Новини

Mercedes се издъни на "лосовия тест"

Публикувана: 27 Октомври, 2015 08:53
37 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 24273
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.
Хибридната версия на седана Mercedes-Benz C-Klasse, която е обозначена с индекс 350е не успя да се справи с т.нар. "лосов тест", който беше направен от шведското издание Teknikens Värld. Лосовият тест се провежда в Швеция от 70-те години, като неведнъж е показвал недостатъците на емблематични автомобили от реномирани марки.
 
Целта на изпитанието е да се провери стабилността на автомобила при внезапна поява на диво животно, дете или друго препятствие пред колата. Това е изпитание, при което колата се движи със скорост между 60 и 70 км/ч. и се извършва рязка промяна на посоката на движение на автомобила, за да се избегне удар с внезапно появило се препятствие на пътя.
 
Неудовлетворителният резултат, както обясняват шведските специалисти идва от факта, че хибридната версия е по-тежка от стандартната заради наличието най-вече на комплекта йон-литиеви батерии. От Mercedes-Benz отговориха, че хибридната C-Klasse отговаря на всички изисквания и стандарти за безопасност, а въпросният "лосов тест" е преминат по този начин заради умишлена или неволна шофьорска грешка.
 
Журналистите от Teknikens Värld обаче казват, че реалната маса на C-Klasse, който е главен участник в теста е повече от 245 килограма от официално заявената. Това съвсем не е първото откритие за слабост на автомобил при "лосов тест". Още през 1997 година изданието преобръща чисто новата тогава A-Klasse на Mercedes.
 
Още по-интересното е, че като сравнение шведите показват и преминаването през същото препятствие и същата скорост на вездесъщия Trabant. Източногерманската двутактова и двуцилиндрова машина се справя без проблем. След този тест от Mercedes-Benz започват да монтират електронна система за стабилизиране още в базовото оборудване на A-Klasse.
 

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
mediator37
1 Отговор
Пак ли?

Оценка:
-3 +2

drift
2 Отговор
Аз лично не виждам някаква издънка, колата поднесе и толкоз, но не загуби нито управляемост, нито се преобърна, нито нищо.
P.S. - Колкото и шведчетата да се мъчат да чернят Мерцедс, няма как да успеят да спрат продажбите им, да навредят на имиджа им и да стимулират по някакъв начин покупките на родната им китайска марка volvo!!!

Оценка:
-3 +3

Бай хой
3 Отговор
Определено шофьорска грешка. Според мен дядката закъсняваше с обръщането на волана.

Коментиран от #5, #6


Оценка:
-2 +5

Румен Янев
4 Отговор
Първо беше фолксваген...после опел а сега пък и мерцедес!!!Не вървят на добре работите!!!

Оценка:
-5 +2

Реалист
5 Отговор

До коментар #3 от "Бай хой":


Този дядка му е писнало от такива тестове! Кой знае колко пъти го е правил това упражнение, че и кусури му намерихте... А отделно, че Мерцедес са излъгали и за масата на автомобила! Тя е повече от 245 килограма от официално заявената.

Оценка:
-5 +4

Не става и това е
6 Отговор

До коментар #3 от "Бай хой":


Да сигурно дядката едвам мърдащ са го хванали от улицата и той не е знаел какво да прави и за първи път е направил такъв тест. Българина е най-големия специалист по всичко и спор няма!!!
Българина разбира от всичко и може всичко по-добре от всеки друг дори и българин!!!

Оценка:
-3 +6

гост
7 Отговор
Много добре си го мина тест пилота, но колата е с тежка задница, вижда се. След като намали скоростта нямаше проблем, но баланса не е добър и мята задницата, пък това са 60км/ч, ами ако караш с 90 и изкочи лоса? С този баланс на къде са тръгнали да продават колата, направо да им се чуди човек.
Много от производителите лъжат за килограмите, последните са Хюндай, Форд и Мерцедес.

Оценка:
-3 +6

Косматия
8 Отговор
И мерцедееес не е това което беше.

