Last news in Fakti

18 Септември, 2015 13:46 22 905 24

Най-бруталната G-Klasse

  • brabus-
  • mercedes-benz-
  • g-klasse
Франкфурт, Германия. Наш екип от мястото на събитието.
 
Небезизвестното тунинг ателие Brabus, специализирано основно в силови доработки на автомобилите Mercedes Benz показа във Франкфурт първата интерпретация на тема G500 4x4². Както вече е известно, стандартното изпълнение разполага с битурбомотор с обем 4.0 литра и мощност 422 коня. Двигателят е сходен с този на Mercedes-AMG GT, но е дефорсиран от 462 на 422 коня.
 
Агрегатът работи съвместно със седемстепенна автоматична скоростна кутия. Специалистите от Brabus препрограмират електронния блок на V-осмака, като това води до форсиране от 500 конски сили. Максималният въртящ момент е увеличен от 610 на 710 Нм. Така доработена бруталната G-Klasse е способна да ускори от 0 до 100 км/ч. за 6.9 секунди, а максималната и скорост е електронно ограничена на 210 км/ч.
Тунинг изпълнението на G500 4x4² разполага още със спортна изпускателна система от неръждаема стомана, която е с функция за управление на клапаните. Настройките се променят с натискането на бутон, разположен на волана. Водачът може да избира между два режима - coming home и sport.
 
По външния вид впечатляват затъмнени ксенонови фарове с дневни диодни светлини, особени алуминиеви джанти, радиаторна решетка с карбонова облицовка, а така също и допълнителни защитни елементи в долната част на каросерията. Във Франкфурт хората от Brabus не назоваха цената на доработката.
4×4², особено този от Brabus е един брутално изглеждащ автомобил, който разполага с клиренс от 450 мм срещу 220 мм при обикновената G-Klasse, а качването и слизането от него е трудно за голяма част от хората с нормален ръст. За съжаление, нито от това, което пишем, нито от снимките обаче човек може да добие представа за какво иде реч.

Доработката на Brabus е една от малкото впечатляващи изпълнения във Франкфурт, тъй като, както вече ви информирахме, в това си издание, германското изложение залага основно на премиерите на серийни модели.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Драгомир

    2 0 Отговор
    Брутална е, наистина.
  • 2 гфрйкгдгй

    0 0 Отговор
    За какво иде реч бe.
  • 4 Morgoth

    0 3 Отговор
    На фона на всички останали мерцедеси, които напоследък се сдобиха с доста добър дизайн, това кубче си остава брутално грозно!

    Коментиран от #6

  • 5 шваба

    0 1 Отговор
    НЕДЕЙТЕ ЛЪГА ХОРАТА - НАЙ БРУТАЛНАТА Г КЛАСА Е МНОООГО ОТГОРЕ ТЕЗИ МИЗЕРНИ 422 КОНЯ И УСКОРЕНИЕ КАТО НА СПОРТНА МАЛОЛИТРАЖКА POLO GTI ИЛИ CORSA OPC ! ДА СТЕ ЧУВАЛИ СЛУЧАЙНО ЗА G63 AMG ? BRABUS ИМАТ ПАКЕТИ ОТДЕЛНО ЗА ТОЗИ МОТОР ДО 750 КОНЯ ЧЕ И ОТГОРЕ !!!!
  • 6 шваба

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Morgoth":

    Това му е и главната ИДЕЯ ! КАПИШ
  • 7 Румен Янев

    0 1 Отговор
    Текезесарка от миналия век!!!Тези като братушките с нивата - нов модел индетичен с архаичния
  • 8 Красо Зелето

    0 2 Отговор
    Аеродинамиката и е като камионите събиращи боклука рано сабааале!
  • 9 я съм от село

    0 2 Отговор
    някой дизайнер си е оставил ръцете по него
  • 10 Bojidar Todorov

    1 0 Отговор
    шваба не са 750 за брабус 850 900 рокет да си чувал :Д
  • 11 Момчето

    0 1 Отговор
    Л..ната на Брабус, винаги са загрозявали мерцедесите, все със същият стил - изглеждат като шарани
  • 12 qnko

    0 1 Отговор
    Отпред прилича на касетофон СОНИ от 1988
  • 13 БРАВО

    1 0 Отговор
    Много си е хубава, а който пише против нея не разбира от автомобили.

    Коментиран от #14

  • 14 BENZ

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "БРАВО":

    Priqtely idi da ti pregldat o4i4kite , 6te me e sram da me vidqt da se vozq v tova 4u4elo puk kakvo da govorim da go karam , predpo4itam da hodq pe6 vmesto da se izlagam s tova

    Коментиран от #15

  • 15 Mercedes-Benz

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "BENZ":

    Първо събери сумата за "чучелото", пък после фантазирай къде и как ще те видят! ;) хахаха Както беше казал един човек "Българите са малък, но изключително прост народ"!
  • 16 ЕБРАВО

    1 0 Отговор
    ма кой си ти бе ... срам ше го е .. ей тоя български народ най-мизерен ама с е.ати самочувствието
  • 17 Тони

    0 1 Отговор
    Така.... има тука нелколко гъ.ара, които се кланят на Мерцедес и презират отечеството си. Точно заради такива сме на тва дередже. Те развалят обществото с просташкия си вид и поведение
  • 18 Mercedes-Benz

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "копеле":

    Това май повече за E36 и Е39 се отнася. Аз досега м....л в G не съм виждал. Иначе е изключително похвално, че във все повече български села има интернет. Напоследък пубери без книжка и чат пат някой се явява да си изкаже некомпетентното мнение по адрес на истинските автомобили! Твоят кош 1.8 на метан ли е? Сигурно много върви с лепенка "М" отзад?! :)
  • 19 копеле

    1 0 Отговор
    Оx много тук, да казват на хубавото лошо.

    Коментиран от #18

  • 20 Георги Симеонов

    1 0 Отговор
    Съвършенството не се променя !

    Коментиран от #23

  • 21 МВ 124

    0 0 Отговор
    Поредния артикул на фирмата предназначен за определен вид купувачи - например китайски милионери с малки ... пищови.
  • 22 Lexus RX450

    1 0 Отговор
    Леле какви неандерталци тръгнали да пишат за съвършенството в истиския 4х4 клас - Ге клас.

    Колко глупав трябва да си да сравняваш тази Ге класа която е 3220 кг. и висока 214 см. със Фолксваген Поло ГТИ???

    Конете нямат значение. Щом са взели Брабъс да тунинговат Ге 500 - а не Ге 65 която е 630 коня значи има защо.

    На тази Ге 500 Брабъс 500-те коня са и напълно достатъчни.

    Не напразно е ел.ограничена на 210 км в час.

    В САЩ всички огромни джипове и пикапи от 3 тона и 200 см. височина ги ограничават на 207 км в час.

    Те даже и това е прекалено голяма скорост. Люлеенето е чудовищно още на 150 км в час при толкова високи зверове по 2 метра и 214 см. като Ге 500 Брабъс.
  • 23 tortupolasyn

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "Георги Симеонов":

    Нали...!? И все още е с ладови чистачки! хахахаха!
  • 24 фен на ВАГ

    1 0 Отговор
    Ужасно добър джип !
  • 25 ford57

    0 1 Отговор
    пайсе че съм на завоя е.ати и легена че и силен само за комплексари а да не забравя в жабката ако има такава има и лош полед за ползващите я