27 Октомври, 2015 08:53 27 068 37

Mercedes се издъни на "лосовия тест"

  • teknikens värld-
  • лосов тест
Хибридната версия на седана Mercedes-Benz C-Klasse, която е обозначена с индекс 350е не успя да се справи с т.нар. "лосов тест", който беше направен от шведското издание Teknikens Värld. Лосовият тест се провежда в Швеция от 70-те години, като неведнъж е показвал недостатъците на емблематични автомобили от реномирани марки.
 
Целта на изпитанието е да се провери стабилността на автомобила при внезапна поява на диво животно, дете или друго препятствие пред колата. Това е изпитание, при което колата се движи със скорост между 60 и 70 км/ч. и се извършва рязка промяна на посоката на движение на автомобила, за да се избегне удар с внезапно появило се препятствие на пътя.
 
Неудовлетворителният резултат, както обясняват шведските специалисти идва от факта, че хибридната версия е по-тежка от стандартната заради наличието най-вече на комплекта йон-литиеви батерии. От Mercedes-Benz отговориха, че хибридната C-Klasse отговаря на всички изисквания и стандарти за безопасност, а въпросният "лосов тест" е преминат по този начин заради умишлена или неволна шофьорска грешка.
 
Журналистите от Teknikens Värld обаче казват, че реалната маса на C-Klasse, който е главен участник в теста е повече от 245 килограма от официално заявената. Това съвсем не е първото откритие за слабост на автомобил при "лосов тест". Още през 1997 година изданието преобръща чисто новата тогава A-Klasse на Mercedes.
 
Още по-интересното е, че като сравнение шведите показват и преминаването през същото препятствие и същата скорост на вездесъщия Trabant. Източногерманската двутактова и двуцилиндрова машина се справя без проблем. След този тест от Mercedes-Benz започват да монтират електронна система за стабилизиране още в базовото оборудване на A-Klasse.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mediator37

    2 3 Отговор
    Пак ли?
  • 2 drift

    3 3 Отговор
    Аз лично не виждам някаква издънка, колата поднесе и толкоз, но не загуби нито управляемост, нито се преобърна, нито нищо.
    P.S. - Колкото и шведчетата да се мъчат да чернят Мерцедс, няма как да успеят да спрат продажбите им, да навредят на имиджа им и да стимулират по някакъв начин покупките на родната им китайска марка volvo!!!
  • 3 Бай хой

    5 2 Отговор
    Определено шофьорска грешка. Според мен дядката закъсняваше с обръщането на волана.

    Коментиран от #5, #6

  • 4 Румен Янев

    2 5 Отговор
    Първо беше фолксваген...после опел а сега пък и мерцедес!!!Не вървят на добре работите!!!
  • 5 Реалист

    4 5 Отговор

    До коментар #3 от "Бай хой":

    Този дядка му е писнало от такива тестове! Кой знае колко пъти го е правил това упражнение, че и кусури му намерихте... А отделно, че Мерцедес са излъгали и за масата на автомобила! Тя е повече от 245 килограма от официално заявената.
  • 6 Не става и това е

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "Бай хой":

    Да сигурно дядката едвам мърдащ са го хванали от улицата и той не е знаел какво да прави и за първи път е направил такъв тест. Българина е най-големия специалист по всичко и спор няма!!!
    Българина разбира от всичко и може всичко по-добре от всеки друг дори и българин!!!
  • 7 гост

    6 3 Отговор
    Много добре си го мина тест пилота, но колата е с тежка задница, вижда се. След като намали скоростта нямаше проблем, но баланса не е добър и мята задницата, пък това са 60км/ч, ами ако караш с 90 и изкочи лоса? С този баланс на къде са тръгнали да продават колата, направо да им се чуди човек.
    Много от производителите лъжат за килограмите, последните са Хюндай, Форд и Мерцедес.
  • 8 Косматия

    4 3 Отговор
    И мерцедееес не е това което беше.
  • 9 Бхд БхД

    2 2 Отговор
    Ако не пишеше ,че е C класа щях да успорвам ,че е S
  • 10 Киро

    4 0 Отговор
    Успорвам ??

    Какво означава това?
  • 11 гост

    2 2 Отговор
    сааб е номер 1 само дето никой незнае а и сааб много държи цена:) ,сааб и волво са история отдавна забравена

    Коментиран от #13

  • 12 Киро

    3 4 Отговор
    Ауу, Ханс пак го хванали в лъжа...

    Откак отвориха границите нещо му стана на Ханс, първо стана Мюмюн, а после и Зденек, еее, нищо чудно тогава!

    Ми ще се карат япончета тогава, то се е видяло!

  • 13 Киро

    1 5 Отговор

    До коментар #11 от "гост ":

    Опа, за ВОЛВО недей - видя ли им новата серия?

    Много добра, вече си заплюх ХС90 с двигател Д5, това ще ми е следващата кола.

    Коментиран от #14

  • 14 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Киро":

    колега моля те виж мерцедес 2015 и пак кажи волво
  • 15 Мнение

    4 1 Отговор
    Много ми е любопитно, как ли ще изглежда теста, ако го прави "журналист" (опитен тестов пилот на Мерцедес) с някое Volvo?
    Предполагам, че волвото в такива дрифтове ще влиза, така безумно ще поднася, че най-вероятно заключението ще бъде, че е най-опасната и неграмотно направена кола за всички времена.
    Недейте да вярвате на всичко! Много неща изключително добре се манипулират!
  • 16 ХХХ

    3 5 Отговор
    Автомобилът, преминал "лосовия тест" с най-висока скорост досега, е Ситроен Ксантия Актива 3.0 V6.
    Това става през 1999 г. с резултат 85 км/час, без никакви ESP-та. Още не е подобрен.......
    Ей ви линкче, образовайте се: http://oppositelock.kinja.com/moose-tests-ranked-1681602389

    Коментиран от #17, #18

  • 17 Citron

    4 3 Отговор

    До коментар #16 от "ХХХ":

    Ако ще и със 185 км/ч да мине без никакъв проблем си остава само един прост, посредствен, мега зле направен ситроен - пълен клозет!!!!!
  • 18 Citron

    5 3 Отговор

    До коментар #16 от "ХХХ":

    Ако ще и със 185 км/ч да мине без никакъв проблем си остава само един прост, посредствен, мега зле направен ситроен - пълен клозет!!!!!