Оценка:
-3 +4

Бхд БхД
9 Отговор
Ако не пишеше ,че е C класа щях да успорвам ,че е S

Оценка:
-2 +2

Киро
10 Отговор
Успорвам ??

Какво означава това?

Оценка:
-0 +4

гост
11 Отговор
сааб е номер 1 само дето никой незнае а и сааб много държи цена:) ,сааб и волво са история отдавна забравена

Коментиран от #13


Оценка:
-2 +2

Киро
12 Отговор
Ауу, Ханс пак го хванали в лъжа...

Откак отвориха границите нещо му стана на Ханс, първо стана Мюмюн, а после и Зденек, еее, нищо чудно тогава!

Ми ще се карат япончета тогава, то се е видяло!


Оценка:
-4 +3

Киро
13 Отговор

До коментар #11 от "гост ":


Опа, за ВОЛВО недей - видя ли им новата серия?

Много добра, вече си заплюх ХС90 с двигател Д5, това ще ми е следващата кола.

Коментиран от #14


Оценка:
-5 +1

гост
14 Отговор

До коментар #13 от "Киро":


колега моля те виж мерцедес 2015 и пак кажи волво

Оценка:
-1 +4

Мнение
15 Отговор
Много ми е любопитно, как ли ще изглежда теста, ако го прави "журналист" (опитен тестов пилот на Мерцедес) с някое Volvo?
Предполагам, че волвото в такива дрифтове ще влиза, така безумно ще поднася, че най-вероятно заключението ще бъде, че е най-опасната и неграмотно направена кола за всички времена.
Недейте да вярвате на всичко! Много неща изключително добре се манипулират!

Оценка:
-1 +4

ХХХ
16 Отговор
Автомобилът, преминал "лосовия тест" с най-висока скорост досега, е Ситроен Ксантия Актива 3.0 V6.
Това става през 1999 г. с резултат 85 км/час, без никакви ESP-та. Още не е подобрен.......
Ей ви линкче, образовайте се: http://oppositelock.kinja.com/moose-tests-ranked-1681602389

Коментиран от #17, #18


Оценка:
-5 +3

Citron
17 Отговор

До коментар #16 от "ХХХ":


Ако ще и със 185 км/ч да мине без никакъв проблем си остава само един прост, посредствен, мега зле направен ситроен - пълен клозет!!!!!

Оценка:
-3 +4

Citron
18 Отговор

До коментар #16 от "ХХХ":


Ако ще и със 185 км/ч да мине без никакъв проблем си остава само един прост, посредствен, мега зле направен ситроен - пълен клозет!!!!!

Коментиран от #20


Оценка:
-3 +5

Волен Сидеров
19 Отговор
пак са измислили нещо ново от Мерцедес-и за да се забележи правят пак този тест -ще почнат сега едни шумотевици колко сме мега добри в новите идеии и вижте какво сигурно нещо измислихме -нагъчкано с електроники-нищо ново в рекламата -дано поне да е полезно за нас ,ама надали пак електроники правени в гаражен фабрикен от безнци,да излезе тънко и да остава повече пари за шефовете...

Оценка:
-3 +3

мистър пропър
20 Отговор

До коментар #18 от "Citron":


Хайде купи си покарай пък тогава казвай дали е клозет или не.Между другото c-клас на мерцедес от 98-2000 (от когато е поколението на онази ксантия) е значително по пръчковиден автомобил.Особено като комфорт.Като безопасност са на едно ниво - 1-2 звезди.В ксантията има повече място ,вози по-добре ,много по добре и са и по-евтини ремонтите.Помисли отново за клозетите. ;)

Оценка:
-2 +2

Дам
21 Отговор
С умопомрачителна скорост над 65км/ч е като "залепен за пътя". :DDDDDDDDDDDDDDD
Така е с тая тежка ламарина. За тази скромна цена какво искате да използват алуминий ли?

