Last news in Fakti

21 Септември, 2015 11:54 8 326 14

Mercedes-Benz готви 12-цилиндрова суперкола

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • amg gt-
  • daimler

AMG разработва напълно нов суперавтомобил с 12-цилиндров двигател, който ще коронова спортната гама на Mercedes-Benz, съобщава Top Speed. Имиджовият модел ще бъде позициониран над купето AMG GT и ще стане най-бързата серийна кола в историята на немската марка.

Новият цивилен болид най-вероятно ще получи хибридна силова установка, с което Mercedes-Benz ще се включи в актуалната тенденция за комбинирано задвижване на най-мощните и бързи модели на големите имена в спортното автомобилостроене.

Неотдавна директорът на AMG Тобиас Моерс обяви, че ателието планира съществена модернизация на 6.0-литровия 12-цилиндров битурбодвигател, за да го пригоди за съвместна работа с електромотор. През лятото пък шефът на развойния отдел на Daimler Томас Вебер съобщи, че Mercedes-AMG ще пусне първите си хибридни модели през 2020 г.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kiko Kikov

    1 0 Отговор
  • 2 Ногджвткжвгтжпхфэпгтжвдк

    0 5 Отговор
    Разгеле!!!! От slr (който не е изцяло тяхна разработка) досега не са вадили спортна кола способна да се мери с най-големите. То amg gt е пълен смях с тоя 4 литров двигател.

    Коментиран от #4, #5, #7

  • 3 BMW

    2 0 Отговор
    И кое му е смешното по-точно ? Я обясни да знаеме и ние.
  • 4 МSux

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ногджвткжвгтжпхфэпгтжвдк":

    Ти знаеш ли, че нито Ауди нито БМВ имат кола която да бият АМГ ГТ на Нюрбургринг, пък дали е пълен смях ще кажеш ти.
  • 5

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ногджвткжвгтжпхфэпгтжвдк":

    Освен теб нищо друго смешно не виждам.....
  • 6 taka e brat

    0 2 Отговор
    не му отива жълтото обаче.

    на кондофрея ше му дадът бинокала ако ще и 13-цилиндъра да има
  • 7 Mercedes-Benz

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ногджвткжвгтжпхфэпгтжвдк":

    Съгласен съм че SLR McLaren се опъваше на тогавашната конкуренция от суперавтомобили, но не съм съгласен с две неща първо че не бил тяхна разработка, а на кой е? McLaren само го сглобяваха и изработваха част от карбоновите елементи, другото си беше маркетинг защото Мерцедес нямаха имиджа на производител на суперавтомобили! Второ AMG GT въпреки малкия двигател, показва отлични резултати и от другите два SLR и SLS има най-динамичното пътно поведение, заради малкото си тегло.
  • 8 nereza

    0 1 Отговор
    Супер бърз автомобил - само дано през 2020 г. да не го срещне някой "тежък"NISAN GTR модел 2008 г. .................!!!!
  • 9 жьяажьаожьажьяажожяа