    Коментиран от #20

  • 19 Волен Сидеров

    3 3 Отговор
    пак са измислили нещо ново от Мерцедес-и за да се забележи правят пак този тест -ще почнат сега едни шумотевици колко сме мега добри в новите идеии и вижте какво сигурно нещо измислихме -нагъчкано с електроники-нищо ново в рекламата -дано поне да е полезно за нас ,ама надали пак електроники правени в гаражен фабрикен от безнци,да излезе тънко и да остава повече пари за шефовете...
  • 20 мистър пропър

    2 2 Отговор

    До коментар #18 от "Citron":

    Хайде купи си покарай пък тогава казвай дали е клозет или не.Между другото c-клас на мерцедес от 98-2000 (от когато е поколението на онази ксантия) е значително по пръчковиден автомобил.Особено като комфорт.Като безопасност са на едно ниво - 1-2 звезди.В ксантията има повече място ,вози по-добре ,много по добре и са и по-евтини ремонтите.Помисли отново за клозетите. ;)
  • 21 Дам

    1 1 Отговор
    С умопомрачителна скорост над 65км/ч е като "залепен за пътя". :DDDDDDDDDDDDDDD
    Така е с тая тежка ламарина. За тази скромна цена какво искате да използват алуминий ли?
  • 22 гост

    2 0 Отговор
    Същото както с рено канго:
    Мерцедес получава една звезда по-малко от Рено при еднакви купета защото са спестили от вътрешното оборудване за сигурност.
    Немските коли са просто печеливши за производителите, а не са толкова добри, но манипулират и убеждават хората да си ги купуват.
    Рено влагат много повече, понякога прекалено новаторско-което прави проблеми, но иновацията е при френско, италианско, а не при немско. За дизайн да не говорим, там е ясно, че немците нямат такъв отдел.
  • 23 Дам

    1 2 Отговор
    Как хубаво влиза голф стика в една от най-скъпите им ламарини. :DDD
    https://www.youtube.com/watch?v=Du003tnXxHI
    И тая бъгава купчина желязо и пластмаса струва 400 000лв.
    Плащаш толкова и не могат да ти я поправят или подменят.
  • 24 Дошо

    1 2 Отговор
    Естествено, толкова си могат некадърниците.Винаги са правели неподвижни толупи.
  • 25 натоьмвняатом

    2 2 Отговор
    Тоя дядо късно връща волана за втория завой- ЩЕ МЕ прощавате.

    Коментиран от #28

  • 26 mghb

    0 0 Отговор
    Да пробват с този :) https://www.youtube.com/watch?v=AgvQ3ons5sg
  • 27 Daniel de Marko

    2 2 Отговор
    Какви са тези лъжи в този сайт? Мерцедес никога не лъжат, немските производители са номер 1. Това са някакви некадърници и посредствени пилоти, ще ми правят тестове, самозванци. Мерцедес е номер 1! И как така лъжим в кг. Няма такова нещо, там са написали колата с полезния товар. :-)
  • 28 vassseto .

    3 1 Отговор

    До коментар #25 от "натоьмвняатом":

    Ако беше върнал волана по-рано, то по-рано щеше да се завърти.
  • 29 ха ха ха

    1 1 Отговор
    Отвън лъскаво, под капака пача с проблеми! :)))
  • 30 Гого

    2 2 Отговор
    Като гледам пилотът е поне на 70-75 години,колкото баща ми и ви уверявам,че баща ми въобще не е с добри рефлекси при шофирането вече,така че според мен видеото не е основание за генерални заключения.
  • 31 Пияндето

    1 3 Отговор
    Да бе, това е дъртак, който едвам е отишъл до колата, едвам се е качил и най-вероятно ще забрави бастуна си в багажника. Да бе ,да!
  • 32 taka e brat

    2 1 Отговор
    А къде не се дъни тая кола ?
  • 33 Дам

    1 0 Отговор
    Ако не беше правил втори завой, за да се върне в пътя нямаше да поднесе и щеше спокойно да си кара към поляната вдясно.
  • 34

    2 0 Отговор
    Трабито е по-стабилно от Бенца.....
  • 35 Бай Коста

    3 0 Отговор
    Едните обвиняват водача, че изкуфял дъртак, другите - че шведски манипулатор. Няма как всички да са прави. Аз не твърдя нищо, просто знам, че колите се карат и от възрастни хора с различна подготовка.
  • 36 BGman

    3 0 Отговор
    Стига сте говорили глупости за човека. Реагира повече от адекватно. Повечето от тези хора са цял живот тестови пилоти и имат по-добра реакция от повечето от Вас всезнайковци. Освен се проверява дали автомобилът се държи добре при НОРМАЛЕН шофьор, а не при рали Себастиян Льоб например - там работата е ясна.
  • 37 Кольо Камиона

    0 1 Отговор
    Напоследък само пенсионери и руски/китайски/албански мутри купуват Мерцедес. Логично е тест пилота да реагира като пенсионер или като пиян руснак :)