Оценка:
-1 +1

гост
22 Отговор
Същото както с рено канго:
Мерцедес получава една звезда по-малко от Рено при еднакви купета защото са спестили от вътрешното оборудване за сигурност.
Немските коли са просто печеливши за производителите, а не са толкова добри, но манипулират и убеждават хората да си ги купуват.
Рено влагат много повече, понякога прекалено новаторско-което прави проблеми, но иновацията е при френско, италианско, а не при немско. За дизайн да не говорим, там е ясно, че немците нямат такъв отдел.

Оценка:
-0 +2

Дам
23 Отговор
Как хубаво влиза голф стика в една от най-скъпите им ламарини. :DDD
https://www.youtube.com/watch?v=Du003tnXxHI
И тая бъгава купчина желязо и пластмаса струва 400 000лв.
Плащаш толкова и не могат да ти я поправят или подменят.

Оценка:
-2 +1

Дошо
24 Отговор
Естествено, толкова си могат некадърниците.Винаги са правели неподвижни толупи.

Оценка:
-2 +1

натоьмвняатом
25 Отговор
Тоя дядо късно връща волана за втория завой- ЩЕ МЕ прощавате.

Коментиран от #28


Оценка:
-2 +2

mghb
26 Отговор
Да пробват с този :) https://www.youtube.com/watch?v=AgvQ3ons5sg

Оценка:
-0 +0

Daniel de Marko
27 Отговор
Какви са тези лъжи в този сайт? Мерцедес никога не лъжат, немските производители са номер 1. Това са някакви некадърници и посредствени пилоти, ще ми правят тестове, самозванци. Мерцедес е номер 1! И как така лъжим в кг. Няма такова нещо, там са написали колата с полезния товар. :-)

Оценка:
-2 +2

vassseto .
28 Отговор

До коментар #25 от "натоьмвняатом":


Ако беше върнал волана по-рано, то по-рано щеше да се завърти.

Оценка:
-1 +3

ха ха ха
29 Отговор
Отвън лъскаво, под капака пача с проблеми! :)))

Оценка:
-1 +1

Гого
30 Отговор
Като гледам пилотът е поне на 70-75 години,колкото баща ми и ви уверявам,че баща ми въобще не е с добри рефлекси при шофирането вече,така че според мен видеото не е основание за генерални заключения.

Оценка:
-2 +2

Пияндето
31 Отговор
Да бе, това е дъртак, който едвам е отишъл до колата, едвам се е качил и най-вероятно ще забрави бастуна си в багажника. Да бе ,да!

Оценка:
-3 +1

taka e brat
32 Отговор
А къде не се дъни тая кола ?

Оценка:
-1 +2

Дам
33 Отговор
Ако не беше правил втори завой, за да се върне в пътя нямаше да поднесе и щеше спокойно да си кара към поляната вдясно.

Оценка:
-0 +1

34 Отговор
Трабито е по-стабилно от Бенца.....

Оценка:
-0 +2

Бай Коста
35 Отговор
Едните обвиняват водача, че изкуфял дъртак, другите - че шведски манипулатор. Няма как всички да са прави. Аз не твърдя нищо, просто знам, че колите се карат и от възрастни хора с различна подготовка.

Оценка:
-0 +3

BGman
36 Отговор
Стига сте говорили глупости за човека. Реагира повече от адекватно. Повечето от тези хора са цял живот тестови пилоти и имат по-добра реакция от повечето от Вас всезнайковци. Освен се проверява дали автомобилът се държи добре при НОРМАЛЕН шофьор, а не при рали Себастиян Льоб например - там работата е ясна.

Оценка:
-0 +3

Кольо Камиона
37 Отговор
Напоследък само пенсионери и руски/китайски/албански мутри купуват Мерцедес. Логично е тест пилота да реагира като пенсионер или като пиян руснак :)

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Мирослав Найденов
Земеделският министър коментира високите цени на яйцата
Кой е щастлив от тези цени – това определено не са кокошките, защото те бяха щастливи към 1 януари."

Още бисери