Къде по състезания, къде по улиците. Бях се заклел повече извън ринга да не посягам, но за теб и твоите кокали ще направя изключение.

    Коментиран от #21

  • 16 дизо

    0 0 Отговор
    За кое общество Дачията е върха,Объркал си реса пич.
  • 17 Jap

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Име на гост":

    Да,за съжаление има доста хора с такова мислене!
    Малолитражка за "Спартанци" - вътре сигурно всичко ще е на ламарина ,на тази цена!
    Дано има добри спирачки!За градско каране ще е супер -малко място за паркиране!
  • 18 evtino

    2 0 Отговор
    евтино евтино колко да е евтино.То за България 7000 лв са си направо състояние, със заплата 400лв,кое му е евтиното

  • 19 Jap

    0 0 Отговор
    И това ще стане ,но след поне 10тина години!
  • 20 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор
    абе пичове, тази количка ще е супер зле откъм качество, екстри, сглобка, материали - то това се знае. НО ще си е плюс за града - става за втора/трета кола в семейството. И тъй като гледам за Индия ще е предназначена (не знаех, че Рено има производствени мощности там), но и добре ще е и за България - та ние сме си държава от третия свят вече. Не го сравнявам с никое БМВ, Мерцедес и т.н. , но не може да отречете, че си има плюсове: най-вече НОВА, малка, икономична. Аз все пак мисля, че политиката на Рено се развива в правилна посока. Вижте Дачия за пример - и те добре се продават, поне в развиващите се държави като нашата. По на запад не знам как стои въпроса. Ако успеят да изкарат и Авто ВАЗ от кризата - добре ще е. И там пазара е голям
  • 21 бончук

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Име на гост":

    ппфффффффффффффф смешко.ма ти си бил много смешен бе зайо.
  • 22 МЕХАНИК В ПЕЖО 13 Г

    0 0 Отговор
    АБЕ ДА ВИ КАЖА НА ВСИЧКИТЕ ! ОТ РЕНДЕТО ПО ЛОША КОЛА ЗА РЕМОНТ ЗДРАВЕ МУ КАЖИ , ТОЛКОВА Е СМОТАНА 4Е НЯМА НАКАДЕ ПОВЕЧЕ , ПЕЖОТО НЕЕ ЛОША КОЛА АМА НЕ МОЖЕ ДА СЕ СРАВНЯВА 607 С БМВ Е38
  • 23 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Име на гост":

    Тия БМВ-та дават и приличен разход за 2.8. Много читав мотор.
    Колкото до Пежо - те наблягат на дизелите.
    Шестакът е от алуминий и е лек, идеално балансирана кола.
  • 24 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Klozet Fekalov":

    Още 50 кила ламарини нямало да я оскъпят много...