    1 2 Отговор
    един ден по-късно виждам че съм събрал доста почитатели, всеки от разбиращ, та по-разбиращ и се чудя откъде да ви почна... Явно от тъпизмите към единствения показал малко знания и култура.
    Та "Ти знаеш ли, че нито Ауди нито БМВ имат кола която да бият АМГ ГТ на Нюрбургринг, пък дали е пълен смях ще кажеш ти. " Явно си чист българин и в твоето полезрение влиза само великото немско трио. Ще ти подскажа, че когато някоя компания прави спортен автомобил, не го сравнява с бмв м5 и тем подобни. Основен конкурент през последните 50 години винаги е било порше 911 (я виж ти бърза кола която не е бмв или ауди, камоли мерц.) Последните години се появи и чудото на японското автомобилостроене gtr. Що не го сравниш с тях да видиш откъде грее слънцето.
    Следващия " И кое му е смешното по-точно ? Я обясни да знаеме и ние. ";" Освен теб нищо друго смешно не виждам..... '' Явно не разбирате защо ми е смешен тоя двигател. Пак ще се върна към родната ни страна където ако караш 1.8 си велик, шест цилиндъра и си над обама в йерархията, а па аз безсрамника се смея на чОдовището 4.0 V8.... Явно не знаете как е избрана точно тази кубатура, а именно заради китайците и техните опити да ограничат вноса на чуждото автомобилостроене. Та точно заради тях спортните автомобили световно ще станат под 4л и това вече е тъжно. Но това което е смешно е как марка, която не се страхува от кубатурата (за бога те произвеждаха 7.3 v12) стана една от първите дето почна да лиже г.за на китайците и то даже в най-спортния си модел.... Представете си ако беше с двигателя от е-класата(5.5 585кс) щяха да му извадят над 600 кончета и щеше да помятка сериозните спортни автомобили, но това за жалост няма да го видим. Реално погледнато SLR който се появи преди 10ина години беше реална конкуренция на най-големите тогава (ferrari enzo, lambo murcielago, porsche carrera gt, ford gt) и на мен точно това ми липсва.
    И до последния коментар, който е много дълъг и няма да го цитирам, той си знае кой е...
    Мойте уважения, че си единствения, който мисли тук. Сега се върни назад и прочети какво съм написал. SLR не е ИЗЦЯЛО разработка на мерцедес и не ми се мисли ако не бяха макларен, какво щеше да излезне. Все пак макларен са едни от най-добрите отбори във Ф1 и съм сигурен че са дали свойте знания в настройките на шасито, а това е един от най-важните фактори при спортните автомобили. И все пак 80% от самия проект са технологийте и парите на мерцедес. Другото което си писал е за AMG GT. В действителност може да е по-бърз на пистата от SLR & SLS, но пак не ме кефи. Ако го сравним с SLR, времето и технологийте са на страната на новия (както новите ферарита издухват enzo, huracan -> murcielago и т.н.) SLSa не знам как го о.раха, но един авентадор го прави за смях....
    И пак се връщам на идеята за AMG GT с 5.5л от Е63 с над 600кс, което би могло да се опре на 911 турбо, ако съществуваше...
    Аз съм до тук

    Коментиран от #10, #11

  • 10 копеле

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "жьяажьаожьажьяажожяа":

    Леле батка подавай веднага молба за работа в AMG, ще се справиш по добре от един пакистански туземец дето сглобява двигатели там. https://www.youtube.com/watch?v=xgp3LLQViro
  • 11 Di Stoev

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "жьяажьаожьажьяажожяа":

    Евала! От много време не съм се кефил на коментар! И аз много се дразня от многото “разбирачи“ и “експерти“ с остроумните си коментари, но не ми се занимава да им се обяснявам защото още повече се нервя...
  • 12 dogg

    1 0 Отговор
    До коментар #9 от " жьяажьаожьажьяажожяа":

    Е оставаше Aventador (Gallardo го скъсва на писта) да не го мине смешния SLS ... а стига бе, то SLR за мен е доста по-добре от SLS... И това идва от Ламбо фен :)
    Голяма простотия е това с малолитражните двигатели, но да не забравяме "чудото" от Япония (GTR) както ти го нарече, с какъв обем е и до къде стига (2100+ магарета). Даже, ако искаш да се върнем по-назад към rally group B, там имаше една Lancia S4, та въпросната количка от 1750кубика в тестови условия е вадела до 1000 кончета... всичко е "икономия" и проблема не е че Mercedes не искат да правят мощни коли с голям обем, а регулаторните органи които ги притискат за емисии. Жалко е че скоро и Ferrari и Lamborghini, и Porsche, и всички които се сещаш ще паднат под ножа... за това правят хибриди.
    ПП: Аз лично предпочитам Diablo GT или Murcielago SV пред която и да е друга кола.

    Коментиран от #13

  • 13 копеле

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "dogg":

    Така е /F1 1.6 V6 turbo 800 к.с./
  • 14 Георги

    0 0 Отговор
    Мерцедес си е Мерцедес другото е под чертата.